Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.07.2018 in all areas
-
2 точкиБолшинството офлайн и онлайн навигации за телефон са пъти по-добри от фабричната навигация на Хонда!!! iGo може да работи с 4 различни карти, ъпдейтва се 4 пъти годишно, Waze понякога получава ъпдейти 2-3 пъти месечно. Sygic също може да работи както с картите на Here (Navteq), така и TomTom maps (Teleatlas). Въпреки, че я спират и не е така "шарена" Navigon e отлична алтернатива. Няма да говоря за красота на интерфейса, удобства, възможност за безкрайни модификации, основно при iGo NextGen и Sygic.
-
1 точкаНе знам за каква навигация говориш колега , но аз съм от години с IGO и смея да твърдя , че предупреждава за всяка маневра от 500 до 1500м. в зависимост от това, дали си на магистрала , второстепенен път , градско и т.н. Отделно ако си на път с повече от едно платно ти показва в кое платно трябва да се престроиш. Другото което е , ако си с подходящите poi предупреждава за стационарни камери, караулки и т.н. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗдравей Чавдаре, За мен ако не е късно това: 2 х 5л - https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30-5l.html 2 х - 45.65 euro = 91.30 euro = 179.63лв. с отстъпката =170.65лв 2 x 500ml. - https://www.ato24.de/en/motul-dot-5-1-brake-fluid-500-ml.html 2 x 5.45 euro = 10.90 euro = 21.45лв с отстъпката = 20.38лв. Тотал - 191.03лв. Утре ще преведа парите.
-
1 точкаДнес приказвах с приятел със црв-2 и стана дума за филтрите,че викам я да ги видим какви са ,черупки от жълади даже имаше
-
1 точкаЗдравейте отново! Минаха два месеца. Бая. Не ги усетих. За съжаление нещата не вървяха по план, но всичко е точно, както се пееше в една песен. Напоследък времето ми е малко, но намерих, за да споделя прогреса, а и да си почина. Е... занимавах се доста с шасито. Почистих го от ръжда на много места където знаех, че има и го защитих от ръжда. Докато чистех обаче попаднах на нещо много кофти. След определено време чистене и премахване на подово покритие видях ето това. Това се намира точно до подсилената плочка за повдигане на колата зад предните колела. Доста ме заболя. Знаех, че е неизбежно, но ми се щеше цялостното реставриране на шасито да го поотложа за напред. След този ден бях доста демотивиран, всякаш някаква частица от мен съм загубил. Е***ти шасито... Цяла кола можеш да си купиш за 2000-3000 лв без ръжда, но мен ми беше доста гадно. Повечето хора няма да им пука, но за мен колата има сантиментална стойност и доста съм преживял с нея. Като дете ми е. Нуждаех се от почивка, нещо, знам ли... Някъде да отида да забравя за това, а и не е само това, което ме изморява... всъщност това е малкото. До този етап бях планирал да съм вече с работеща кола и да се кефя. Да ама не. Реших, че е време за организиране и работа по двигателя. След този ден с чистенето на ръждата се стигна до тук. VTEC главата най-накрая. Първоначално, щях да я взема в насипно състояние и да претърпи модификации, но времето и силите ме притиснаха, а така или иначе в определен момент в бъдещето двигателя ще се вади. Главата е с фабрична карантия. Пружини, кобилици, вал. Уплатнението на VTEC соленоида е ново и като цяло може да се каже една добре обслужена цилиндрова глава. От това, което знам степента на сгъстяване ще е около 10-10.2:1. Ако имам време ще измеря обемите и ще се направи една сметка. Случиха ми се някои беди и реших, че е време да оформя някои външни детайли, с които да си гарантирам, че само двигателя правя и съединителя монтирам и ще я подкарвам тая кола. Винаги съм имал идеи да побългаря колата. Мислел съм си какво и как. Имам няколко идеи и почнах да ги реализирам. Захванах се с капака на клапаните, които изглеждаше така. И се почна подготовката му. Чистене, шкурене. Заравних повърхността с грунда. Можеше да се вложи и още, но до тук говорим за около 4 часа труд. Следваше облепване и пръскане с грунд и отново пак шкурене, за да се заравни повърхността. Следва боядисването. Имах няколко концепции в главата си, но надделя тази, която ще се изпълни най-бързо. Е бързо, бързо, колко да е бързо. Еми общо около 10-12 часа труд. Имах по-различна идея, но и това пак стана добре. А именно Вече с оформен надпис и безцветен лак. Първоначалната ми идея беше с хоризонтални ивици и с написани всичките куплети на "Шуми Марица", но щеше да отнеме много време и щеше да се отдели много време на нещо, което не е концепцията в тая кола, а и не се знае колко ще издържи тая боя. Завърших и стоповете. Време беше за съединителя. Махнах скоростната кутия, демонтирах съединителя и я да видим к'во става? Снимам с телефон и малко трудно да се придобие представа. Притискателя беше чисто нов. Фрикционния диск също. Маховника обаче не беше пипан. Съжелявам, че нямам снимки на маховника преди да монтирам керамиката. Ефекта от керамиката е все едно съм го водил маховника на струг. Повърхността беше изпълнена с множество малки балончета от обезцветяването на метала при нагряването му. На притискателя се виждат също, както и на маховника, но са много малки и почти изчезнали. Фрикционния диск опредлено е износила повърхностите. Има много лек ръб и по маховника и по притискателя. Може би сумарно от двете повърхности са изядени около 0.1-0,2мм. Така изглежда фрикционния диск. Всичко това, което виждате е в резултат на 10 000км работа. Трябва да кажа, че фрикционния диск не е износен въобще. Другото, което се забелязва, че е износен неравномерно. Тук искам да кажа, че е вероятно да е допусната неточност при монтажа на съединителя. Когато затягах болтовете за на притискателя към махоника не успях да ги затегна с точния въртящ момент или по-скоро не успях да го направя така както исках. Под въпрос е въртящия момент като стойност, както и това дали навсякъде е бил един и същ. Този притискателен диск е HCC902 на екседи. При монтажа ми е трудно да ползвам вложка и се усеща, че не достигам правилния въртящ момент, защото няма достатъчно място, за вкарването на вложка. Защото няма място съответно и не мога да достигна въртящия момент правилно или презатягам. Сега имам пълен комплект Екседи пак HCC902. Сега ще премина на нормален фрикционен диск, нормалния материал и с цяла триеща се повърхност. Нормален съединител с други думи. Ще изчистя и този момент като евентуален проблем. Иначе съединителя новия изглежда така. Имам още проблеми да изчиствам, но скоро време ще съм с нов съединител. След това се почва с главата и първото палене от почти година насам. Живи и здрави. Засега е това! Има доста моменти на депресия, но не се отказвайте от мечтите си, колкото и да ви се поднасят неприятни изненади и трудности. Това е за да го помните цялото пътуване! После ще е доста сладко!
-
1 точкаИма си тема за маслата,Който я чете е наясно с нещата.Който не -си скуби косите. Масово маслата тук изкарват 3-4000км и се сриват.Правилните масла са за до 6-7000 км. 10000 км с едно масло може да изкара един двигател до 100000 км пробег ,а 90% от Харвитата в БГ са над 300000км....
-
0 точкиСрам не срам да споделя, за "проблема" в горния пост. Оказа се, че нямам никакви проблеми. Тествахме днеска с майстора. Още първият път като го чу каза, че това не е лагер. Аз карам, той кара, обикаляхме доста, звука се чува само на отворен прозорец и само на определен участък от пътя - лек десен завой и от страни дървета и след тях треви. Накрая спряхме на този участък, изгасихме колата и излязохме на вънка.... и се чува същия шум вече доста по силно, който се оказа, че е от летящите наскоми /цикади/. По бъзикахме се малко и обратно към вкъщи.
-
0 точкиДен пореден, Бултрако: 1.След опит да говоря с управителя, той реши да спортува и да бяга по стълбите нагоре на долу, на горе на долу и аз го оставих да си спортува и реших да поговоря с момчетата от сервиза на по ниските нива. Приемчика ми отдели доста време в натоварения понеделник, момчето е доста точно и разбрано, покарахме колата за да установим някои от проблемите и да видим какво ще сменяме гаранционно, колата е на 7000км. 1.Цялата Honda Connect, втория човек в света съм с разхерметизирана такава...ХаХаХа 2.Намерихме дрънчащия шум, оказа се задния плафон и най-големия т***к, не затегната антена, затегнахме антената и колата вече е друга, нищо не дрънчи и го няма гадния набиващ се шум в главата. Чакаме нов плафон за смяна този има дефект и дрънчи. 3.Левия фар сега няма вода и ще го изчакам да се наводни и да им го снимам за да се смени и той. Дано се наводни и десния да сменим и него...ХаХаХа Чудех се дали е по-добре да я върна и да взема друг модел и да започна пак със смените или да отстранявам проблемите по тази. Знае ли се, другата може да е много, много по зле. Най-странното е че няма еднакви диагнози при HR-V всяко си има различни проблеми, но това е от щампата Made in Mexico...ХаХаХа Искам само да ви кажа под секрет, не се лъжете и за колите правени в UK, там работят същите тарамбуки като в Мексико и проблемите и там са доста, който иска нова Хонда да чака Хонда да си приберат производството след 2019г. в Япония (поне така се говори) или да си взима на старо с щампа Made in Japan...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00