Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.03.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    Стартера му смени четкодържателя с четките, почисти и смажи, и ще има осезаема разлика. При мен беше подобно, но винаги палеше, в крайна сметка свалях колекторите заради нок сензор и реших да обслужа стартера и генератора, та върти в пъти по-добре в момента и то по всяко време.
  2. 2 точки
    Това 4х4, не е като онова 4х4 😊. Първо разучи кога и как действа, за колко време и най-важното за къде става, че като те чета, мисля че взимаш СРВ-то за джип и то за Офроуд... П. П. Това преди да започнеш да си даваш парите по майстори. П. П. П. Е може и да имаш проблем, но е малко вероятно, след като колата е поддържана.
  3. 2 точки
    Колеги, днес взех cd changer от преди фейса, 2.4 бензин ръчна, англичанка. Върви си като пич, така че са взаимозаменяеми, само си оставих моята платка. Хубав ден на всички.
  4. 2 точки
    Благодаря сърдечно на Мистър Z за добавянето на тел. ми номер! Ще започна добавянето на снимки с ръчния ми првключвател на клапата за смесване на топъл и студен въздух на климатроника: Направих снимки и на сервизната книжка: Сервизна книжка.pdf Както се вижда от нея, сменил съм съединителя в края на 2018 г., а почти година и половина след това смених и демпферния маховик. И двете манипулации ги направих сам, като използвах жокер "помощ от приятел". През м. декември миналата година смених изпускателния колектор с нов чугунен, а за да стане по-лесно тази смяна свалих т.нар. "магаре" и смених и кормилната рейка с рециклирана. Ето и две снимки от процеса: Последната по-съществена част, която смених, но съм пропуснал да я впиша в книжката е демпферната шайба на коляновия вал. Може би тук е момента да кажа, че нямах намерение да се разделям с тази кола поне до 2025 г., но плъгин хибрида, с който се сдобих, промени изцяло плановете ми. За да добие някакъв що-годе добър външен вид, който никога не ми е бил приоритет, реших заедно с демпферната шайба да сменя и държачите на предната броня (купих ги от Бултрако за по 60 лв. бройката, което се оказа два пъти по-евтино от неоригиналните, които намерих в един пловдивски онлайн магазин): Колата беше внесена от Италия през пролетта на 2016 г., а излезе за продан в началото на есента на същата година. При огледа в ЮБиКо предшестващ покупката се разбра много лесно, че е имала удар отпред. Фаровете бяха с натрошени държачи, дори левият фар беше подпрян с парче стиропор, захванати на няклко места със свински опашки, но за мен по-важно беше състоянието на двигателя и турбината, които се оказаха без забележки. Постепенно смених фаровете с нови, но не оригинални. Сложих и метална кора под двигателя: Сега малко по-детайлни снимки на външните забележки по колата. На предния капак има малка издутина от бутона за алармата, който не прецених добре къде да го монтирам от първия път: На горната снимка се вижда и лекото вдлъбване на предния ляв калник, което се получи от изтърване на гредата за укрепване на двигателя по време на смяната на маховика. Според всеки автомобилен естет, предната броня трябва да се пребоядиса, като най-голямата забележка е долу вляво (ожулване от бордюр): Задна дясна врата и част от калника зад нея са ожулени от неизвестно за мен МПС: Може би от снимките се забелязва, но все пак да си кажа, че всички фарове, стопове и мигачи са леко затъмнени с фолио. Освен нещата, които се виждат на снимките в багажника, новият собственик на колата ще получи и кабел и софтуер за диагностика: Също така при сериозен интерес предлагам възможност за докарване на колата в населено място по ваш избор, където тя да бъде прегледана в сервиз, на който имате доверие. Иначе за момента тя си стои на служебен паркинг, където само събира прах и сняг: Е, разтъпквам я веднъж седмично за по 15-20 минути, колкото да държа в кондиция акумулатора.
  5. 1 точка
    Здравейте! Тъй като няма как да поддържам две коли ще трябва да си продам "калинката": Дата на производство: септември 2006г. Тип двигател: Дизелов Мощност: 140 к.с. Евростандарт: Евро 4 Скоростна кутия: Ръчна Категория: Хечбек Пробег: 258900 км Цвят: Червен Цена: 8 000 лв. Безопасност • Антиблокираща система • Въздушни възглавници - Предни • Въздушни възглавници - Странични • Електронна програма за стабилизиране • Парктроник • Система ISOFIX • Система за защита от пробуксуване Други • Напълно обслужен: последна смяна на масло и филтри през 12.2021 • С регистрация • Сервизна книжка: пропуснах да снимам бележките, които съм си водил в серзизната книжка; До няколко дена ще поправя този пропуск, Екстериор • 4(5) Врати • LED фарове: всички крушки по колата без дългите светлини и мигачите са сменени със светодиодни, • Лети джанти • Спойлери • Халогенни фарове Защита • Аларма: инсталирах си китайска аларма Tomahawk X5 с пейджър • Имобилайзер • Централно заключване Интериор • Велурен салон: всъщност върху седалките съм сложил калъфи от изкуствена кожа. Иначе оригиналният салон е запазен. Комфорт • Bluetooth \ handsfree система • USB, audio\video, IN\AUX изводи • Бордкомпютър • Датчик за светлина • Ел. Огледала • Ел. Стъкла • Ел. усилвател на волана • Климатик: това не е грешка! Колата има добре работещ климатик, но поради проблем с моторчето, което управлява клапата за смесване на топлия и студения въздух, тази клапа се управлява в момента ръчно. • Мултифункционален волан • Отопление на волана: поръчал съм си реотан и нова кожа за волана от алиекспрес. Двете поръчки са в Бг от миналия месец, но нашите пощи ги бавят 🤬 • Печка • Подгряване на седалките • Регулиране на волана • Сензор за дъжд • Система за контрол на скоростта (автопилот) • Стерео уредба • Хладилна жабка Както може би се подразбира, имам още снимки, най-вече на външните козметични проблеми, но достигнах лимита за този пост. Тъй като не очаквам колата да се продаде още утре, ще имам време да добавям снимки и информация в тази тема. За контакт: 0899225917. Добромир.
  6. 1 точка
    Има една стара тема тук. Най-добре си запиши час в София - Бултрако или при Слави в Мотобокс. Със сигурност ще могат да диагностицират проблема. По принцип не е често срещан проблем. С какъв пробег е автомобилът? Знам, че швейцарките често са удряни и замаскирани, но предполагам това е проверено?
  7. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30; 4 x 0,946 l Стойност на поръчката: (4*6,49)*1,9775 = 51,34 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Банков път Начин на получаване: - чрез куриер
  8. 1 точка
    @Pavel_Pavlov Вероятно си прав, но не съм разглобявал корите отпред, за да разгледам. За хоризонтално има и за 2-та фара поотделно, а за вертикално (оранжевата стрелка) има пиктограмка само до акумулатора, тоест регулира машинките едновременно - вероятно е за калибрация на системата.
  9. 1 точка
    Не. Изобщо дори. Прочети из темите в раздела за алтернативни горива, обсъждано е.
  10. 1 точка
    AlphaTauri confirms RAVENOL as Official Lubricant Partner
  11. 0 точки
    Е, и? Да пълним цистерните от мляко с нафта ли?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...