Тя конструкцията е еднаква на всички фарове, на всички марки и модели коли. Говорим за старите, а не за новите лед изг@3ици, от последните години. Изпълнението е различно - форма на рефлектор и тяло, местоположение, и вид на врътките, и т.н.
Рефлектора се захваща към тялото в три точки. Дали ще са ябълковидни болтове, или някакъв друг вид шарнирни връзки няма значение. Една от точките, по принцип долен външен ъгъл на фара, винаги е фиксирана, не се мести по оста си. Горен външен ъгъл - регулиране по вертикал. Долен вътрешен ъгъл - регулиране по хоризонтал. Може и да не са точно в ъглите, а леееко изместени. Не съм оглеждал фаровете на 7-мицата, и не знам точно, къде са.
Щом не се мести настрани, значи има някакъв проблем в шарнира за регулиране по хоризонтал.
Започни от тук
Рефлектора не трябва да мърда. И все пак - ако не мърда, може да е прецакана резбата, или зъбчатките на врътката.
Ако просто е извадена ябълката, има вероятност да се оправи и на място, без да сваляш фара.