Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.05.2020 in all areas
-
3 точкиЗдрасти колега и ето ти моето мнение: 1 - Смени "майстора" , тоя си няма и понятие нито от ДПФ, нито дори и от това , как е при Хонда. 2 - Щом индикацията е с удивителна и до Франция да я караш, няма да се оправи - трябва принудително софтуерно. 3 - Щом ДПФ-а е запушен, или неволно си прекъсвал няколко пъти регенерациите, е нормално да покачва нивото на маслото. 4 - Не карай/не мъчи колата така, а намери някой с читава диагностика, да ти пусне принудителна регенерация. 5 - Ако не стане от първия път, оставете я за известно време и опитайте пак , ако има някакъв проблем, читавата диагностика, ще ви каже какво да направите - примерно ако има опасност от някакъв потенциален проблем, от вдигането на голямата температура, ще ви посъветва да отворите и вдигнете предния капак, за да не стане беля. 6 - Ако не може да се пусне принудителна регенерация и втория път, не я мъчи повече, защото може да повредите/стопите филтъра и след това няма да може да се почисти - това ако решиш да го изпратиш за почистване и да го запазиш на колата. 7 - Дали ще го почистиш и запазиш на колата, или махнеш, си е твое решение - аз лично не съжалявам ,че го почистих, а не го премахнах. Успех в решението.
-
2 точкиПривет и от мен, включвам се в темата. 1) Автомобил – Honda Civic англичанка, D15Z8, 1997 г.; 2) Масло – Ravenol HST 5w-40; 3) Маслен филтър – Blue print 4) Общ пробег на автомобила - около 265 000км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20* /относително/ 7) Средна скорост - ..... 8/ Сезон на експлоатация – 15.11.19г.-23.04.20г. 9) Моточасове –..... 10) Изразходвано гориво - около 290лт.,бензин 95, Марешки и Еко. 11) Kтм = (290 л./ 3.5 л.) = 82 /тук деля бензина на маслото, както е дадено, или, и за какво е?/ 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Разхода е от макс до мин., / 0,7-1лт./ за тези 5000км. 15) Предишно масло- Мотул Екссел 5w40, предишен филтър VIC, работещ EGR, мързеливо каране на много ниски обороти- 1500-2500об/мин., магистрално 3-4000 /120-160км/ч. Забележка: Тъй като маслото беше малко на пръчката се наложи изтръскване. При наливането маслото ми се стори доста тънко/водно, накрая при пробата сякаш се беше сгъстило. Първата снимка е с телефон снимана и от обратната страна на листа. Последната е сканирана на 600 dpi в проф.студио и е от правилната страна. Всички други изисквания съм спазил. Благодаря на @emod за обработката на снимките.
-
2 точкиЗа да пусне регенерация през тестера си има стъпки,които се следват: включен климатик,отворен преден капак и т.н. Тестера ги изписва.
-
1 точка?!?!? Това не го разбрах... Праскови са си праскови. И във Враца, и в цяла България! https://bg.wikipedia.org/wiki/Праскова
-
1 точкаНе ми стана ясно как така се генерализира, че Хондите имат слаби спирачки при положение, че колегите, които са доволни от тях нямат право да го напишат?
-
1 точкаЩе си позволя да се включа с един акъл, ако просто сложиш втора лампа (не коментирам начина по който ще я накараш да свети) то двете ще светят с еднакъв интензитет, т.е. мигащата ще е слабо доловима. При немските които аз съм разглобявал е решено или с последователен резистор на лампата за подсветка или просто лампата е една като за подсветка пак се захр. през резистор или електронна схема ограничаваща U/I.
-
1 точкаКолеги, изчакайте автора да даде обратна връзка. Дали сте линкове към полезни теми, супер. Не пълнете темата с излишни препирни. Благодаря ви.
-
1 точкаСкоро ще влезем в оная възраст, в която и "самолета да стои на земята" пак ще има голяма тръпка "да ти се отвори парашута" Бай Vespa парашутиста.
-
1 точкаС извинение за -не целия. Mkilla, Аз не съм "кон с капаци" и "ча па толко врЪл фен", но си имам приоритети, които се припокриват вероятно с твоите (както и с на мнозина тук). Карал съм какво ли не и знам че има по-добри, както и знам "къде ги дават" и за колко. :) Професията ми е "гонене на съвършенството", но това е моментно състояние - проектът трябва да се финализира, иначе се изтърва срокът, но пък утре ще е по-добър от вчера. И с колите е така. Отделно има целева група, себестойност и т.н. - да не пълня главите на хората с оправдания. :) Както бе казал Енцо Ферари - най-добрият автомобил който сме създавали е следващият. За съжаление "палачинката се обърна", та бизнесът и маркетингът (и в не малка част масовият потребител) съсипаха и тая сфера. Сега на средностатистическия автомобилист му дай климатроник, голям "тъч скрийн брато" (пълен с всякакви екстри), меки седалки и т.н., а за същината на автомобила не го питай - доволен е на макферсон, задна греда и даунсайзинг моторче. Но такива са времената - производителите скачат според коклиентите. :( Това сме го "глозгали" не веднъж и нема оправия. Относно шума: В Сивика никой никога не е заспивал. Там е толкова шумно и интересно, че "но ченс". :) В Акорда спят всички. Просто различни стилове на шофиране (както и клас автомобили де). Жената спи най лекичко и се буди над 160, но все по рядко ме спохожда желание за такава скорост по наще АУУУтобани. Относно спирачките: Колкото по-бързо спират, толкова по-некомфортни са за возещите се - въпрос на баланс е. Относно ламарините и лака: Да - ако натисна вратата с палец, мога да вкарам ламарината поне 3см навътре, но това е и +. Веднъж така зверски си остъргах предната пасажерска врата и обърнах огледалото и, че чак на другия ден посмях да видя какви са щетите. Гледката беше адска, но нямаше скъсано. Огледалото изправих на ръка и всичко си работеше, а вратата мина само с пастиране на лака. Както се казва - вятърът може да пречупи дървета, но не и тревата. Просто тенекията от японски консерви бе хлътнала и после се е върнала на мястото си! Относно климатика: Един ден ме свари адска жега по Тракията и бях обърнал лицевите дефлектори на вратата и торпедото към мен. В резултат на това страничните сектори на волана бяха студени на кокъл, а горният централен пареше от слънцето, та го държах с 1 ръка за долната централна част. Това не е слаб климатик, просто жегата бе адски пъкъл. :)
-
1 точкадо там няма грижи и тук да се пипа, но идеята ми е да не е само чип тунин а да се пипне и генерацията, напр смяна с такава на HKS, въздушен филтър и входящата въздушна система. Един познат ми даде този немски сайт за чипове, вече има чип и за 1.5Т 10 генерацияq двигател FK7 в 3 варианта. https://www.racechip.eu/about-us/company.html
-
1 точка
-
0 точкиНещо трябва да се прави по колата, да се подобрява, затова мисля да си направя бутона за аварийни светлини да мига, когато е включен. По някаква неясна за мен причина, са решили конструктивно да няма такава лампа и не само, че няма лампа, ами дори няма окабеляване, т. е. липсва мигащия сигнал при включен бутон. Това е първата такава кола, която виждам - да не ѝ мига бутонът. Прилагам една схема на бутона: (Бутона го мерих преди няколко дни по друга причина и не съм напълно убеден дали е точно такава схемата по отношение на липсващата лампа, но каквато и да е - ще я разбера лесно) Ето и схема на мигачите и аварийните светлини от оригинално свервизно ръководство: Това е на CL7 / CL9, ама върши работа. А ето така изглежда съвсем принципно релето за мигачи, което ще наричам МОДУЛА: Той си има захранване през пин 1 и маса през пин 6. Има си вградена електроника, която се грижи за бързото и бавното мигане, но сега тя не ни интересува. Този модул има две постоянно захранени релета, които получават маса през крачета 2 и 3 от един друг модул в колата, в зависимост дали е подаден ляв, десен мигач, или са включени аварийни светлини. Когато тия реленца получат маса, захранват съответно лявата и дясната линия на мигачите, през крачета 4 и 5. Засега ми изглежда най-лесно да взема от крачета 4 и 5 захранване, с което да захраня две допълнителни реленца, чийто вериги са свързани една на друга последователно, като през тях се подава маса към липсващата лампа на бутона (тя ще се появи някой ден там). Ако е включена само едната линия мигачи (или лява или дясна), едното от двете нови релета ще остане отворено и липсващата лампа няма да получи маса => няма да свети. Когато са включени и двете линии мигачи, ще се включат и двете релета и така веригата на липсващата лампа ще е затворена. Така липсващата лампа ще получава "мигаща маса" по новата схема. Може и да се добави липсващия пин с кабел в буксата на бутона за аварийни, така че да си стане съвсем като истинско. Ето по такава схема: Само имам опасения, че в купето ще стане като телефонна централа, затова по-вероятно е да се измисли някаква малка електронна схемичка, вместо релета. Ако някой има интерес към тази манипулация и има някоя идея за нещо по-добро - моля да сподели. Ако не - ще пиша за резултата след няколко дни като го тествам. --- Ред.: Да добавя - коментирам изцяло нова лампа в бутона, която мига при включени аварийни, а наличната лампа, която свети при включени габарити като фоново осветление - тя си е там и си работи нормално. Нея не я пипаме.
-
0 точкиНе случайно зададох въпросът, дали си барал нещо по запалителната система. Проверка се прави със свещ, закачена на кабела си и опрян корпусът на свещта към "маса"! Иначе гори я бобина, я комутатор! Опукал си или бобината, или комутатора, или и двете... А и двете се намират вътре в делкото.
-
0 точки@smirky Спомням си, но то не беше много за пред хора. Сега вече го изследвах подробно и затова си позволих да го отделя в тема. Хвърли един поглед на съседната тема, ако не си я видял вече, там съм предложил конкретно решение за мигащата лампа. Само трябва пак да ми избяга мързела, за да го реализирам. Иначе като стигнеш до някакво решение за дневни - пиши, ще помагаме каквото може. Няма да им се плашиш, нищо необратимо не се прави, така че каквото не ти харесва - връщаш сток и не ти дреме.
-
0 точкиИзвинявам се все пак съм нов и още се уча Ами грешката прочетох с кламер OBD2 НЯМА та колата е газ бензин палеше трудно на бензин и студена и топла оказа се бенз помпа смених я вървеше палеше перфектно но в един момент каза няма да паля и това е ей така от веднъж след като престоя няколко дни един ден реших да пробвам и взе че пална покарах я един ден оставих я за около час два и пак не пали и не пали ни топла ни студена и започнаха пробите първо бензина всичко ок бенз пуска после газта и газ я накарах да пусне но не пали почна проверка на искрата на буксата на делко има ток но от там нататък не и след като направих диагностиката с кламера покза тази грешка 15 ignition output signale което до колкото разбрах означава че ми е умряло делкото но не знам какво точно е прецакано?
-
0 точкиЛогиката подсказва - ДА! Но пускай периодично капка да видим как се развива.
-
0 точки
-
0 точкиЗдрасти отново. Правил съм 3пъти принудителна регенерация, като последният път, индикацията беше с удивителен и ни пусна трудно от втория път. Принудителната регенерация се прави само на място и диагностиката си определя оборотите и времето - първо почва с около 3000х.за около 4/5минути, после за около 20-на минути, поддържа 2000х.об. и пак завършва с малко по-високи. По принцип, не е хубаво да се прави принудителна регенерация, повече от 3 / 4 пъти. То стигнеш ли тези пъти, значи филтъра е запушен доволно и е хубаво да се свали и почисти. Ако си чел темата, си разбрал, че при мен правеше регенерация през 100-на км. и индикацията ми светна 3 пъти в рамките на около 2/3 месеца. След последния път, реших да не я мъча повече и свалих филтъра и го пратих във Варна. Резултата е невероятен и от тогава до ден днешен, нямам никакъв проблем, няма пушеци, миризми и други, стана и доста икономична,също не мога да разбера кога сама си регенерира - а колата се кара предимно градско и на къси разстояния. Ако след време пак се запуши, отново ще го пратя за почистване, но няма да го премахна.
-
0 точкиКолега Mkilla не визирах теб, а автора на темата, където обобщава за всички Хонди в точки 1, 2, 3 и т.н., което според мен е некоректно. Според мен всеки модел и поколение трябва да се разглежда отделно, защото инъче става манджа с грозде.
-
0 точкиKrasi-mir, така си описал Пунтото, все едно е тротинетка братче шОфера на туй италианско чудо на техниката Krasi-mir е жена ми и моя милост от време на време, като сме го извадили от магазина преди години и ( хипотетично ), почервенели вратове може да има в хонди които не спират а не във фиати с прекрасни спирачки. Както на вас така и на нас не ни пука грам какво има паркирано пред домът ни, но хондите пред вкъщи не са преобладаващи. В UK са повече поради ред причини, главната от тях е все още съществуващият завод в Суиндън който заедно с този в Турция, скоро няма да ги има. P.S Всичко което сте написали с ceco_accord е така, всеки гледа от неговата си страна. Обичам марката Хонда, не конкретно само тази или онази кола. Но това не ми пречи да критикувам когато поне за мен има защо 🤝 P.S Z-Ro, не генерализирам, говоря от личен опит с 3-та такава като това не я прави лоша, не ме разбирай погрешно. Другият вариант е аз да съм бил карък ама не ми се вярва. Колко теми има за "swap" на спирачки в този форум, във фейсбук групите и къде ли още не в чуждите форуми. Или са спекли буталцата, водачите били за смяна, апарата бил рециклиран и пак не искал да спира, маркучите не били добре. За Акорд 7-ма генерация цяла тема четох за смяна на спирачките в този форум, то не бяха задържащи апарати, то не бяха проблемни накладки и дискове а са чисто нови. Как пък другите по-известни марки го нямат това в такава степен. Имахме Прелюд в семейството, една прекрасна кола от марката която и до ден днешен ми липсва ама след 2-рото рециклиране на задните апарати се отказах да ги правя. Не виждам защо трябва да има заядливи коментари при положение, че всеки гледа от неговата си страна и си казва какво не му харесва ( такава е темата ). За заветните спирачки, Слави в Motobox-a ги гледа/пробва всяка година и уж са наред, да де но 1 месец след последният преглед миналата година имаше разминаване в данните на задните апарати. По-миналата пак и отново сервиз за едно и също нещо. Как така става и все с една и съща марка коли?
-
0 точки
-
0 точкиАми тези от Бултрако искат да си купиш филтъра от тях и с радост ще го направят. Трябва си специализиран софтуер, предполагам че и други хора могат да го правят, просто аз не съм ги открил (но и не съм търсил много). Прочети цялата тема, много неща са дискутирани тук.
-
0 точкиНе съм от хората, които се оплакват от слаби спирачки (нито на 8ма, нито на 7ма ген), но това мнение ме кара да надигна вежди. Сериозно ли някой тук си представя ситуация в която инжинерите на Хонда са изхождали с такава перспектива - слаби спирачки за повече комфорт? И още нещо - всеки прекарал малко повече време във форума знае, че обожаваш своя Accord "комбе" 2.4 AT и си безкрайно доволен от покупката си. Далеч не мисля, че си единствен. Но точно защото винаги си готов да разкажеш за предимствата на своя автомобил, не е ли малко абсурдно, че имаш най-много мнения от всички участници (цели осем) в темата "Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди"
-
0 точки"Само при дизела" е неточно казано. Новата "раздатка" е само при ДИЗЕЛ+АВТОМАТИК. При дизел ръчка е старата. Нямам идея (все още), защо, но мога да предположа, по пътя на логиката. Дизел автоматик се появява за сефте на фейса на 3-та ген CR-V през 2009-а. Единствената разлика от всички останали CR-V-та до момента е автоматика. Нямам представа (все още), каква е тази АСК, но да предположим, че се различава от АСК на бензинките. Ако е така, вероятно тази "нова" АСК ползва масло, за което някой е решил, че не е подходящо за смазване на досега съществуващата "раздатка" и е "изобретил" нова. А може просто този изобретател да е от счетоводния отдел на Хонда и да е открил нова касичка за събиране на пари от крайния потребител. Клиентът, по дефолт, е технически необразован, 'що да не го "натоварим", като му кажем, че новата АСК върви с нова "раздатка". Ако все пак някой се сети да провери, какво е маслото в новата АСК и се окаже, че е доброто старо ATF-DW1, тогава ще му мислим.
-
0 точкиАко той е запушен как очакваш да има въздух до IACV клапан който той регулира а притока дебита се настройва от болта.,това се опитвам да обясня. Добре ще видим как е с новия IACV клапан. Но ако не се отвърти болта за празен ход и не се почисти канала вътре нищо не се прави дори да сваляш дросела. Какво като го свалиш дросела просто чистиш самата клапа от другата страна,хубаво е да се накиснат тези канали с обезмаслител да се свали болта и измие мръсотията.,също такъв има отгоре на мап сензора той е мметров. Когато колата е на празен ход въздух към двигателя се допуска от тези двата отвора. За центровката на болта за празен ход съм писал,ако някой го е страх да бута там да ми се обади ще обясня подробно.
-
0 точкиНе се дърпат от регенерацията, а от нулирането на филтъра (да се укаже на компютъра на колата, че има нов филтър, а не стар почистен). Причините за светването на лампата може да са много от запушени дюзи до неработещ датчик за темп. или налягане във филтъра. Но от тук може само да гадаем. Вкарването на гориво в картера е в следствие на започнала регенерация, но поради някаква причина тя не е завършена и предвидената нафта се изхвърля там. Това ти го е писал и @Emicha . Виж има негови мнения за почистване на филтъра във Варна. Разбира се решението какво ще си правиш колата си е само твое, но се информирай преди това.
-
0 точкиМъж се събужда на легло в болницата. Нищо не си спомня. Оглежда се с учудване на всички страни. В това време, в стаята влиза доктор. - Докторе, какво става? Какво правя в това легло? Докторът: - Как да ви кажа, такова голямо количество алкохол, понякога се отразява много лошо на работата на мозъка и.... Мъжът го прекъсва: - Стига, стига, не се оправдавай! Я доведи някой трезвен лекар!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки- Брато, снощи сънувах че лепя тапети с Анджелина Джоли. - Е, и? - Беше много реалистично. Даже като се събудих ръцете ми лепнеха.
-
0 точки
-
0 точкиВзех го от яко софия , за другия път ще се свържа с фена непременно.Междувременно ще следиме състоянието на маслото.На 21-ви Март ще карам на Калояново и ще го видиме как е след това.
-
0 точкиПитах защото да свалиш моторче за празен ход( IACV клапана) и да го почистиш почти нищо не правиш,канала преди него и въздуха постъпващ през него се регулира от болта за празен ход,там трябва да се чисти.Почисти дросела и по точно тези канали и тогава IACV клапана Това съм показал в тези теми,и как се регулира болта за празен ход. Оборотите при сутрешното палене не винаги са 1500,но не трябва да играят.
-
0 точкиВуте, обичай ме като Ромео. Ревнувай ме, като Отело. Люби ме, като Казанова. - Пено, я ке те заапем за г*зо, оти съм чел само "Баскервилското куче"!
-
0 точкиПод "есенция" имах предвид живецът който носи "дъртата ламарина" и наистина е като арбалет, и ме прави 30 годишен. Предполагам знаеш че тая версия е "Рекс 1 в овча кожа" !
-
0 точкиБлагодаря за мнението това масло го смених Понеделника и сложих yacco 15w50 galaxie определено и двигателя затихна , иначе откакто я имам колата за две години и 10хил километра съм сменил 7 пъти маслото.Сега с това масло се надявам два пъти в годината да го сменям за зимата съм предвидил 5w40.
-
0 точки
-
0 точкиУви, не ми е дадена тази дарба, но за да не обидя съфорумниците и да не съм голословен, мога да кажа следното: По отношение на въздействието върху живите организми, 5G технологията не се различава по нищо от останалите безжични/радио технологии. Нещо повече - всяка следваща технология се основава на по-съвършени модулация/кодиране и шумозащитни кодове, което ѝ позволява да работи с много по-ниски нива на сигнала, ерго по-ниска напрегнатост на електромагнитното поле - факторът, който въздейства на живите тъкани. В този смисъл, старите технологии, като мобифоните например, бяха с много по-голямо въздействие от сегашните. Не твърдя, че електромагнитните полета не оказват влияние на околната среда. Има си има хигиенно защитни норми (които в България са много по строги от останалите държави), чиято цел е да защитават хората и другите живи същества от прекомерно високи електромагнитни полета. Производителите на оборудване сами си вкараха автогол, като проглушиха ушите на хората, как 5G ще промени света и каква голяма революция е, а всъщност е следваща технологична стъпка, продиктувана от необходимостта на корпорациите от увеличаване на продажбите и печалбите. Бил съм на професионална презентация на Huawei и основния акцент е повишаване на скоростите за пренос на данни и броя на поддържаните крайни устройства в обхвата на базовата станция. Спирам дотук. В крайна сметка никой човек не може да разбира от всичко и някога трябва да се довери на авторитетите. Дали на научните такива (нямам предвид себе си) или на клавиатурните специалисти по всичко - всеки сам си избира.
-
0 точкиМоят опит: след въпросното дразнещо притрисане при спиране реших, че ще си подменя накладките и няма да се занимавам с отнемане на част от дисковете. След 10-15к км колата вече нямаше проблем нито със свирене, нито с неравномерно спиране. Накладките си внесох от Франция на около половин цена от тези у нас. ATE е марката. Не цапат много джантите, но и са достатъчно щадящи самите дискове. Много е важно да си проверите и смажете водачите (болтовете) на спирачните челюсти при подмяна на накладките! Най-добре е с графитна смазка/грес (на Würth казват, че е добра). Ако някой водач е блокирал нито ще спира нормално, нито ще износва накладката и страната на диска равномерно. Важно е!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00