Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.05.2021 in Мнения
-
2 точкиАз мисля точно обратното. Всеки път, когато возя нещо дълго на отворена врата на багажника и отворен преден прозорец в купето започва да мирише на изгорели газове. Това и на Авенсиса, и на CR-V. Завихреният въздух зад колата, смесен с изгорели газове, започва да влиза в купето като отворя преден прозорец. Значи, според мен, тук коментираната кола, най-вероятно има проблем с вентилационните клапи, които са под задната броня. Доколкото знам те са еднопосочни, позволяват на въздуха да излиза от купето навън, но не и обратно. Целта е да не се създава свръх налягане в купето от жегата в слънчев ден, или от силно тряскане на врата. Таааа, ако някоя клапа е постоянно отворена или липсва .... п.п. Изгорели газове от чист бензин, изгорели газове от бензин с масло и изгоряло масло върху генерацията миришат по различен начин.
-
2 точкиПоради нуждата от високопроходим автомобил в семейството се налага да се разделим със Сивика. Повече за колата - Honda Civic 8-ма генерация 2007, модел FN2 Type R, изпълнение GT с допълнителен Grand Prix пакет. Старал съм се да не правя никакви промени по двигател и окачване и да я държа в максимално стоков вид. Колата се е ползвала предимно от работа до вкъщи, не съм ходил по писти, състезания и тн.. Разликата със стандартният Type R от този с GT изпълнение е : - автоматични фарове със сензор за тъмно/светло - автоматични пръскалки на фаровете - чистачки със сензор за дъжд - Xenon фарове - фарове за мъгла - по-добра озвучителна система - хладилна жабка - страничните огледала са с ел. прибиране и подгрев - cruise control - допълнително монтиран Grand Prix пакет - преден и заден - 2 броя ключове От както е при мен съм добавил : - 4 нови джанти OZ Ultraleggera 18 с летни гуми - затъмняване на задно и задните странични стъкла с Llumar - най-висок клас самолекуващо се фолио на фаровете - висок клас audio Pioneer с управление от волана - ОЕМ червени мокетни стелки Type R - гумени стелки в багажник, предни и задни места - ОЕМ калобрани - предни и задни - ветробрани Все още е с оригиналното окачване и нищо не е сменяно по него. Катализатора си е на мястото. Километрите са 172 000км като при мен е от 145 000км от 2017-та година. Сменил съм : - Иридиеви свещи - Съединител Exedy стандарт - Маслото с филтрите са се сменяли на около 5000км с висок клас такива - OEM, Amsoil - OEM аксесоарен ремък с афтърмаркет 2 броя ролки - Чисто нов ксенонов фар ( старият се спука на магистралата от камъче, тогава нямаха още фолио ) - ОЕМ предни и задни накладки - Втори комплект ОЕМ зимни джанти/гуми. - реле климатик Какво трябва да се прави по нея : - За нови гуми е ( и зимни и летни ). Макар и висок клас карат и 2-та комплекта 5-та година ( Bridgestone и Dunlop ). - Трябва да се провери климатика. Всяка година се прави профилактика, сменено е и релето с ОЕМ но е хубаво да се провери по задълбочено защо някой път не иска да тръгне да изстудява. - Спря да се прибира едното странично огледало, трябва да се смени релето. Към този момент - каско, гражданска и винетка. Общото състояние на автомобила е много добро. При сериозен интерес, може да се провери в сервиз. Нямам интерес към бартери. За повече въпроси и информация - О893 - ОО9 - 15О. Цена : 15999лв.
-
2 точкиГоренето на масло не зависи по никакъв начин от катализатора. Но, животът на катализатора приключва бързо, ако двигателят гори масло.
-
1 точка
-
1 точкаРазбирам с небързането за ремонта, но разход от литър на 1000 не смятам за реалистично да спадне неколкократно след няколко къси смени на масло или оправяне на теч (освен ако течът не е огромен, но предполагам, че щеше да се забележи, а авторът не споменава). Според мен се консултирай със, или най-добре иди лично на оглед при някой от майсторите с положителни отзиви във форума. Мисля, че ще получиш по-практичен и реалистичен поглед над нещата. Относно катализатора – подкрепям смяната с нов, но реши/оправи разхода на масло преди да го слагаш, за да не му съкратиш живота бързо бързо и скоро след това да търсиш нов.
-
1 точкаЕми, айде да разследваме? Не е пикап, щото е на 4 пружини, но определено е американде - съдейки по околните таралясници. Иначе пикапчето ти е добър опит. Сигурно от него е произлязъл видът ВАН - съдейки по 2-те вани отзад.
-
1 точкаЦитирам дословно пост 4 ! Аз пак не виждам проблем с вентилацията, ама знае ли човек, може и вол да се отели. Иначе си прав Краси - вентилацията и клапите работят точно по този начин - изкарват еднопосочно въздуха от купето, дори "климата" да не е вкл. а когато е отворено, вече не играят и сичко влаза вътре.
-
1 точка
-
1 точкаКакво е маслото ,понякога трябва да се пробва различни марки и вискозитети. Докато намериш това което ще гори най - малко.
-
1 точкаНа запад на това му викат Pops and Bangs или Burble. Не е точно ланч контрол. Та този ефект идва от неизгоряло гориво в цилиндрите, което минава през генерацията и се самозапалва в нея от температурата. Трябва ти ремап на компютъра(или дето му викаха чип тунинг преди), общо взето се задава много закъснение на запалването на свещите в момента когато си пуснал газта/ в целия диапазон от обороти или в първата колона на мапа, ето пример: (тук в таблицата на запалването вертикално са ти оборотите, хоризонтално - колко е натисната газта) Но ако тръгнеш да ремапваш компа така или иначе го ремапни за малко повече коне, ако имаш добър интейк и с тази широка генерация може и 15-20 коня да вдигнеш. Тук сигурен ли си че цялата ти генерация е на 76мм или е само накрайника на гърнето? И не на последно място за цената - скъпо е, няма да стане за 50-100лв. (може би даже ще ти трябва друг компютър p28 и hondata s300/flashpro). И все пак ако решиш - ето: https://www.youtube.com/results?search_query=tune+for+pops
-
1 точкаБлагодаря ви за мненията. Щракането е установено вече, че е от бутилката, като най-вероятно проблемът е в компютъра. Като намерим решение ще се включа отново.
-
1 точкаКлючарят се опитва да презапише ключът оново а не да обучи иммото към новият компютър. Трябва ти някой с Хонда тестер да го направи. Все някой специалист в Плевен ще се намери.
-
1 точкаДнес бях при Цецо с на сестра ми cr-vто. Буквално за 2 минути намери къде е проблема. Уплътнение на компресора, което води до пръскане на масло върху шайбата и по маркучите за климатика. Веднага се отзова и взе колата. за 2-3 часа я направи. Сваляне на Компресор, почистване на всичкото масло дето е опръскал, смяна на уплътнението и зареждане с фреон.
-
1 точка
-
1 точкаКомбито карах с goodyear efficient grip performance и ревюто което си споделил е съвсем обективно. 5 години прослужиха без драми и демиджи. Единствения им кусур бе че в големи жеги на сух и гладък (напечен адски) асфалт, предницата "мажеше" траекторията, но пак спираха прилично.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
-
1 точкаПротивно на логиката, не сменям въздушният филтър заедно с маслото а на 2-3 смени на масло. Самото масло го махам от 5-6 хиляди а въздушният филтър е прекалено чист все още. Днес вече на около 15 000 реших да го махна и да го сменя. Взех си OEM-ски Toyo Roki. Старият филтър си беше натрупал мръсотия. Въпреки всичко е пазил идеално и като изключим, че пипнах в тръбата с мръсни ръце, сензора е като нов. Леко позабърсах, че мизерията си се беше натрупала. Интересно беше с боичката на Хонда, която бях купил преди време. Имах на 3-4 места дребни деруги и на едната врата стандартно за този модел "връхчето" на вратата което има склонност да ръждясва. Боичката е като лак за нокти със СИН цвят!! Гледам, гледам и викам да не са ми объркали поръчката но не, пише си Nighthawk black!? Както и да е, мацнах тук-там, изчаках и си стана черна. Интересно решение, сигурно е нормално за човек който боядисва но на мен ми беше сефте с такъв вид боя. Продължих с акумулатора като едната клема беше окислила за 2-ри път. Явно не я бях почистил добре първият път та се заех и с това. Свалих батерията, шкурене, гресирах и обратно на колата:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00