Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.04.2023 in Мнения
-
2 точкиМаслото седи както е налято. Откакто монтирах здрав катализатор проблема изчезна
-
2 точкиЕ да си отговоря сам, че може да помогна на някой... Това ми казаха от Хонда спрямо ВИН номера ми: Скоростна кутия Масло ATF typ 3.1 - https://honda-solaray.bg/product/2497/transmisionna-technost-honda-atf-type-3-1-1l.html - 4 литра. Раздатъчна кутия Масло HGO - https://honda-solaray.bg/product/347/diferentsialna-technost-honda-hgo-3-hypoid-gear-oil-1l.html - 1 литър. Диференциална течност - https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html - 2 литра,
-
2 точки
-
2 точкиVTEC системата осигурява два различни метода на работа на мотора съответно при ниски и високи обороти. Основно магията е възможна заради разпределителния вал. Той има два вида гърбици за разлика от останалите видове мотори – гърбица с нормален и гърбица с по – агресивен профил, която стои между двете, отговарящи за всмукателните и изпускателните клапани. При спокоен режим на двигателя в ниски обороти, разпределителният вал работи със стандартните гърбици, при които профилът е по – слабо изразен и клапаните се отварят и затварят по – бързо. Разходът е по – малък и колата е тиха и икономична. Гърбицата с агресивен профил се върти свободно и не влияе на работата на мотора. При определени условия, които се отчитат от компютъра на колата, а именно налягане на маслото, температура и обороти на двигателя, скоростта на движение и други параметри, чрез повишеното налягане на маслото се избутва метален щифт, който заключва гърбицата с агресивния профил за другите две. По този начин се увеличава времето, при което са отворени клапаните и респективно количеството смес. Двигателят рязко вдига мощността си заради увеличения капацитет на гориво и времето за което изхвърля газовете, разходът на гориво се покачва и VTEC ви рита. iVTEC е подобрение на системата на Honda, като основно тук имаме настройка на градуса на всмукателния разпределителен вал с 25 и 50 градуса, чрез раздвижна ролка на всмукателния разпределителен вал, регулирана чрез масло под налягане. Ефектът е по – нататъшна оптимизация на въртящия момент, особено при по – ниски и средни обороти. От инфото синтезирано от нета това са разликите в системите. Пропуснах да спомена K20Z2 си е с IVTEC отвсякъде на 100%.
-
1 точкасбили се бокьори с музиканти и музикантите надвили....въпросът е спортът ли ни е в дупка или музикалното изкуство е в потдем?
-
1 точкаТова не е много коректно написано колега, тъй като гърбицата по принцип си е заключена за другите понеже е на същия вал и няма как да стои отключена. По-точно е да се напише кобилицата (rocker arm) под "агресивната" гърбица се заключва посредством щифта. За тези, които все още не могат да си представят тая велика технология ето 2 минутно видео цък
-
1 точкаПри сбиване у дискотеката специализант по уши / нос / гърло получи удари по всичките си специалности.
-
1 точка@Ronin7 Получих маслата. Както винаги, всичко е точно. Благодаря! Поздрави
-
1 точкаИма букси за светлините на теглича и от двете страни на багажника, зад пластмасите. Неприятното е, че подготовката за теглич е направена така, че да се ползва някакъв модул, които е част от оригиналния (или друг марков) пакет кабели. Доколкото разбрах от човека, които ми направи ел. свързването на теглича, е ползвал куплунгите и от двете страни. Относно модула (споменава се като C2 модул), доколкото успях да намеря инфо из нета, този модул e част от TSA (Trailer Stability Assist) система, която подпомагала контрола при теглене на голямо габаритен товар (чрез контрол на въртящия момент и прилагане на спирачно усилие към определено колело) - пътническа каравана, ремарке за превоз на коне или други такива. Твърде вероятно е и да изключва задния парктроник, при свързване на куплунга за светлините на теглича. Когато търсих вариант за свързване на светлините се бях спрял на един комплект на ECS, но така и не успях да се сдобия с такъв. Предлага се в България, но само ако се закупи и самия теглич от същата фирма. Аз тогава прецених, че нямам нужда от теглич на Thule примерно, а и по-евтин би ми свършил работа. Прилагам файла с инструкциите за свързването на въпросния комплект кабели. Ако се прецени, че този модул наистина трябва, може да се потърси и комплект окабеляване на Bosal. [HN292BB] - HN292BB.pdf
-
1 точкаСлед 30км. градско с VW Polo 2010г. 1,4 бензин 85 к.с. - ДВГ. работи равномерно, държи 750 оборота на празен ход и вътре не се чува въобще. Като се форсира се чува ръмжене, според мен малко повече от нормалното. Видимоста е добра. Стегнато вози, но не твърдо. Лесно се управлява в града, кормилото се върти с минимално усилие. Отпред е достатъчно широко. Аз съм 1,85 и ми е добре, но зад мен е доста тясно. Единствено ключа /сгъваем/ стърчи доста от кормилото и ако съм по напред седнал с коляното го закачам. Тоест мога да дръпна седалката по напред за да има повече място зад мен, но удрям ключа с коляното. Като вървеж очаквах да е по пъргава колата най -вече първа, втора и особенно в ниските. Може побрема да е само при мене, предстои да пробвам същия двигател в др. кола. Може и аз да съм забравил как се кара бензин и усещането от него, но определено очаквах да развъта по бързо и само тоава ми е забележката към момента. Ще видим по на там и разхода на бензин и най-вече на маслото как ще е.
-
1 точка
-
1 точкаПовярвяй нагледах се на сглобки само маркови и очаквани, сложено боклуци. За твоя мотор трябва голям изпарител за повече коне и бързи дюзи.
-
1 точкаСега разбра ли откъде идва промоцията.Как да няма значение турския струва 60 лв а италянския тройно повече и е с 5 степенна защита,това е часта отговорна за бомбата в багажника ти ,аз бих настоявал да ми сложат обещания на Романо. Турския едва ли е толкова добра изработка от него зависи много работи най вече там има налягане. Търновските бутилки са добри но все пак не е това което са писали.Провери всичките части ,ако са ти сложили от черните а не сивите дюзи са също по евтините на Романо. Виж изпиаритела какъв е ,рейката,двата филтъра,пълначката,всичко трябва да е Романо . Провери не само по протокол виж ги частите,това го прави уж голям сервиз а какво остана малките.Най фрапантния случай е на мой приятел обещана газова Ловато,след монтирането и последващ оглед нищо Ловато чести само втора употреба. Може да качиш снимки на протокола и частите,да видим кое и как.
-
1 точкаАз бих избрал това Газов инжекцион Romano AIS OBD 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Промоция : 1250лв ! заради това 5 години/150 000 км безусловна гаранция на цена 1250лв ! Аз съм с такава Romano AIS ECO 4 цил и съм много доволен нямам OBD ако имах нямаше и да се замисля обяснено е тук с синия шрифт защо http://progas.bg/висок-клас-romano-antonio Но все пак внимавай нагледал съм се на супер маркови уредби на които само едната част е от марката
-
1 точкаАко е Романо за 1000лв внимавай мисля че ще спестят доста и част от газовото няма да е от марката всяка част трябва да е с щампа Романо дори пълначката.Ако имаш възможност да е с ОБД е в пъти по добре съветвай се и с други които поставят тази марка.Обикновено препоръчват по евтиното защото надценката и печалбата е по голяма.
-
1 точкаВсяко газово ще роботи добре стига газаджията да знае как роботи Хонда. Повечето си мислят че това и някво Голфче и ти оцапват колата а ти късно го разбираш.
-
0 точкиОт масатана мотора беше, и то защото беше сменена с "афтърмаркет" кабел главната маса и нещо явно окислява откъм купето кабела, а малката дори я нямаше. Явно съм изгубил тренинг с годините хах
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00