Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.05.2022 in all areas
-
4 точки
-
2 точкиСмени майстора на този му кажи многа здраве. Ясно е че не дават да гледаш то като осерат нещо като в случея,да почнат да те въртят само и само да не си принаят. Снимките да видиш ти кое къде е,за това са. Според мен закарай а ди видят на диагностика позицията на дроселовта клапа,ако са сваляли ТПСа са разубтали тази настройка. Стъпковото се чисти като се свали и накисне с обезмаслител и измие с течащя вода,едва ли са го правили,знает самопда пръскат с спрей.Също е и с дросела здраво киснене в обезмаслител.
-
2 точкиЗдравейте, Пети тест с PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5/6, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 171451 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 4662 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А95 около 270 л. Shell, OMV, Benita, Lukoil, Romperol; 11) Kтм = (л. 390 / 4.3 л.) ≈ 91; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра - PURFLUX LS-350. 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10 000 км., но на около 2 г.( след закупуване ), Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
-
1 точкаПривет, колеги! Наскоро си закупих и аз Хонда CR-V. Годината е 2008-ма. Опитах се да си пусна климатроника и се оказа, че не работи. Реших, че е от времето и трябва да изчакам да се постопли. Уви, не беше от това. Започнах да ходя по сервизи (Омбре, Димел Ауто), от където уж щяха да ми правят проблема, но така дори и не стигнахме до диагностиката на проблемната част и на двете места. Разочарован съм. Реших, че ще седна и ще се позанимавам сам да почета. В доста различни форуми четох за хронични заболявания и стигнах до една статия, която описва всичко. Реших да я преведа на български за четящите след мен. Не съм специалист в тази област и моля да ме поправите ако не съм превел наименованието на някоя част правилно. Колеги, имам и една молба: запазих си час в Бултрако на "Ботевградско шосе" в София. Колата има още 1 месец гаранция, но преди няколко седмици ѝ сложих газов инжекцион. Той няма общо с проблемите на климатика и от Бултрако ми казаха да отида, а те ще решат дали ще ми отстранят проблема гаранционно. Много ви моля, ако някой може да удари едно рамо със съвет за това как да ги убедя да мина гаранционно или ако познавате някой от там - ще съм повече от благодарен! Мерси предварително! Послепис: ако знаех, че имам проблем с климатроника (а и това, че колата е още в гаранция), щях да го отстраня преди да сложа ГИ. Внимание! Оригиналът на статията се намира на този адрес: http://accordownersc...or-failure.html CR-V Проблеми с компресора на климатика Удължаването на гаранцията от Хонда беше обявено на 2ри Декември 2011-та година. Статията е за бензиново CR-V с код на рамата RE5 за двулитровия двигател. Моделите от 2007 до 2010-та година са засегнати от този проблем. Какъв е симптомът? Собствениците на засегнатите CR-V модели с този код на рамата може да чуят ненормални шумове от двигателния отсек или да установят, че техния климатик не работи. Необичайните шумове могат да се дължат на лагера на ролката на компресора или съединителя и неработеща бобина на компресора. Каква е причината за този проблем? След продължителен и подробен анализ от инженерите на Хонда, се достигна до извода, че е свързано с това как съединителя и бобината си взаимодействат. Това повтарящо се взаимодействие води до боксуване на съединителя. Боксуването на съединителя се дължи на преждвевременно износване на дисковете му поради увеличаване на употоребата му. Основната причина за честата употреба на компресора е причинена от намалената площ на изпарителя за модели от 2007-ма година насам. Това, от своя страна, води до намалението на топлоотдаващата ефективност, карайки компресора да работи по-често за да достигне желаната температура. При приплъзването на съединителя (боксуването), се отделя голямо количество топлина, водещо до две вредни последици: 1. Уплътнителният пръстен в съединителя започва да се топи, което причинява грапавост и триене с корпуса; 2. Бобината има вътрешен термален предпазител. Когато бобината дотигне температура от 135 градуса по Целзий предпазителят гори. Той не е автоматичен и трябва да бъде подменен с нов такъв. Решението на Хонда За да се увеличи стабилността на съединителя на компресора, допълнителна подложка се добавя към арматурната шайба. Тя намаля приплъзгванията при всяко завъртане и отпускане. Фигура А показва без, а фигура B показва с такава подложка. Подобна подложка е монтирана на всички нови CR-V автомобили, също така и всички резервни части са били подменени да включват новата подложка. Според Хонда, в повечето случаи няма да има нужда от подмяна на компресор. Вместо това се подменя съединителя на компресора или бобината. Възможно е и двете. В много редки случаи ще се наложи да се подмени компресора на климатика. За да разберете кои точно части са за подмяна, трябва да си запазите час при най-близкият Хонда дилър. Номерата на частите за коли от 2007 до 2009-та година са както следва: Компресор (номер 2): 38810-RZV-G02 Съединител (номер 4): 38900-RZV-G02 Бобина (номер 9): 38924-RZV-G01
-
1 точкаНикога не съм сменял няма никакъв проблем. Оригиналните са от много мек алуминии тези които са ти сега,не съм намирал до сега такива. Сваляш ги почистваш и пак слагаш.
-
1 точкаДоста съм доволен хванах такта на АВТОМАТА.Това е основно градако 5.8 газ на 100км
-
1 точкаЕии колега xs power, гледам снимката, която си постнал е от моята синя дръжка от пост # 14. Само да потвърдя, че 7 години по-късно още държи тая дръжка след ремонта с планката. Нямам спомен да съм имал проблеми при свалянето, като махнеш вътре кората и всичко се вижда кое къде... Ама имах и мерак тогава.
-
1 точкаЕми, водих я на козметик. Под лупа като нова няма да стане, но от метър (и повече) - бива.
-
1 точка
-
1 точкаСамо аз ли настръхвам, когато чуя за субсидии? Както @JHM каза, дали/нали сте наясно, че пак всичко ще ни се пише на сметката. Откъде ще компенсират намаления ДДС (по-малко приходи в хазната) и субсидиите (повече разходи пак в нея)? Или нов външен дълг, или... то няма какво друго всъщност. За горивото ще платим компенсацията и на този, дето си ходи всеки уикенд до морето с лимузината, която гори 20/100, вместо да бъдат насърчени тези, които гледат да минимизират пробег, разход на гориво и влияние върху околната среда. Има губещи отрасли от изцяло социален характер, като обществения транспорт, за които е ясно, че няма как да са на печалба, обаче това да се очаква "държавата" да трябва да помага поголовно навсякъде... Много ще се радвам това да го чуя някой ден от някой политик. Иначе от изпълнени обещания за наша сметка сме на този хал. Опитайте се да мислите всяко обещание, какво всъщност ще струва.
-
1 точкаВеригата се проверява, като се сложи мотора на белези, а не с пръста. Друг вариант е(без да се сваля капакът на клапаните) да се погледне състоянието на обтегача през ревизионния му капак.
-
1 точкаНарод който търпи тиранията на своите управници не е жертва, а съучастник. Христо Ботев
-
1 точкаПочнеш ли да пипаш акцизи и ддс и да се отдават на популистки "социални" мерки в този див капитализъм наоколо,не ни се пише добро на гърбините.Някой трябва да плати баланса!Еми..., пак ще го платим,няма проблем...!
-
1 точка@ceco_accord Разликата в цветовите нюанси се дължат на различната осветеност при заснемане на капковите проби. От там идва и разликата след обработката. Ако бяха сканирани на един и същи скенер, нямаше да е така. Като изключим казаното по-горе, не се наблюдава разлика в развитието на маслото. Няма допълнително разтворени замърсявания, както и разширяване на дифузната зона. Тоест, маслото не е "мръднало" през последните 3300км. Даже ми се струва, че е малко по-чисто от преди. Или филтърът е обрал малко от замърсяванията, или е помогнала и доливката на 0,4 л.
-
1 точкаceco_accord.... Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82,5% / 17,5% - 5450км / 1167км....ей таз приблизителност "мноу мъ кефи" дето викаше Митьо пищова
-
1 точкаТова е много обширна тема и много за писане има, съвсем по повърхността ще нахвърлям малко информация. Нисък клас продукти - всичко от щандовете на Metro/Praktiker/HomeMax/Bricolage etc. Среден клас продукти - 3M - съдържат силикони и ефектът с тях е временен докато не ги отмиеш с безконтактното. Висок клас продукти - ChemicalGuys / Meguiar's За черна боя(и не само): Ръчно почистване с хубав шампоан и гъба. Хубаво подсушаване с качествен микрофибър. Клейване (Clay) с глина в зависимост от състоянието на лака има различно агресивни глини - служат за премахване на оксидация, метални частици, феродови парченца и т.н. Идеята е, че като минеш с ръката по лака, трябва да е гладко ПРЕДИ да започнеш да полираш. Машинното полиране е бързо, но не и лесно особено на черна кола. Лесно се появяват холограми и с обикновена ротационна машина можеш много бързо да се изнервиш, или да съсипеш лака, така че ако нямаш опит, гледай първо клипчета. Почва се отзад напред - от по-фина към по-агресивна(абразивна) паста и съответно от мек към твърд пад, за да видиш точно къде започва да се получава търсеният ефект, след което вече започваш на обратно - от по-абразивна паста към по-фина паста за финиш. Така разбираш и в какво състояние всъщност ти е лакът. В зависимост от продуктите, които избереш, ще ти трябват поне 2-3 пада(гъби) и 2-3 пасти. Падовете трябва да са чисти и като се замърсят се почистват преди да продължиш. Между всяка стъпка се обезмаслява с изопропилов алкохол(разреден с вода 1:6) и се почиства с микрофибър, за да видиш резултата. Изисква време и търпение. Работи се на малки части обикновено 40х40см. За целта - квадратчета с хартиено тиксо. Така можеш и лесно да следиш разликата преди/след. Информация има много и най-разнообразна. Потърси и специализираните форуми по темата. Не бързай. Успех!
-
1 точкаКапков тест 2. За референция - първата капка е в пост 1218 от предната страница на темата. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 339382 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6616 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82,5% / 17,5% - 5450км / 1167км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 7 месеца (зима / пролет) - 16.10.2021 - 16.05.2022. 9) Мото часове – около 64 извънградско + 47 градско = 111 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – А 95 - 55 литра и около 900 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. След първомайските празници имам 80 км само градско. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 0,4 л. след предната капка, което за новите 3315 км си изхарчи. Разход на масло за целия период - около 0.8 литър. Снимката на щеката пак е около средата, но докато я направя се разля. В тубата има свеж остатък 0,9 литра, но е време да долея свежа доза, че ще излазаме на воля. 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми (при същите условия като предната капка) и се надявам да е ОК - скенер, "йок". 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Явно разходът на масло и зиме и лете ще си е константен. Огледах пак мотора доколкото мога в тая теснотия. Има нещо тук/таме между капаците на клапаните и главите, но не се "лее из ведро". Като дойде време за проверка на хлабините, ще сложим нови гарнитури. Смених въздушния филтър - 11 месеца / 11450км (снимки от 2-те страни) и погледнах в дросела, но няма омасляване. Имах съмнения за PCV клапана, но според теста си работи, а и всичко е чисто. Сипвам - карам / няма драма, градско е ламя голяма. Ама сухо ли е вънка, със звънче на колелото дрънкам.
-
1 точка"Да ти кажа, свате, омръзна ми вече тая криза. Веднъж да се свърши, че да си почнем редовната сиромашия!" ЧУДОМИР
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00