Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.09.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Четох из форума, че на дизелите по-рядко се усеща проблем при рециклиран маркуч, при бензиновите често насича волана.
  2. 1 точка
    Смяната на този маркуч е според виждането на ползвателя. След рециклажа, колата вървеше, завиваше, не течеше ... Но и не беше това което трябва да е за мен. За някои хора си беше супер, не чуваха шума, не усещаха насичането на волана. Рециклирания маркуч го продадох на колега от форума, беше му спешен. Не ми е върнал обратна връзка как е при него. Като сложих новия оригинален, волана си беше какъвто трябваше да бъде. Въпрос на личен и финансов избор.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Не обичам да возя излишни неща, а мрежите съм закачал само веднъж, колкото да видя как става и стоят. Често обаче са ми пречили, ограничавайки равния под на трюма или стандартния обем на багажника в 5 местния вариант на седене. Някои Версии на комбито нямат тази екстра и там капаците на облегалките са затворени, но при наличието на мрежи, свалянето им отваря грозно зеещи отвори с видимата конструкция на облегалките. Отдавна им бях "вдигнал мерника", та отпускар човек -заех се със случая. Демонтажа не е труден, но има специфика. Под капачките в предната част има видии и по 2 черни болта. Задните обаче са скрити и трябва да се свалят страничните капаци на корубите, да се извадят настрани горните кори и чак тогава има достъп за 2-та задни болта на всяка от мрежите (камък 10-ка). Минимално грамотен технически човек не би имал затруднения. На дясната (по дългата мрежа) има повече видийки, но капачетата им се виждат и няма как да се пропуснат. После идва умуването за материал и технология на рязане, и снемането на размери. Формите са стандартни, но позициите на 4-те отвора за винтовете "леко танцуват", така че ако някой реши да ги маха, сам ще си мери прецизно по своите облегалки. Аз ползвах фолиран с черен мат поликарбонат (за да се изреже мързеливо на "чичо Лазер"). Някой ден може да го претапицирам, ако срещна по-близка като текстура и цвят материя. Правоъгълниците са високи 165мм, малкият е дълъг 445мм, големият 645мм, а закръглението по ъглите е R6 mm. Дупчих със свредло 6,5мм, а конусните легла врътнах леко с 10-ка. За винтове взех 6 х 20 с конусни глави -жалко че в Практикера нямаше поцинковани в черно и с вътрешен шестограм -щеше да изглежда "по-учено". Конзолките обаче са с денивелация и под ъгъл, та се наложи да подлагам мебелни клинчета (ако знаете какво е това) -свършиха идеална работа, а и лесно се режат и дупчат. Подготвих си всичко, намерих сянка и задействах пъкления план по премахването на ненужната екстра и олекотяването на задницата с 6 кила. :) Изсипвам малко снимки (без описание на всяка от тях), но смятам че текста е приемливо ясен, а те са само информативни.
  5. 1 точка
    Твоя майстор вместо гъсто масло що не ти предложи да смениш веригата а не да слагаш грес вътре. Джаз се кара с 5в30
  6. 1 точка
    Преди време купих една кола за части гореше масло доволно . Свалих главата на мотора и имаше надран цилиндър, перфектна за тестове . Та напълних цилиндрите с обезмаслител малко по силен от меглиото . за два дена висене и пълнене маслосъбирателните сегменти си бяха все така спечени . Та в тая връзка каквото и масло да слагате , ако ще и на 2500 да се сменя когато е за сегменти си е за ремонт .
  7. 1 точка
    Добавям и Owner's Manual за FR-V ( User Manual ) - http://dox.bg/files/dw?a=d49abc7312 Document name: Honda FRV 2007 Owner's Manual Document version: 20006/10/30 Document ID: 32SJD620_338
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...