Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.06.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬 Думите на един чужденец за 02 юни: "Когато за пръв път чух, как в 12 часа на 2 юни неистово завиха всички противовъздушни и противопожарни и заводски сирени в столицата... ужасно се изплаших. “Война” – помислих си за части от секундата и се заоглеждах за някакво скривалище... И в следващия момент видях нещо съвършено потресаващо: всичко спря! Не се шегувам, приятелю – в милионната столица (а, както разбрах впоследствие, и в цялата страна) спря всякакво движение – автомобилите и градският транспорт, хората по улиците и зад прозорците в работните си кабинети, учениците, гонили до преди секунда топка... Стана неестествено тихо... Уверявам те, приятелю, София е единствената столица в света, където веднъж в годината можеш да чуеш... такава тишина... Само воят на сирените! След три минути, когато всичко се върна към нормалния си ритъм, се сетих, че са ми разказвали за някой си техен герой Христо Ботев – поет и революционер, който с присъщия на ненавършените си 30 години, а и на възбудата на епохата авантюризъм, повел на вярна смърт група също такива невръстни търсачи на остри усещания, уж обединени от мъглявата представа за “свободата на отечеството”... Всички емигранти в Румъния, те отвлекли австрийски кораб, принудили капитана да ги свали на българския бряг и след няколко дни битки, естествено, са били напълно разбити от редовната и въоръжена до зъби турска войска... В този ден, на 2 юни, бил загинал самият Ботев (по непотвърдени данни – от “приятелски” куршум). Накратко – това е историята. Чувал я бях, но да ти кажа право, не бях особено впечатлен – приключенска му работа... Авантюризъм и малко безотговорност.Така мислех до момента, в който на 2 юни се озовах в епицентъра на тази смразяваща тишина и неподвижност... Оттогава, всяка година чакам този ден, за да видя, дали ще се повтори, дали ще е същото. Дали някой от по-младите няма да се зачуди защо и дали изобщо да се спира... Вече много години живея в България, пред очите ми са се променили много неща. Но тези три минути се проектират от година в година... 2 юни ме е заварвал в много от големите градове на България и в малкото планинско селце, където живея. Но картината навсякъде е една и съща. Хора, спрели да помълчат, да се сетят за подвига на един недоживял Христовата възраст авантюрист, да му се поклонят или, може би, да го осъдят – но така или иначе в тези 3 минути мислите на 7 милиона българи са концентрирани в едно и това едно, в крайна сметка, е страната им, България. Що се отнася до мен, чужденеца... Аз в тези три минути... обикновено изпитвам позорното чувство на завист. Да, аз завиждам – на целия български народ и на всеки българин поотделно."
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Мисия невъзможна е ако при смяната на спирачната течност попадне въздух в системата,и той остане в ABS модула. Там е невъзможно да се обезвъздуши без принудително задействане на ABS . За това трябва да се внимава много при смана да не остане казанчето празно,и системата да засмуче въздух.
  4. 1 точка
    Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите: 1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞 2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂 3. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта. 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди! 5. Няма "тунел" за ски. 6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система. 7. Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори... Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Само да вметна - колата я имам от 2 месеца и съм навъртял само 6 000 км, но средния разход е 8.8 л/100км. При същия маниер на полване, и подобен пробег, предишното CR-V 3 ген. ми даваше 10.5-11.0 л/100км. Говорим за смесено каране. Дано да е била полезна информацията 🙂
  7. 1 точка
    Цецо, на мен пък ми звучи доста измислена тази история, написана от онези, които преиначават и омаловажават историята, понеже за това им се плаща. Първо, като зачетох и ми се понавириха очите, и после започнаха за изкачат фрази на които не им е мястото в един такъв разказ. Такива, които насочват мисленето в исканата от пишещия посока. Първо: - " някой си техен герой", - Да, виждаш, ли някой си... после- " търсачи на остри усещания", - Понеже не е имало бънджи скокове... -"по непотвърдени данни – от “приятелски” куршум", - Разбира се, трябва да внушим пак, че българите не стават за нищо... -" приключенска му работа... Авантюризъм и малко безотговорност" - Пак, понеже е нямало бънджи в Румъния, не друго... -" един недоживял Христовата възраст авантюрист" - Айде още веднъж, ако някой не е разбрал какъв е бил Ботев... -"да му се поклонят или, може би, да го осъдят " - Да, да осъдят, по-точно действията му, като неправилни... Има и такива. Пример- отивам в Ямбол, разглеждам центъра и решавам да вляза в нещо като музей, който преди това е бил джамия на около 500г. Зяпам и до мен идва една музейна служителка и започва да ми разказва историята по онова време- търговия, богатство, нерде Ямбол, нерде Стамбул. Обаче видиш ли появили се такива, като Ботев и започнали да бъркат нещата. А накрая и руснаците минали Дунава и съвсем объркали нещата, мирния и богат живот. Погледнах ѝ баджа за да и видя името, може пък да е наследник на великия везир от 15 век. Ма не, Стефанова си беше. Така, че, Цецо, да ме извиниш за критичното мислене.
  8. 1 точка
    Икономично каране извънградско съм слизал до 9/100 газ, градско свободно без икономии но не и "на бегом" от светофар до светофар по-малко от 13-13,5 не съм слизал на газ. Показанията на бензиномера за фейса се лекуват с емулатор 60лв при моя газаджия преди близо 2 години, аз лично си го направих сам и работеше но го свалих с идеята да го прибера в кутийка и да му намеря място и..., не намерих време за нова сглобка и така си останах без емулатор защото му свикнах и се преживява, другия вариант е да се кара с резервоар пълен над половината. Преди да сложа газовото, на бензин при същото каране и режими 8/100 извън селото и 12-13 вътре. Всичко това е за автомат седан K24A3.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    При същите хора. Те правят и цялостно фолиране на автомобили. На мен ми направиха фаровете със самолекуващо се фолио Лумар. Като преди това махнаха стария люпещ се лак, пръскан преди 5 години и ги полираха. Лепиха единия фар пред мен, защото бях подранил с взимането на колата. Нагласиха фолиото, лепнаха го, стана чудесно и в един момент казаха, че не е добре и не им харесва и наново направиха цялата процедура. А според мен си беше супер (аз лично от 20 години се занимавам с фолиа, но рекламни и имам око). Такива педанти са и затова смело ги препоръчвам.
  12. 1 точка
    Уникално в случая значи, че всяка партида е уникална и не знаеш на какво ще попаднеш, дали ще е само крек, дали ще има малко естери и пао, или само пао и крек, но поне едно е сигурно, ще има крек.
  13. 1 точка
    Снимки без думи, един URL и много благодарности към колегата - kyna. https://www.aliexpress.com/item/5-Pieces-ACN-Blade-Fuse-Tap-Holder-Block-Wire-for-Low-profile-Mini-Fuse/32850068890.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1cf94c4dsOzxnM
  14. 0 точки
    - Мъжо, оти Ред Бул не са меши с Алкохол?! - Па толку ле си проста ма, къде ша летиш пияна!
  15. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...