Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 18.07.2025 in all areas

  1. 4 точки
    След смяна на дискове и накладки всичко е точно! При измерване десни диск беше на 0.11 мм, а левия беше на 0.08 мм.
  2. 3 точки
  3. 3 точки
  4. 3 точки
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  5. 3 точки
    - Дъще, какво работи новото ти гадже? - Инфлуенсър е тате, ютубър и тиктокър, феминист, борец за дайвърсити свободата на ЛГБТ. - А с онова момче дето беше в затвора, какво стана? Няма ли шанс пак да се съберете?
  6. 2 точки
    Здравейте, Отново реших да пусна едно резюме за газстанции и зареждане по маршрут София- Белград - Загреб - Любляна - Венеция- Падуа - Пиза - Флоренция - Болоня - Имола - Сан Марино - Римини и обратно София, ако е полезно за някого. Първо зареждане на бензиностанция Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия (снимка 1), качеството доста добро (определям по-разхода до следващото зареждане), второ зареждане - газстанция Shell Славонски брод в Хърватия , няма манометър, качество добро, следващо зареждане на газстанция Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 2), качество същото като предходното, Словения - транзит, следващо зареждане газстанция ENI Frata Nord, Италия, няма манометър, качеството много добро (снимка 3 - след зареждането), следващото BiPetrol Pontenderа -близо до Пиза, няма манометър, качество много добро , следващо зареждане - Тамойл Имола (снимка 4), качество добро, следващо пак там (снимка 5) , следващо Metano Padova - Distributore carburante, GPL Падуа, няма манометър, качество добро, следващо Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 6), следващо Shell Славонски брод, Хърватия и накрая Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия - обратно по маршрута зареждане на същите газстанции. Прилагам снимки с налягането, където има манометри на колонките.
  7. 2 точки
    Готова е. Само пластмасите да сложа.
  8. 2 точки
    Това е маслената тема. Който иска да чете, каквото не намери- да пита, там.
  9. 2 точки
    No more tears... ... Mama, I'm Coming Home R.I.P. Ozzy Докато има кой да го слуша - ще живее още. За днес, кратък плейлист - 42 парчета:
  10. 2 точки
    Цецо, този разговор трябва да го водим на живо. Така, с подхвърляне на реплики и въпроси през клавиатурата диалогът някакси се изкривява и не е пълноценен. Поне за мен е така. Например последния ти въпрос. Не мога да отговоря еднозначно с едно изречение. Просто,защото този въпрос отваря нова тема, по която мога да ти разправям до утре сутринта, какво,как, и защо се случва при мен, и какво пречи така да се случва и при теб (грубо казано). Знаеш,че съм бил и от другата страна, при онези с БеНВетата, камерите, системите и радарите. Е, по него време имахме само радари, ама ...
  11. 2 точки
    Не искам (а и не вярвам някой от вас да е ОК с това), парите ни от данъци да отиват за КАТ БееМВета и камери/системи/радари, а да нямаме пътища, по които да се движим безопасно. https://www.facebook.com/reel/2148068559019243/?s=single_unit Корупцията убива, а не скоростта - на този който я владее. Този който не я съобразява и владее - жална му / ни майка. Ако не си владее колата, никакви ограничения не са панацея! Краси - мир да има, ама така ли е по Европата? Пътищата ли са приоритет, или контролът по тях?
  12. 2 точки
    Ми диагнозата утре при "лекаря", или искаш още тази вечер да разбереш за да спиш спокойно! На мен ми се е случвало да се счупи пружина с доста силен трясък ей така, както си стоеше колата на едно място.
  13. 2 точки
    Не съм съгласен, че е едно и също нарушение. Моментна превишена скорост може имаш и при изпреварване, а в останалата част от пътуването да си законен (камион, който кара със 75-80 пред теб вече 5-6 км. и след като ти се отдаде възможност да го изпревариш, но се налага да вдигнеш до 100 за да е безопастно, предвид идващите на среща коли). Но средна превишена скорост, поне според мен, показва системно нарушение на правилата и то в продължителен участък. Абсолютно безпредметно ще е да се измерва тази средна скорост само на магистрала. Колкото и да не ми се иска, редно е да бъда по всички първокласни пътища.
  14. 2 точки
    А пък Fds е вече API SP https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30
  15. 2 точки
    Май намерих проблема със сецането...sticky throttle body/throttle cable. Опънах съвсем леко жилото и промих дросела външно около връщащата пружина. Промих и кожуха на жилото с WD-40 (пусна бая черно). Сега е много по-добре, дори и с пусната клима. Както казва човека във второто видео "it becomes pain in the ass to drive with that happening".
  16. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185; 4) Общ пробег на автомобила – 221857 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7717 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ 47 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 164 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 730 литра ЕКО, Газпром,Ромпетрол, ОМВ КнезПетрол (Сърбия)б Shell и Philip Benz (Хърватия), ENI, BiPetrol, Tamoil, Distributore Metano/ GPL (Италия);бензин 70 литра Shell 11) Kтм = (л.390 / 4.4 л.) ≈ 165; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура ( и отгоре); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper) P.S. Последните 3500 км са магистрално каране
  17. 1 точка
    @ceco_accord Е, сега на топлото не се опита да свири, а колата не е палена от седмица, но да видим наесен как ще е
  18. 1 точка
    Явно при мен е объркването, не знам защо останах с впечатление, че става дума за късите. Благодаря за информацията все пак, определено е полезна и може да се влезе в употреба.
  19. 1 точка
    И аз меря винаги на студен мотор , а в книжката пише на загрят. Но миналата седмица ме изненада на сина Акорда. Правя редовната проверка на течности и изненада. Всичко на горе. Спирачна течност,масло, антифриз и хидравлична. После се усетих ,че е близо 40 градуса жега. Та и това има значение.
  20. 1 точка
    Аз винаги го държа над макса с около 2мм след престой('R' на твоята щека), но при теб(ако достига 'А'), малко са се оляли, но не е драма, в движение няма да ги усети, всичко ще се качи горе. Направи й едно трипче да я раздвижиш и ще се нормализира, ако й е в повече.
  21. 1 точка
    Под капака на задната глава винаги е по-мръсно. При мен капанът е в предната. Иначе, гледам хонинг си има по стените на цилиндрите и не лъщят перифериите на буталата, та явно не харчи масло. :) Карай и си свиркай - има още леб в тва ДВГ.
  22. 1 точка
    На дали са одобрени за модела кола. На Осрам има одобрени Н1 като на късите на моето Црв 3. Но има допълнителна таблица ,че не са съвместими със модела на моят автомобил. За новите коли и на мен ми пречат, а за китайците е трагедия. Но масово са такива по 40 лв. комплекта.
  23. 1 точка
    Прибирам се след работа вкъщи. На входа залепена бележка: "Скъпи съседи! Днес около 9 и половина сутринта при входната врата са загубени 20 лева. Ако някой ги е намерил, моля ви да ги занесе в апартамент 76 на Антония Петрова. Пенсията и́ е 450 лева." Приготвям 20 лева и се качвам до апартамента. Отваря ми симпатична бабка и при вида на парите, които и́ подавам, се хвърля да ме прегръща сияеща от радост. Започна да ми разказва: "Излезнах на пазар. Когато се прибирах си извадих ключовете и вероятно тогава съм загубила парите." Но! Отказа категорично да вземе парите! Оказа се, че за последните два часа, аз съм шестият човек, който е "намерил" нейните пари. Ивайло Томов Да живее човещината!
  24. 1 точка
    При кой майстор ходи,че не можа да намери бушон и си сменил вентилатора? Я го кажи да не ходим при него.Ти уж много ги разбираше нещата, пък не можа да подадеш принудително ток на перката да видиш дали работи..... Евала страшни майстори. Към автора. Вземай втора употреба перка и си карай.Нова оригинална е безбожно скъпа.
  25. 1 точка
    Вратата е съвместима,стоповете също,бронята мисля че имаше разлики.
  26. 1 точка
    Логиката е голяма, трябва нищо да не стърчи зад бронята. Накрайника с ябълката се монтира само като ползваш теглича.Сега ще се включи с коментар онзи,на който му е всичко ясно как е в Европата.
  27. 1 точка
    Важното е че издържа и това бе искреното му прощаване.
  28. 1 точка
    Наистина се виждаше, че се сбогува на концерта докато я пееше............. 🖤
  29. 1 точка
    Измери си дисковете! Това, че са нови не означава нищо! Зависи и от монтажа и от разработването първите 200-300 км. За нашите акорди ги дават максимално отклонение от 0,1мм. Мери се на 10 мм отстояние от външния диаметър! За мен ако има хлабина в супортите няма да тресе, а ще хлопат както е при мен при задните супорти. И при мен беше така при леко натиснат педал на спирачката тресе, при ниски скорости до 60 км/ч няма проблем, но имах отклонения и в двата диска и външните накрайници се бяха охлабили! След смяна на дискове, накладки и накрайници всичко си дойде на мястото!
  30. 1 точка
    @ceco_accord https://fenix-light.bg/2br-osram-hb3-h10-hir1-ledriving-hl-bright-300-lampi-za-predni-farove-na-avtomobil-9005dwbrt-2hfb-19w-12v-p20d-px20d-py20d-s-ventilator.html @ceco_accord https://www.amazon.it/-/en/Philips-Ultinon-Pro9200-Headlight-5800K/dp/B0DJRKHJGJ?crid=32DJKAHK84MKJ&dib=eyJ2IjoiMSJ9.2FmzUzTF5wCh_RdIdJHLgLtuxooV1aZ_kPgn9aBzwydvfZd6Y0dy77e3lgYsBb0QniwycjS5JdrVK123g0119vtG2JtOhPivB09Ffvy7vutcAdAx1ia8zQAgdc8ox_ENkC9HhqOcsQOE-MY7t0UMuzWR9H_BoJFbSiT3Mb1UmoxCxfSdaVCvzR21W1HrNeBKpEVd0qANXGL7fynyafFD-yfXAtDRulI73OVUhD3ieWtLgu3aACgG5b5NOYYZweI4rxTMri6DXXL2vZ5vh3LEQPmvkBy5TEPEug88zbue98A.D-UtcAJhcmYwLnTLIoyFJop9AJJsRKmIju-h06aUA5o&dib_tag=se&keywords=Philips+HB3+LED&qid=1753217698&sbo=RZvfv%2F%2FHxDF%2BO5021pAnSA%3D%3D&sprefix=philips+hb3+led%2Caps%2C120&sr=8-6
  31. 1 точка
    Сега ако кажеш кой е, какво сложи и колко струва, ще е ценно!
  32. 1 точка
    Лед на дългите и лед на късите. Направо е зверско. Пича слага лазерни лупи, но при Легендите фаровете завиват и не стана.
  33. 1 точка
    в магазин за газови уредби трябва да има
  34. 1 точка
    Провери за пукнанини лулите и на 4 те,ако някоя не работи ще ти пали чека. Лесно се вадят може за го направиш и сега. Свещи иридиеви NGK сложи японски.
  35. 1 точка
    Провери бобините една по една за пукнатини за това придърпване.Ако имат сменяй.
  36. 1 точка
    По Европата, даа, ама тук ТИР-овете летят със 120км/ч, особено полски, украински и тези дет идат от Азия - страшно е! Не дават път. В колона от по няколко,до дузина, на дистанция 1 кабина един от друг - СТРАШНО Е! В баира някои омаляват, други ги изпреварват, нема знаци и ограничения за тях, а за ТОЛ и КАТ не им дреме, нито на границата мое некой нещо да им каже. Пълна липса на култура и съблюдение на правила и човещина. Наще и те така почнаха - газ до дупка с 2 тахо шайби, а и на новите апарати намериха цаката, а босовете на фирмите намериха "вземащи им парата", за да има "чадър". Майката му е всичкото транзит ТИР да се вози с БДЖ-то от граница, до граница, ама нема никой с топки у парламата, та да пребори лобито, и да мирнем по шосетата.
  37. 1 точка
    За пътната безопастност ще има ефект когато имаме магистрали. До тогава по милостта на съдбата ...
  38. 1 точка
    Гледам ,че сте от Пловдив,бих Ви препоръчал Митко в с.Брестник!
  39. 1 точка
    Пневматик 2003 ЕООД.Пробвай тук. Това е във Плевен.
  40. 1 точка
    Аа, бях забравил - синковеца поръча - ще дойдат август.
  41. 1 точка
    Пружините са си фабрично маркирани така.
  42. 1 точка
  43. 1 точка
    Според този сайт , който министерството публикува излиза че колата ми е на 1 500 000 км. https://public-eis.rta.government.bg/public-vehicle-check/vin-check да вярвам ли, или не!!!!!!!!
  44. 1 точка
    Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
  45. 1 точка
    След баня, лъсната по японски - с японски препарат 😁
  46. 1 точка
    Най-големият враг на знанието не е невежеството, а илюзията че знаеш. Стивън Хокинг
  47. 1 точка
    Потърси второ мнение Не ми се влиза в подробности, но при посещение на сервиза на Бултрако на ботевградско казаха, че за лек теч на антифриз, трябва да се разглоби мотора и да се изпрати главата на рентген (според тях била спукана, без значение, че колата не загрява, не надува маркучи и прочее). Тест за изгорели газове НЕ правиха, просто не виждали от къде идвал теча и предположението било за спукана глава без да е видимо с невъоръжено око. На мен това ми звучеше нелепо и си тръгнах, отидох за втори оглед на друго място. Проблема в действителност се оказа: 2 броя О пръстена на охладителната система (на топлообменник) изпечени с времето и трябва да се сменят, на цена по 9 лева бройката (цена за оригинални Хонда О пръстени). И всичко се виждаше с просто око, стига да се свали кората под мотора и погледне отдолу нагоре и се виждаше от къде сълзеше. Заключенията оставам на вас относно диагностичните способности на Бултрако.
  48. 1 точка
    Карам такъв джип от доста време, не разбрах дали още си сменял комплект ангренаж, ама купи Aisin ако можеш. Има много изписано в piloteers северно американския форум и много хора са патили от водните помпи на другите комплекти. Не знам как ви работят общите поръчки, но ако можеш да си поръчаш от сайт, виж rockauto com. Комплекта идва директно от съплаера в калифорния и комплекта е с най-високо качество и близко до оем. Иначе на оем ангренажа слабото място е обтегача, ама съм виждал j35 на odyssey със шляпащ ремък на 200к мили и пак не е строшил мотор. VCM е пълна простотия, добре че си взел s-vcm, аз го бях веднага като излезе. Без това нещо не само ти се скапват тампоните на мотора които са некви активни и струват майка си и баща си (афтърмаркет са зле, ял съм го с афтърмаркет на civic 8ма генерация, а от акура дилъра предния май беше 650 долара без ддс) ами и харчи масло и се получават задири на висок пробег. Като е жега лятото особено в трафик гледай да си с пуснат климатик. Охладителната им система е корава ама s-vcm го оставя да вдига до 110 градуса мисля. Има един от сан диего дето прави тест на акорд крос тур, същия мотор и обясняваше кое как ама нещо не мога да намеря темата. За скоростната кутия, ако вземе да "плават" оборотите прочети за 3х oil change tsb на rdx. Тука в акура уж правят адаптация на кутията щото торк конвертор лок много захабява маслото на кутията и почва да работи странно, ама не виждам подобрение след ъпдейт, но като се сменя често маслото няма проблеми. Аз като я взех го смених по тоя 3х метод, сменяш караш 15 минути, вдигаш по висока скорост за да заключи торк конвертора на най висока предавка и сменяш пак. Стана като нова кутия след това. Хонда автоматите са си чуствителни към маслото, имам и сивик където го сменям на 30к мили и колата си е на 170к мили и няма грижи. За накладки, най добре акебоно керамични, тихи са и няма прах от тях.
  49. 1 точка
    Здравейте, при мен беше така от релетата в модула. Сложих обикновени извадени извън модула и сега всичко е ок. Релетата струваха 20 лв със буксите заедно и малко парички на майстора за спойките. Трудното е самото вадене на модула. Както е писал колегата по горе зад бушоните се намира отнема около час вадене. Не ми работеше цялата лява линия.
  50. 1 точка
    Микро керамика, "By - Synthetic"... 5 литра - 265лв.! Човек, ти сериозно ли? Моля те! Не храни мошениците от "Телешоп" и не си съсипвай двигателя! Вземи си с общите поръчки, я Амсойл, я Мобил, я Равенол, сменяй редовно и друго не ти трябва!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...