Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 25.05.2025 in all areas
-
3 точкиКолата отдавна е ремонтирана и в движение. Цената за подмяната на всички клапани беше 380лв, но това върви със сваляне на глава, съответно шлайф, гарнитура, нови свещи, масло и към това прибавяме, че всички ремъци, ролки и водната помпа бяха на над 50к км. Накрая сметката беше малко над 2000лв т.е. все едно пак си купих колата Не съм се пазарил за пари, тъй като ремонта го правих при човек, с който сме били в една група в детската градина. Реално му оставих счупена кола и взех здрава. Не съм се занимавал с пазаруване на части, разнасяне на главата по шлайфове, а и все пак този човек деца храни. Цената за труд беше около 1/3 от общата сума, останалото са части и консумативи. Така и така съм се разписал ............ да се "похваля", че преди Великден още веднъж си я купих колата - този път от козметика. Имах предна, задна броня и преден капак за боя, а и се оказа, че праговете са тръгнали. С още няколко дребни детайла оставих 1800лв. за козметични операции, но отново не съжалявам. След тези инвестиции не би тябвало да е проблем да я карам тази кола докато навърши 6 петилетки и стане ретро автомобил. Тогава ще Й търся 5-цифрена сума И като казах "карам", значи ще трябва и да спирам. Преди лятото я оборудвах с нови дискове и накладки навсякъде
-
3 точкиТакава, Ето и няколко снимки. Верно постничка е ама кво му трябва на човек.
-
3 точки
-
3 точки„Нищо не разбирах от мотоциклети… но знаех: и японците могат да покорят света на две колела.“ — Геничи Каваками, основател на Yamaha Motor Бях на 27, когато баща ми почина. Не бях готов, но трябваше да поема управлението на семейната компания, която произвеждаше музикални инструменти. Това беше следвоенна Япония — страна в руини. Без пазар, без технологии, без надежда. Но не исках да остана в тази тъмнина. Един ден, сред отломки и прах, казах на работниците на Yamaha: „Ще започнем да правим мотоциклети.“ Всички се засмяха. И аз се засмях. Но го казах сериозно. Нямахме оборудване, нямахме опит, нямахме дори пътища. Но когато нещо гори в теб отвътре — то се превръща в обсесия. През 1955 г. пуснахме първия Yamaha YA-1 — прост, но смел. Той спечели състезания. Разби стереотипите. И тогава разбрах: не сме родени да подражаваме — родени сме да водим. Когато мечтаех за мотоциклет, който покорява и шосетата, и терена, отново ме сметнаха за луд. Така се роди Yamaha DT — мотоциклетът, който промени правилата. Това беше авантюра: да създадем двуколесна машина за онези с млад дух, търсещи свобода. Но го направихме. DT прекоси планини, кал, пустини… и граници. Светът видя — Япония не само може да следва. Тя може да води. А зад всеки модел стояха безсънни нощи, трудни решения и моменти, в които бяхме на ръба на затваряне. Но издържахме. Защото Yamaha не е просто бизнес. Това е вик за свобода. Не бях инженер. Не бях състезател. Бях просто човек, който отказа да повярва, че Япония трябва да остане малка. И точно както DT не се спря на асфалта — аз не спрях там, където ми казаха да стоя. „Когато няма път… понякога единственият изход е да си го проправиш — през кал, съмнения и вяра.“ — Геничи Каваками
-
2 точкиЗдравейте. Да актуализирам малко поста. След изминати 4000 км от ремонта, маслото си седи на макс ,вярно е, че първото масло го махнах на 1000 км и сегашното на 3000 км , но нивото не падало, поне за сега.
-
2 точкиНе се занимавай. Каквоти и да постигнеш ще бъде офлайн карта която на всичкото отгоре бързо ще стане out of date дори да успееш да я ъпдейтнеш. Аз смених посоката след горния ми пост. Насочих се към инсталация на Android Auto на оригиналната медия и нещата се получиха сравнително успешно имайки предвид, че не е предвидено като цяло да има такова нещо. Получаваш онлайн карта било то Waze или Google Maps и Spotify си работи без проблеми.
-
2 точки"Патерица" се слага винаги на заднита ос, независимо с какво предаване е колата. Ако е спукана предна, задната се мести отпред и си забиваш "патерицата" отзад. Контрола на автомобила е от завиващите колела, а не от задвижващите!!! Щом колата има "патерица", означава, че става на всички колела (предни или задни).
-
2 точки@gerchooo Питах за свещите нищо не каза.При мен с тези бобини и свещите не бяха ок. Взимаш 4 нови бобини и 4 нови свещи мисля Бранко има налични Denso и ти е решен проблема. Като взех колата имах една леко напукана, за 20 хил км станаха 3 доста напукани лули на бобините и проблема с придърпането прекъсване се появи. Нови бобини нови свещи и всичко изчезна,подобри се работата на мотора. Временно решение маюстора ми беше запълнил пукнатините с силикон,беше изчезнал проблема,аз мразя временните решения.
-
2 точкиСега за моята красавица, Почти я бях отписал. Щях да ходя да гледам една тойота, ама след три часа. Три часа празни ми хайде да я видя. Звъннах на човека вика идвай. Гледам я и ѝ се радвам. Стегната, изпъната, няма луфтове. Отваряме вътре - Абе тоя салон все едно не е на 25 години. Под предния капак няма теч, няма ръжда. Мотора като мачка мърка. Искаш ли да я покараш ме пита? Искам разбира се. Паля - на четвърт . Вътре не се чува. По паветата , няма лоп, няма троп, както пишат в обявите. Седалката ме гушна. Абе с две думи моята е. Хонда Акорд 1.8 VTEC 136hp 1999г. 234500км. Ръчка. Климатик - работи. Ръчки на вратите отвътре - работят и четирите. Два ключа с дистанционно - работят на всички врати. Четири зимни гуми с джанти, има още хляб в тях. После ще пиша за дребните забележки и да питам за съвети. Снимки утре. PS Legend91 стелките отпадат - имам си. Даже и в багажника 😁 Благодаря на всички
-
2 точки
-
2 точки@Nikito82 Цитат: "The difference between ZFR6K-11 and ZFR6K-11S spark plugs is the presence of a resistor in the 11S model. The "S" designation indicates that the ZFR6K-11S has a resistor built in, which helps reduce electrical noise and improve ignition system performance. The ZFR6K-11 does not have a resistor."
-
2 точкиЗадната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
-
2 точкиМинах ГТП без проблеми, на отработените газове показа перфектни стойности. Момчето където я прегледа каза, че катализатора, ламбда сондите и горивните смеси са идеални и на газ и бензин и цялата изпускателна система е здрава.
-
2 точкиБровос Никола! Ти си нашият Шампион! И точката за скорос взе. Някои остават без гуми, а ние без думи. Велик Българский Лев!
-
2 точкиИдея си нямаш колко кислород отчита при една проста дупка на меката връзка преди сондата. И не, не само духа, ами и смуче, особено на празен ход, където и най вероятно се проваля прегледа. До тук съм с обясненията, отиди и разпитай специалистите на ГТП и вземи разглоби и разбери как работи сондата и как отчита, после обяснявай кво може и кво не може.
-
1 точкаНе мисля. Просто опаковаш всичко по което не искаш и не трябва да попада боя.
-
1 точка4.2 (420 kPa) по-скоро. На всички го пише и ми се е набило в съзнанието.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаколко бързо изравни наляганията след спиране? Симптомите не са за липса на фреон. Високото налягане на нагнетяване значи проблем с кондензацията, което може да е от не едно, или 2 неща. Щом сега вдига 25 бара, си представям лятото какво ще е. Запушен кондензатор, виж как е също и дехидратора, той ако е задънен пак става така, но лесно се хваща, защото замръзва. Много масло в системата също може да е.
-
1 точкаПри теб, явно, изключва по налягане, аз не бих асоциирал проблема с някоя от темите. Ходи да ти ги презаредят и без друго си е хубаво, ако не е пипан дълго време.
-
1 точкаПо-добре си вземи масло с повече органичен молибден. И двете присадки имат еднаква роля, просто волфрамът притежава по-добри качества, които трудно ще оползотвориш при евридейка. Ако толкова държиш на добавки, сипи си на Бардал фюлерина, там вече нещата са доста широкоспектърни, като освен антифрикционни, имат и антиоксидантни свойства и др.(няма да навлизам в подробности), което е най-важното качество, което търсим, за да може маслото да запази свойствата си по-дълго време.
-
1 точкаПълен ребилд на стартера няма да е излишен. Може и контактите на соленоида, които затварят силовата ел. верига на стартера, да са нагорели.
-
1 точкаЗначи не е от релетата.При бутане запали и след това си върти като пушка.Най вероятно е стартер (четки)
-
1 точка1284 единици волфрам в 5 литра масло е огромна доза! Обикновено в рецептурата на масла присъства в количество 100 - 150 единици. Не знам и какво съединение на волфрама са нахакали Лики Моли и какви други пълнители, в тая добавка... Иначе има малко естери ималко AN. https://oil-club.de/index.php?thread/8587-liqui-moly-molygen-motor-protect-1015/&postID=425523#post425523 Но,
-
1 точкаПитането ми е свързано със твърдението ,че не се слага никога на предна ос. Ако беше забранено, щеще да го пише. Затова е написано до 80 кил. и опасност от загуба на сцепление. Всеки сам преценява със каква скорост да се движи. А японеца не е виновен,че караме 20 годишни коли и гумата се е спекла от седене в багажника.
-
1 точкаСам си цитарал "може да има различно сцепление", което води до възможна загуба на контрол ако е на предните гуми, както се случило при колегата по-горе. Колегата сам си е отговорил и го питай пак друг път къде ще сложи патерицата. Това което не е написано, не означава, че е грешно.
-
1 точкаАми високо е, май при над 25бара пресостата изключва. Какво ти казаха от сервиза?
-
1 точкаДори и да е тествано едва ли може да каже къв е ефекта,субективно е дали здрав мотор е станал по-тих. За проблемен подобни добавки при определени ситуации дават резултат но временно.
-
1 точкаКато гледам твоята кола е преди фейслифта, а моята е след него. Разликата в радиото е, че моето е с диск, а преди фейса е с касетка. Другото е, че Bose (като моето) с усилвател и бас в багажника май слагат само в по-високите нива на оборудване, а твоята като гледам е от по-постните. Проблемът е, че тази марка е със специфични букси и не знам дали/как се преправя за коли с обикновена аудиосистема. Иначе за чейнджъра съм писал в темата ми "Моите Акорди". Като цяло не е голяма философия - човек без опит го инсталира за една бира време
-
1 точкаКапков тест 2 1.Yacco GDI 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-280600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.04.25 //28.05.25 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво:360л.газ и 60л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Първи впечатления-много добри!
-
1 точкаГлавината беше , а е нова на 5 мисеза и намаше и 10 000 км . 😡 . Пълен боклук за 400 лева годния звук изчезна
-
1 точкаПривет! Собственик съм на изключителна машина - Акорд 9, 2017, 3.5, V6, Туринг, 148 750 км, 280 к.с., обслужвана в Бултрако. За съжаление, е необходимо да се разделя с този звяр по лични причини. Каква цена мога да й искам? Благодаря :)..
-
1 точкаБлагодаря много! Ако имате Ваши познати заинтересовани, ще си стиснем ръцете.
-
1 точкаСтрахотна машина! Предполагам, че можеш да я пуснеш макс около 35К лв, може да отнеме повече време за точният купувач, защото хората не ги познават много..
-
1 точкаЗдравейте колеги, Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁 С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави. Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше.
-
1 точкаМиналата седмица с Црв-то минах с малък талон и лична карта. Колата е регистрирана на жена ми. Без газ съм и ми взеха 95лв в Пловдив , миналата година платих 75лв (нали год. инфлация беше 3-4%?!) Поне похвалиха колата, че е перфектна и отговаря на всички изисквания
-
1 точка
-
1 точкаЗащо да е неудобно? Клиентът винаги има право. Увери се първо, че са подходящи за твоя модел.
-
1 точкаЗнаете ли, че основателят на Mazda не е започнал като инженер... но като чирак на ковач? Джуджиро Мацуда е роден в Хирошима през 1875 г., в скромно семейство рибари. Той не е имал богатство, нито силни връзки - но е имал остър ум и неудържима страст към машините. Той работи усилено от малък, преминавайки през препятствия, които биха пречупили повечето хора: войни, бомбардировки и тоталното унищожаване на родния му град от атомната бомба. Но не се отказа. През 1920 г. основава малка компания Toyo Cork Kogyo. Това, което малцина разбраха тогава, беше, че това скромно начало един ден ще роди Мазда - марка, която би предизвикала най-големите автомобилни производители в света. Докато другите имаха ресурси, Мацуда имаше нещо по-силно: ясно виждане и непоклатима воля. Той възстановява фабрики от пепелта, пое смели рискове за иновации като ротационния двигател, и проектирани коли, които не просто се движат - разказваха истории за устойчивост. Mazda R360 беше само началото. Всяка кола на пътя днес носи духа на човек, отказал да се откаже. Нямате нужда от перфектен път. Просто ти трябва кураж, за да продължиш напред. Mazda е повече от марка - това е наследството на ковач, който се осмелил да мечтае.
-
1 точкаНовият RAV 4. Цаните на ностоящият логично ще спаднат. Друг е въпросът трябва ли ви обемист СУВ за предимно градска кола? Съпругът ви наистина ли няма поне капчица "бензин в кръвта"? Иначе съм за CR-V-то, някак по-елегантно изглежда спрямо актуалният RAV 4.
-
1 точкаОбърни внимание и на помпата на хидравликата. Омаслена е.
-
1 точкаНай-националният. Българският език и писменос. Ползвайте ги правилно и с достойнство!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗащо , моите катализатори не са заминали (съответно на 300 и 210 х.км. ) при положение ,че зареждам само на родни бензиностанции...... А, относно прегледите и новите автомобили, дето не могат да минат преглед - е съвсем друга тема и доста, ама доста дълга.....
-
1 точкаКарайте си бричките ,лошо няма, масло на често и това е пенсионери..
-
1 точкаПочти година не съм писал, но пък има защо. В началото на лятото започна да мига чекът на двигателя. Оказа се,че е заради загуба в компресията в 4-ти цилиндър. Причината се вижда на снимката. Цената на ремонта е съизмерима с покупната цена на конкретния екземпляр, но няколко ПЪТИ по-ниска от тази на негов достоен заместник. Мислих, мислих и реших, че ще си карам още шестичката, а със спестените пари ще сложа газ. Тъй като газ, нафта и чалга принципно не понасям, купих една въшка, чийто разход на бензин е съизмерим с този на Хондата на газ, взех я на цената на газов инжекцион и в същото време (почти) не страдах докато съживяват Акорда. Оказа се, че последното не е много лесна задача. Колата вече е стара и някои части се чакаха 20+ дни. За момента е сглобена и в бойна готовност. Мисля, че няма какво повече да искам от тая кола, освен да ме вози както го прави в последните 5 години. Въшката мисля да си я запазя засега. Състоянието Й е повече от прилично, пък и е по-нова от Акорда
-
1 точкаЕх, ако бяха сложили на точното място 1 отворче с пласмасова околожка, колко добре би било за сервизен достъп.
-
1 точкаМалко развитие по темата: Почти всеки ден отварям стъклата и люка (но не докрай) със комфорт модула още преди да стигна до колата. След като започне климатика да духа студено затварям стъклата и люка със бутоните. Никакъв проблем до сега. Миналата седмица обаче след като отворих с копчето докрай (auto), не можах да затворя. Отново с ключето затворих няколко сантиметра и люка тръгна. Този път ресет не се наложи да правя- всичко си работеше нормално. Може би в края се получава някакво заклинване, защото откакто напръсках куплунзите с контактен спрей не съм имал проблеми. Гресирах малко релсите с грес за спирачки. Качвам снимки къде трябва да пробиете кората ако ви се случи да не се затваря люка и трябва да се затваря ръчно. Така няма да се налага откопчаване на кората. Разстоянието е приблизително около 12 сантиметра от двата предни ъгъла на задния плафон.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00