Jump to content
tonywoolf

Покупка на акорд 6

Recommended Posts

Здравейте колеги!

 

Оказа се, че няма как да разделим акорда с жената и започнах да се оглеждам за един такъв и за мен. Моля за мнение конкретно за тези две обяви:

 

http://www.cars.bg/c1384657

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429894941860677&slink=br5iub

 

В момента карам 1.6i, D16B6 с ръчни скорости. Какво да очаквам от автоматика в първата обява?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така от снимка е трудно да ти се помогне.Втората обява ми се струва ,че доста от отдавна стои-съдя по касетофона на таблото.Като цяло 1.8 е малко слабо за това купе особено в комбинация със автоматик,но всеки си има предпочитания.Аз карах 2.0 автоматик и тази кола вървеше от 100 нагоре.Като цяло автоматика на това поколение е доста здрав,само редовна смяна на маслото и без издевателства.Ако решиш да взимаш автоматик,задължително правиш тест по обстоен и чак тогава купуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дадеш 5000 лв. за 6-ца на 170 000 км, при това съмнително реални. Ясно е, че е Акорд, ясно е че е здрава машина, но защо не дадеш малко повече пари и не минеш на 7-мо поколение? Бензиновият двигател на 7-цата е железен, пък и ще е на по-малко километри със сигурност. Eто нещо за пример от Германия, на повече пари, но по-малко км (със сигурност реални), с повече екстри, като цяло много успешен автомобил.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219434186&fuels=PETROL&scopeId=C&categories=Limousine&isSearchRequest=true&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxPrice=5000&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1#

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата просто трябва да се обслужва когато и с каквото трябва. 11 години карах такава кола 2.0 и за тоя период поведението му си остана константно. Пробвал съм го всякак и е дуракоустойчив. Нищо не можеш да му повредиш в движение, щото ако не хареса някоя твоя команда (според алгоритъма си) просто няма да я изпълни. Наистина -търси с двулитровия мотор иначе като е пълен с хора + багаж ще ти се стори муден. Извънградският ми разход беше около 7.5, в града, на къси растояния зимата стигаше двойно.

И мнението на горния колега можеш да вземеш под внимание, но първо реши с какъв бюджет разполагаш и разгледай / покарай и 7-ма ген.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дал съм примерна кола с автоматична скоростна кутия за мнение. Нямам намерение да давам 5к за точно тоя автомобил, не бързам чак толкова. Но и 9-10000 нямам за кола. Ако имах, щях да питам за 7-ма серия. Автомобила в крайна сметка ще излезе с 2000 отгоре с регистрация, начално обслужване и ГИ (газовото е задължително). Миналата година го играх тоя номер.

 

До тук да разбирам, че 1.8 мотора е слаб за автомат? В момента карам 1.6 на същото купе, така че едва ли ще е по-слаба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако автомата е за жената, на нея 1.8 може да и е достатъчен. Разходът му няма да е по-малък от на 2.0 За ръчка трябва да са мах. 10кг. на 1 к.с. за да върви колцата нормално, а за автомат примерно 8кг/кс. -според моя скромен опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... За ръчка трябва да са мах. 10кг. на 1 к.с. за да върви колцата нормално, а за автомат примерно 8кг/кс. -според моя скромен опит

 

 

Т.е. колата е 1300 кг и 136 к.с, което е достатъчно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто за читава седма серия тия 5000лв ги умножи по 2.Пък и тия на малко километри по на 12-13 години макар и от Германия са меко казано съмнителни. Не че няма на реални ама там наистина цифрата е доста различна. Щом си се насочил към 6 серия вземи си нещо запазено за годините си.Ако е ръчни ожеш да направиш компромис с 1.8 в противен случай 2.0.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да потърсиш хубава 6-ца с екстри отколкото да правиш компромис с евтина, гола като пушка 7-ца. Автоматът ще те пренесе в друго измерение на кефа. Изобщо освен по-модерната визия и няколкото грама по-нисък разход аз лично не откривам особени предимства на 7ма серия преди фейслифт. Да не говорим че 6та е по тиха и комфортна според доста наблюдатели.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... За ръчка трябва да са мах. 10кг. на 1 к.с. за да върви колцата нормално, а за автомат примерно 8кг/кс. -според моя скромен опит

 

 

Т.е. колата е 1300 кг и 136 к.с, което е достатъчно. 

 

Никога не е достатъчно, но ако се возиш предимно сам и не е автомат, ще е приемливо. Ако сте 4 човека и багаж (грубо още 400кг.) става мудна, но то пък кой кара стремглаво пълна кола. Ако горният колега (гледам ти е градски) не ти откаже тест драйв, пробвай автомата и поведението му. От моментно предлаганите тая http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445435747808196&slink=brh61f най ми допада. Изглежда глезена и е с наша регистрация, има всички екстри + вероятно работеща навигация (понеже не е оригиналната) и ако е читава технически, нямаш неизвестни разходи освен прехвърляне, обслужване и газ. Мойта я дадох за същите пари и така изглеждаше, тъй че който знае какво продава няма да падне много надолу, а и Ти нямаш сметка да купиш нещо "нов внос" за 4 пари и после да си скубеш косите.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но пък и километрите са и доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са превъртани са си добре. Мойта я взех под 50 000 и за 11 год. и сложих още 130 000, като за това време освен изгорял подгрев на предната сонда и отчупено парче в катализатора нищо по мотора не се промени, вкл. разхода на масло и гориво. Не бих се тревожил ако не са над 400 000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не се страхува от каране, стига да се поддържа както трябва. Пред нас има Акорд 6-та на над 500 000км само в България по думите на собственика му и по нищо не личат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плевенския Акорд от втората обява е в лошо състояние. Пребоядисван е, предния ляв калник не е напаснат добре и има сериозни луфтове. Салона не изглежда никак добре на живо, багажника е страшно мръсен и захабен. Също така двигателя не работи добре. Имаше и много други по - малки забележки. След като го огледах дори не пожелах да го тествам.

 

Успех с търсенето!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ти пожелавам успех в намирането на читава 6-ца! Аз търсих около 2 месеца, отделно ги гледах повече от половин година и така и не изскочи нещо наистина читаво, което да ме грабне. Е може би защото не дочаках 6-цата на Цецо. :) Даже и сега, когато вече не ми трябва кола, продължавам да преглеждам обявите от време на време, е така от любопитство дали и кога ще се появи нещо пазено. 7-цата си клони към 10к колкото и да е по-нова и на по-малко км, което е коренно различен ценови клас от базови 5к. А пробега по обяви и километражи изобщо не го гледай, забрави че може да ти бъде ориентир за състоянието. За пробега можеш да гадаеш само по обективното състояние на автомобила. Тези 220к в обявата ако бяха реални направо си е повод за радост. Това не е Жигули, което има ресурс 100к и после има нужда от основен ремонт. Съветвам те ако излезне нещо читаво, било то 1.8 или 2.0, ръчка или автомат, ако има нужните екстри, да се мяташ без много да го мислиш, просто защото няма да имаш голям избор. Читавите бройки хората си ги карат и по-рядко ги продават. Сменят се основно, когато се търси по-новия модел.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пробега имам бегла представа - моята 6-ца по километраж беше на 131к, а на италианските документи - 180к почти.   :)

 

П.С. Екстри не ми трябват. Навигациите така или иначе не струват пред Карти на Гугъл, а друго...

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с мнението на горния колега на 100%. Мойта нямаше да я продам, ако не бяха ме агитирали 2-ма приятели в полза на техен колега. Беше ми поомръзнала, но си бе достоен семеен автомобил, бях и излекувал "английските болежки" и си ми беше читава, но реших че искам комби (за което случайно получих "вътрешна информация") и в рамките на седмица подмених возилото. Това стечение на обстоятелствата обаче си е чудо, ощастливи поне двамина. Пожелавам го на всеки съфорумец. За справка, 6-ицата си държи цена и на запад, така че или търпение, или "рискът обича смелите" :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази изглежда добре, а и има регистрация, гуми, газ и т.н. Иначе от автокъща няма шанс да вземеш на реални километри, реалните ги смятай средно по 20-30к на година. Наскоро мернах един Legend за 6900лв. на уж реални 280к км. След няколко седмици се появи при други джамбази за 8700лв. и на  190к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази обява я има в нета, откакто аз си търся гола (~1,5 година), ако това притеснява някого. Според мен също изглежда добре, но не съм ходил да я гледам, т.к. е автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Иначе от автокъща няма шанс да вземеш на реални километри...

 

Всички коли, без изключение са на реални километри, друже. Само тия от Need for speed са на виртуални.   :D

 

Сега сериозно. Просто слагаш около 50к отгоре и имаш представа. Вече имах възможността да видя как процедират.

 

П.С. Някой гледал ли е тази: http://www.mobile.bg/11422200129356220

Гледам, обявата последно е била редактирана в 10:24 часа на 30 юли, 2015 год.  

 

Маската е доволно грозна, като за 6-ца, ама...

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази изглежда добре, а и има регистрация, гуми, газ и т.н. Иначе от автокъща няма шанс да вземеш на реални километри, реалните ги смятай средно по 20-30к на година. Наскоро мернах един Legend за 6900лв. на уж реални 280к км. След няколко седмици се появи при други джамбази за 8700лв. и на  190к км.

Гледал съм я и съм я карал. Подминавай. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... Иначе от автокъща няма шанс да вземеш на реални километри...

 

 

П.С. Някой гледал ли е тази: http://www.mobile.bg/11422200129356220

Гледам, обявата последно е била редактирана в 10:24 часа на 30 юли, 2015 год.  

 

Маската е доволно грозна, като за 6-ца, ама...

 

Тази е фейслифт версията -поне може да си сигурен че е след2001-ва г. Иначе сега видях и тази: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450856529004605&slink=btojn2 хем е нова обява, хем е около теб, хем има някои опции, но пък не е автомат. Хвърли 1 око, знае ли човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази се продава над 2 години. Не че това трябва да значи нещо... отначало беше на 6900лв 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448393668498995&slink=buewtt тази обява май е нова, аз поне не съм я виждал досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека е сложил червен антифриз. Това нещо ще иска промивка, ако вече няма поражения...

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шведската е продадена отдавна, затова имайте доверие най-вече на мобиле.бг. В другите сайтове се въртят доста неактуални обяви.

 

Какво му е на червения антифриз? Аз карам с лилав лонглайф IGAT AN13 идеален за алуминиеви двг.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да гледам тази: http://www.cars.bg/c1204708

 

Шайбата на коляновия вал играе сериозно и от страната на делкото се чува свирене на празен ход.

 

Иначе е италианка и по купето няма ръжди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... това не е оригиналната кожа на волана. Претапициран е, излежда обаче много професионално направено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой ако е ходил да я гледа и има мнение нека сподели.. http://www.cars.bg/c1480683

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се вглеждам много в нея откривам 4 нюанса на сивия цвят, някаква кривина в решетката на капка...даже не ми се вглежда в нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се вглеждам много в нея откривам 4 нюанса на сивия цвят, някаква кривина в решетката на капка...даже не ми се вглежда в нея

Маската е от фейслифта, може за това да не пасва добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Без да се вглеждам много в нея откривам 4 нюанса на сивия цвят, някаква кривина в решетката на капка...даже не ми се вглежда в нея

Маската е от фейслифта, може за това да не пасва добре...

 

Taя Хонда е падала по очи май :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За решетката е нормално ако е фейлифтова да не пасва, на 7г. е също така, явно с идея са го правили японците. Но всеки е виждал най-вероятно емблема/и на Мерц/БМВ/Ауди сложени на други марки, и тук е неуспешен опита, то се вижда колко тази решетка не е за тази кола. Относно 50-те нюанса в сиво, не е задължително да означава че е удрян автомобила, ако за без пари е боядисвана ефекта естествено ще бъде жалък.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99880   Ако не си я видял -струва ми се приемлива. Кола от форума, с история и поддържана на правилно място. Заличаването от градушката не е страшно -отне ми месец и 1600лв (пълно разглобяване и цялостно пребоядисване). Щом има каско вероятно щетата е заведена. Искай актуални снимки и прецени, не познавам човека но проучи въпроса, ако решиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Край, за мен търсенето приключи, поне за момента. Автоматик, 2002, 2.3 vtec, с почти всички чудеса по него за модела,газов инжекцион Zavoli, май само кожа няма, и интересното е, че всичко работи безупречно. Колата я взех напълно обслужена, сменени ангренажи, пистов и масло преди 3000 км. Една-две микроскопични забележки по външния вид, и то само ако знаеш какво да търсиш.

 

Честито на мен!

 

car.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Много безаварийни километри да ѝ навертиш с кеф!

 

Колко ти излезе?

 

Sent from my MI 2S using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда, браво, пожелавам ти да и се кефиш дълго дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...