Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.04.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Отново с Хонда! След като продадох Джаза, минах на нещо още по-джазово: HONDA e Advance 16"
  2. 2 точки
    Още е рано за сериозен анализ, защото сме навъртяли само 330км с жената за няколко дена. Първите впечатления са много добри. Ще използвам стила на Божинката: Това е голяма кола, само че малка Има много екстри, в това число и автоматично паркиране /пробвах го дава пъти, на разчертан паркинг и на улицата, работи/. Имам и контакт 230 волта/1500 вата в купето! Возията е като на по-голяма кола, все пак е над тон и половина. Много добре стои на пътя, много маневрена / 9.2м диаметър на завой/, много пъргава / 8.3с до 100км/ч /. На магистралата я пробвах до 150 км/ч. Дава добър разход, около 16kWh среден до момента. На градско около 13kWh. Това прави 2.5-3 лева на 100 км. Ако зареждам в слънчев ден /имам 3.9kW фотоволтаични панели/ клони към нула
  3. 1 точка
    Казаха,че съм се хвърлил в дълбокото.... Хонда Акорд 2014 г. 2.4 бензин 185 к.с от КАНАДА 🙃 Първи впечатления-чудесни !
  4. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Пиша това обръщение, тъй като пътят на инициативата общи поръчки достига отново до кръстопът и поради желанието ми да я продължа по най-добрия начин, се налага реорганизация. Изминаха почти три години, откакто поех щафетата от Чавдар. Време, изпълнено със събития, които промениха света и може би заради това мина така неусетно, поне за мен. Но макар да мина неусетно, това бе време изпълнено със значителни усилия и труд, за да може общите поръчки да продължат да съществуват, пратките да пристигат до Вас максимално бързо и безпроблемно и да бъда възможно най-полезен в избора на масла, филтри и всичко друго, с което бих могъл да съдействам на всеки от Вас. Всичко това изисква доста работа и отнема голяма част от свободното ми време, а то не е много, тъй като същевременно работя на пълен работен ден. Въпреки това, искам тази инициатива да продължи, затова не спирам да давам всичко от себе си за нейното съществуване. Пиша тази публикация, тъй като подготвям промени, за които си има обективни причини. Те са свързани с това, дейността по поръчките да бъде напълно изрядна пред регулаторните органи и да крие минимален риск, а по-този начин да се улесни използването на всички възможни начини за поръчка, плащане и получаване на продуктите. От няколко години всички плащания, чрез наложени платежи биват подавани към НАП и върху същите в последствие се дължи данък. В тази графа попаднах и аз през предходните две години, заради което в момента се опитвам да не изпращам пратки с наложен платеж. Очаквано е да има усложнения и от страна на банката, в която е личната ми сметка и която се ползва за общите поръчки (както беше се случило с Чавдар). Предстоят и нови промени, според които от началото на следващата година ще се следят трансграничните плащания, свързани с електронна търговия, а вероятно ще има и още изменения, които ще правят съществуването на общите поръчки в текущия формат все по-трудно. За да се продължи тази инициатива, трябва да се премине на следващото ниво, като се създаде юридическо лице, което да извършва дейността. Това е единствения начин всичко да бъде напълно легално и отговарящо на законовите изисквания. Тази промяна ще донесе допълнителни разходи, които значително надхвърлят това, което генерират общите поръчки. Затова към стойността на всяка поръчка, бива включена допълнителна сума, чрез което ще бъдат покрити част от разходите на фирмата за дейността на общите поръчки. За да бъде пропорционална на стойността на всяка поръчка, допълнителната сума се въвежда под формата на нов коефициент за превалутиране от евро в лева. Новият коефициент ще бъде 2.15 и ще бъде въведен поетапно както следва: Първото увеличение ще бъде включено в поръчката до 05.04, коефициент 2.05 Второто увеличение ще бъде включено в поръчката до 12.04, коефициент 2.10 Последното увеличение ще бъде включено в поръчката до 19.04, коефициент 2.15 С изключение на тези промени, общите поръчки продължават по същия начин и със същия график – всяка сряда до края на деня. Към тях се добавя и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност и ще мога да изпратя в рамките на 1-2 дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената също ще бъде малко по-висока. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Те ще бъдат достъпни на линк, където може да направите поръчка по стандартния метод за онлайн магазин. Споделям с вас, че паралелно с тези промени, подготвям и стартирането на онлайн магазин за масла и филтри, чиято дейност ще бъде напълно отделна от общите поръчки и каталога с текущи наличности от ato24.de. С много от вас се познаваме лично, говорили сме по телефона или сме контактували по един или друг начин и винаги съм се стремял да бъда коректен към всеки един, както и разчитам на вашата коректност към мен. Вярвам, че през това време сме изградили взаимно доверие и се надявам, че то е здрава основа, върху която да продължим дългогодишната форумна инициатива за общи поръчки. Надявам се тези промени да бъдат приети положително и да разбирате какво налага тяхното въвеждане. Вярвам, че ще получа вашата подкрепа в това начинание, за да продължим да смазваме любимите си автомобили с качествени масла.
  5. 1 точка
    Хм...тоя двупинов конектор е под жабката, под волана точно не е място за четене на грешки....каква точно е колата и коя година?
  6. 1 точка
    Относно бушоните, не мога та кажа точно кои, но трябва да провериш всички, захранващи запалителната система и ECU-то. Ако са прозрачни - прекъсналият ще се види срещу светлина. inertia cutoff switch - https://www.drive2.ru/l/8865567/ Ако е изключил, трябва да го натиснеш докато щракне.
  7. 1 точка
    Може да си изгорил нещо. Провери най-напред предпазителите, дано да се разминеш само с изгорял предпазител. Провери и "шок-бутона" (inertia cutoff switch) да не би да си го задействал в тъмното по невнимание.
  8. 1 точка
    Да, знам, да успокоя човека, че не е само той. Много са факторите, които влияят. Горивния процес ако не е наред всичко в кофата. Но стигнах до извода, че не си заслужава да се пипа. По-честа смяна и това е.
  9. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...