Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.08.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Оригинален антифриз от Бултрско,купен днес. Готов за употреба ,до -36С. Синьо-зелен е,въпреки че на снимката изглежда като син. За акорд 8,K24Z3 съм го взел,но казаха че е универсален и го слагали на всички хонди.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Да, чудесна екстра. За пръв път видях тази функция, когато едно другарче къде 2000г. докара еди Passat B3 с богато оборудване. Беше късна есен и му бяха запотени стъклата. Вика ми -глей са! Обърна клапите към челното стъкло и за секунди го избистри от долу на горе, все едно някой вдигна щорите. Пулих се като тиква! Дори в наши дни малко хора знаят защо се включва климатика когато... Принципно студения въздух е беден на влага и много лесно я абсорбира при наличието на такава. Както беше споменато по-горе от колегите, постъпващия външен въздух, независимо топъл или студен преминава през изпаритела, където се изстудява и влагата в него кондензира по топлообменника. Така изстудения и по-важното сух въздух бързо абсорбира влагата по стъклото. За съжаление имам сериозни подозрения, че климат системата ми я е застигнала така наречената черна смърт. В щатите има огромно количество хора, които имат този проблем точно с CR-V 2 ген. На около 40-50К мили инплодира кейхина, като финни стружки се разнасят из цялата система. Дилара с недомлъвки признавал, че е конструктивна недомислица при проектирането на компресора и направо заменя цялата система, а тези които сменят само компресора и се опитат да промият системата от метални частици ги спохожда същото съвсем скоро. Извън гаранционно дилъра сече с $4600 за услугата. Странно, като рових преди да купя CR-Vто не попаднах на подобни оплаквания. А и Markony има кейхина за надежден... Аз се опитах да диагностицирам проблема до колкото е възможно на място. Лагера на шайбата е перфектен. разстоянието на плочата е в норма, бобината е жива и сцеплението добро. Въртя компресора на ръка. усеща се усилие от някаква компресия и няма луфтве на оста. На всеки оборот обаче се чува отчетливо пречукване от вътрешната част на компресора, но не звучи като повреден ротор на скрола, а все едно клапан или някаква пружина удря в метал. Мискя че ротора не трябва да издава такива звуци по време на работа. Мисълта ми е... евакуация, сваляне, отваряне и присъда... за това трябва свободно време, желание и не наа последно място лев!
  4. 1 точка
    Мисля че бях че чел някъде че става от BMW 2.5 TDS ,обаче не помня къде,запазил съм само снимката.Помня че беше ф60 на вход и изход,задното е по малко и по тихо от оригиналното.
  5. 1 точка
    Сложих по-къс ремък, да изолирам компресора. Има една разлика в конструкцията на ремъка. Този, който свалих на гърба има грапав филм. Нещо между гума и пластмаса. Гърба върти водната помпа и минава през обтяжната ролка. Новия по-къс ремък на гърба е с гладка гумена повърхност, но водната помпа се върти с почти никакво усилие, та се надявам да няма проблеми. Иначе го уцелих на дължина от раз. Това е новия ремък: Предполагам ще пасне и на К24, тъй като парт номера на оригиналния ремък за К20А4 и К24А1 е един 7PK1730 Стрелката на обтегача стои в средата на дългия маркер: При запален мотор пуснах всички възможни товари. Габарити, къси, дълги, за мъгла, вентилация на мах и 2-та вентиатора на радиатора и кондензатора... няма свирене, няма свистене и всичко изглежда наред. За всеки случай съм извадил релето на компресора и ще чака по-светли дни в джабката. Така, объщайки да духа към прозорците няма да се включва съединителя... Май както отиват нещата, чак на пролет ще свалям компресора. Иде хладинка и не си струва сватбата!
  6. 1 точка
  7. 0 точки
    Ти се радвай,че не ти е електрическа рейката,че да не изпиташ лично какъв боклук са "напредналите системи".Не виждам с какво те дразни хидравликата,18-ките си ги върти перфектно без усилие,все пак гумите са си доста големи.Трябва да си доста слаботелесен за да виждаш зор с обикновената хидравлика или тя да не работи както трябва.Много разглезени станахме нещо сегашните шофьори,качи се за седмица да покараш някоя жигула(ако намериш),че да набереш тренинг и мускули,после хондата ще я въртиш с един пръст.Отделно електрическата рейка ти губи всякакво усещане за пътя,няма сериозен фен на колите,който да я харесва.
  8. 0 точки
    И моя катализатор излезе през ауспуха, смених го с някакво опелско междинно гърне, всичко пасна. Мога да го погледна ако те интересува.
  9. 0 точки
    Здравейте, колеги, Миналата седмица взех 10-та генерация седан, и се чудех колко често разпространен е проблемът с попадането бензин в картера у нас? Като говорих с хората от Бултрако, казаха, че се среща и тук, и че чакат ъпдейт за "оправяне" на проблема.
  10. 0 точки
    В сайт за запознанства: - Иначе съм активна натура, със спортно телосложение. - Какъв спорт тренирате? - Сумо.
  11. 0 точки
    Цяла нощ съседите блъскаха, чукаха, крещяха! Добре, че си свирех на тромпета, та не ми пречеха много...
  12. 0 точки
    http://tornado-bg.net/ За такива джанти не си струва пък и ламарината предполагам им е тънка, ама ако все пак го направиш пиши за резултата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...