Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.05.2023 in Мнения

  1. 5 точки
    Маслен филтър CHAMPION COF100208S Закупен online от български дистрибутор на авточасти. Може да бъде закупен на цени от 5,83 лв. до 8,00 лв., в зависимост от търговеца. На кутията филтърът е представен за използване в Civic VII, но в сайта на производителя , Part finder-а го дава и за други модели Civic, Accord, HR-V, CR-V, дори и за Legend. Преди да го купите, направете справка за съответствие тук. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Размерите му са по-големи от тези на масовите филтри за Honda, но уплътнителният, външен О-пръстен е със стандартни размери и правоъгълно сечение. Ще пасне на повечето Хонди, там където външният диаметър на филтъра не е пречка! Ето как изглежда, сравнен с MANN W610/6: Вътре всичко е чисто - предимството на защитния целофан! Вътрешната макара (цедка) е уплътнена добре. Филтърната хартия е наредена и залепена изключително равномерно и прецизно. Няма излишни остатъци от лепилото като при някои други филтри. Снадката между двата й края е подсигурена с метална пластина. Конструкцията е здрава и не поддава на натиск. Филтърната хартия е със средна дебелина, съпоставима с тази на Mann W610/6, но е много по-плътна и въобще не прозира на просвет. Ще има по-добра филтрираща способност при малките частици. Поради по-големите размери, филтърът има изключително голяма филтрираща площ - около 1090 cm2 ! Това ще осигурява и по-добър поток на маслото. По-големият обем на филтъра ще осигури и по-голямо количество масло за пълнене, в маслената система, което е още едно предимство. Противодренажният клапан е изработен от стандартната черна гума, но е достатъчно еластичен при стайна температура и затваря бързо и плътно. Тук би отивало повече, ако беше изработен от силикон, но се надявам при ниски температури да си върши работата и така. Байпас клапанът е с диаметър 1,006 cm и отваря при натиск от 1,2 kg, което прави налягане от 1,48 bar. Малко по-високо от нормалното, но приемливо! Заключение: Един незаслужено пренебрегван от мен филтър, дълги години наред... - Изключително прецизна изработка; - Голям обем; - Много голяма филтрираща площ; - Плътна и здрава филтърна хартия, не прозираща на просвет. - Притежава една от най-ниските цени на пазара в момента. След подробния анализ, спокойно мога да кажа, че този Champion е истински шампион в "лигата" на средния клас филтри!
  2. 4 точки
    Ето и моето ГТП ,от вчера: Това бяха,най високите стойности на CO,като държеше и нула в повечето време. Тази стойност,трябва да бъде макс. 0,3,доста си извън нея! При мен,тези хубави показатели ги даде на бензин.Спокойно съм можел да спя в колата,на запален двигател в гаража (кога ме изгони жената...)!
  3. 2 точки
    Обърнете внимание на бобината на 3-ти цилиндър.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Честито. Аз съм с Ацура V6 3,5. Кода на двигателя е J35Z2. Обслужването на двигателя като на всяка кола - Ангренаж, водна помпа, ролки ..... около 1000 лв. са частите. Масло на двигателя по спецификация. Аз сега съм с Honda Full Syntetic Скоростна кутия - Honda ATF. VSM-а го изключих като си поръчах S-VSM. Тук пиша впечатления от моята Още една тема: P.S. Без снимки не се брои
  7. 1 точка
    Пресен случай от днес. Тръгвам сутринта от София за Враца. На магистралата, след разклона за гара "Яна", пред мен и зад мен нямаше никой и минах в лява лента, понеже дясната не става за каране (който е минавал от там, знае за какъв "автомобилен геноцид" иде реч). Карам си със 120 и периодично поглеждам в огледалото за обрато виждане, както си му е редът. Участъкът - прав, поне километър зад мен. Няма никакви МПС-та. Изведнъж, чувам зверски ръмжащ звук отляво. Имах части от секундата да мерна, с крайчеца на окото си, фар в лявото странично огледало ( а аз съм в лявата лента). Реагирах инстиктивно и импулсивно, и кривнах към дясната лента. Но докато реагирам, от лявата ми страна профуча моторист. Между мен и мантинелата ( пак да кажа, че и двамата сме в лява лента!) Гумите му се движеха по бялата маркировъчна линия на асфалта, откъм мантинелата! Не знам с каква скорост се движеше, за да не го забележа в огледалото за обратно виждане , но се стрелна покрай мен като изтребител на форсаж. А аз карах със 120. Шофьор съм от 1991г. Такова безобразие не бях виждал и такъв уплах не бях изпитвал до момента!!! Ами ако се беше "шибнал" в мантинелата, или в колата ми, при разминаването? Как щях да докажа после, че нямам вина?!? Ами ако изпреварвах TIR в този момент, каква мазаница щеше да се получи?!? Защо народът ни толкова изтрещя? Какво се случва с хората? Ако не мозък, то поне инстинкт за самосъхранение не им ли е останал? П.П. Гледах веднъж някакво предаване по телевизията как мотористи се оплакват, че другите водачи на МПС-та не ги пазят на пътя. Ей "аланкооо", след като ти не се пазиш и не спазваш правила, как другите да те опазим бре?
  8. 1 точка
    Я "кво довлече котката" вчера. Вехти и оригинални, но без луфтове. Почистени, боядисани, монтирани - друго си е да има прецизност по японски. Зарежда предавките като оръжие. МнОу съм доВолен! VID_20230214_134704.mp4 VID_20230214_140558.mp4
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    София, Шел бул. Възкресение - няма манометър. Така си било.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...