Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.05.2023 in Мнения

  1. 1 точка
    Кутията е обезмаслена и пръсната на съставни части. Долния лагер на първичния вал има голям аксиален луфт, външната гривна се клати на ръка. Да не се окаже, че е нормално за този тип лагери с пластмасов сепаратор (малко вероятно)? Също така вилката на 3-4та скорост е износена, има дълбок канал. Още не съм мерил луфта със синфхонизатора, но ми се струва, че тая вилка е за кофата. Другите две вилки са като нови. Така де...преди да поръчам кит с лагери и семеринги за ребилд на кутията реших да изчакам да сваля моята кутия и да сравня състоянието на всички части, да не се окаже че и още нещо ще поръчвам. Още не съм мерил луфта на диференциала на донорната кутия, но на ръка не е голям. Подозирам, че в моята кутия луфта ще е по-голям, но да видим. Ще пиша пак като успея да вкарам колата в гаража, че съм го блокирал с другата по която още работя.
  2. 1 точка
    Това е железния мост на р. Арда при с. Долно Черковище. Какво му е толкова интересното та ви занимавам?! Този обикновен железен мост е построен от немците по време на ВСВ. И какво от това?! Интересното е , че немците (държавата или фирмата която го е построила) дават въпреки войната, въпреки, че България е била „окупирана“ дават 100 години гаранция и наскоро по силата на този договор идват и ремонтират моста. Е това е интересното!!! 100 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ!!! https://www.google.com/maps/@41.6158455,25.7273648,3a,75y,139.96h,88.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTpj7iFrQvCVxAp1v4afq8w!2e0!7i16384!8i8192?authuser=0
  3. 1 точка
    Течът от стъклото неминуемо трябва да се оправи! Тенекеите гният отвътре. Това че предният собственик знае за него означава че влагата е работила дълго време, а не откакто я имаш. Тя е враг и на електрониката, така че - запушваш пробоините, изсушаваш вътрешно и следиш за полтъргайсти. После ще ти трябва добър "ловец на духове", за да локализира грешките и да ги отстрани. Понякога електрониката се шашка от лоша връзка при клемите на акумулатора, или масата от мотора към купето. Алармата, ако не е заводската, обикновено си има собствено захранване.
  4. 1 точка
    Не съм го гледал. Вчера се прибирахме от Калофер през магистралата и даде 8.9 Като си го настъпвах със 140, но покрай Ихтиман стана мазало от коли. Края на юни ще ходим до Никити и ще дам отзиви как са като разход аудито и ЦР-Вто Порпинцип Аудито извън града е твърдо 10 винаги, в града е 12-14 в зависимост от трафика. Днес примерно то Борово до Илиянци ми даде 14.1
  5. 1 точка
    то стана, гайките са развити и гумите са сменени
  6. 1 точка
    Прав и за това, че не гори с по-висока темп, но е мит, че LPG-то гори по-бавно. https://www.sciencedirect.com/topics/chemistry/burning-velocity Ето един нАучен труд по въпроса, където се казва това: и ето (^) една графика на скоростите на горене на различни горива - те са много сходни - дори на пропана е по-висока от на бензина. Проблемите на колите конвертирани на LPG, наистина идват от по-бавно горене, но това не е в резултат от различни физ. характеристики на самото гориво, а обикновено по-лошото дозиране на LPG-то. (тъпа газова, кофти настройка) - когато сместа е богата или бедна, се вижда, че скоростта на горене пада и от там идват проблемите. Ако се инвестира в хубава газова и читав майстор, който я настрои добре, няма да има лоша смес, което да доведе до бавно горене, което да доведе до по-висока темп. на изходящите газове и "прегорели" клапани.
  7. 1 точка
    Здравей Наско, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 5 L 1*39.95=39.95*2.15=85.89 лв. Начин на плащане: - Парите ще се преведат по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Ще пратя данни за фактура. Поздрави,
  8. 1 точка
    с едно такова , един приятел разви проблемните секретни гайки.Сега всичко е затегнато с динамометричен ключ 108нм.
  9. 1 точка
    Да,с много добри впечаталения съм и аз от SSV 0W30.Тиха работа,добре "развърта" мотора,няма разход за сега 4к.Да кажа,че за пръв път наливам SSV,и като цяло Равенол. Така че колегата може да избере,което си поиска от горе изложената селекция от търсачката на равенол,но не и крайности от сорта на 5W40;10W40 Ако аз трябваше да избирам за този мотор,бих избрал едно 5W20, от върховите синтетики на равенол или амсойл. Има и мобил,но не се намира по нашите ширини или само едно,което събира вниманието ми за в бъдеще: https://www.oil-club.ru/forum/topic/33174-mobil-1-esp-lv-0w-30-c2-a5b5-api-sn-stjlr-035007-bmw-ll-12fe-mb-22961-volvo-95200377-ford-wss-m2c920a/page/15/
  10. 1 точка
    Е да си отговоря сам, че може да помогна на някой... Това ми казаха от Хонда спрямо ВИН номера ми: Скоростна кутия Масло ATF typ 3.1 - https://honda-solaray.bg/product/2497/transmisionna-technost-honda-atf-type-3-1-1l.html - 4 литра. Раздатъчна кутия Масло HGO - https://honda-solaray.bg/product/347/diferentsialna-technost-honda-hgo-3-hypoid-gear-oil-1l.html - 1 литър. Диференциална течност - https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html - 2 литра,
  11. 1 точка
  12. -1 точки
    Да, това е за развиване на заоблени гайки и ако има подходящ размер, може да стане... Имам такъв комплект, ама е в Англия...
  13. -1 точки
    Добре, ама да беше споделил как...
  14. -1 точки
    Знам как става, нали казах, че имам такъв комплект... Въпросът беше какъв метод си използвал, защото има и други, със заваряване на гайка... Идеята е когато някой отваря тема с въпрос, накрая да сподели финала...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...