Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 17.07.2025 in all areas

  1. 4 точки
    След смяна на дискове и накладки всичко е точно! При измерване десни диск беше на 0.11 мм, а левия беше на 0.08 мм.
  2. 4 точки
    Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
  3. 4 точки
    След баня, лъсната по японски - с японски препарат 😁
  4. 3 точки
  5. 3 точки
  6. 3 точки
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  7. 3 точки
    - Дъще, какво работи новото ти гадже? - Инфлуенсър е тате, ютубър и тиктокър, феминист, борец за дайвърсити свободата на ЛГБТ. - А с онова момче дето беше в затвора, какво стана? Няма ли шанс пак да се съберете?
  8. 2 точки
    Цецо, този разговор трябва да го водим на живо. Така, с подхвърляне на реплики и въпроси през клавиатурата диалогът някакси се изкривява и не е пълноценен. Поне за мен е така. Например последния ти въпрос. Не мога да отговоря еднозначно с едно изречение. Просто,защото този въпрос отваря нова тема, по която мога да ти разправям до утре сутринта, какво,как, и защо се случва при мен, и какво пречи така да се случва и при теб (грубо казано). Знаеш,че съм бил и от другата страна, при онези с БеНВетата, камерите, системите и радарите. Е, по него време имахме само радари, ама ...
  9. 2 точки
    Не искам (а и не вярвам някой от вас да е ОК с това), парите ни от данъци да отиват за КАТ БееМВета и камери/системи/радари, а да нямаме пътища, по които да се движим безопасно. https://www.facebook.com/reel/2148068559019243/?s=single_unit Корупцията убива, а не скоростта - на този който я владее. Този който не я съобразява и владее - жална му / ни майка. Ако не си владее колата, никакви ограничения не са панацея! Краси - мир да има, ама така ли е по Европата? Пътищата ли са приоритет, или контролът по тях?
  10. 2 точки
    Ми диагнозата утре при "лекаря", или искаш още тази вечер да разбереш за да спиш спокойно! На мен ми се е случвало да се счупи пружина с доста силен трясък ей така, както си стоеше колата на едно място.
  11. 2 точки
    Не съм съгласен, че е едно и също нарушение. Моментна превишена скорост може имаш и при изпреварване, а в останалата част от пътуването да си законен (камион, който кара със 75-80 пред теб вече 5-6 км. и след като ти се отдаде възможност да го изпревариш, но се налага да вдигнеш до 100 за да е безопастно, предвид идващите на среща коли). Но средна превишена скорост, поне според мен, показва системно нарушение на правилата и то в продължителен участък. Абсолютно безпредметно ще е да се измерва тази средна скорост само на магистрала. Колкото и да не ми се иска, редно е да бъда по всички първокласни пътища.
  12. 2 точки
    А пък Fds е вече API SP https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30
  13. 2 точки
    Май намерих проблема със сецането...sticky throttle body/throttle cable. Опънах съвсем леко жилото и промих дросела външно около връщащата пружина. Промих и кожуха на жилото с WD-40 (пусна бая черно). Сега е много по-добре, дори и с пусната клима. Както казва човека във второто видео "it becomes pain in the ass to drive with that happening".
  14. 2 точки
    Същите симптоми на предишната ми кола се оказаха от счупена пружина. Отчупени бяха около 5 см от началото на пружината, които в онзи случай заводски бяха в шлаух, така че почти нищо не виждаш при визуалната инспекция. Проверете и това.
  15. 1 точка
    Вратата е съвместима,стоповете също,бронята мисля че имаше разлики.
  16. 1 точка
    Важното е че издържа и това бе искреното му прощаване.
  17. 1 точка
    Наистина се виждаше, че се сбогува на концерта докато я пееше............. 🖤
  18. 1 точка
    No more tears... ... Mama, I'm Coming Home R.I.P. Ozzy Докато има кой да го слуша - ще живее още. За днес, кратък плейлист - 42 парчета:
  19. 1 точка
    Измери си дисковете! Това, че са нови не означава нищо! Зависи и от монтажа и от разработването първите 200-300 км. За нашите акорди ги дават максимално отклонение от 0,1мм. Мери се на 10 мм отстояние от външния диаметър! За мен ако има хлабина в супортите няма да тресе, а ще хлопат както е при мен при задните супорти. И при мен беше така при леко натиснат педал на спирачката тресе, при ниски скорости до 60 км/ч няма проблем, но имах отклонения и в двата диска и външните накрайници се бяха охлабили! След смяна на дискове, накладки и накрайници всичко си дойде на мястото!
  20. 1 точка
    @ceco_accord https://fenix-light.bg/2br-osram-hb3-h10-hir1-ledriving-hl-bright-300-lampi-za-predni-farove-na-avtomobil-9005dwbrt-2hfb-19w-12v-p20d-px20d-py20d-s-ventilator.html @ceco_accord https://www.amazon.it/-/en/Philips-Ultinon-Pro9200-Headlight-5800K/dp/B0DJRKHJGJ?crid=32DJKAHK84MKJ&dib=eyJ2IjoiMSJ9.2FmzUzTF5wCh_RdIdJHLgLtuxooV1aZ_kPgn9aBzwydvfZd6Y0dy77e3lgYsBb0QniwycjS5JdrVK123g0119vtG2JtOhPivB09Ffvy7vutcAdAx1ia8zQAgdc8ox_ENkC9HhqOcsQOE-MY7t0UMuzWR9H_BoJFbSiT3Mb1UmoxCxfSdaVCvzR21W1HrNeBKpEVd0qANXGL7fynyafFD-yfXAtDRulI73OVUhD3ieWtLgu3aACgG5b5NOYYZweI4rxTMri6DXXL2vZ5vh3LEQPmvkBy5TEPEug88zbue98A.D-UtcAJhcmYwLnTLIoyFJop9AJJsRKmIju-h06aUA5o&dib_tag=se&keywords=Philips+HB3+LED&qid=1753217698&sbo=RZvfv%2F%2FHxDF%2BO5021pAnSA%3D%3D&sprefix=philips+hb3+led%2Caps%2C120&sr=8-6
  21. 1 точка
    Сега ако кажеш кой е, какво сложи и колко струва, ще е ценно!
  22. 1 точка
    Лед на дългите и лед на късите. Направо е зверско. Пича слага лазерни лупи, но при Легендите фаровете завиват и не стана.
  23. 1 точка
    в магазин за газови уредби трябва да има
  24. 1 точка
    Провери за пукнанини лулите и на 4 те,ако някоя не работи ще ти пали чека. Лесно се вадят може за го направиш и сега. Свещи иридиеви NGK сложи японски.
  25. 1 точка
    Провери бобините една по една за пукнатини за това придърпване.Ако имат сменяй.
  26. 1 точка
    По Европата, даа, ама тук ТИР-овете летят със 120км/ч, особено полски, украински и тези дет идат от Азия - страшно е! Не дават път. В колона от по няколко,до дузина, на дистанция 1 кабина един от друг - СТРАШНО Е! В баира някои омаляват, други ги изпреварват, нема знаци и ограничения за тях, а за ТОЛ и КАТ не им дреме, нито на границата мое некой нещо да им каже. Пълна липса на култура и съблюдение на правила и човещина. Наще и те така почнаха - газ до дупка с 2 тахо шайби, а и на новите апарати намериха цаката, а босовете на фирмите намериха "вземащи им парата", за да има "чадър". Майката му е всичкото транзит ТИР да се вози с БДЖ-то от граница, до граница, ама нема никой с топки у парламата, та да пребори лобито, и да мирнем по шосетата.
  27. 1 точка
    За пътната безопастност ще има ефект когато имаме магистрали. До тогава по милостта на съдбата ...
  28. 1 точка
    Гледам ,че сте от Пловдив,бих Ви препоръчал Митко в с.Брестник!
  29. 1 точка
    Огледай задното окачване и носачи.
  30. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество:Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 5х0.946 Стойност на поръчката: 5*8.49*2.15 = 91.26 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  31. 1 точка
    Въпрос на софтуерно решение. Средната скорост е, резултата от изминато определено разстояние за определено време. След като имаме отсечка 20 км., в нея има хикс отсечки с игрек километри с ограничение 50, 60 или 90 км/ч. Какъв е проблема да се реши уравнението? Да речем, че резултата ще показва за тия 20 км., 20 мин. и 15 сек. Да прибавим още 15 секунди толеранс и ето аналогичното средно време за изминаване на отсечката. По-краткото време показва превишението на допустимата скорост в някой участък. Тъй като няма как да се докаже в кой точно с колко е превишението се приема % съотношение на глобата - до 2 % по кратко преминаване - 50 лв., до 5 % 100 лв. и т.н. И въобще не съм съгласен, че джигитите са основно на магистралата. Турбоидиотите си показват комплексчетата точно на първи и втори клас пътища. Особено при движение в колона от над 7-8 ППС. Там създават животоопасни ситуации и то не само за себе си и този срещу него, а дори за цялата колона!
  32. 1 точка
    И аз ще се включа Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso--0w-30.html Вид и количество: AMSOIL P.i. Performance Verbesserer 1 бр. х 0,355 L Линк: https://ato24.de/de/liqui-moly-speed-benzin-zusatz-1-l.html Вид и количество: Liqui Moly Speed Benzin Zusatz 1 бр. х 1 L Стойност на поръчката: (14,95 + 12,85) *2.15 = 59,77 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Спийди
  33. 1 точка
    Пневматик 2003 ЕООД.Пробвай тук. Това е във Плевен.
  34. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество:Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 20х0.946 Стойност на поръчката: 20*8.49*2.15 = 365.07 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  35. 1 точка
    Има някакъв сервизен бюлетин (Service Bulletin 19‑066) за дисплея на мултимедията, изисква се ъпдейт. Най-добре се свържи с Бултрако.
  36. 1 точка
    Въздух в блока на АВС-а. С помпане на педала на спирачките не може да се обезвъздуши. Спасението е сервиз с машина за смяна на спирачна течност под налягане. Играл съм го тоя мач с моята англичанка.
  37. 1 точка
    И аз се чудя каква е връзката. Явно има някаква логика заложена в компа на колата. Предполагам, че при светнала лампа с отваряне на резервоара се подава сигнал за измерване нивото на горивото. Нещо такова ми се върти в главата. Без ел. схема само "хвърлям боб".
  38. 1 точка
    Заради маслените пари от картерната вентилация. Няма как де чисто. За твое успокоение може да провериш маркучето от PCV клапана до всмукателния колектор дали има масло в него. Също и самият PCV клапан дали не е заседнал в отворено положение. Ако не е заседнал, няма от какво да се притесняваш.
  39. 1 точка
    Не е нещо драматично, но почисти го, както и клапана.
  40. 1 точка
    При мен имаше едно леко пукане при потегляне/спиране от недостатъчно стегнати болтове на "магарето". Разхлабваха го, за да могат да сменят тампоните на стабилизиращата щанга. При неравности не се усещаше. Само при потегляне и спиране. Не знам дали се влияело от сезоните, понеже бързо го открих.
  41. 1 точка
    Моят съвет е да се гледа колата на канал, а не на подемник. Относно луфтове в окачването и накрайниците в рейката това има значение. При увиснали колелета кинематично елементите са в друга позиция, а на земята са си в работната зона. Пукането в крайна фаза на спиране може да е от долни шарнири, но те трополят при движение по паваж и ситни чести неравности по асфалта. Да се провери и как стоят накладките в апаратите. Достатъчно е при завъртян волан, примерно наляво, да се ритне гумата по протектора - челно в него.
  42. 1 точка
    Посрещнах слънцето (от терасата), па по ладовина заведохме подопечните в автопарка ни да им сменят маслото, че денем става джулан МОРнинг. Да им е честита новата лятна година. Който слушка - папка.
  43. 1 точка
    Най-големият враг на знанието не е невежеството, а илюзията че знаеш. Стивън Хокинг
  44. 1 точка
    Така,развръзката на историята. Аутодока ме изненадаха приятно с качеството на помпата,едно към едно с оригинала,пристигна точно за една седмица.Поръчах Sachs,дойде Nissin с щампа на закс 🤔. Долна помпа взех от нашенски магазин марка Herth+Buss,дойде в тяхна опаковка на помпата обаче няма щампи,качеството на пръв поглед задоволително. Последва монтаж и обезвъздушаване на самотек,за половин час претаках половин литър течност,да измия хубаво системата.Накрая 5-6 помпи с отваряне на пробката за всеки случай,но въздух нямаше,беше се обезвъздушила сама. Резултат плавен,мек и леко вдигнат педал,настройката на хода го направих,като на старата помпа.Скоростите влизат,като в масло,преди имах понякога проблеми със задната,влизаше на втория-третия път,сега няма проблеми. Възвратната пружина на горната помпа всъщност си е доста корава и затова сигурно хода на старата ми е бил по-малък. Ми това е-рапорт даден.И ако сменяте течност-в гараж с инструменти😁не,като мен на поляната.
  45. 1 точка
    Отварям темата за да спестя ядовете,които брах аз на други колеги.Та от нямане какво да правя реших да сменя течността на съединителя,бях я сменял преди 3 години без никакви проблеми тогава.Отворих пробката на долната помпа натиснах педала и....нищо,капнаха няколко капки и толкова.Педала съответно пропадна и колкото и да помпиш нищо не се случва.И така останах без кола на вилата на 100км. от дома.Добре,че бях взел малко инструменти и се започнаха йога упражненията по сваляне на горна помпа,който е свалял знае какво е.Не можах да извадя шплента на място и я свалих,както си му е реда с цялата планка.Онзи заверения болт,който японец го е проектирал,бял ден да не види🤨. Та какво се получава,може би и при вас: Пружината на горната помпа се чупи,тя си работи(горе-долу) нормално и буталото се връща от обратното налягане в системата.Отворите ли пробката обаче,при първото натискане на педала буталото остава горе и вече помпа все едно няма.Педала движи металния "гергелек" ,но помпата не помръдва. Както и да е,сега чакам от Аутодока нова помпа sachs.Долната също ще сменя,в маншона имаше спирачна течност.Цилиндъра и е наранен и е тръгнала.Горната има едва видими износвания вътре,но реших да играя на сигурно,че йогата не ми харесва😁. Съвета ми е,правете тези неща на подходящо място и с едно на ум,че не се знае.. Между другото за 3 години течността беше доста черна.Тогава сложих Ate dot4 Sl 6,такава ми остана от спирачките.Дали е по-агресивна към думичките от dot3 каквато е оригинално не знам,но тогава промих идеално,а сега пак боза.
  46. 1 точка
    За това говорих. Малко помощ за колегите с такива: Ако смятате, че вашето превозно средство може да е част от изтеглянето, винаги можете да го проверите на уебсайта на NHTSA . Използвайте своя VIN или номера на регистрационния номер, за да проверите, но Honda трябва да се свърже с всички собственици по пощата достатъчно скоро. Това е сайта на който може да проверите. https://www.nhtsa.gov/recalls?utm_source=syndication
  47. 1 точка
    Карам такъв джип от доста време, не разбрах дали още си сменял комплект ангренаж, ама купи Aisin ако можеш. Има много изписано в piloteers северно американския форум и много хора са патили от водните помпи на другите комплекти. Не знам как ви работят общите поръчки, но ако можеш да си поръчаш от сайт, виж rockauto com. Комплекта идва директно от съплаера в калифорния и комплекта е с най-високо качество и близко до оем. Иначе на оем ангренажа слабото място е обтегача, ама съм виждал j35 на odyssey със шляпащ ремък на 200к мили и пак не е строшил мотор. VCM е пълна простотия, добре че си взел s-vcm, аз го бях веднага като излезе. Без това нещо не само ти се скапват тампоните на мотора които са некви активни и струват майка си и баща си (афтърмаркет са зле, ял съм го с афтърмаркет на civic 8ма генерация, а от акура дилъра предния май беше 650 долара без ддс) ами и харчи масло и се получават задири на висок пробег. Като е жега лятото особено в трафик гледай да си с пуснат климатик. Охладителната им система е корава ама s-vcm го оставя да вдига до 110 градуса мисля. Има един от сан диего дето прави тест на акорд крос тур, същия мотор и обясняваше кое как ама нещо не мога да намеря темата. За скоростната кутия, ако вземе да "плават" оборотите прочети за 3х oil change tsb на rdx. Тука в акура уж правят адаптация на кутията щото торк конвертор лок много захабява маслото на кутията и почва да работи странно, ама не виждам подобрение след ъпдейт, но като се сменя често маслото няма проблеми. Аз като я взех го смених по тоя 3х метод, сменяш караш 15 минути, вдигаш по висока скорост за да заключи торк конвертора на най висока предавка и сменяш пак. Стана като нова кутия след това. Хонда автоматите са си чуствителни към маслото, имам и сивик където го сменям на 30к мили и колата си е на 170к мили и няма грижи. За накладки, най добре акебоно керамични, тихи са и няма прах от тях.
  48. 1 точка
    Здравейте, при мен беше така от релетата в модула. Сложих обикновени извадени извън модула и сега всичко е ок. Релетата струваха 20 лв със буксите заедно и малко парички на майстора за спойките. Трудното е самото вадене на модула. Както е писал колегата по горе зад бушоните се намира отнема около час вадене. Не ми работеше цялата лява линия.
  49. 1 точка
    И аз да се похваля с моя акорд V6 3.5 който скоро ще отпътува за България :
  50. 1 точка
    Оригинално каре по спомен са 350-400лв на Хонда. Има и изпробвана алтернатива за 200лв полуоска с карета, пак немски GSP. Sent from my iPhone using Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...