Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.06.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Да приключа темата. Предварително се извинявам за термините, които използУвам: Това е частта. Предвидена е като самостоятелна без актюатора (това бялото). Нарича се turn set, в Бултрако е с цена (не помня точно) около 350 лв., цялото огледало е около 750 лв. Втора ръка само цяло огледало, цени от 120 до 250 лв. Аз взех за 120 лв. от Honda CrV дизел 2009 г. (абсолютно еднакви са). Отваря се отгоре един капак на щифтове и отдолу се показва това. Платката се откача. После се повдига нагоре и тази част, за която е захваната платката (бялото, което е моторче + отвора за окабеляването) Отдолу се показва това, ако всичко е наред или това, ако има "проблем" (нашето) Щетите са това - пластмасовите джаджи - едната счупена, едната изпапкана. Металните части бяха здрави. С други думи сменяеми са, ама не се предлагат отделно В интерес на истината (ама това според мен) сглобката има нещо общо с тази от линка на колегата aleksandur, за което му благодаря. Въпреки, че докато не видиш, не вярваш, все се добива някаква представа и е ориентир. Ето сравнени двата "момента" (отгоре CrV, отдолу Accord: Забравих да кажа, че се "пренесе", доколкото можа и смазката, нямам представа как се нарича (който знае, да каже). 'Щото нашето беше останало на сухо и според мъжО това е причината да се напъне и да роди дефект. Ама кой знаЙ! Благодаря на отзовалите се! Дано е било полезно, ама да не се налага никому!
  2. 1 точка
    Понеже се ползва една система за спирачките и съединителя,рядко но се случва при смяна на съединител и не добро обезвъздушаване да потъва педала,но щом не е правил такава интервенция на първо четене е да погледне казанчето на спирачната течност макар,че там при Акорда има датчик и ще светне при ниско ниво.Много вероятно да е горната помпа (тази до педала) или усилватела на казанчето с течноста. Приплъзването май няма нищо общо в случая.
  3. 1 точка
    Моя навремето го ремонтираха на Кукленско шосе.. с/у фирма Индекс 6.. до гумаджиите.. Фирмата май се казваше Ханза.. или Ханса.. Изкара без проблеми 100 000 км. и колата беше продадена.. Ремонта ми струваше 50-60 лв., като им го занесох свален.. т.е. качване и сваляне не е от тях..
  4. 1 точка
    Мисля, че нямаш проблем да долееш energy. Водя се по дискусията и сравнението на Total Quartz 9000 5W-40 и Total Quartz 9000 Energy 5W-40 в oil-club.ru - ТУК, ТУК и ТУК На практика това са едни и същи масла и пакети, като energy-то трябва да е "по-здраво". Като отчетем фирмения подход и политика на Total - при 10w-40 нещата трябва да са аналогични = няма проблем да ги смесиш.
  5. 1 точка
    Няма да е проблем. Но погледни форумната таблица за маслата, по модели Хонда. Какво е препоръчаното за теб масло...? https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475
  6. 1 точка
    Попринцип един съединител може да поеме повече мошност от колкото е колата и ако е здрав 30-40-50 коня не са проблем,то ако е тръгнал и се чипоса си проличава че е пътник.Затова добрите маистори които чипосват казват,преди чип трябва да си с изправна турбина,съединител и колата да няма проблеми,щото като се чипне и де що е тръгнало направо си отива.Но да си знаеш че с чипа при по агресично каране и новия съединител ще си ходи по-бързо,така че фаида от чипа няма за едни 30 коня
  7. 1 точка
    Още по-лесно става без развиване ;). Японците са го измислили с преплъзване, мисля беше в посока към купето. Дори казанчето за хидравликата се повдига нагоре, ако и то ти пречи.
  8. 1 точка
    Много масло, много нещо в тия цилиндри... Май не ти е само антифриза проблем. Колеги, давайте мнения...
  9. 1 точка
    Боже Господи. Ако е R20A хвърля на 300К то е или защото е каран само на газ с реглажи през 100 000 или незнам...... А останалите изброени ако са проблем........ здраве му кажи. Отчитам като характерен за модела проблем само това с шайбата на климатика. Останалото или не се отнася до бензинката или е "един ми каза". Колега, това е един от най здравите бензинови двигатели в категория 2.0 (скоро четох някъде статия дори, че е най здравия правен досега). Дизела също е ОК, но си имат техните недостатъци, ако се разчетеш по темите ще добиеш представа. Всъщност можеш да се поразчетеш и да видиш дали пък някой не се е оплакала от бензиновия двигател...... А относно поддръжката, повярвай ми в тази кола има мноооого неща които ще прескочат 650лв при подмяна или ремонт. Аз от покупката включително до момента за 40 000 съм правил алтернатор (150лв) Рейка (така я купих) и един накрайник (незнам колко струва). На всяка една от предишните ми коли (без RD1) на този пробег и употреба около 2-3 години, сметката отиваше на към 2 000лв. Успех с търсенето.
  10. 0 точки
    Върви си Принцът из гората, пуска по някоя стрела ей така, за кеф, по едно време стига до някакво езерце. Абее, чисто блато. В блатото - жаба. И жабата изведнъж проговорила с човешки глас: - О, Принце, аз съм омагьосана! Целуни ме и ще се превърна в красива принцеса! Позамислил се принцът, поогледал се – няма никой. К'во пък толкова? Целунал жабето. И жабето БАМ, се превърнало в красива принцеса! Естествено голичка, щото откъде 42 номер рокля в блатото? Грабнал я Принцът, че а отпред, а отзад, ха на Ге, ха на дудук, в общи линии, свършил работата по царски. Седнал да си почине, в това време принцесата се посъвзела и започнала да мрънколясва: - Ама как така, що веднага секс? Не, че се оплаквам, ама сватбата? На Принцът чак му изпаднала пурата от устата! Скочил нашият: - К'ва сватба ма?!? И като й изчаткал един наопаки, принцесата паднала и се превърнала обратно в жаба! Погледал принцът, почесал се и я прибрал в джоба си: - Еййй, баси удобното нещо !
  11. 0 точки
    Здравейте, както писах преди дни - търся Акорд, комби, бензин, 8-ма ген....Единствената в бюджета ми е тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11529078704870649&slink=7f5byb Хора, не си губете времето с тази кола. Двигателят работи струва ми се добре; отвътре забележките са горе-долу пренебрежими. Отвън е с много забележки; мацната тук-там със сходна боичка.Цирк. Отваряме предния капак.Няма заварка в коша, по греди и т.н. без ръжда; ръжда не само по заварките .Където е ключалката на капака - буквално е изгнило.Целия капак по ръбовете отвътре - яко ръжда.Доколкото знам - преден капак трудно се прави читаво...Младежът - продавач се държи лееко наглично.''Слагаш транзитки и караш и 100 км. ако искаш.Но в Бултрако - никакво ходене.''''ПРОВАЛЯТ МИ ТАКИВА КАТО ТЯХ СДЕЛКИТЕ"''НАМИРАТ ГРЕШКИ И ДЕФЕКТИ, ЗА КОИТО В ШВЕЙЦАРИЯ НИЩО НЕ СА МИ КАЗАЛИ И ТАМ КОЛАТА СИ БЕШЕ В РЕД'' Та , колата си е ОК и супер, ама в Бултрако ще я изкарат шиит. Няма серв.книжка, била тя истинска или правена, няма нищо... Пълна загуба на време. Във връзка със серв. книжки - някъде пишеше, че в Швейцария не ги подправяли..Дали е така, че нещо не ми се вярва хич ?И друго - всички ли коли от там следва да са с ръжда ?Че ще гледам една такава , дизел.
  12. 0 точки
    Електронната цигара и безалкохолната бира са чудесен завършек на секса с гумена жена.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...