CARPERA 1533 #41 Отговорено 6 Май, 2020 Ако е за този двигател CL9 тук в ръководството ще го намериш. https://omanual.ru/Honda/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #42 Отговорено 6 Май, 2020 6,5 литра за суха кутия и 2,8 при опресняване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
told0 120 #43 Отговорено 6 Май, 2020 Преди 1 час, jijane написа: 6,5 литра за суха кутия и 2,8 при опресняване. Много благодаря за бързият отговор! поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #44 Отговорено 3 Юни, 2020 Нещо напоследък усещам нещо downshift kick на 2ра , все едно я изплюва ?! Идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #45 Отговорено 3 Юни, 2020 Какво точно прави, че така обяснено е малко неясно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #46 Отговорено 3 Юни, 2020 Ами като набирам всичко е както трябва , но когато тръгна да спирам от 80 примерно и си държа леко на спирачката и колата намалява. И се усеща как леко предавките свалят и когато колата драстично намали около 10-20 км и сякаш втора я изплюва и киква усезаемо. Кое отговаря за downshift-a , или соленоидите са за up и downshift ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #47 Отговорено 3 Юни, 2020 (Редактирано) Те соленоидите за up и down са едни и същи, въпроса е че са комбинация от соленоиди работещи в синхрон в зависимост от редица фактори. То реално няма как да изплюе скорост, но по ме съмнява задържащият съединител на първа скорост нещо да се ебава (това е една такава хуйня, отделно от съединителя за 1-ва скорост, дето помага при намаляване, почти в края на намаляването и спускане с ниска скорост). Ама само синразмишлявам де, не мога да гарантирам, че е точно това. Редактирано 3 Юни, 2020 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #48 Отговорено 3 Юни, 2020 преди 11 минути, jijane написа: Те соленоидите за up и down са едни и същи, въпроса е че са комбинация от соленоиди работещи в синхрон в зависимост от редица фактори. То реално няма как да изплюе скорост, но по ме съмнява задържащият съединител на първа скорост нещо да се ебава (това е една такава хуйня, отделно от съединителя за 1-ва скорост, дето помага при намаляване, почти в края на намаляването и спускане с ниска скорост). Ама само синразмишлявам де, не мога да гарантирам, че е точно това. Значи ще се кара така... Ще направя още едно опресняване и каквото такова . Благодаря за размишленията ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #49 Отговорено 3 Юни, 2020 (Редактирано) Предлагам ти да си смениш филтъра на кутията (външния), както и да свалиш,провериш и евентуално почистиш външните соленоиди, защото достъпа до вътрешните е малко тегав. Редактирано 3 Юни, 2020 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #50 Отговорено 3 Юни, 2020 преди 3 минути, jijane написа: Предлагам ти да си смениш филтъра на кутията (външния), както и да свалиш,провериш и евентуално почистиш външните соленоиди, защото достъпа до вътрешните е малко тегав. Сменях фитълра скоро ( преди 10 хил км ) ама е афтермаркет .... А двата соленоида ги чистих преди пак около 10 хил , и имаше осезаем ефект. Ще ги почистя пак.. Когато взех колата маслото беше ужасно , и го опресних 2 пъти .. Ще взема нов филтър и масло и така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #51 Отговорено 3 Юни, 2020 (Редактирано) На колегата дето си продава старата кутия и си го питал за цена на соленоид-а, съм на 90 % сигурен, че проблемът не е в кутията, така че може да се замислиш дали да не я вземеш цялата. За 120 лева, аз се замислям дали да не я взема и да я пръсна с учебна цел и евентуално да я модна малко😁 Редактирано 3 Юни, 2020 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #52 Отговорено 3 Юни, 2020 преди 17 минути, jijane написа: На колегата дето си продава старата кутия и си го питал за цена на соленоид-а, съм на 90 % сигурен, че проблемът не е в кутията, така че може да се замислиш дали да не я вземеш цялата. За 120 лева, аз се замислям дали да не я взема и да я пръсна с учебна цел и евентуално да я модна малко😁 Писах му и се разбрахме да взема големия соленоид поне да пробвам дали не е от него.... Иначе , тоя филм с цялата кутия не е за мен 😁 Ако не стане с масло и смяна на соленоида ,ще си я карам така ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #53 Отговорено 3 Юни, 2020 Колко да е филм, буташ (или някой друг ти я бута) старата кутия, слагаш "новата" и газ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #54 Отговорено 3 Юни, 2020 5 hours ago, jungles said: Сменях фитълра скоро ( преди 10 хил км ) ама е афтермаркет .... А двата соленоида ги чистих преди пак около 10 хил , и имаше осезаем ефект. Ще ги почистя пак.. Когато взех колата маслото беше ужасно , и го опресних 2 пъти .. Ще взема нов филтър и масло и така... Можеш ли да обясниш какъв беше ефекта след почистването и как се сваля соленоида? Съвпада ли кутията с тази от видеото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #55 Отговорено 3 Юни, 2020 Съвпада начина на сваляне качване чисто технически ,при нас "горния" соленоид е единичен намира се както на клипа долу горе и отговаря за 4-5 скорост а този предният е двоен и отговаря да 1-2-3та , виж графика на кутията и ще видиш къде е. Ако ще ги чистиш вземи гарнитурите от бултрако , голямата беше 10-14 лева ,а малка не я купих защото при свалянето на малкия се отдели със самият соленоид и прецених ,че няма нужда. По принцип не знам колко е правилно , но ги пръсках със брейк клинър вътре. Тези тръбички с мрежичката и измих и тях. Пиновете имат положение за слагане , като цяло внимавай при сваляне и качването да не покривиш нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #56 Отговорено 3 Юни, 2020 (Редактирано) Нека да внеса малко пояснения, защото не е така както го описвате. Соленоидите, които са отвън на кутията, не са соленоиди в смисъл отворено/затворено и не отговарят за смяна на предавките. Това са регулиращи вентили и идеята им е да регулират налягането на маслото към съответните съединители на предавките(не към самите съединители, а към буталото дето мачка съединителите). Соленоидите, които отговарят за смяна на предавките са вътре в самата кутия и достъпа до тях, както споменах вече, е тегав. Редактирано 3 Юни, 2020 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #57 Отговорено 3 Юни, 2020 Значи съм в грешна посока ... 😁 Не съм искал да подвеждам колега ... ! Тогава защото въобще ги чистим ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #58 Отговорено 3 Юни, 2020 За да не палнеш некой съединител при определени условия и запушени цедки, примерно 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #59 Отговорено 3 Юни, 2020 преди 8 минути, jijane написа: За да не палнеш некой съединител при определени условия и запушени цедки, примерно 😁 Да де 🤭.., по принцип ги тествах моите дали отваря и затварят, което ме навежда на мисълта ,че е безмислено да взимам за тест друг ..?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 435 #60 Отговорено 3 Юни, 2020 Няма гаранция, че няма електрически проблем самия клапан. То може да е и някой от другите клапани, някоя букса, не е изключено и механичен проблем и т.н. възможностите не са една или две. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #61 Отговорено 3 Юни, 2020 (Редактирано) Някакви грешки изкарала ли е свързани с кутия и тн? С HDS може да си тестваш соленоидите и да слушаш как цъкат, евентуално ако някой цъка по слабо може да е позадръстен. Редактирано 3 Юни, 2020 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #62 Отговорено 3 Юни, 2020 Понеже виждам че гадаете, да кача това видео и тук. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #63 Отговорено 14 Април, 2022 Колеги, (2.4 комби 2006 акорд 7)при мен се чува едно притракване когато колата е запалена и оставена на P или на N. Когато е на D или R и съм натиснал спирачката скоростната кутия не притраква. Притракването се изразява в това, че през една секунда някъде се чува два броя тракане - нещо като 1секунда тишина - трак - трак-1секунда тишина - трак трак - 1секунда тишина- трак трак. Четох много за този прословут лагер който е набит в капака и който започвал да привърта при някои кутии, но при мен не е виене, а е едно тракане. Дали е възможно да е от него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #64 Отговорено 14 Април, 2022 4 hours ago, Галин Абушев said: Колеги, (2.4 комби 2006 акорд 7)при мен се чува едно притракване когато колата е запалена и оставена на P или на N. Когато е на D или R и съм натиснал спирачката скоростната кутия не притраква. Притракването се изразява в това, че през една секунда някъде се чува два броя тракане - нещо като 1секунда тишина - трак - трак-1секунда тишина - трак трак - 1секунда тишина- трак трак. Четох много за този прословут лагер който е набит в капака и който започвал да привърта при някои кутии, но при мен не е виене, а е едно тракане. Дали е възможно да е от него? Пробвай на P и на D на ръчна като пуснеш климатика дали се увеличава тракането? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #65 Отговорено 14 Април, 2022 Пробвах не мисля, че се променя нещо в шума. До сега бях долу и тествах... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #66 Отговорено 14 Април, 2022 Взех колата преди 3 седмици и се питам ако отида в бултрако, имат ли практика да откриват проблеми в автоматика и да ги ремонтират или директно ще ми дадат оферта за нова кутия 🥴 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #67 Отговорено 14 Април, 2022 (Редактирано) 20220319_092354.mp4 20220319_092354.mp4 20220319_092354.mp4 Здрасти колега. Преди няколко седмици се вкарах във филм, че или кутията умира или веригата се е разтракала. Отчетлив метален звън през неопределен период от време. Оказа се скъсана оплетка на меката връзка. Можеш да хвърлиш едно око и там. 20220319_092354.mp4 Редактирано 14 Април, 2022 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #68 Отговорено 14 Април, 2022 Благодаря! Ще проверя и там утре 🥺 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #69 Отговорено 14 Април, 2022 (Редактирано) При мен шума обаче е по-различен, по-тъп някак си,не е толкова метален,повтаря се през точно определен период, може би през секунда. Утре ще я запиша и ще я пусна тука. Редактирано 14 Април, 2022 от Галин Абушев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #70 Отговорено 16 Април, 2022 Дали се чува това притракване? petal_20220416_174222.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #71 Отговорено 16 Април, 2022 Чува се някакво "тъкатък" през равни интервали, но определено не е виенето от лагера в капака на кутията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #72 Отговорено 17 Април, 2022 Да точно това е шума за който говоря и по нагоре писах, че се появява само когато колата е в покой на P или N. Много кофти, така се надявах да е от лагера 🥺... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #73 Отговорено 17 Април, 2022 Карай и по-малко слушай. Проблеми няма да имаш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #74 Отговорено 17 Април, 2022 Така ще я оставям... Взех я преди 3 седмици и маслото на кутията беше кафяво, опресних го един път и се надявах да спре това притракване, но не се получи. Ще го опресня още веднъж, за всеки случай... Но няма да я барам за сега... И майстора не може да определи какво и е и каза да си карам така 😁В краен случай нова за 1000лв и т.н... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #75 Отговорено 17 Април, 2022 Едва ли ще се оправи, но може и да не се влоши. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1533 #76 Отговорено 17 Април, 2022 Това изобщо не е вътре в кутията ,тъсете вън,нещо по оптяжни ролки,и лагери агрегати. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1232 #77 Отговорено 17 Април, 2022 За мен това си е обтегача на пистовия ремък. Кутията на P и N е в покой и нищо не натоварва мотора и обтегача който явно е заминал се обажда а когато лоста е на D или R кутията е в стендбай и натоварва мотора реципрочно обтегача, той не е отпуснат и не се обажда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #78 Отговорено 17 Април, 2022 Моят тракаше различно и неритмично. Но поне проверката е лесна за питащия. Сваля се ремъка и се пали двигателя за 20-30 сек. Важно е да е загрял, за да държи минимални обороти. Ако звукът липсва - чудесно - обтегача е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #79 Отговорено 17 Април, 2022 При мен подобен звук има от хидравличната помпа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #80 Отговорено 18 Април, 2022 Благодаря за идеята за ремъка и обтегача, имам смяна на абс модул(като тръгна и ми светват лампите на vsa и abs) скоро и тогава ще кажа на майстора да тестваме по този начин за обтегача. Дано е от него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове