Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 18.07.2025 in all areas

  1. 4 точки
    След смяна на дискове и накладки всичко е точно! При измерване десни диск беше на 0.11 мм, а левия беше на 0.08 мм.
  2. 3 точки
    @Honda14is Климатика товари много двигателя,една идея работи по-добре ако се обслужи смяна масло и допълване фреон. Тампоните само ако са оригинални има ефект от изчезване на вибрациите,афтърмаркет става по-зле в някой случаи. Бобините напуканите сменяш взимаш 4 нови,също по-добре работи двигателя. Свещите също сменаш вземи Denso иридиеви японски,тук в тази тема е дадено инфо Наско @Ronin7 предлага на супер цени свещи и бобини. Бобини ,свещи оригинални тампони води до по-малко вибрации. Обслужване климатик,както и преглед на магнитната му шайба,също има ефект за мотор без вибрации. Хубaво масло 0w20или 0w30 и маслен филтър но само немски че доста китайски на пазара,е не маловажно. Моято избор. Смяната на големия тампон оригинален има най-голям ефектно не изчезват на100%,но е цена
  3. 3 точки
  4. 3 точки
  5. 3 точки
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  6. 3 точки
    - Дъще, какво работи новото ти гадже? - Инфлуенсър е тате, ютубър и тиктокър, феминист, борец за дайвърсити свободата на ЛГБТ. - А с онова момче дето беше в затвора, какво стана? Няма ли шанс пак да се съберете?
  7. 2 точки
    Здравейте, Отново реших да пусна едно резюме за газстанции и зареждане по маршрут София- Белград - Загреб - Любляна - Венеция- Падуа - Пиза - Флоренция - Болоня - Имола - Сан Марино - Римини и обратно София, ако е полезно за някого. Първо зареждане на бензиностанция Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия (снимка 1), качеството доста добро (определям по-разхода до следващото зареждане), второ зареждане - газстанция Shell Славонски брод в Хърватия , няма манометър, качество добро, следващо зареждане на газстанция Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 2), качество същото като предходното, Словения - транзит, следващо зареждане газстанция ENI Frata Nord, Италия, няма манометър, качеството много добро (снимка 3 - след зареждането), следващото BiPetrol Pontenderа -близо до Пиза, няма манометър, качество много добро , следващо зареждане - Тамойл Имола (снимка 4), качество добро, следващо пак там (снимка 5) , следващо Metano Padova - Distributore carburante, GPL Падуа, няма манометър, качество добро, следващо Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 6), следващо Shell Славонски брод, Хърватия и накрая Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия - обратно по маршрута зареждане на същите газстанции. Прилагам снимки с налягането, където има манометри на колонките.
  8. 2 точки
    Здравейте, Пети тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185; 4) Общ пробег на автомобила – 221857 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7717 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ 47 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 164 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 730 литра ЕКО, Газпром,Ромпетрол, ОМВ КнезПетрол (Сърбия)б Shell и Philip Benz (Хърватия), ENI, BiPetrol, Tamoil, Distributore Metano/ GPL (Италия);бензин 70 литра Shell 11) Kтм = (л.390 / 4.4 л.) ≈ 165; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура ( и отгоре); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper) P.S. Последните 3500 км са магистрално каране
  9. 2 точки
    Готова е. Само пластмасите да сложа.
  10. 2 точки
    Вратата е съвместима,стоповете също,бронята мисля че имаше разлики.
  11. 2 точки
    Това е маслената тема. Който иска да чете, каквото не намери- да пита, там.
  12. 2 точки
    No more tears... ... Mama, I'm Coming Home R.I.P. Ozzy Докато има кой да го слуша - ще живее още. За днес, кратък плейлист - 42 парчета:
  13. 2 точки
    Цецо, този разговор трябва да го водим на живо. Така, с подхвърляне на реплики и въпроси през клавиатурата диалогът някакси се изкривява и не е пълноценен. Поне за мен е така. Например последния ти въпрос. Не мога да отговоря еднозначно с едно изречение. Просто,защото този въпрос отваря нова тема, по която мога да ти разправям до утре сутринта, какво,как, и защо се случва при мен, и какво пречи така да се случва и при теб (грубо казано). Знаеш,че съм бил и от другата страна, при онези с БеНВетата, камерите, системите и радарите. Е, по него време имахме само радари, ама ...
  14. 2 точки
    Не искам (а и не вярвам някой от вас да е ОК с това), парите ни от данъци да отиват за КАТ БееМВета и камери/системи/радари, а да нямаме пътища, по които да се движим безопасно. https://www.facebook.com/reel/2148068559019243/?s=single_unit Корупцията убива, а не скоростта - на този който я владее. Този който не я съобразява и владее - жална му / ни майка. Ако не си владее колата, никакви ограничения не са панацея! Краси - мир да има, ама така ли е по Европата? Пътищата ли са приоритет, или контролът по тях?
  15. 2 точки
    Ми диагнозата утре при "лекаря", или искаш още тази вечер да разбереш за да спиш спокойно! На мен ми се е случвало да се счупи пружина с доста силен трясък ей така, както си стоеше колата на едно място.
  16. 2 точки
    Не съм съгласен, че е едно и също нарушение. Моментна превишена скорост може имаш и при изпреварване, а в останалата част от пътуването да си законен (камион, който кара със 75-80 пред теб вече 5-6 км. и след като ти се отдаде възможност да го изпревариш, но се налага да вдигнеш до 100 за да е безопастно, предвид идващите на среща коли). Но средна превишена скорост, поне според мен, показва системно нарушение на правилата и то в продължителен участък. Абсолютно безпредметно ще е да се измерва тази средна скорост само на магистрала. Колкото и да не ми се иска, редно е да бъда по всички първокласни пътища.
  17. 2 точки
    А пък Fds е вече API SP https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30
  18. 2 точки
    Май намерих проблема със сецането...sticky throttle body/throttle cable. Опънах съвсем леко жилото и промих дросела външно около връщащата пружина. Промих и кожуха на жилото с WD-40 (пусна бая черно). Сега е много по-добре, дори и с пусната клима. Както казва човека във второто видео "it becomes pain in the ass to drive with that happening".
  19. 1 точка
    Провери за пукнанини лулите и на 4 те,ако някоя не работи ще ти пали чека. Лесно се вадят може за го направиш и сега. Свещи иридиеви NGK сложи японски.
  20. 1 точка
    Провери бобините една по една за пукнатини за това придърпване.Ако имат сменяй.
  21. 1 точка
    По Европата, даа, ама тук ТИР-овете летят със 120км/ч, особено полски, украински и тези дет идат от Азия - страшно е! Не дават път. В колона от по няколко,до дузина, на дистанция 1 кабина един от друг - СТРАШНО Е! В баира някои омаляват, други ги изпреварват, нема знаци и ограничения за тях, а за ТОЛ и КАТ не им дреме, нито на границата мое некой нещо да им каже. Пълна липса на култура и съблюдение на правила и човещина. Наще и те така почнаха - газ до дупка с 2 тахо шайби, а и на новите апарати намериха цаката, а босовете на фирмите намериха "вземащи им парата", за да има "чадър". Майката му е всичкото транзит ТИР да се вози с БДЖ-то от граница, до граница, ама нема никой с топки у парламата, та да пребори лобито, и да мирнем по шосетата.
  22. 1 точка
    Огледай задното окачване и носачи.
  23. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество:Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 5х0.946 Стойност на поръчката: 5*8.49*2.15 = 91.26 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  24. 1 точка
    Въпрос на софтуерно решение. Средната скорост е, резултата от изминато определено разстояние за определено време. След като имаме отсечка 20 км., в нея има хикс отсечки с игрек километри с ограничение 50, 60 или 90 км/ч. Какъв е проблема да се реши уравнението? Да речем, че резултата ще показва за тия 20 км., 20 мин. и 15 сек. Да прибавим още 15 секунди толеранс и ето аналогичното средно време за изминаване на отсечката. По-краткото време показва превишението на допустимата скорост в някой участък. Тъй като няма как да се докаже в кой точно с колко е превишението се приема % съотношение на глобата - до 2 % по кратко преминаване - 50 лв., до 5 % 100 лв. и т.н. И въобще не съм съгласен, че джигитите са основно на магистралата. Турбоидиотите си показват комплексчетата точно на първи и втори клас пътища. Особено при движение в колона от над 7-8 ППС. Там създават животоопасни ситуации и то не само за себе си и този срещу него, а дори за цялата колона!
  25. 1 точка
    И аз ще се включа Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso--0w-30.html Вид и количество: AMSOIL P.i. Performance Verbesserer 1 бр. х 0,355 L Линк: https://ato24.de/de/liqui-moly-speed-benzin-zusatz-1-l.html Вид и количество: Liqui Moly Speed Benzin Zusatz 1 бр. х 1 L Стойност на поръчката: (14,95 + 12,85) *2.15 = 59,77 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Спийди
  26. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество:Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 20х0.946 Стойност на поръчката: 20*8.49*2.15 = 365.07 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  27. 1 точка
    Преди десет дни пътувах по подбалканския път. От с.Клисура до Калофер ограничение 50 кил. заради път в ремонт. Никой не караше с 50 защото ремонта беше приключил но табелите стояха. На връщане след 10 дни същата работа. Ремонт няма табели има. Това на разстояние 50 километров участък. Ако засичат средна скорост ще напълнят бюджета за две години напред.
  28. 1 точка
    @ceco_accord, алито гледай, има ги там. P.S https://www.avtosklad.bg/shtipka-126840/po/honda-civic-sedan-1991-10-1995-12-203584?_gl=1*ecs5d*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjwyvfDBhDYARIsAItzbZGVso8z8-IFN5CRf3BXyBDcaOqltn40zYaHWxQeceCS2arpkleyVuEaAgZBEALw_wcB&gbraid=0AAAAADMPl_Vsqkvhu-86gUC3C3VUXEUVQ Ето и тук ги имаш за 7лв 10 броя
  29. 1 точка
    Следенето на средна скорост е възможно само ако камерите са в участък с постоянно ограничение. На първокласен път няма да стане, защото максималната разрешена скорост може да не е една и съща от едната до другата камера. Населени места, опасни завои, или кръстовища с по-ниско ограничение.
  30. 1 точка
    Мисля че открих проблема но още не е решен. Като махнах гумата разклатих апарата с ръка и имаше луфт. Луфта идва от така наречените супорти , това което държи апарата чрез водачите, смених водачите с нови но доста луфт имат там където влизат. При леко натисната спирачка и ръчна колата тресе, като се натисне по силно колата спира гладко. Още не знам нови супорти ли да търся или водачи с по голям размер да правя, щом в движение и на ръчна трепери ясно е че е от там.
  31. 1 точка
    Има някакъв сервизен бюлетин (Service Bulletin 19‑066) за дисплея на мултимедията, изисква се ъпдейт. Най-добре се свържи с Бултрако.
  32. 1 точка
    Пружините са си фабрично маркирани така.
  33. 1 точка
    Въздух в блока на АВС-а. С помпане на педала на спирачките не може да се обезвъздуши. Спасението е сервиз с машина за смяна на спирачна течност под налягане. Играл съм го тоя мач с моята англичанка.
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Според този сайт , който министерството публикува излиза че колата ми е на 1 500 000 км. https://public-eis.rta.government.bg/public-vehicle-check/vin-check да вярвам ли, или не!!!!!!!!
  36. 1 точка
    При мен не задържа оборотии, но все пак дроселът бе свален, а от него стъпковото моторче. Беше леко зацапано, както и на дъното на всм. колектор нещо течно, но попито, а стъпковото напръскано, обдухано и сглобено. Сега работи по-добре на ПХ и поема без забиване. Въздушният филтър бе само лееко прашен, но сложих нов. Все пак веднъж годишно го сменям.
  37. 1 точка
    Амии, не е нормално! Мини стенд на 2-та моста. Ако предните се износват отвътре, обикновено е заради отворен преден мост, а при задните освен това вероятно са и затворени нагоре - омекнали задни пружини и клекнала задница.
  38. 1 точка
    Е и аз съм доволен, защото чекнах Сивика, който купих август 22-ра и си има данни откакто е в БГ. Първото му ГТП е било на 29.03.2013г. с показание за пробег 250417 км и едва ли са въртяни, щот километража е механичен, а и за предните 15 години откак е минал първата си регистрация в Италия 250К са си приемлив пробег за малка кола. После е видно и за всяка година тук какъв му е бил пробегът и това пак е полезно. А като се централизира в цяла Европа системата, ще е видна цялата история от ден първи. Вярвам че и това ще стане, защото вече има приет закон в ЕС, остава само "да се навържат сите вагони в композицията".
  39. 1 точка
    И аз се чудя каква е връзката. Явно има някаква логика заложена в компа на колата. Предполагам, че при светнала лампа с отваряне на резервоара се подава сигнал за измерване нивото на горивото. Нещо такова ми се върти в главата. Без ел. схема само "хвърлям боб".
  40. 1 точка
    Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
  41. 1 точка
    Магарето винаги е под подозрение, но е рядкост да е пипано, а само нама как да се разхлаби, даже принципно е трудничко заради корозията.
  42. 1 точка
    Същите симптоми на предишната ми кола се оказаха от счупена пружина. Отчупени бяха около 5 см от началото на пружината, които в онзи случай заводски бяха в шлаух, така че почти нищо не виждаш при визуалната инспекция. Проверете и това.
  43. 1 точка
    След баня, лъсната по японски - с японски препарат 😁
  44. 1 точка
  45. 1 точка
    моите бяха от аутодок и дойдоха в червени кутии(друг модел)
  46. 1 точка
    За това говорих. Малко помощ за колегите с такива: Ако смятате, че вашето превозно средство може да е част от изтеглянето, винаги можете да го проверите на уебсайта на NHTSA . Използвайте своя VIN или номера на регистрационния номер, за да проверите, но Honda трябва да се свърже с всички собственици по пощата достатъчно скоро. Това е сайта на който може да проверите. https://www.nhtsa.gov/recalls?utm_source=syndication
  47. 1 точка
    Ето видео на цялата драма с тези лагери и как се решава, в общи линии няколко часа работа, без да се сваля двг. Най-добре търси второ мнение, но преди това от Бултрако искай да видиш това, което виждаш на видеото, за да си сигурен, че там е проблема. Особено след като колата ти не е включена в сервизния бюлетин, но все пак е хубаво да изпратиш един мейл с ВИН-а до Акура САЩ или Канада, в зависимост откъде е вкарана, за да ти потвърдят със сигурност.
  48. 1 точка
    Потърси второ мнение Не ми се влиза в подробности, но при посещение на сервиза на Бултрако на ботевградско казаха, че за лек теч на антифриз, трябва да се разглоби мотора и да се изпрати главата на рентген (според тях била спукана, без значение, че колата не загрява, не надува маркучи и прочее). Тест за изгорели газове НЕ правиха, просто не виждали от къде идвал теча и предположението било за спукана глава без да е видимо с невъоръжено око. На мен това ми звучеше нелепо и си тръгнах, отидох за втори оглед на друго място. Проблема в действителност се оказа: 2 броя О пръстена на охладителната система (на топлообменник) изпечени с времето и трябва да се сменят, на цена по 9 лева бройката (цена за оригинални Хонда О пръстени). И всичко се виждаше с просто око, стига да се свали кората под мотора и погледне отдолу нагоре и се виждаше от къде сълзеше. Заключенията оставам на вас относно диагностичните способности на Бултрако.
  49. 1 точка
    Здравейте, при мен беше така от релетата в модула. Сложих обикновени извадени извън модула и сега всичко е ок. Релетата струваха 20 лв със буксите заедно и малко парички на майстора за спойките. Трудното е самото вадене на модула. Както е писал колегата по горе зад бушоните се намира отнема около час вадене. Не ми работеше цялата лява линия.
  50. 1 точка
    И аз да се похваля с моя акорд V6 3.5 който скоро ще отпътува за България :
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...