Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.10.2022 in all areas

  1. 1 точка
    Преди доста години ходих на майстор за климатика за този проблем и просто хвана едно реле със същата форма, заби го и ме изгони да си ходя срещу 5лв. После видях, че на релето пише BMW - така си я продадох колата
  2. 1 точка
    Слава Богу - разумът надделя. Относно Макс - не може все да е на макс, но важното е че се опази. Най ме радва Никола Цолов - дебютант и шампион в испанската Ф4. https://sportal.bg/news-2022100213353156196
  3. 1 точка
    Факт е че този форум съществува по неясен за потребителите си начин, както и че хора от различни поколения минали през него все някак го държат в "положителна плаваемост" за добро и в лошо. Факт е че властта опиянява - поради което той има всякакви разклонения и деривати. Факт е че има огромна членска маса, както и потенциал. Факт е и че никой не знае за какво да я ползва позитивно, както и че тя няма да позволи да бъде злоупотребено с нея. Една истинска мини държава, с всичката гняс и прелест в нея. И на целият този фон и история, поредното "нищо ново по смисъл". Твърде много фак във факти. Дано се роди нещо? Бай дъ уей - някой запознат и с памет + време и мерак е добре да напише историята на това hondabg.com защото новите хал хабер си няйн кой / кои, кога и какво са сторили. Там е и мястото на "почетните", защото в днешно време има само "по-четени", а стожерите минаха в сенките.
  4. 1 точка
    Радвам се, че имаш желание да обсъждаме, поразсъждаваме и т.н. Ще се опитам да отговарям по ред, въпреки, че ти не отговори директно на моите въпроси, а засипваш с нови към мен. Продължавам да настоявам да разбера кои правила наруших? В отговор на твоите въпроси: За правилата - писани са от шепа хора, когато форума се управляваше еднолично. Но и във форума бяхме толкова хора, че се познавахме лично всеки един със всеки друг, независимо от коя точка на БГ сме. Няма да цитирам имена, ще говоря за себе си и моите действия. Имахме 1 администратор и бяха 2-ма модератори и после започнах аз и още 1 човек като модератор. След около 2-3 години постепенно се оттеглихме един по един по семейни причини. Налагало ни се е да си лъжем жените че имаме любовници, за да можем да стоим до късно в сервиза и да се подготвим за състезание или да мислим как какво да направим за форума и феновете (събития най-вече, бяха доста често) , но и това отмина. Специално за "купува" и особено за "продава" - правилата бяха безмилостни, защото нямаше правда и едни продаваха на гърба на останалите. Технологичните възможности също бяха ограничени тогава или поне не знаехме как да го направим. Всичко се финансираше от джоба на шепа хора и от сърце. Не е фенско нали? Всички тези, които аз лично съм наказвал с 10% предупреждения (само такива права имаха модераторите) и това предупреждение по неписани правила до 6 месеца се махаше, ако забравим ни подсещаха и пак го махахме. Аз още си имам в историята заветните 10%. Точно с тези, които ни създаваха най-много проблеми, точно с тях и до ден днешен сме в много добри приятелски отношения. Сещай се сам защо, не е защото ги наказвах, фенското в тях е в сърцата им, както и при мен. По мое време титла "Mr.Компетенция" не е имало поради простата причина че в технически и спорт пишеха една шепа хора, просто тогава нямаше други компетентни. Група бананизирани, която цитираш е било тема, която нямах привилегия да достъпвам. Видях я в последствие при получаване на друг вид права във форума. Бананизиран е от "бан" Това е било тема в която са се обсъждали администраторски решения и действия, както споменах по-късно и аз можех да чета и коментирам. По спомен хората с БАН са били единици. За да се достигне до там, смятай, че търпението е преливало много, много, много, ама много. Имахме и един спамер, няма да му казвам името, че и с него си останахме приятели, че дори днес е и в политиката на БГ :-) Габровската групичка спря да пише доста след прекратяване на моята модераторска дейност, а "сърдитите на форума" (и по-скоро един човек ги поведе), търсеха комерсиализация за която по това време все още бяхме против въпреки трудната издръжка на форума. Бултрако е тежка тема - говорено е с тях многократно в годините, но поставяха условия, които не бяха в интерес на форума, те също търсеха само комерсиалната полза от форума. Аз лично знам как сме търсили спонсори за националните срещи и пак вадехме от джоба си без да се разбира от феновете. Говорено е и с Бултрако, уви не намирахме обща пресечна точка. Посещенията ми при тях за обслужване нямат нищо общо с форума. Първо -гаранция, друго- просто съм доволен от обслужването, от прозрачността - знам колко струва труда, колко и какви части са вложени. И въпреки, че "До като оправят жена ти и колата не трябва да гледаш", аз стоя и гледам как се отнасят с колата докато я обслужват. Не ми се налага да чакам със седмици и месеци за час, обаждам се, записвам за след ден, два, три и си върша работа. При мен лично времето е най-скъпият ежедневен ресурс. Дори да платя нещо по-скъпо, нямам време да чакам общи поръчки и т.н. Повярвай ми в момента в който и се издънят нещо по колата ми, ще ги съдера преди да ги сменя, но читавите сервизи в БГ са единици за съжаление, а по-добър избор от тях поне София за момента нямам. Знам, че сте останали малко хора и крепите и това може само да ме натъжава, но понякога човек трябва да внимава какво си пожелава, да не вземе да му се случи. Не си спомням но е било поне преди 5 години, може и да греша (вижте темата с предложения за подобряване на форума). Тогава бях помолен от един от основателите на форума да отделя време, да се включа, да помогна, да променим нещо. Скъсахме си задника да стане така, че форума да се поеме от млади хора, ентусиасти. Казахме си, нека се промени управлението, нека тези хора им дадем възможност и това и направихме. Само домейна "hondabg.com" остана на отговорно пазене при стар доверен фен. Да, промениха се някои неща но само технологично. За съжаление като гледам от тези, които решихме да се даде път на нови хора всички са прокудени от сегашните, получили това право на управление. Тук с пълна сила важи приказката "Храни куче да те лае". Точно, че не знаеш кой и за какво ми е дал тази титла, нямаш право и основание да я махаш. Дали съм тук или не сега и дали съм регистриран малко след теб в този форум няма значение. Пропускаш важни моменти, надявам се да ги осъзнаеш. Смятам, че бях повече от изчерпателен. Със здраве и аз минавам в режим guest, защото за мен бе въпрос на чест, но това не е добре познато на днешно време.
  5. 1 точка
    Здравей, В Асеновград има един майстор, който се занимава с електрониката на коли и поправя и друга техника (Телевизори , видеа и др.) До рибната църква е сервиза. Нямам му телфона обаче. Оправи ми на Джаза радиото. Дано да свърши работа.
  6. 1 точка
    @ceco_accord, има някакви "спешЪл" за газ уж - NGK LPG Laser Line 1496. Реално те са с GAP 0.8 При мен ОЕ свещите са 7746 по NGK които са на 1.1, още съм с тях и "уж" и на тях им дават 100 000км обаче мисля да ги сменя доста по-рано като в момента са на около 40 000км. @dandilov, надявам се да не ги изгоря бобинките. Мисля, че за газовата ще е добре това разстояние. Реално на газ си показва веднага като има дори малък проблем както беше при мен. На бензин не прекъсваше ама на газ заради пробила бобина се усещаше. В дългосрочен план се надявам да няма грижи, ще видим
  7. 0 точки
    Какво масло се използва за двигателя на Honda CR-V 4-та генерация?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...