Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.03.2022 in Мнения
-
8 точкиМаслен филтър JC Premium B14010PR. Made in - не се знае... На кутията има допълнителна лепенка, с надписи на полски език, но на самата кутия не пише нищо друго, освен JC Premium. Може да се намери на нашия пазар, на цени между 7лв. и 10 лв. Филтърът е доста по-голям от стандартните за Honda и съответно е с по-голям обем. Това е добре. Ще повиши и обема на маслената система. А колкото е повече маслото, толкова по-бавно ще изчерпи ресурса си. Запечатан е с целофан - нещо рядко срещано на нашия пазар. Ето сравнение на размерите с японски Nitto 4HM-113. На пръв поглед, филтърът изглежда доста прецизно изработен. Филтърната хартия е положена равномерно. Снадката е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Филтърният елемент също е с много по-голяма площ, сравнен с предишния филтър K&N, например. Полезна площ от 923 cm2. До тук много добре! ...Но всичко добро свършва до тук...! Противодренажният клапан е направен от твърда гума, която неохотно възвръща формата си при прегъване. Дори и при стайна температура. Филтърната хартия е още по-тънка от K&N PS-1010. На просвет прозират малки точици светлина, което означава, че има слаба филтрираща способност. След разрязването и изваждането на филтърната хартия, конструкцията на макарата буквално се разпадна в ръцете ми! Оказа се, че елементите на макарата не са механически свързани, а залепени едни с други, с лепилото на филтърната хартия! Самото лепило е много странно и се ронеше много лесно. Представете си, подложено на горещото масло какво би се случило... Бай-пас клапанът е с много тънка и мека пружинка. Отваря се с лекота, при натиск от едва 0,260 kg. При диаметър на отвора 0,751cm и натиск 0,26 kg се получава налягане от 0,59 kg/cm2 = 0.58 bar. Това е твърде ниска стойност и означава, че този филтър ще работи почти постоянно с отворен бай-пас клапан! ...Ако не се разпадне преди това... С оглед на всички сериозни недостатъци, изложени по-горе, аз не бих ползвал такъв филтър, дори и да ми го подарят! Като цяло, този филтър е опасен за двигателя! Изглежда добре на външен вид, но в действителност е това:
-
3 точкиНикой от великите сили не е искал да има нова голяма държава на нашата територия, така че със (или въпреки) общите караници, България като такава (и 3-ти март в частност) в момента я има заради дедите ни! https://www.dnevnik.bg/analizi/2022/03/03/4319009_istinata_za_treti_mart/?fbclid=IwAR0H2ZgMsYsfRCmKqlTVRCB4UNSS21DlEMtN25QjjtUbZr3IyZj570uWs5o
-
2 точкиПроблемът при моята кола се оказа наистина клеморед - майсторите не вярваха, защото обикновено хондите страдали от главно реле...Но все пак имат наблюдения предимно върху японки, а явно при англичанките и клеморедите са слабо място. Доволна съм, че се разминах само с презапояване на главно реле и смяна на клеморед с такъв втора употреба, който се надявам да издържи. Благодаря на всички, които се включиха с мнение и съвет в темата!
-
2 точки
-
2 точкиМаслен филтър K&N PS-1010 Professional Series (Made in USA) Още от самото начало, филтърът прави впечатление с прецизна изработка. Има доста компактни размери - съжалавам, че не ги снимах... от там и малък обем. Има голям брой входящи отвори - ще осигури голям поток масло на входа. Противодренажният клапан е от гъвкава, червеникава гума. При стайна температура е сравнително еластичен и възвръща първоначалната си форма при прегъване. Но имам известни съмнения, дали ще е така при ниски температури. Като цяло е добър. Филтърният елемент също е изработен прецизно. "Щората" е нагъната правилно и стегнато. Залепена е здраво и прецизно. Не се огъва при натиск. Недостатъкът тук е, че липсва подсигуряваща метална пластина на снадката, а тя е само залепена. От вътре, филтърният елемент е навит върху много здрава, пластмасова решетка, с големи отвори. Това, в съчетание с многото входящи отвори, би трябвало да осигури голям поток на маслото през филтъра (High Oil Flow Rates - както са обявили на кутията). Филтърната хартия не е с много голяма дебелина, но е плътна и няма никакви прозиращи точици светлина, когато е изложена на просвет. Това предполага много добра филтрация. Полезната филтрираща площ, на филтриращия елемент, е 550 кв. см. Не е много голяма, но е в границите на нормалното. "Бай-пас" клапанът е пластмасов. Започва да отваря при натиск от 2,36 кг (субективно измерено на електронна везна). Диаметърът на отвора му е 13,88мм (1,388 см). Това прави налягане за начално отваряне - 1,56 kg/sm2, което е равно на 1,53 bar. Малко по-високо от стандартните 1.2 bar за японски автомобили, но се надявам да е правилно конструирано, с оглед на заявените High Oil Flow Rates... В заключение: Добър филтър с много прецизна изработка и здрава конструкция. Плътна филтърна хартия. Имам известно съмнение за еластичността на противодренажния клапан при ниски температури. Не много голямата дебелина на филтърната хартия + малко по-голямото налягане за отваряне на "бай-пас" клапана предизвикват у мен мъничко смесени чувства. Давам му оценка 4.50 по шестобалната система.
-
2 точки
-
2 точкиМаркуча протече при мен, дотолкова, че да изтече голяма част от хидравличната течност. Изкара около 30 хил км. Поръчах оригинален. Като се монтира оригиналния, ще снимам къде е протекъл китайския.
-
1 точкаБлагодаря предварително. Да, карам Accord Tourer с R20A3 от последните слезли от конвейра през 2015г.
-
1 точкаКолега ако колата е фейслифт след почистване на дросела е необходимо обучение, сама надали ще си регулира оборотите. Ето алгоритъм, с който да пробваш да се справиш сам. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/01/SEA3E01A20336124601BART10.HTML http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-въздуховод-honda-accord-vii-vzd-168?filter_name&fbclid=IwAR3PVvDKoOl4p6Yc7HvyXXv-_Ogq9q_Q369S38g-ZvTQLd7J49XvR6a7GaE Я прозвъни тези за цена на въздъховода.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСупер презентация,адмирации за това което правиш,много подробно и разбираемо то всички. За филтъра JC Premium B14010PR това е много зле,както каза ти този филтър дефакто не филтрира почти нищо при изискване на японските автомобили от1.2 bar да отваря байпас клапана той на 0.58bar,това е много зле. Имаш нещо завъртяно там за маслен филтър което дори може да се разпадне ,не филтрира нищо,зима като е замръзнало маслото ,ако караш само градско на къси разстояния,нямаш филтър. Противодренажния клапан и той съмнително работи,леле мале. Филтър убиец на двигателя,а колко са такива на нашия пазар. В началото като търсих маслен филтър и аз се спрях на МANN след доста четене . Бях замислили и за K&N не се сещам защо го отхвърлих,може би че не е разпространен и цената по спомен беше към 20 лв,колкото оригинален на Honda ,което го обезсмисля K&N ако не е по-добър. Хубаво е да се направи сравнение на K&N и МANN . Тоест да намерим филтър който да съперничи на оригиналния на Honda,но да е в ценовия диапазон от 12 лв. Първия плюс за K&N-има голям брой входящи отвори спрямо този на МANN .
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Ronin7. Моята поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/amsoil-xl-5w-30-synthetisches-motoroel.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 SYNTHETISCHES MOTORÖL 13x1L Стойност на поръчката: 7.95 x 13 = 103.35 x 1.9775 = 205 лева Начин на плащане: по сметка в ООБ АД Начин на получаване : Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаТя историята на тази страна всички я знаем, дали сме им много. Проблема на Украйна е Русия, гледах изказването на Путин как видиш ли Ленин я е създал и от негова гледна точка може да си прави с нея каквото иска. Ми той утре ще каже, че Македония Сталин я е създал и с нея може да прави каквото си иска. Трябва да останем обединени и задружни както до сега, да покажем, че случващото се не ни е безразлично различни мнения Ок но обединени срещу нещо което е несправедливо.
-
1 точкаКолега @CCord Защо пишеш, остави ги. Чета и гледам колко мъка има по този свят ама много мъка има. Имам връзка с някои руснаци НЕНАВИЖДАТ ПУТИН казват, че революция трябва да стане при тях иначе няма да се оправят, не искат да се бият но режима им е брутален. Иначе тук българите сме по руси от русите, боже, боже. Не сме народ! Не сме народ, а мърша, "Любопитно е да проследим, дали думите на Славейков са актуални и до днес? Ние смятаме, че до голяма степен – да. Тъжно е, че дори и толкова години след написването на това стихотворение, нещата у нас не са се променили особено. Направо даже е трагично! Припомнете си това велико стихотворение на Петко Славейков" Не сме народ, не сме народ, а мърша, хора, дето нищо не щат да вършат. Всичко тежко, всичко мъчно е за нас! „Аз не зная! Аз не мога!“ – общ е глас. И не знаем, не можеме, не щеме да работим за себе си със време. Само знаем и можеме, и щеме един други злобно да се ядеме… Помежду си лихи, буйни, топорни, пред други сме тихи, мирни, покорни… Все нас тъпчат кой отдето завърне, щот сме туткун, щото не сме кадърни… Всякой вика „Яман ни е нам хала!“ – а всякому мерамът е развала… Не сме народ! Не сме народ, а мърша, пак ще кажа и с това ще да свърша.
-
0 точкиМиналата година питах варналии колко ще вземат за рециклиране на моята и казаха 2500 лв. Сега може и да е повече.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00