Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.04.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    Еее, това е друго нещо. Разликата е съществена. Стареенето сега изглежда в логична последователност. Предвид летния сезон на експлоатация, предполагам, че 0w30 ESP-то ще се представи по-добре от 0w20 AFE.
  2. 2 точки
    Ако текне много направи байпас изолирай радиаторчето. Свържи маркучите още в двигателния отсек преди да влезнат в купето. На стария акорд бръмчах така близо 2 седмици докато не намерих радиаторче
  3. 1 точка
    Ето и новата капка с по дебелата офисна хартия: Мисля че има разлика,но също че ще повтори предшественика си AFE-то!
  4. 1 точка
    Взех го за 25лв от сервиз наблизо. От магазин сигурно малко по-евтино. Но ако не си правил профилактика на климатичната с-ма скоро, може да е добър момент. Аз потърсих в нета и попаднах на „промоция“ профилактика за 8лв (+ плащане на долятия фреон). Имах ~200 мл лиспващ фреон и пикаеща игла, която смених. Човекът каза, че при ниско ниво на фреона компресорът може да не се включва. При мен явно не беше това проблема, но хубаво, че го проверих – затова и ти предложих същото.
  5. 1 точка
    Хайде и аз да се включа - ние с теб @JHM вървим в еднакъв ритъм . 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 423 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40.5 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 26.04.2019; 9) Моточасове – около 100; 10) Изразходвано гориво - около 300 л. Лукойл 95 - в резултат на моя грешка в предишните тестове значително съм занижил количеството изразходвано гориво (с около 100 л.) ; 11) Kтм = (300 / 3.3) = 91; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История 0-4000 км (офисна хартия): Отново се вижда повечко вода, но явно така ще се развиват нещата, предвид факта, че през по-голямата част от времето на работа на мотора маслото не е в работна температура - достигам 83-86 С в края на пътуването (последните 10-ина минути); шофирам спокойно, без да бързам, и това също се отразява. Надявам се затоплянето на времето да помогне малко за подобряване на ситуацията.
  6. 1 точка
    Ще се наложи да повториш теста. Така ще се разбере дали "рязката" промяна на състоянието на маслото - многото леки замърсявания в зоната на дифузия (зелената зона) за последните 1000 км се дължи на скок в замърсяване на маслото или на по-тънката хартия, която позволява по-лесното разливане/разтичане маслото по нея, особено на леките му фракции. За момента залагам на различната хартия.
  7. 1 точка
    Капков тест 4 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-158500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 2100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 26.04.2019г. 8.Мото часове около 40. 9.Изразходвано гориво 180л. пропан бутан и 25л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Забележка,хартията е друга и е по тънка!Ако е нужно ще повторя теста с по дебелата офисна хартия,такава от предните тестове. Развитие: 150км 620км 1100 2100 
  8. 0 точки
    Смени спирачната течност , виж буталцата да нямат корозия ..може да са ти зле и маркучите , брах ядове така с един сивик , бяха започнали да се разпадат отвътре и оказва влияние върху налягането.. ако спирачната течност ти е мътна е много вероятно ..
  9. 0 точки
    Трябва да се знае и внимава когато купувате други марки джанти ако ЕТ то за вашия модел Хонда е примерно ЕТ50 ,и това на другата е също ЕТ50 има голяма вероятност или почти сигурно ще опира в челюстите на предния спирачен апарат.Може да се избере ЕТ 48 или ЕТ 46 но колкото се отдалечаване от оригиналното не е добре за окачването.
  10. 0 точки
    Би трябвало колега да излиза от пасажерската страна. Но мисля, че ще ти е трудно да извадиш трабите от маркучите. До сега не съм свалял на 7 ген. но ми се струва че ще доста по лесно от предните акорди. Защото там играчката беше голяма
  11. 0 точки
    Не се бях замислял за теглото. Като търсех втория комплект джанти. Та днес на вулканизатора с кантарчето . Оригиналната 16" с 205/60/16 Фулда кристал.....2 зимна Общо тегло 18.00 кг. Летните Китайски същия размер с универсални алуминиеви Борбет на j 7 -20.5 кг. От една страна най-вероятно китайчетата са по-тежки, но според мен и jто колкото е по голямо ще рефлектира върху теглото на джантата. За возията мога да споделя,че е една идея по-добра. Малки неравности по настилката почти не се усещат. Не зная обаче за задвижването Как ще е.
  12. 0 точки
    Ти сам си отговори на въпроса дали е задължително да е Хонда. Сега им я закарай и да си приберят това мнаго хубавато маслото 8л за две скоростни кутии.Да ти сложат това което съм показал ,ако вече не е късно и супер хубавото немско не е разказала играта на кутията. Маслото изключително и точно за скоростните кутии, както и за диференциал, хидравлика са го написали японците само Хонда,експериментите са твоя пример 2хл км и пак рита. Когато ти сменят маслото с машина не мият с твое масло има си специално, но за да не се на бутат и да спечелят повече искат твое. Повярвай няма да са те виновни и ще кажат че кутията ти е за ремонт,няма виновен майстор .
  13. 0 точки
    Проблемът е решен :). 160 грама фреон допълване и всичко е наред вече. Благодаря на всички за предположенията!
  14. 0 точки
    Колата я карам вече 10 години К20А1 и наистина нямам проблем - но съм сипвал само Оригинално масло от Хонда в опаковка от 1 литър, и Amsoil signature . Втори собственик съм от как е купувана нова. Газовото е BRC секуент 24 и никога не е давала грешка за бедна или богата смес след първоначалните настройки и тестове от BRC. При проверка на клапаните не се е налагало реглаж :). Колата съм я обслужвал само в Хонда сервиз. Валове и вериги се скапват от гадно масло, а не от заводски дефект ... ПП Под гадно масло разбирай скъпо но с неправилни параметри и неправилни добавки
  15. 0 точки
    С кеф бих си купил от тук, но само стари или по-евтини модели видях. Няма 4 GB RAM, няма IPS, до процесорите не стигнах да гледам... Поправете ме, ако греша.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...