Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 25.02.2025 in all areas

  1. 14 точки
    „Легенда в пенсия, хибрид в играта“ Легендата остана в миналото… буквално. След 100 000 км вярна служба реших, че е време за нещо по-модерно, по-тихо и (да, ще го кажа) по-удобно. Lexus ES 300h беше неочакван избор за човек, който обича VTEC виковете, но колкото повече карам, толкова повече оценявам спокойствието, което дава. Вече няма нужда да се боря с пътя – сега просто плавам по него. Ще ми липсва ли старият звяр? Абсолютно.Но животът е промяна, а тази промяна определено не е за изпускане. Защо Lexus? В крайна сметка – исках надежден, луксозен и икономичен седан, който да запази удоволствието от шофирането, но с повече комфорт. Смених един танк за летящ килим. Дали е правилният избор? Времето ще покаже! Прикачвам снимки – чакам мнения, критики и евентуални поздравления, че съм спрял да карам кола, която малцина разбират. 😆
  2. 9 точки
    Добър вечер на всички, След 1000 изминати километра ,маслото на щеката си стои на максимум. Колата се държи добре и разходът на гориво е доста добър. Смених маслото и сипах Ravenol 5W20,който ми препоръча колегата @dandilov. Ще покарам 3000 км и ще мина на Ravenol ECS 0W20. Това е за сега,по на там ще пиша пак. Лека вечер!
  3. 7 точки
    Колеги и съмишленици, представям Ви три файла в PDF формат за сваляне ( ще бъдат на разположение към 12 дни) , изразяващи моето виждане за станалото... Ще помоля модератора да заключи темата- Aз няма да коментирам , всичко съм го посочил във файл N 1! Не препоръчвам да се чете от фенове на маските и ,,ваксините"- кавам го съвсем добронамерено... Може да предизвика в някои от вас житейска криза или други емоционални състояния-ТОВА НЕ Е МОЯТА ЦЕЛ! (възможно е и да не съм прав, и всичко да е плод на богатата ми фантазия ) Паролата е: 1111 1. https://easyupload.io/4lncjj Факти и преживяното през моя поглед, линкове, YouTube материали с много информация. Като най-отдолу съм ви прикачил 9 страници , които трябваше да останат за 75 години затворени - съдържат медицинското описание на последствията, които жертвите са получили след ....... , и са били документирани от Pfizer! 2. https://easyupload.io/koz90g Скрийншотове от групата за в Телеграм направени от мен в периода 2020/2022... Могат да бъдат преведени от вас с изкуствен интелект като https://chatgpt.com ... Реалноста в момента подтвърждава споделеното в тях ... За жалост! 3. https://easyupload.io/2vcmmw Скрийшотове с различна тематика от ,,онова" време.... Бъдете здрави и силни, мислещи и обичащи България
  4. 6 точки
    Наистина по технически данни ускорението на Кашкай и Сивик е еднакво 7,9 сек. Обаче Сивика тръгва по-силно. Ако малко си отпуснеш крака и върти гуми. Това го прави и с летните, които са 235/40R18, не само със сегашните ми всесезонни 215/50R17. Вероятно до достигане на 100 ще са приблизително равни по мое усещане, но Нисана е настроен по-близко до Тойота да не отдава максимален въртящ момент веднага за да не губи грип. После обаче при настъпване си дърпа. За разхода. Хонда е най-икономична, но все пак не е СУВ. Средното и е около 5. Зимата малко повече, лятото малко по-малко. Кашо зимата качва до 7, а лятото не е пробван добре, защото е на 6 м. но под 6 не ми се струва да падне. Тойотата е по средата, но по-близо до Хондата. Зимата може да вдигна до 6, но сега почна да пада и вече е на 5,7, като това е total average и сигурно ще слезе поне до 5,5. Това, разбира се, са много средни цифри при нашата употреба и реално могат да варират. И накрая да се върна на субективното. И трите хибрида кефят много. И то не само с тишината и плавната работа на трансмисията и мотора в града за разлика от различните видове автомати, но и извън града, където по-старите хибриди, предимно на Тойота бяха меко казано досадни и шумни и си бяха компромис, който аз така и не можах да приема за себе си. Та за мене лично Хондата беше причина да се откажа от немските коли и да преоборудвам семейството с японски хибриди. Не съжалявам.
  5. 6 точки
    Шофирането на автомобил без ГТП носи редица рискове – от глоби в България и чужбина до отказ за изплащане на щети по застраховки ГО и Автокаско. Законът предвижда санкция от 50 до 500 лв. за шофьор, който управлява технически неизправно превозно средство. Може да се счита, че след като автомобилът няма валиден ГТП, следователно той е неизправен. Глобата от 50 лв. е при констатирани незначителни неизправности, а 500 – при опасни неизправности. Всеки има глава на раменете и сам решава какво да прави със себе си и своята собственост. Работата е там, че на пътя не сме сами.
  6. 6 точки
  7. 6 точки
    Днес регулирахме при Бранко клапаните.
  8. 5 точки
    3.03.2025 Има над дузина дни, в които съм минавал по 1000 км, та все едно е на 1 година (с някои уговорки), макар в тази да навършва пълнолетие. Като в онази крилата фраза, която е валидна ежедневно - "Днес е първият ден от остатъка на живота ни". Ударих и 1 празнично душче и продължаваме напред.
  9. 5 точки
    Легенди и митове ... Веригите безпроблемно изкарват 350К при правилна поддръжка. На това ако му викаш консуматив ...
  10. 5 точки
    Спасихме още един човек с Хонда k20A двигател...Този път беше на косъм! 🤢🚨 Викам няма да мога да помогна този път, защото търсеше части, които не са много лесно намираеми. Човека търсеше пети за всмукателния клапан. Такива обаче като нови се предлагаха само със главата, което... Е мега скъпо! 😶‍🌫️ Но накрая открихме решение на проблема... Доставихме втора ръка всички пети! 🥹 При това... Задно с всички кобилици, и осите за тях - ПЪЛЕН КОМПЛЕКТ! 😎 Може да са втора ръка, но състоянието - КАТО НОВИ! 😁 (Изключвам там където е пипано с мръсни ръце)
  11. 4 точки
    Малко ъпгрейднах аеродека и открих защо вдига температура... След обстойни проверки се оказа, че е запушена тръбичката на разширителният съд..Трябваше да я кисна 1 час във вряла вода, че да разкисне тая гняс вътре в нея. Не е взимала въобще нищо от преливника. Той си стоеше на макс постоянно и затова се усъмних в него. Как е карала колицата така близо 1 година, само тя си знае Вече всичко е наред като ще пиша и в темата при Сивик 6-та ген Купих и джанти от колега от форума и и взех чисто нови гуми. Джантите са 16-ки на Мини Купър. Гумите, които взех са Рикен 195/45/16. Всичко е много добре само, че джантата е 5.5J ама не го питах овреме колегата и дойдоха на кантар на новите гуми. По каталозите 195 е максималният размер, който влиза на 5.5J джанта а препоръката е 175 и 185. Като ги монтираха, леко гумата е по-широка и съответно като е на 45 долу ниско изглежда все едно е мека. Бяха напомпани на 2.4, направих ги на 2.8 и вече са наред. Мисля така да карам като ме предупредиха, че може да се износват повече. Като се замисля, никога не съм износвал гуми "на слик" чак, а винаги ги хвърлям с голям грайфер та това не ме притеснява. При теста на магистралата се държеше супер колата, та така ще е. Надявам се да нямам проблеми. Иначе паснаха много добре на Аеродека. Купих и ново масло за сезона, оригинално Хонда 5/30. Ще го сменя като имам време, че старото километри няма но мина повече от 1 година с него. Мина Мина и ГТП за 2025-та, уж проблеми няма. Катализатора си седи на мястото, колата на 25 години ама е го, минава. Доволен съм от машинката, надявам се да си се слушаме още дълго време
  12. 4 точки
    Здравейте колеги. Отдавна ,не съм писал по темата . Поставих катализатор купен от Англия който го дават за Хонда фрв 1.7 бензин и Сивик за 90 лири . След като покарах с него по малко от месец минах годишен технически преглед и на теста ми изкара евро 4 с този катализатор колата е производство 2006 г. Доволен съм за деветнадесет годишна кола е добре е катализатора ,не е като оригиналния малко по малък е като размер ,но върши работа .
  13. 4 точки
    Здравейте, Проблема наистина беше в алтернатора. Установих го, след като си взех волтметър за запалката на колата. Докато е студена, алтернатора зарежда на14,5 волта, като загрее обаче, започва да се колебае между 11,7 и 12,4 волта. След като двама "сериозни" майстори ме мотаха единия 2 дни, другият един, взех нещата в свои ръце. Свалих алтернатора и го занесох за ремонт. От там ми казаха, че е тотал щета - статор, лагери и реле регулатор са заминали. Оттам отидох в една морга в Казичене, където има само Хонди, купих един втора ръка за сто лева, закарах да го видят на стенд, още 20 лева и си го монтирах на джаза. Засега всичко е наред, дано така да бъде и занапред. 🙂
  14. 4 точки
  15. 4 точки
    Да ти е честита, и да минеш мнооого километри с нея! Един приятел има абсолютно същата от нова, вече е 6-7 годишна и през лятото беше на 480 000 хиляди мили, кара я такси в Чикаго. Като ми каза какво е сменял и какви ремонти е правил не му повярвах, само някакви дреболии и консумативи за 3 - 4 хил. долара за цялото време и километри, масло, филтри, гуми, крушки, ремъци, ролки, накладки и подобни са отделно. Специално му зададох въпрос за проблеми с батерията, всичко е перфект и от тази гледна точка. Може би условията при които се кара, са най-благоприятни и щадящи мотор, батерия, кутия. За пътищата им обаче казва че са като нашите почти, тъй че возията си се скапва от време на време, сменил е два носача и 4 амортисьора, някакъв датчик за дистроника 1000 пари и няколко други неща. Масло само оригинално на Тойота 0W20 и смяна на 10к мили, и все още я кара с такова но казва че в последно време долива по 1 литър от смяна до смяна. Сега вече не знам на колко мили е станала, но април месец ще я докара и ще я разгледам на живо пък и ще я пробвам. Кутията в хибридите на Тойота не е CVT, още от времето на Приус измислят една уникална трансмисия която кръщават e-CVT, което е съвсем друго нещо и при добра поддръжка надживява всичко в колата. Хонда също ползва такива кутии за някой от хибридите си. Та обслужи си колицата и да си я караш с кеф! ПП - не знам дали този двигател работи с цикъл Аткинсън-Милър, Тойота отдавна залага на тази концепция.
  16. 4 точки
  17. 3 точки
    Здравейте, Май дойде време за смяна и на зимните гуми с летни. Успях да се сдобия с втори чифт джанти благодарение на Иво от Бургаската група Ако някой има съмнение - джанти от МДХ стават и за РДХ. Датчиците бяха разпознати от автомобила без допълнително програмиране ( за каквото всъщност настояваше да вземе пари гумаджията) Поздрави на всички и много щастливи километри
  18. 3 точки
    Здравейте, Втори тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – PURFLUX A1752 ; 4) Общ пробег на автомобила – 215160 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 1020 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 20/80; 7) Средна скорост ≈ 22 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 47 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 100 литра ЕКО (България); Газпром 11) Kтм = (л.100 / 4.4 л.) ≈ 23; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  19. 3 точки
    Здравейте колеги . Това са частите който са сменени от Слави Майстора по двигателя и обслужване .
  20. 3 точки
    Но точно така се получава. Питаш нещо, @dandilov и @Markony си правят труда да проверяват и да ти отговарят, а ти се позоваваш на това какво са казали във второразредния сервиз на иначе свръх компетентния дилър на марката. Oil selector-a като си го ползвал, пита ли те в Аризона ли се намираш или в Аляска, преди да ти препоръча маслото? И да - аз ползвам 0W20 за този двигател.
  21. 3 точки
    Предполагам сте чували историята за инженера, който изръсил Форд с $10 000 за един удар с чук (за един завит винт в друга версия), с което оправил неотстраняем от никого до този момент проблем в завод на автомобилния магнат. Обяснението било, че ударът (завинтването) е нищо, безценно е знанието къде да чукнеш (затегнеш). Всъщност в основата на разказваната като анекдот история, лежи действителен случай. Героят на историята се казва Чарлз Протеус Щайнмец (1865-1923). Той не е кой да е инженер. Макар с изкривено от няколко заболявания тяло и висок само 1.21 м, Чарлз е научен и технически капацитет за своето време с принос в математиката и електротехниката с над двеста патента. Приятел с Алберт Айнщайн, Никола Тесла и Томас Едисон. Точно заради тези му качества Хенри Форд се обръща с молба към него за помощ. Случката е разказана в списание Life от 14 май 1965 г. от американец, участник в нея. Действието се развива в завода на Форд в Диърборн, Мичиган, където един от големите генератори показва фантомен проблем, който електроинженерите на завода не могат да разберат и отстранят. Щайнмец пристига, отказва каквато и да е помощ и поисква молив, тетрадка и оградена с параван кошара. Прекарва там две денонощия, слушайки шума на генератора и правейки безброй изчисления. На третия ден поисква да му донесат стълба, рулетка и тебешир. С мъка (предвид гърбицата и дисплазията на рамото) се изкачва по стълбата, стига до върха на генератора, мери с рулетката и поставя знак с тебешира на изчисленото място. След това слиза по стълбата и информира скептично настроените инженери около него, че ще трябва да махнат ламарината при отбелязаното и да заменят шестнадесет намотки от бобината на статора. Когато това е направено, генераторът отново заработва перфектно. Хенри Форд е възхитен, докато не получава сметката от General Electric (за която компания работи Щайнмец). Макар че признава отличната работа, той поисква по-подробен отчет за извършененото, защото 10 000 долара са астрономическа сума за онова време. Щайнмец изпълнява искането и връща следната реазбивка: - За поставяне на тебеширен знак върху генератора - $1; - Да знаеш къде да го поставиш - $9,999; - Обща сума за плащане: 10 000 щатски долара. Сметката е платена без възражение и без забавяне. На снимката Алберт Айнщайн и Чарлз Щайнмец в средата с други учени и инженери в трансатлантическата радиостанция RCA-Marconi в Ню Брънзуик, Ню Джърси, 1921 г.
  22. 3 точки
    Новата придобивка ,която всякак се опитва да ме откаже от нея:)
  23. 3 точки
    Идва му реда. Вече е и на окачване Кефя се като дете с тази бангия
  24. 3 точки
    Лаконичност / лекота / пъргавина - духът на отколешните Хонди. Даже изкуственият интелект го е схванал. Някои негови интерпретации:
  25. 3 точки
    Две години карах GoldWing, но ми идва тежък (аз съм 172 см и 72 кг). Смених го с VT500, който ми е много на сърце. Старичък е (1987 г), но е само на 40 000 км. За мен това е класическата форма на мотоциклет.
  26. 3 точки
    Нищо не се обучава. Проблемът, който си описал води към стартер, според мен. Ревизирай напълно стартера. Смяна на четки, втулки, пълно почистване и смазване. И прегледай кабелите към "маса".
  27. 3 точки
    Прегледай "О"пръстените на щуцерите .От там най често има пропуск на въздух и се чува виене.Това е хидравличната помпа и ако е лагер,направо с него и направи рециклиране.Има оригинални комплекти,заедно с лагерите и става нова.
  28. 3 точки
    Здравейте колеги, преди седмица смених предни и задни дискове и накладки TRW, много съм доволен, взех ги комплект, няма никакво свирене. Спирачните апарати си работят нормално.
  29. 3 точки
    За Европа не е вярно. Сивик 11 е само хибрид с 2,0 атмосферен мотор за разлика от 1,5 турбо на Сивик10. И именно по-консервативния дизайн както вън така и вътре за мен е голям плюс, освен също лично мнение - най добрата хибридна система. З да не съм оф да кажа, че имам и Корола хибрид с 2,0 атмосферен мотор по цикъла на Аткинсън, както и Кашкай Е-power с който сравнявам. Без да навлизам в подробности ще кажа че хибридите и на Тойота и на Нисан са много добри, но Хондата те кара да се влюбиш в нея. Правя уговорката, че сравнението не е съвсем коректно, защото Нисана и Тойотата са СУВ /Королата е крос/ но аз сравнявам хибридните задвижвания.
  30. 3 точки
    Здравей колега! Пиша "колега", защото макар и да нямаш още кола вече си усетил духа на хонда. Поздравления за подредения и любезен първи пост, надявам се повече колеги да го оценят и се включат. Накратко от мен: От над 15 години избрах да карам хонди и всички те станаха част от живота ми с всичките си недостатъци и кусури на конкретните екземпляри. Перфектен автомобил няма! Няма абсолютно никаква гаранция, че ако вземеш Тойота ще случиш на безупречен и дълговечен автомобил. Факторите са много. Не случайно джазът е лидер в много класации и е търсен, а за съжаление тези, които го продават знаят това. Вероятно част от колегите ще ти кажат да четеш и че е обсъждано кои са слабите места , но голяма част са забравили антусиазма и порива на човек да стане притежател на собствен автомобил от любимата марка. Ако не бързаш задълбай, но рискуваш отчаяш още на ниво четене и това ще е валидно за всяка марка и модел. Понеже търсих преди няколо месеца предходната генерация, но имах и опция за Сивик ето какво гледах аз на джазките: На първо място ръжди- задни вежди, отдолу, както и при резервна гума. Обикновено ако в двигателния отсег е ръждиво, голяма е вероятността да има ръжда и на тези места дори и да са прикрити, но обратното не е винаги валидно. Шум от скоростната кутия, имат пролем с първичен вал, понякога на място с натискане и пускане на съединителя е трудно да се хване, затова трябва да се ослуша и в движение. Разбира се и тук се правят магарии с добавки. Работа на двигателя. Джазът работи тихо и равномерно, буквално цъка. На някои екземпляри съм улавял почукване на студен двигател което изчезва бързо. Виене от задни главини, улавя се в движение, ако екземплярът като цяло си заслужава може да се направи копромис и да е повод за отстъпка. Моят съвет е да си потърсиш непретенциозна кола от предходната генерация на джаз, фейслифт след 2005 (климатроник и по-новото аудио, а спорт версията са с по-хубавата тапицерия и ел стъкла и отзад, както и брони които изглеждат по добре и не са много по ниски), п.с. по едно време реших да кръшна и да огледам тойота ярис. Еми не се получи...
  31. 3 точки
    На живо по-си личи, но все пак ето някоя снимчица как изглежда ...
  32. 3 точки
    Днес смених предните дискове и накладки и задните накладки. Купих ATE. След около 10 - 15 спирания това прословуто стъргане спря. Ще прокарам една, две седмици и ще дам окончателна оценка. Отзад беше ясно, че апаратите бяха за смяна, но и дисковете и накладките се оказаха пълен боклук. Преди по малко от една година ги купих. Комплект с накладки. Отпред и отзад. BOSCH. (Китайски). Платих за тях 600 Евро. Сега взех на половината на тази цена ATE (Немски). За момента мойте драми приключиха. Но ми струваше много скъпо и много нерви.
  33. 3 точки
    След като успях да разглобя врътката с бутона, установих, че бутончето е микро бутон с капсулована горна част и няма как да се впръсне почистващо средство (контакт клийнър). Наложи се да импровизирам. От стара, повредена мишка взех бутончето под колелцето (пасва идеално по рамери) и го запоих на мястото на повредения бутон. Всиччко работи!
  34. 3 точки
  35. 3 точки
  36. 3 точки
    Разликите са огромни – това са две коренно различни коли с напълно различна философия. В един и същи клас са луксозни седани,но разликата от 15 години си оказва влияние. Хондата е спортна, директна и мощна, с V6, който звучи страхотно, и AWD, което дава невероятно сцепление. Воланът е по-тежък, пътното поведение – по-остро, усещането е като за спортен седан, който ти дава увереност да натискаш. Но в същото време е по-шумна, по-твърда и разходът ѝ е солиден. Лексуса от друга страна, е тих, спокоен и изключително комфортен. Хибридната система работи плавно, а разходът е 5.7л/100 км за момента – което си е разлика от друга вселена спрямо Legend. Окачването е по-меко,поема неравностите много по добре шумоизолацията е много по-добра, и в града, и на магистралата. В спортен режим има достатъчно динамика, но липсва ръмженето на VTEC и пъргавината на V6. CVT кутията бях резервиран към нея,но се оказва,че работи перфектно,нямам никакви забележки..засега:) Ако Legend е кола, която те кара да натискаш и да се кефиш на всяко ускорение, Lexus-ът е кола, която те кара да се отпуснеш и да пътуваш спокойно. Вече е въпрос на вкус кой стил на шофиране предпочиташ.
  37. 3 точки
    Това е финалния вид: https://ibb.co/b5v1gxY0 https://ibb.co/Z6nL1YRY https://ibb.co/NnJ1GRJx https://ibb.co/39S7Ymp8 Остава да действат както се очаква.
  38. 3 точки
  39. 3 точки
    Честит празник Българи! Кой, както го усеща. За едни, почивен ден, за други - преклонен. Какво ни прави Българи ????
  40. 3 точки
    Честито Освобождение от турско робство.
  41. 3 точки
  42. 3 точки
    Първо се научи да шофираш и тогава го мисли... Казвам го с най-добри чувства. Не може да караш/включваш на 3-та скорост с 20 км. /ч....! Мъчиш двигателя, скорости, съединител и така нататък.
  43. 2 точки
    И верига да е, пак има разлика от стар до нов мотор. А на мечока е и двуредова. https://www.facebook.com/reel/3679957082302687
  44. 2 точки
    Honda: Марката, която революционизира мобилността Honda не е само производител на автомобили - тя е световен лидер в инженерството, иновациите и моторните спортове. От скромното начало като компания за мотоциклети до доминиращи автомобили, роботика и състезания, пътуването на Honda е една от смелите идеи, технологията, променяща играта и неуморен стремеж към превъзходство. 1. Раждането на Хонда: От велосипеди до мотоциклети (1940-те-1950-те години) След Втората световна война Соичиро Хонда, самоук инженер, видя възможност за достъпни транспорт. Той започва с закрепване на малки излишни военни двигатели към велосипеди, което води до създаването на Honda Motor Co., Ltd. през 1948 г През 1958 г. Honda представя Super Cub, прост, но надежден мотоциклет, който се превърна в най-продаваното моторно превозно средство на всички времена с Този успех направи Honda най-големият производител на мотоциклети в света, титла, която носи и днес. 2. Навлизане на автомобилния пазар: Първите автомобили на Honda (1960-те-1970-те) Автомобилното пътуване на Honda започва през 1963 г. с мини камион Honda T360 и спортния автомобил Honda S500. Но истинският ѝ пробив дойде с Honda Civic от 1972 г. Защо Гражданската е била толкова революционна? Той въведе технологията на двигателя CVCC, което го прави един от първите автомобили, отговарящи на правилата за емисиите на САЩ. Беше достъпна, гориво ефективна и надеждна, идеална за световния пазар. Тя утвърди Honda като сериозен конкурент срещу американските и европейските автомобилни производители. Успехът на Civic положи основите на бъдещите легенди на Хонда. 3. VTEC: Двигателят, променящ играта (1989) Honda е известна със своите надеждни двигатели и нищо не представлява това по-добре от VTEC (TEC) (Timing & Lift Electronic Control), представена през 1989 г. с Honda Integra. Какво прави ВТЕЦ специален? Той осигурява както горивна ефективност при ниски обороти, така и висока производителност при високи обороти. Стана фаворит на тунер, захранвайки легендарни автомобили като Integra Type R, Civic Type R и S2000. Тя направи двигателите Honda едни от най-надеждните и високопроизводителни в света. Дори днес VTEC е символ на инженерното превъзходство на Honda. 4. Раждането на Акура: първата луксозна марка в Япония (1986) През 80-те години на миналия век Honda иска да предизвика Mercedes-Benz и BMW. Вместо просто да прави луксозни модели под името Honda, тя създаде Acura, първата японска марка луксозни автомобили. Acura Legend – Луксозен седан, който доказа, че японските автомобили могат да се конкурират с Acura NSX (1990) – Суперкар със среден двигател с технология Формула 1, фино настройван от самия Аертон Сена. NSX промени света на суперколите, влияейки на коли като McLaren F1 и Ferrari 458 Italia. 5. Хонда в моторните спортове: Състезателна ДНК във всяка кола Страстта на Honda към скоростта и производителността е очевидна в състезателното ѝ доминиране: Формула 1 (1964 – настояще) – Автомобилите, задвижвани от Хонда, са печелили множество шампионата, с шофьори като Аертон Сена, Ален Прост и Макс Ферстапен. MotoGP Kings – RC213V на Honda спечели множество световни първенства, с ездачи като Марк Маркес и Валентино Роси. Indy 500 & Le Mans – колите, задвижвани от Honda, са печелили Indy 500 многократно, доказвайки инженерното си над Отделение Gazoo Racing (GR) на Honda и Honda Racing Corporation (HRC) продължават да прокарват границите на моторните спор 6. Хибридното и електрическото бъдеще на Хонда Honda винаги е била пионер в екологичните технологии: Honda Insight (1999 г.) - Един от първите масово производство хибридни автомобили, преди Toyota Prius. Honda Clarity (2016) – Лидер в технологията на водородните горивни клетки Honda e (2020) – ретро-вдъхновен електрически градски автомобил с футуристични функции. Sony-Honda EV Partnership – Honda се обединява със Sony за разработване на интелигентни електрически Honda инвестира в твърди батерии, водородни технологии и мобилност, захранвана с изкуствен интелект, като гарантира, че остава лидер в EV революцията 7. Защо Honda е една от най-уважаваните марки Несравнима надеждност - двигателите Honda издържат десетилетия. Инженеринг Prowess – Pioneering VTEC, хибридна технология и горивна ефективност. Състезателно родословие - Формула 1, MotoGP и доминиране на IndyCar. Иновативен Дух - Винаги преминава граници в технологията и производителността.
  45. 2 точки
  46. 2 точки
  47. 2 точки
    Такъв вид започна да добива задния мост. https://ibb.co/Txwk8660 https://ibb.co/RMfM1Pf https://ibb.co/4wxzbzzg https://ibb.co/9XLBJMR Успях да разколача и спирачните тръби и маркучи и съм ги подготвил и тях за обратен монтаж. Щита над крайното гърне и той е готов. https://ibb.co/cSBLpBsC https://ibb.co/KxxS3Pz8 Останаха ми единствено датчиците за АБС и леко да освежа главините (на пясък не става, че лагерите както и да ги увия все ще се провре някое камъче).
  48. 2 точки
    Преди около 5г. N22B1 е мотора. Не пуши грам, показателите са перфектни. Проблем е съединителя, че не държи. Аз сложих от Тайп С - 180кс и за сега държи.
  49. 2 точки
    @Pandeliev Знам разбира се,намират се на гърба на Била в Хаджи Димитър на улица Скайлер. Под един блок малко е затънтено място нямат сайт но са мн добри гарантирам.
  50. 2 точки
    Както стана модерно напоследък да се пише... "Продавам личния си автомобил". Много ме знаете кой съм и за какво се боря, но видите ли, личният ми автомобил е това! И "уникат"! Малко хаотично е всичко - и описание, и снимки, но тази кола не беше за продажба. Дълго е за писане, дълго е за снимане, затова ще копирам текста от обявата. Ако някой има реален интерес - да се свърже с мен на ЛС за телефон, или скайп "златозатор" (на латиница). Намира се в София. * колата в момента е със зимните 17-ки, които отнемат доста от пълния ѝ блясък Култовия двигател 2.0Т на Хонда + 10-степенен автомат, облечен в есенцията на модела - "TOURING" с всички екстри от-до. Внесен от Канада (км/ч, целзий, литри) преди 3 години от сух район и гаражен, откакто е мой. Съответно, няма никаква ръжда (качил съм снимки в обявата). Реален доказуем пробег в Канада и България. Автомобилът разполага с всички екстри за модела, като в това число си струва да се споменат: - подгрев на предно стъкло - подгрев на волана - Android Auto / Apple Car Play - електрохроматично огледало с дистанционно управление за гараж - адаптивен круиз контрол с корекция на дистанция и лента - Head Up дисплей на стъклото - безключово отваряне и възможност за палене от разстояние - памет на шофьорската седалка според ключа на водача - подгряване на всички седалки и обдухване на предни - автоматични FULL LED дневни, къси и дълги светлини - FULL LED задни стопове със секвенциални мигачи... В цената влизат и: - ОЕМ 19-ки с летни гуми GoodYear Eagle Performance Asymetric - зимни оригинални 17-ки Хонда с гуми Continental TS-870 - два комплекта оригинални стелки (гумени и мокетни) - платени (не на вноски) каско, ГО и винетка до края на 2025г. Разполага с два ключа. Обслужена скоростна кутия с ATF Type 2.0. Панелен спортен въздушен филтър K&N и допълнителна стабилизираща щанга. UV защитно фолио на всички прозорци без челния. Възможен оглед в избран от Вас сервиз. И може би най-важното - каква е причината за продажбата, ако е толкова хубава? Acura TLX A-Spec със същия двигател! За 20 хиляди лева отгоре е възможна продажба на TLX-a и да си оставя акорда. Редакция: Цена 52 000лв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Създай нов...