Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.05.2023 in Мнения

  1. 1 точка
    А не трябва ли да е точно така? Повдигаш задницата, фаровете се забиват, системата ги вдига. Сваляш задницата, фаровете се вдигат, системата ги сваля.
  2. 1 точка
    Най на края открих мястото.
  3. 1 точка
    На днешните цени за работа там някъде,Бултрако да.Имам фактури от тях за смяната.Не ми се качват снимки на фактури че пиша от лаптоп,работа по смяна на тампон скорости е четири часа и половина по последни данни взимат 90лв час без ддс.Тоя отпред той е за час някъде,този отзад на двигателя час и нещо.Всеки един е приблизително около 500+лв,а те са три тоя четвъртия отдясно не мога да намеря фактурата за него,ама той не е проблемен и скъп. Сега нали има хора ще си ги купят и в домашни условия или някъде по евтино за работа може да излезе много по тънкана смяната,но задължително да са оригинални,иначе става двойна работата.
  4. 1 точка
    Чукане при дизел се получава от не добре работещи инжектори или лошо гориво а забиването може да е от всичко но пак да се повторя започни от най често срещаното оплакване на твоите колеги (горивният филтър). И защо се плашиш от рециклиране на дюзите нито е скъпо нито е страшно но ако чукането е от тях и не вземеш мерки ще стане.
  5. 1 точка
    Слабо място,бих казал фабричен дефект.Не може всеки втори с К20,да е с такъв проблем и да го упрекваме,че не си гледа автомобила. Отдавна трябваше да има сервизна акция от Хонда ,за проблема!
  6. 1 точка
    Не знам дали е навременно, но този клип ще ти отговори на въпросите: С две думи, препоръчвам Виофо заради цена/качество. Неотдавна направих точно такава покупка – за ~250лв (на промоция тогава) виофо с предна и задна камера и gps модул. Откъм качество на записа е чудесно. Недостатък е ниската скорост на wifi – недостатъчна за стриймване на видео без буфериране. 3-минутно видео се прехвърля за 10тина минути. Затова свалям картата и я пъхам в четец, който си държа в колата. Неудобно, но със стойката-гпс модул, откачането на камерата става много бързо и лесно, а като е свалена и ваденето на картата е лесно. ПП: мога да дам отзив и за hardwire kit-а им. Поръчах го, тествахме с приятел и се оказа, че изключва на ~0.2 волта по-ниско напрежение от зададеното. Т.е. ако се настрой да изключи на 12.4V, реално изключва на 12.2V. Което е доста важно. Но иначе е постоянно и няма проблеми. Друго тествахме колко ток дърпа в различните паркинг, макар и да тествахме само с предна камера. Резултатите: • Стандартен запис: 160mA • Паркинг режим Low bitrate: 160mA • Паркинг режим 1fps: 130–135 mA • Паркинг режим 5fps: 135–140 mA • Паркинг режим Motion: 125 на standby; 155 докато записва Та… не очаквай особено пестене на енергия от паркинг режимите. Единият голям плюс на low bitrate е, че записва и звук за разлика от другите.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Ето един локум от мен. Колата е на 350 к. Километра. 200+ на газ. Преди е имала Фобос 1. Може и да са връщани километрите . Преживяла е няколко собственици. Има надрано на изпускателния вал на 1 цилиндър само и единствено . Всички други изглеждат като втората снимка. Няма никакви проблеми с колата от такъв вал и карам така. И за регулиране има още мегдан предполагам. На тоя етап има вероятност колата да остане при мен още известно време. Много бих искал да и направя 400к, но ще видим. Здрави коли, само прясно масло...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...