Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.11.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    По книга е 1,1 л. Взимай 2 литра и ще ти остане да си имаш.
  2. 2 точки
    Здравей и късмет с новата кола! Отвори шофьорската си врата и долу мисля върху колоната имаш вградена метална табелка.От там ще видиш с кой двигател си. При мен там примерно е R20 A9.Колата е 2015 година. Всички CR-V 4та генерация каквато е твоята ако имат задвиждване на задния диференциал са АWD,т.е. нямаш постоянно зацепване и ако приплъзнат предните гуми се предава въртящ момент на задния диф. Относно аксесоарите за много от тях няма значение какъв е двигателя,просто по дефолт сайтовете искат това.Примерно за едни стелки няма никакво значение.
  3. 1 точка
    Значи в средата на септември, взех 5 палета, на цена от 2150 лв., с включен транспорт, като палето е от 1050кг. - демек 1 тон ми е 400 лв. Такава цена плащам всяка година, през последните 5 години. Взимам едни и същи пелети ,от един и същ производител, като смея да твърдя, че качеството на въпросните пелети е доста високо. Днес се свързах с човека (познаваме се добре) и го разпитах за всичко по темата, включително и за актуалната цена. Основните причини според него, за вдигането на цената са три: 1 - забрана на служебното правителство, за добив на дървесина - реално няма материал. 2 - супер високите цени на електроенергията за промишлеността - от там страда и производството. 3 - високите цени на горивата - транспорта му се е вдигнал доста. Тези три неща, плюс дефицита на стоката и голямото търсене, реално са виновни за тези цени. Цената на която аз мога да взема пелети от него, в момента ми е 700 лв. на пале + транспорта за района на София, които е от порядъка на 10 или 20 лв. на пале (не запомних точната цена на транспорта, но е една от двете). И това при положение, че сме познати - демек с връзки. Естествено, ако някой колега е закъсал ,трябват му, цената за момента го устройва, мога да помогна и да го свържа, като гарантирам за качеството на пелетите. п.п. Относно "асоциацията" - въпрос на виждане, разбиране и фантазия.
  4. 1 точка
    @Legend91 Затвори си отледалото на вратата (да е успоредно на нея) и карай по познато шосе и асфалт. Ако има разлика, значи нямаш проблем с уплътнението.
  5. 1 точка
    Ако не е спешно за да не взимаш още 1 л. Ето от общите поръчки в форума,питай колегата който ги прави може да има налично. https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html
  6. 1 точка
    Здравейте, искам да направя следната поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil 6 x 0.946l Стойност на поръчката:(6*€11.78)*1,9775=139,77лв Начин на плащане: с REVOLUT – 140 лв. - Изпратени Начин на получаване – чрез куриер
  7. 1 точка
    Здравейте, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 4l 2*60.96*1.9775=241.1 Възможно ли е да преведа парите утре. Ще ги преведа по сметна в ОББ Начин на получаване - чрез куриер
  8. 1 точка
    Имах за 1 месец (и паралелно карах) предишното си комби Акорд 7 фейс и Ледженда (и 2-те автоматик), та сравнението бе неминуемо. Акорда после усещах като Сивик - по-чевръст и шумен, с по-бързи реакции на волана и по-друсащ. Ледженда обаче е по-тежък с 300 кила и е далеч по-солиден и монолитен и за това реакциите се струват по-приглушени - точно каквато е целта му. Като поведение си е типична стегната Хонда - има чудесна обратна връзка с пътя през волана и е малко далеч от класическата представа за седан от Д сегмента. Просто динамика и скорост не се усещат толкова като при Акорда, но това е измамно. 140 при Легена е като 100 при Акорда. Автоматите работят еднакво, но 3.5 естествено е друга бира, а SH-AWD-то е нещо антигравитационно. Газ се дава при влизане в завоя и няма сила която да ти изправи траекторията! Задно външно за виража колело бута колата навътре в него и е супер управляема. Ако намериш - пробвай, с думи не се обяснява. И с клип не става, но преди време бях снимал 1 - при изкачването на Петрохан. Идеята на тая кола е да се усеща че се движиш бавно - стига да не гледаш таблото.
  9. 1 точка
    Ако питаш за крайна цена на сметка за ток до сега по голяма от 220лв за месец съм нямал а съм все още на промишлен ток.Отопление и охлаждане на къща 160 кв.м. плюс бойлер 300л.Средно ми идва за последните 6 месеца 150лв на месец.
  10. 1 точка
    Като я гледам освен предната решетка всичко друго е еднакво(фарове,калници,габарити и салона е същия) като на моя хибрид.Прависе се само за Канада от 2009 до 2012 с К20.Части се намират защото този модел се произвеждаше и в Турция с 1.6 мотор .В момента съм с турски накрайници на 25 лв.за брой .
  11. 1 точка
    Не са няколко десетки хиляди. Филипс си дават най-добрата серия за максимум 5000 часа. Не че е малко, но при нашите условия сигурно ще бъде минимума: 2500 часа. Гледах ги тези модули, инсталацията им ми изглежда сложна, бихте ли препоръчали някой който може да я направи? Може ли дневните да се направят на габаритните светлини, или тогава пак ще светкат крушките в купето?
  12. 1 точка
    Как Мравката изгуби своята работа В едно предприятие работел трудолюбив и жизнерадостен работник. Отивал пръв на работа, още в ранни зори, и веднага се захващал със задълженията си, никога не се оплаквал и с радост вършел всичко, което му възлагали. Заради трудолюбието и старанието му всички му казвали Мравката. Но един ден генералният директор на фирмата, на когото казвали Стършела, решил, че трябва да назначи някой, който да надзирава и контролира Мравката – хем да организира работния процес, хем да го наблюдава. За новата длъжност избрал един пълничък младеж на име Търтея. Първата работа на Търтея била да накара Мравката да прави ежедневни отчети за свършената работа. Когато минали няколко дни обаче, Търтея решил, че му е много трудно да се оправя сам с всички отчети и поискал разрешение от Стършела да си наеме секретарка. Тя трябвало да систематизира отчетите, да ги подрежда в папки, а междувременно да отговаря и на телефонните обаждания. За тази работа назначили красиво момиче, което се казвало Пеперудата. Междувременно Мравката продължавал да се труди от сут­рин до вечер, но сега оставал по един час допълнително, за да пише своите отчети. Търтея всеки понеделник докладвал на Стършела как работи Мравката и предлагал разни нововъведения в организацията, въпреки че нищо не разбирал от естеството на работата. Но когато отчетите на работника станали прекалено много, той решил, че му е необходим асистент, който да ги чете, да ги анализира и да изготвя седмични и месечни доклади и прогнози. И тъй като Стършела бил много доволен от Търтея, разрешил новата длъжност. На нея назначили едно слабичко момче с очила на име Комара. Комара бил много компетентен сътрудник, но първата му работа била да поиска да му купят нов компютър и по-хубав принтер – все пак да анализираш производствените данни не било шега работа. А трудолюбивият човечец Мравката, въпреки че вършел работата си както преди, вече не бил толкова весел и жизнерадостен. Търтея и новият му асистент непрекъснато идвали и му се пречкали с разни глупави въпроси, променяли организацията и го карали да пише все повече отчети. И тъй като надзирателят представял нещата пред Стършела в изключително оптимистична светлина, директорът решил да разшири дейността на Мравката и да създаде цял отдел. Разбира се, най-напред трябвало да се намери шеф за новия отдел. Назначили Осата – стара приятелка на Търтея. Тя била амбициозна, властна и отмъстителна. Осата си поискала просторен кабинет, обзавела го по последен писък на модата и веднага си взела секретарка и двама помощници. Тя също започнала да се бърка в работата на Мравката и поискала всеки ден лично да ѝ докладва как вървят нещата. Мравката, отчаян от всички началници и промени, от ден на ден започнал да унива и да губи своята енергичност и ентусиазъм. Докато накрая се случило неизбежното – производителността му паднала и финансовите резултати на предприятието започнали да се влошават. Силно обезпокоен, Стършела наел високоплатен консултант, който да проведе мониторинг върху работата на отдела на Мравката и да изготви доклад с препоръки за излизане от ситуацията. Консултантът, възрастен трудно подвижен мъж с очила, на когото казвали Бръмбара, се заел с анализа на дейността и след три месеца оставил на бюрото на Стършела дебела папка със заключението си: Трябва да се оптимизират разходите за персонала и да се пристъпи към съкращения. На другия ден, след кратки консултации с Осата и Търтея, Стършела отсякъл: – Наистина имаме прекалено много персонал. Ще уволним Мравката.
  13. 1 точка
    Здравей, Бих искал да поръчам : Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda 5W-30 -5броя Стойност на поръчката: (5x 6,99=34,95)*1.9775 = 69,12лв. Начин на плащане: - 70лв. ще бъдат преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: - чрез куриер
  14. 1 точка
    Нямаш хидравлика, а електрическо моторче на волана. Отиди на стенд да ти замерят сходимоста. Може и криви гуми да имаш.
  15. 1 точка
    Моментът, в който спрях климатиците и пуснах пелетите, беше един от паметните в моя живот Топлината от двете няма нищо общо като усещане. Аз още не съм го пуснал, че го дават следващите 3-4 дни да е около 20 през деня.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...