Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.03.2020 in all areas
-
2 точкиИмам ги налични и двете в магазина . от ляво е за алуминиев картер ,отдясно желязо . Ляво 23 лева, дясно 46
-
1 точкаМинавам на лични, да питам и за едни щипки и да се уточним за доставката.
-
1 точкаКато гледам са различни катрените легени,не може ли по това да се ориентираш. Тази от ляво ако е твоята като си под колата се вижда.
-
1 точкаИскам да ви представя един слабо разпространен, но учудващо добър SUV - SsangYong Korando 2.0D. Имаме такъв служебен произведен 2013 г., но поради разни причини е каран малко и е на 60 000 км. Досега, освен масла и филтри, друго не е пипано, дори крушка не е изгоряла. Отначало, като го получихме, бяхме много скептични (какъв е този корейски баракудник ), обаче като го покарахме, се оказа много добра машина. Комфортен, добре обезшумен, върви чудесно (моторът е 150 к.с. дизел, някаква съвместна разработка с Мерцедес), добър разход. Единствено пътното поведение не ми харесва много, в смисъл в завои не е много стабилен, накланя се. Това се усеща и при по-рязка смяна на лентите на магистрала при висока скорост. Може би и защото гумите са 16-ки и са високи. Материалите в купето не са много качествени, но този, нашият е с най-ниското ниво на изпълнение. Ако направя едно сравнение с моето ЦР-В, се получава следното: SsangYong Korando 2.0D + По-комфортен като возия и по-добре обезшумен (срам за Хонда ) + По-добро усещане за мощност при шофиране + По-комфортен и лек фолан (електрически усилвател) + По-удобен подлакътник (важно при дълго пътуване) + По-добри спирачки (отново срам за Хонда) + Бутон за блокаж на диференциалите (това не знам дали е някакъв плюс) - По-лошо пътно поведение (основен недостатък) - Моторът малко се замисля при по-ниски обороти - По-некачествени материали в купето, скърца тук-там - Малко по-висок разход (за това не съм сигурен, защото по-младите колеги го карат душманската) - Няма електрическо прибиране на огледалата (по-високите изпълнения може да имат) Като се погледне в Мобилето, коли на под 10 г., с кожа, автомат, фул екстри и по-мощния мотор 175 к.с., се предлагат м/у 11 и 15 хиляди, което е много добре за такава машина.
-
1 точкаКакви са наблюденията ми няколко години по-късноооо! Странно но факт, джаза се наложи доста сериозно на нашият пазар. Явно защото се доказа като един доста сполучлив модел на марката. Другото е, че цените станаха доста по-достъпни. Третото е вътрешният дизайн и мястото за багаж и това в самият багажник. Най-голямото в своят клас. А знаете, че нашего брата Българин иска малка кола, ма да товари като триосен самосвал 🙂 Става на газ, данъка и е смешен, Евро 4 е и харчи сравнително малко. Все плюсове, които не са за пренебрегване. Обслужването е евтино и не се налага да се чака за консумативи. Да не говорим, че моргите са препълнени с тези коли и има почти всичко по екстериора и интериора, мотори, скорости, джанти и какво ли още не. Желателно е да правите обслужване в доказан сервиз, който е на ясно с модела. Не, че е неква философия, но си има тънкости и е добре тоя дето ще рови да ги знае, а не да се учи на вашата кола. Избягвайте самодиагностика или такава по телефона, особено ако сте на Вие с автомобила. Ма това важи за всички коли. Ако ви предстои покупка на такава кола трябва да знаете, че не всичко е цветя и рози. Въпреки, че е доста надеждна и тя си има своите слаби места. Ще изброя няколко с риск да се повторя - Шум във скоростите (може да е на място, а може и да е в движение като най-изявен е на малките предавки), светещ чек енджин - ЕГР клапана е задръстен и е нужно почистване. Не винаги обаче е това! Понякога не работи ритмично и тресе - бубини, свещи, опръстени на колекторите, бензинов филтър, клапани ако е карана на газ. Не винаги са последните две от изброените. Светещ АБС индикатор на таблото. Може да е от скъсан кабел при смяна лагер главина или не работещ модул. Много рядко свети еър бега от прецакана букса под седалката. Даже за толкова години съм виждал само една с такъв проблем. Мотора трябва да работи много тихо и ритмично след като загрее малко. Не трябва да се чува тракане! За предпочитане е L13A1 или 1.4 по талон. Също така знаете, че при фейса на 1.4 в края на 2004 год. има разлики и вънка и вътре за разлика от 1.2. Радиото, охххххх колко теми има изписани за това прословуто радио. Да, преди фейса и дори при фейса на 1.2 създава ядове и забива защото е същото, а не новият тип като при 1.4. В най-добрият случай остава да бичи само ЦД-то. Сваля се и успешно се отремонтира, но си е разправия и ако не знаете какво правите може да си срежете вените. Особено със скритите винтове и откачането на жилата. Проблема със водата в багажника при резервната гума. Странното е ,че едни са пълни с вода а други са сухи на барут. И за това има не малко написано и има и доста решения. От силикон та до дупка (технологичен отвор :-) в най-ниската точка на багажника. Ръжда, и местата на които да я търсите - Дъната на вратите, задните вежди, ниско долу при праговете където се вдига на крик, под крика в багажника, по ръбовете отвътре на предният капак и в задната част отдолу на автомобила. Аз до сега дупки по пода като при стар опел не съм виждал, но може и да има. За друго не се сещам, но със сигурност има. Ако имате някакви други наблюдения или корекция pа написаното от мен - пишете. Нека сме полезни и да помогнем на хората решили да влязат в Джаза 🙂
-
1 точкаЕто тук го има произведен от purflux https://honda-solaray.bg/product/1599/maslen-filtar-za-benzinovi-dvigateli-honda-15400-rba-f01.html Както знаем различни марки произвеждат ОЕМ филтрите на Хонда. ето го и разрязан тук https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/5000646/evolution-of-hondas-oil-filters-and-canditates-for-dissection
-
1 точкаКапковата проба показва преди всичко степента на замърсяване на маслото (изпълването му със сажди и всички онези микроскопични парчета метал и др. мърсотия в двигателя) и намаляването на диспергиращите му свойства (да не допуска слепване/окрупняване на замърсяванията и да ги задържа в себе си). Има и създаден стандарт - ASTM D7899-13, за условията и начина на извършване и разчитане на капковите проби (линк за сваляне КЛИК). За мен лично капковата проба - при условие, че е извършена по учебник, перфектно спазени условия на теста, може да бъде достатъчно достоверен индикатор и за изравняването на TBN и TAN. Руската школа приема, че когато TBN=TAN ресурса на маслото е изчерпан. В повечето случай TBN=TAN, когато пробата придобие горе-долу такъв вид: Разгледай капковите тестове, придружени с VOAнализи на 1-ва страница на темата (КЛИК), и виж отношение на Щелочное число (TBN; Total Base Number) с/у Кислотное число (TAN; Total Acid Number). Предвид горното, моето лично мнение е, че с капковата проба могат да се следят замърсяването на маслото, диспергиращите му свойства и изчерпването на ресурса му да неутрализира киселините в двигателя (намаляването на TBN и изравняването му с TAN), но само и единствено, ако си достатъчно стриктен да спазваш всички указния, дадени на 1-ва страница на темата, т.е. да бъдеш истински изследовател, който влага всичко от себе си в експеримента.
-
0 точкиЧестита Ви баба Марта! Здрави да сте, весели и доброта да раздавате! Днес било и ден за прошка, та ако някого с нещо съм засегнал - извинете - и си знайте, не е било умишлено.
-
0 точкиРегистрирана е колата, може да се кара и да се тества. Задължително в сервиз на диагностика и да ти кажат колко ще и струват ремонтите като я купиш. А то ще има ремонти...
-
0 точки
-
0 точкиИ ти вярваш на обяснението, че е върнал да я смени с комби 😂
-
0 точки
-
0 точкиКолегата е написал - 2014. Явно след фейслифта проблема с предните лайсни е решен, но пък се появява нова неприятна изненада с предната решетка. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИстината е, че елетромобилите са ефективни само на градско и на къси разстояния. Дори два пъти да се подобри капацитета на батериите /при същия обем/, и цените да им паднат, пак ще останат проблемите с инфраструктурата за зареждане! Проста сметка: една станция с 10 суперчарджъра изисква 1.5 мегавата захранване! За това и на запад цените за зареждане на такива са високи. Тесла в началото пуснаха техните безплатно за зарибяване и успяха. За дълъг път си трябва "подвижен" генератор за дозареждане и колкото по-бързо производителите се насочат към усъвършенстването им, толкова по-малко излишни разходи ще правят!
-
0 точкиИма ремонтни комплекти спирачен апарат,обиковенно там са доста неща. Трабва пълно разглобяване и оглед и се преценява какво. https://www.google.bg/search?q=ремонтен+комплект+спирачен+апарат+хонда&tbm=isch&ved=2ahUKEwinpPL21PnnAhXVeFAKHbtsDuUQ2-cCegQIABAA&oq=ремонтен+комплект+спирачен+апарат+хонда&gs_l=img.3...8416.10291..11248...0.0..0.105.590.4j2......0....1..gws-wiz-img.......0i30j0i8i30j0i24.LNQ1K1bqFWI&ei=b95bXuewLdXxwQK72bmoDg Има фирми които се занимават с рециклирането им ,пращаш спирачния апарат и ти го връщат като нов,така и действа той.
-
0 точкиСлед 1 ролка хартиено тиксо, 3 часа и около 40 км тестове, успях да хвана откъде идва гадното свирене. И както обикновено става - се оказа от най-малко подозирането място. След затваряне на най-долния от 3-те отвора в предната решетка, свиренето изчезна. Трябва да се затворят и 2-та - отляво и отдясно на емблемата, иначе звукът остава, но е по-слаб. В първия момент бях на 100% сигурен, че се получава завихряне от отворите на тромбите, които са точно там. Успях да им залепя отдолу отворите, но свиренето не изчезна. Кой знае в какво завихря, но там е доста трудно да се ръчка. Сложих 2 картончета колкото да спират въздуха и на прибиране днес тествах различни скорости от 100 до 140 и нямаше и помен от проблема. Мисля да опитам да сложа една финна метална мрежа там, с идеята да наруши потока на въздуха и да не свири, че не ми се иска да го затапвам изцяло целия ред. Гледах разни клипчета и казват, че за да се свали предната решетка трябва да се сваля цялата броня. Някой дали го е правил без сваляне на бронята? Може ли от горе да се достигнат долните щипки, които държат решетката към бронята? Може и отвън да измисля нещо, но няма да е толкова естетично
-
0 точки
-
0 точкиДо сега съм сменил над 20 автомобила от 7 марки. Взех Хонда Акорд, защото ми хареса визуално, беше в ценовият диапазон, исках да е Японско производство а и е голяма (две деца, куче, багаж и ние с жената). Взех бензин за да мога да сложа газово без проблем (не искам да чувам вече за дизели). Мога да кажа, че където и да съм отишъл в сервиз (за гр. София става дума), навсякъде са откликнали и са оправили проблема, БЕЗ да са специализиран сервиз (ходя в 3 сервиза с всички коли до сега). Даже мога да кажа обратното за един от най-хвалените сервизи за Хонда в гр. София - измислици за неща които трябва да се сменят, всевъзможни отклонения от моите въпроси и прочие (понеже ползвам добри отстъпки за части си закупих всичко което бе принтирано от сервиза, и когато отидох за смяна, но в друг сервиз, че не ми се чакаше цял месец пак (въпреки, че уговорката ни бе да я оставя и да сменят каквото трябва, а те направиха само диагностика), се оказа, че ми артисаха 1 торба нови части), но това е друга тема де. Мога да кажа, че обслужването на 2.4 автомат ми е на цената на обслужването на Citroen C3 1.4HDi 16V 2004 година (купували сме си го ние, и само ние сме го карали до сега). Имам и една С5 2007 година пак купувана нова, и ако знаете колко пари отиват за ремонт и поддръжка след като надхвърли 300к километра? Хондата ми се струва все едно си поддържам моторетката спрямо С5-цата. Не робувам на марка и на модел, карам това което мога да си позволя да поддържам към даденият момент, но определено Хондата е една от най-приятните коли за каране при моят начин на шофиране. За мен е важно да изпитвам удоволствие от шофирането на даденият екземпляр (като поодрасне малкият да не носим колички и кревати, сигурно ще се върна пак към GS-ката), да стига от точка А до точка Б, да има място за семейството и да НЕ ме вали! НЯМА лоша кола - има ЛОШ стопанин! Мнението е мое, и никой не трябва да се влияе от него!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиВариант 1 подложки ,Вариант 2 пружини от комби англичанка или японско седанче,Вариант 3 ..........
-
0 точкиАз на моята 5-та хеч, сложих нови задни пружини от 6-та седан/купе. Дават ги по дебели самите пружини. Наистина задницата доста се повдигна и при товар стои нормално не кляка. И аз бях пред същата дилема дали да слагам подложки и сега се радвам, че избрах да сменя самите пружини.
-
0 точки
-
0 точкиR20A3, Виена - София, малко над 1000 км, бензин 5.8 л /100 км, засечено по метода пълно-пълно.
-
0 точкиАко към момента маслото е на 8650км и 250моточаса, то до 300 моточаса при градско шофиране (като това от 04.02 до 04.03) са "само" още 50 часа или 1 000км или 50 дни (приблизителна употреба на автомобила 20км/ден - 550км/28дни) или до 20.04.2019 (края на април). Понеже маслото е сменено в началото на септември и до края на април са почти 8 месеца употреба, и без да търся назад в темите колко често е било сменяно маслото до този момент, то моето предположение е смяна два пъти в годината - като се разделя на "зимно" и "лятно" масло. Ако отново моите предположения се окажат верни, то няма смисъл по-натовареното "зимно" масло да се използва почти осем месеца. Според мен е по-удачно преминаване към смяна на масло в края на март/началото на април, когато вече не се очакват температури под 5-7-10 градуса и края на октомври/началото на ноември. По този начин "лятното" масло ще бъде в употреба 6,5-7 месеца, а "зимното" 5-5,5-макс.6 месеца - един (според мен) добър баланс. Та от тази гледна точка предложих употребата му до 280 часа или ако сметките по-горе са ми верни - до началото на април. Разбира се, ако се наложи може да бъде използвано и до 300 часа, но това ще доведе до последваща смяна (при запазване на употребата на автомобила в същото темпо) към средата на зима 2019/2020, което пък е в несъответствие с принципа лятно/зимно масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00