Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.11.2023 in Мнения
-
3 точки
-
2 точкиДоговорете се че отава в сервиз и окажат ли се жилата я взимаш,иначе сменяш кутия. Толково наивен ли си че вярваш на лъжите на автоджамбазин.
-
2 точки
-
2 точкиВчера, на Русенското ЕКО - до Ялта. Докато бяхме 2 коли - 11+, после останах сам - 12+. Не съм впечатлен, но бива, ама не е като в Монтаната.
-
2 точки
-
1 точкаИзвършвам ремонт на проблеми с осветелението на таблото и бордкомпютъра.Симптомите са неработещо или прекъсващо осветление на стрелките и дисплея на бордкомпютъра, случва се да се оправи в неравности или при натискане бутона за регулиране на осветлението. Цената варира според количеството неизправности между 150 и 200 лв.,съобщава се предварително и се плаща само по банков път срещу данъчна фактура. След ремонта осветлението си работи нормално и се регулира от копчето,вградения бутон продължава да си работи. В цената е включено почистване на таблото и стрелките от прах. От вас се иска само да демонтирате таблото и да ми изпратите с куриер. Ремонта трае един ден,с транспорта отиване и връщане общо 2-3 дена. Не връщам показанията на километража при никакви условия! Сипвам в таблото оригиналния софтуер и актуалните километри. Не нося отговорност за причинени повреди /щети от транспорт. Таблото преди изпращане се тества и заснима на видео. Номерата на всяко табло се записват с цел идентификация при рекламация.Ако не може да намерите инструкция за демонтаж на таблото ми пишете на лично или се обадете на телефона в подписа ми.
-
1 точкаТочно така е Митак. Функцията на казанчето е тръбичката която стига дъното му да е винаги потопена в антифриз, та при изстиването му, да не влиза въздух в системата, защото прави възглавница и лъже компа иии, почват разправиите. Съдът е компенсаторен при студен мотор, а не е разширително казанче, както се води.
-
1 точкаКолега щом мирише значи си има теч. Аз минах преди една година по този път но не на Акорда а на една друга моя кола, трябваше ми месец до като открия къде беше проблема и се оказа един пластмасов тройник, беше се спукал (умора на материал в комбинация с висока температура) и от там сълзеше намираше се зад мотора. Такива течове се откриват трудно защото сълзи само при високо налягане в системата като поистине се свива пукнатината и не сълзи. Ще ровиш всеки ден по малко и ще го откриеш, ще пипаш по системата, по системата и ще го хванеш.
-
1 точкаНе е необходимо да спорите защото и двамата колеги сте прави сами за себе си. Rakeem/HondaExplorer Разбира се, че системата е затворена иначе нямаше да има капачка с клапан на радиатора. и разбира се, че допълнителното казанче на антифриза е част от охладителната система но не е част от затворената това за Хонда. Системата трябва да е затворена защото така една течност не губи нищо от конденза защото се връща от пара пак в антифриз и още едно много важно нещо е, че при затворена система тоест работеща под налягане течността кипва чак при 115/120гродуса и никой производител няма да изпусне тази възможност която му дава физиката. А що се отнася до разширителният съд при Хонда съвсем не е такъв както при другите автомобили а е по скоро нещо като преливник от който когато падне налягането затворената система създава вакум и от там обратно си гълта течност като единственото изискване е връзката между двата съда е да не остава на сухо в противен случай ще глътне въздух за това и капачката на така нареченият преливник не е необходимо да са затваря плътно а нейната функция е по скоро да не се разплисква течност. Не знам дали го обясних разбираемо но за повечето колеги предполагам ще е ясно.
-
1 точкаКолега, това е последното, което ще пиша да не цапам хубавата тема за легени понеже е А-Б то на охладителната система на хонда( или поне по повечето модели) за разлика от други марки, където или на капачката на съда или на самия съд пише да не се отваря при горещ двигател. При хонда това го няма като предупреждение на съда а само на радиатора. Дори като погледнеш самата капачка не е уплътнена перфектно около щуцера на който е нанизан маркуча. Пак казвам че съдът не е под налягане иначе на @JoroHondata щеше да му кипне и да му вдигне температура при сцепена капачка.
-
1 точкаНе че е много за хвалене, ама сърбят ме ръцете и не мога да не се изфукам. Предстои ми пролетта, живот и здраве пътуване с Хондюшка до любимата Швейцария. И мисля да я засека на 5800 км разстояние (понеже толкова е до там и обратно заедно с обиколките). Тая пролет до Женева и обратно ми даде 5.3/100 км по борд и някъде горе-долу толкова пълно-празно, ама що не го документирах, много ме е яд. Но на пролет ще поправя грешката, дори мисля да подобря рекорда. Ако някой чуе за състезание "Най-икономичен шофьор", обадете се да се включа. И бас тук щях по едно време да сключвам с неверниците, ама никой не се нави като разбраха, че ще го документирам.
-
1 точка
-
1 точкаАко някой пита - Колко арчи Ламята Спаска, дето може да стигне през 9 земи в десета? Амии, зависи от условията: Чисто градско на къси разстояния и твърде ниска средна скорост си е ламя - буквално, понеже 5-а предавка хваща паяжина. Предимно движа с колело, но все пак се налага да я ползвам в неадекватно за него време. За около месец - газ 21/101. 2,6 км в посока, а и всяка сутрин си пали на бензин, + половин км. Извънградско - от събота - трафик / дъжд / вятър - газ около 13,2 / 100. За 278 км - 37л. В идеалните неделни условия на връщане - на газ, около 11/100. Юрка ли се - лакомее. Трип В съм нулирал на 5-и януари (с новото масло), за което време е минала 6612 км но там са поне 80% извънградско. Показанието си смята в бензин, което е около 13/100 газ. Умножено по усреднената (на око) цена за газта - поне 800 лв. Хвърчат пара и километри - "полет нормален".
-
1 точкаЗдравейте. Проблема е решен. Оказа се, че датчика на рейла и горивната помпа са засмяна. Сменени и всичко работи.
-
1 точкаТъкмо покарах малко.....братушката каза да не очаквам някакви значителни промени след статичното обучение. Неговите съвети бяха динамичното обучение да стане на студен двигател. Мисля да го послушам. Но всичко това утре...сега е време за една малка ракия няколко пъти. Успех на всички хонда маниаци.....!!!!
-
1 точкаКожата на акорд 8ма генерация по средата е естествена, а от страни изкуствена. Лично аз ползвам продуктите на gyeon, като първо чистя с препарата за попистване и мека четка отново на gyeon, след което нанасям равномеро балсама им за кожа
-
1 точка@Петър Киров Към теб, нали ти пита за странно поведение на Рейката?
-
1 точкаТя скоростта не е въпрос на икономия. Вече икономията е въпрос и на скорост. Ако кефът идва с високата скорост, 1,20 лв за 1 литър газ не е нещо което да мислиш. Спестил си 13-тина лева, помниш ли за какво ги похарчи?
-
0 точкиПривет на всички и благодаря за приема в групата.Днеска капарирах една Хонда CRV трета генерация 2,0 бензин.Има проблем с скоростите-не влизат първа,трета и пета.Иначе я покарахме,няма шумове от кутията и окачването.Какъв може да в проблема.Според собственика на автокъщата проблема е в спекли жила на скоростите и след смяната им всичко ще дойде в норма.Ще се радвам да чуя и ваши мнения..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00