Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте отново Както обещах, впечатленията ми от GTI-ката можете да намерите тук. Ако някой има въпроси относно нея, насреща съм да отговарям Но да контрибютна към темата, размисли за новите коли, вече има пълна картинка от притежанието на предния ми Голф, който също купих нов и притежавах точно 20 месеца. Предполагам това ще е по-интересно. Първо искам да отбележа нещо много важно, според мен притежаване на кола за 20 месеца, купувана нова, не е оптимално. След като опиша разходите ще обясня какво имам предвид по-долу. Когато аз купувам нова кола, не гледам само колко струва тя в момента, но и колко ще струва когато дойде време да се разделим с нея. Следователно "цената" на колата е: Сумата, дадено първоначално + месечните вноски до момента на продажба (ако има вноски) - парите, които сме й взели след продажбата. В моя случай тази цена излезе точно 10 698 лева, или 534.9 на месец за 20 месеца. Това е само за колата, нищо друго. За мен е редно тук да се добавят и гумите, защото те са част от колата, даже може би най-важната. Колата идва с летни гуми, следователно съм купувал само зимни, но съм давал и пари за монтаж/демонтаж и хотел за гуми. Сумата е 1289лв. Като добавим двете цифри става 11987лв, или 599.35 на месец Естествено допълнително към тези пари се плаща гориво, каско, гражданска, винетки. Не съм сигурен, дали трябва да се прибавят и тези суми към горната цифра, защото те са константа, или поне много подобни, за всяка една кола от същия клас. За всеки случай ще ги споделя: Гориво: 4064лв Застраховки/данъци: 3030лв Бързо сравнение, за 30 месеца, Хонда Акорд 2.2. дизел, ръчка ми излезе (само колата + пари за ремонти и обслужване) 6582лв, или 219.4лв на месец, плюс 2569 за гуми (летни+зимни, монтажи и тн), което прави 305.03 на месец. Както споменах по-горе, 20 месеца не са оптимално време за притежаване на нова кола. За мен оптималното притежаване е 42 месеца, защото: 1. Вероятно ще е преди 2-рото обслужване на колата (почти всички марки са на по 2 години вече) 2. Гумите ще са за смяна скоро 3. Остават още 18 месеца гаранция => по-висока цена на 2-ричния пазар С малко бърза математика, ако бях продал Голфа след 42 месеца, цената ми за тези 42 месеца щеше да излезе 493.97 на месец. Та заслужава ли си нова кола ? Тук всеки сам трябва да прецени, за мен най-важното е колко пари е дадено преди/след. Аз моя Акорд като го купих беше най-евтиния в mobile.bg, та който какъвто късмет има. Аз лично не обичам да се занимавам със сервизи, майстори и възможността колата да ме остави някъде, за което съм готов да си платя такса "спокойствие". Освен това ми харесват и новите технологии, не бих си представил да карам кола без Андроид Ауто и Адаптивен круиз контрол. А те технологиите тепърва ще се развиват. Много искам следващата ми кола да е plug-in хибрид. Надявам се да съм бил полезен, ако някой има въпроси, нека да пита
  2. 3 точки
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Капков тест 5 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-180400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 15.08.2020г. 8.Мото часове около 120? 9.Изразходвано гориво 380л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Да добавя една не важна подробност(за мен лично не добра),а именно смяна на ОЕМ модела на масления филтър. От близо 4 месеца в представителството ни тук в страната,а и гледам в Европа,заменят Purflux ls-350 отговарящ на парт. номер 15400-RBA-F01 с парт. номер 15400-PLM-A02 made in USA,мисля на FRAM. Каква би могла да е причината,можем само да гадаем. Аз не изключвам и икономическия фактор. Чисто визуално и "на напипване",purflux-а е филтъра но...
  5. 2 точки
  6. 1 точка
    Уважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  7. 1 точка
    И аз съм търсил и аз не намирам нищо за нашия модел. Относно притесненията ти може да си запазиш фабричното нави и като продаваш колата ако мрънка клиента да му го дадеш. Аз ако намеря читава навигация за нашия модел няма да се замислям за тея проблеми. Навигацията с тая насрана резолюция и грозна графика не я използвам дори - направо е дразнеща. Ако намериш нещо добро пиши...ако аз намеря ще пиша също. Това ми се струва, че ще пасне при нас, но чакам продавача да ми каже. https://www.aliexpress.com/item/4000857336357.html
  8. 1 точка
    Търсих такава тема от много време но не намерих подробно описана. Как се поставя UK часовник на EU Сивик? В youtube има описано как се разглобява, запоява и какво ли не но това не го намирам нито там, нито по различните форуми. Може би има някаде някой който да е писал но аз поне не стигнах до него. Не твърдя, че това е правилният но това е моят начин. Днес отпадна ангажимент а от 2 години чакам момента в който най накрая ще оправя ето това: Един приятел каза, че колата е била фен на "Хищникът" и май има право Преди известно време купих часовник от десняк Type R. Всичко е хубаво но частите от десните волани, не всички са просто "plug & play". Та като начало започнах с разглобяването. Има много клипчета как се свалят пластмасите. Там няма да се спирам. Часовникът при мен един път работеше добре, друг път няма никой а трети е като символите на хищникът. Отворих го като начало с надеждата, че ще го мина с поялник и всичко ще се оправи: Е да ама не. Не се оправи и стана още по-зле. Знам си, че не съм добър в запояването но то няма какво толкова да обърка човек тук. Явно има по-голям проблем и ще го занеса на майстор електричар да го погледне та дано го поправи. Взех английският часовник, сложих го до моят и естествено бяха с различни захвати: Както се досещате, основните варианти са два. Единият е да се махне платката и да се премести в стойката на левият волан. Това обаче се оказва ( поне за мен ) почти невъзможно. Всичко е хванато по такъв начин, че да не можеш да го извадиш толкова лесно без рязане, разпояване и тн.. Отказах се от това и реших да действам по вторият за мен начин а именно това: Срязват се крачетата, защтото видно от снимките няма как да влязат под слюдата. Трябва да се направят много ниско, за да може да се закачат нормално - на 4 места от общо 6. Става достатъчно здраво за да не мърда и да не се извади нищо. Захватите са 3 от едната страна и 1 от долната страна: Ето и крайният ефект: Който е решил да си го прави сам, да внимава как маха пластмасите, защото са като от рециклирани кофички за кисело мляко. Щипките се чупят лесно и не бива да се действа с много сила. Ще напиша по-нататък като го занеса на майстор електричар какво му е било ако въобще се открие проблема на старият.
  9. 1 точка
    При 110км ми е на 3500об,може би при 120-130 ще е около 4000-4500об
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Имам ги и двете, макар и да са в различни форми! 7-ца седан и 8-ца комби! Предимствата, на 7-та са според мен две : 1. По-дългите предавки,са комбинирани чудесно с мотора. 2.По късното междуосие е по-приятно за шофиране в завои! ...... И до там! Предимства, на осмица та, са според мен, главно в доосъвършенстваната ходова част, фаровете, спирачките и шумоизолацията. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  12. 1 точка
    Здравей колега , преди година взех 2,2 дизел ръчка , след като реших проблема с филтъра за твърди частици разходите ми по колата са абсолютно нормални. Наскоро сменях масло , филтри и ролка на пистовия ремък (190 лв ) всичко. Разхода е 6,5- 7 и то с много малко каране извън града. Бензин не съм карал но имам познат с такава 201 к.с автомат и му харчи над 12.Ако не мислиш да слагаш газ дизела е вариант.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...