Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.05.2018 in Мнения
-
3 точкиНе сменяй равенола с което и да е от изброените, за съжаление братушките са изтрили всички анализи на равенол за да направиш сравнение, във VST има също и молибден, което в другите най вероятно липсва, да не говорим, че има поне 50-60% ПАО база, на фона на крекинга на останалите, избора ти е добър на 100%.
-
3 точкиКапков тест 6 - 6000км. 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-143000. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-06.05.18г. 8.Мото часове, около 200 9.Изразходвано гориво-около 540 л. пропан бутан и 80 л. бензин А-95. 10.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 11.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 12.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 13.Доливане няма,няма разход на масло. 14.Маслен филтър, хонда OEM (purflux). 15.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,рядко до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 16.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 17.Сканирана е с 600 dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Развитие до сега: Продължаваме с нови 1000км.
-
3 точкиЕто списък с най-добре представящите се видове масла, според лабораторните анализи. Тук: Можеш да си избереш. А относно теста на филтъра Амсойл, и аз се интересувам какво стана...
-
3 точкиPetro-Canada SS 5W-20 е хубаво масло, но "хидрокрек". Значи трябва да се сменя на 5000км, или на 6000км. макс. Това показват и лабораторните анализи на отработки тук. А ето защо започва и да ти го гори след 7500км. А това съвсем не е хубаво и за двигателя в крайна сметка. По-скъпите масла (на РАО-база) има смисъл да ги използваш, ако не ти пречи на джоба. Но и тях е хубаво да ги сменяш на 8000км. Хайде понеже си на газ - 10000 макс. и зависи пак от маслото и от режима, и стила на каране.
-
2 точкиСпри газовата, разкачи си вакумите към нея, като възстановиш заводските към колектора и покарай така на бензин.
-
2 точкиКолега, не се вкарвай във филми сам. 103 градуса са над 96,5. Акорда е здрав автомобил, а повечето проблеми, които чета тук са предизвикани от некомпетентна намеса по него. Ако нямаш проблеми с колата, карай си я и не търси проблеми там, където няма.
-
2 точкиБрей, могат да минат месеци докато човек се сети за темата си, ма нъл караме Хонди. Петък сутрин, рязко спиране от 70 с обратен завой (возя синковеца, но всеки е решил че другият ще вземе школската раница). Бек ту хоум и спринт към даскалото. Не слизам (той вече стига бутона на отворената 5-а врата) и отивам на работа. Там вече, отварям вратата и ме лъхва миризма на феродо. Съединител нямам, значи е от спирачките - заден ляв диск ЛИЛАВ и ОХ ОХ ОХ. Миналата година беше десният. Аз им бях "дигнал мерника", че и без това са под 7мм, но баш петък (преди празничното пътуване), някак нелепо, но пък и слава богу. Гледам темата със спирачките -там сме до никъде (няма категоричен отговор кое е "дъ бест" и "прайз френдли"). Не звъня -направо отивам до комшийското сервизче - Пичове спасявайте, утре пътувам. Имат ми досието, давам ключа и "пак то уърк". Ясно е че ще сложат каквото има на тезгяха, или в близката околия. Принципно им имам доверие и викам, "кът шъй гарга - да е рошава". Нови задни дискове + накладки, ремонтни комплекти за апаратите и нов ДОТ4. Звънят след час с варианти: едното спирало по-добре, но щяло да скърца, другото било на 3 дни път, буталце намерили само 1 ... Бе давай, нещо слагай, че път ме чака. Следобед колцата готова. Ревизирани апарати (на десния само семеринките , а буталото и 4-те водача с маншоните ОК), нови тави + спъначки и фреш олио. Това + труд ми отне 270лв. Колата тествана, резултата приемлив. Спира "по-мазно" и все по-добре (нали се напасват). Хранех надежда и че педалът ще се втвърди, но си е все така "комфорт тайп". Важното е че буталата са със сантиметър по-навътре в апаратите, щото с какво и колчаво на размер карах, се вижда по снимките. Какво е новото -пак по тях. Не знам колко ще се разработват, но забелязах наноси от накладките по браздите на дисковете??? Дано изчезнат скоро че ми напомнят стриите по бедрата на застаряваща красавица. Старите пък трупаха контурни отпечатъци от накладките. Предните са огледални и на около 20 000км, но за 30 месеца от как я имам и техните накладки са преполовени. Принципно карам майсторски (без излишни спирания, но не всички в трафика са така), а и смененото е консуматив - ко да го прайш. Дано се окаже адекватно. Друго лошо по колцата няма, освен че някой калпазанин ми е жулнал "уеко" (под дясната пръскалк) предната броня, но пък аз сторих същото на задната (с едни кашони), та ще се пипа финишинг. Бе проза, градът и е тесен, чака да я "разпаша".
-
1 точкаЕдинствено има разлика в времената на сушене и това,че при 6-ти тест щеката я вдигнах на около 5 мин. от загасянето на мотора,а при 5-ти на 30-та мин.Параметрите на скенера,както и хартията не са сменяни.Мисля,че запаса на маслото не е изчерпан още. Поздрави!
-
1 точкаТова буталото ли е от 6-та снимка.., изглежда адски зле.Учудващо как въобще се е движело.Отворите на водачите прегледаха ли ги за хлабини (износване)?
-
1 точкаВчера донагласих къде да туря дисплея за камерата Днес сложих отличителните знаци на сектата (табелките под номера, съвсем нови и неизползвани, седят си 10-тина години на тавана)
-
1 точка
-
1 точкаСтава дума за тампоните на носача. За да се движи правилно носача, тоест без усилие тампоните на носача трябва да работят правилно. Ако ползваш energysuspension тампоните, които ще получиш вероятно няма да сработят. Полиуретановите тампони са проектирани да лагеруват в оста на въртене. Фабричните гумени са проектирани да се усукват. Ето една бърза схема: За да лагерува тампона не трябва да се докосва и трие в шасито и планките където е затегнат. Затова е много важно да има около милиметър отстояние между втулката и тампона. Втулката трябва да се подава с около милиметър от двете си страни. Ето тук се вижда много добре тампона. Липсва втулката. Забележи равната част като фланш. Тази част се трие и не позволява да се завърти носача, да лагерува. Затова е хубаво да се скоси такаче да му се намали площта с, която се трие и да се скъси така, че металната втулка да се покаже и да има това отстояние, за което говоря. Както казах и за задницата - преди да се сглоби окачването трябва да се провери дали се движи лесно. С други думи дали можеш с една ръка да го раздвижиш окачването. Не говроя за амортесьорите. Говоря за конструктивните елементи от окачването - носачи, шенкели и т.н. Ако това нещо не го направиш и стегнеш всичко както трябва, колата ще вози АДСКИ твърдо. Колкото и меко окачване да сложиш колата ще вози много твърдо. Това е така, защото носачите не позволяват да се осъществи ход на окачването, защото те не лагеруват. Фабричния тампон е много добър избор, ако се търси дълъг живот и да не се обслужва. Но тези тампони при големи завъртания оказват съпротивление, защото гумата в тях се усуква от завъртането в тампона. Говорих преди известно време с един колега за амортесьори. Потвърждение за думите ми е разговора с него. Той каза, че се е борил 1 година с окачването докато не е разбрал, че всъщност рамената на окачването, носачите просто не се движат. За колектора - точно това беше довода. Можеше да го направя, но щеше да излезе много пари. Усетих ги просто хората, че не им се занимава с това. Честно казано, ако и тая гарнитура издухам и цялата настройка "гръмне" заради тоя колектор ще ми писне бая и ще го заваря по цялата периферия. Като тегля чертата - скънк 2 изпускател щеше да ми е на същите пари предвид, че за тоя колектор съм вече вложил допълнителни пари, за да му оправям простотиите. Но както и да е, човек се учи и по край това и придобива умения.
-
1 точкаЗдравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00