Притежавам такъв автомобил. Двигателя е хубав, няма някакви сериозни дефекти и ако не е на 500 000км, то проблем с него не би трябвало да имаш. Няма проблем с веригата и се сменя като започне да се чува. Има случай на скъсани вериги на маслената помпа, но те са много редки и за дефект и дума не може да стане. Друг проблем, доста често срещан е спукването на тръбата на EGR. Ремонта по спомен е около 400лв, но може и да се завари и няма проблем. Съединителя е сравнително скъп, г/д 20-30% по-скъп от на повечето дизели от тези години ( приблизително 1,6 до 2000лв). При твой човек с отстъпки и т.н. може и 1.3 да ти излезе. Слабо парно, както вече споменаха. И по точно проблема идва от запушването на радиатора за парното, което в повечето случай се оправя със смяната му, защото трудно се прочиства. От към вибрации двигателя е Ок, както при всички дизели. Вътре се чува двигателя, за справка премиум марките от тези години са по-тихи вътре, но разликата не е кой знае колко голяма. Двигателя е пъргав с доста добър вървеж за 150кс и 1500кг купе. Икономичен е. По магистралата със 130-140км/ч ще ти гори около 6.5-6.7, извънграда с 80-90км/ч в повечето случай около 6, като можеш и да го свалиш на 5.5 но с доста трудно, но не невъзможно. Градско при мен гори около 8-8.5 в Пловдив с климатик и 18" джанти, нормално каране, а не пенсионерско. Препоръчително е да се кара с масло 0w30 и то е малко по-скъпо. Обслужването му е както на всяка друга дизелова кола от тези години, няма нищо скъпо, но няма и евтино [emoji2] Това е за което се сещам. Ако нещо друго те интересува, питай! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk