Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.06.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Gion, Kyoto, Japan - ето я вечер.
  2. 2 точки
    На резба е, няма нищо специално. Няма смисъл да търсиш по моргите, защото тази топка се бели лесно и на нашата, преди да я сменя на около 130х км сигурно, вече имаше наченки протрита боя около гумата. Ако ще търсиш по моргите, по-добре търси аксесоарната ръкохватка, която най-вероятно ще трябва да претапицираш, но от личен опит ти казвам, че усещането в ръката е много по-добро, отколкото пластмасовата. За тази говоря: Иначе, в Китай има много сполучливи реплики на ОЕМ-ската за под 30лв.
  3. 2 точки
    Смени майстора,или си вземи една туба от 1 л и му давай на тоя мързеливец само 4 л от тази 5лтуба. Сервизи за смяна на масло под път и над път все ще намериш един дето да те слуша. Аз си го сменям сам нямам ядове. Масло от БГ отдавна не взимам ,ментета многобройни.
  4. 2 точки
    Киото . 3 юни 2023 г. но най ме впечатлява нивото на шахтите.
  5. 1 точка
    То не останаха такива, а и няма от къде да вземат други. Просто продължава агонията ни. Аха да стане нещо и се обърква я стратегия я нещо друго. Аха да стане друго и мафията скача промени. закони и тнт. Аха, пак няква светлина в тунела, и пак в гъбите.
  6. 1 точка
    На фераритата нововъведенията не работят защото са тествани само на симулатор който е показвал по добри данни а в действителност не е така и от Маранело са споделили, че симулатора лъже (кофти софтуер) и трябвало да се тестват в реални условия. Тук някой от началниците е за ритане.
  7. 1 точка
    Аз сменях моят и няма никакви перипетии. Направи си ключ 19 с дълго рамо и си готов. Не го прави с камък, защото влиза лесно, но много трудно се маха. Обтегача е много близо до купето.
  8. 1 точка
    Колеги, ако някога ви блокира волана (почти останете без хидравлика) при палене и ви светне таблото, както по-долу на снимката, да знаете, че е модулът за рейката, който се пада вляво, под волана, над съединителя. Изключителна рядкост е за Civic 8, но на мене се случи. Може да го лъжете временно, като преди да запалите въртите много волана, макар да е адски трудно и го придържате, докато натиснете старт бутона. Така се освобождава и хидравликата си работи нормално. Ако ви се наложи смяна, единствено трябва да гледате да си отговарят номерата. Прилагам снимка на примерен, какъвто ми трябваше на мен. Успех и да не ви се налага да го сменяте. Темата е само за помощ, ако на някой му се наложи, защото грешката се чисти, но рано или късно пак се появява, докато не го смените това компютърче.
  9. 1 точка
    @ceco_accord, при Ситроен да кажем, до към 2012-2014 година, заводски на водачите дори маншони не слагат. Сметни как клеясват там и какво влиза в супорта Иначе днес ми дойдоха и инструментите и когато имам свободно време ще направя смяната с моите. Тук е момента да благодаря и на @tsonev.autofix, че достави частите които исках от него. Надявам се да продължава да работи с този хъс и да е полезен на хората. Апаратите са от него както и други неща които ще опиша по-нататък.
  10. 1 точка
    Здравей, Не мога да ти "дам акъл" какво да правиш, ама като чуя някой майстор да казва "по- дебело масло" и бягам на далече.
  11. 1 точка
    След като стъпа на гумите я поразклатих няколко пъти преди отново да измеря. Размера е идентичен със старите 688мм. Впечатления след първо каране, доста по-стегнато подскача отзад бих казал, че и даже малко се повтвърди окачването. Ще я покарам няколко дена за да съм сигурен. Забравих да кажа, че съм с 18 цола гуми 225/45 18 и пълен резервоар без 10 литра приблизително (150км след зареждане до горе). Ако някой иска да сравни размерите с неговата, акорд турър. Хубав ден на всички.
  12. 0 точки
    Не съм писал за новото ЕКО - Кърджали, на изхода за Хасково (по-рано беше Ромпетрол) - там също някъде около цистерната, та и те си имат трески за дялане...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...