Jump to content
hondaaccord123

Повишаване мощността на Хонда Акорд 2.0 155к.с.

Recommended Posts

Здравейте,понеже съм нов и почти нищо не разбирам от тази материя ,се обръщам към вас за съвети.Имам Хонда Акорд 7-ма генерация 2.0 155 коня и се чудя какво може да се направи за да и се повиши мощността ,като за начало не с много.Парите ,които мога в момента да си позволя да харча са към 1500 лв. За начало си мислех да пробвам с спортен филтър ,но там освен по-готин звук ,друга полза някаква по-голяма едва ли ще има,допълните 5-6 коня хората казват ,че не се усещат ,така че ... Споделете според вас с този малък бюджет (за момента ) какво е възможно да се направи.В интернет като гледах повечето модификации на Акорд 7-ма генерация са все с по-големия мотор ,останах с впечатлението ,че за него има повече части и възможности ,не знам вие кажете. Благодаря предварително :)

 

П.С. - По погрешка видях,че съм публикувал темата в раздела за Сивик,ако е възможно темата да бъде преместена в раздел Акорд ,ще съм благодарен,извинявам се за неудобството.

Редактирано от hondaaccord123

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си направи генерацията. от главата до края. Това ще ти отпуши колата усезаемо. После ако искаш да мислиш за турбота, нитрота, ковани бутала или нов двигател. Общо вчета тази моторетка няма много капацитет за тунинг. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си вземеш конусовиден филтър за 15-20 лева, който може да ти осигури по-хубав звук и повече въздух за двигателя. И дотам, въобще не го смятай в парите, с които разполагаш и искаш да подсилиш колата.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С още 7-8К лв. можеш да сложиш Forced-Induction, но за 1500лв. нищо не можеш да направиш, евентуално генерацията би могла да ти покрие, понеже си с едно гърне. За около 1700лв., мисля че генерацията ще я направиш, там където си правих моята. Махат ти катализатора, и вече от там нататък си говориш с човека какво искаш да постигнеш, а той ще ти каже кое е най-добре - разбира от това което прави, и то на инженерно ниво и има голям опит. Говоря за висококачествена изработка, не за тенекиени боклуци.

 

Така като заключение, моята препоръка е да си смениш генерацията за тези пари, чак след това мисли за други неща, като всмукателен колектор, дросел, всмукател на студен въздух, смяна на компютъра с цел възможност за настройки на самият компютър спрямо новите компоненти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКО мислиш само за тези пари да вложиш и нищо повече нещата които ти трябват са :
Леки ролки комплект(2-3бр в зависимост марката и модела)

Лек маховик
RBB смукател от K24 - може и да се наложи леко преправяне, може и да пасне болт-он но не съм на 100% сигурен

Интейк с филтър
Премахване на катализатора

С тези неща усезаемо ще усетиш разликата и ще успееш за около 1500лв

АКО това е само началото, правилно са те посъветвали за генерация първо, но лично аз на този мотор не бих се захванал да правя по хард неща ако нямах толкова пари че да се чудя какво да ги правя...
 

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих дал пари освен за генерация и интейк с филтър. Мотора е слаб за това купе....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще пасне оригиналната генерация от същия Акорд само че с К24 мотора с две крайни гърнета, че със сигурност ще е пре достатъчна за К20-ката
Имам такава за продаване даже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карай си го така, не се занимавай с глупости :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така за лекия маховик вобще не си помислял акорда е тежка кола неможе с лек маховик, пък и то едва ли ще намериш. Спортен филтър трябва да е някой хубав, пък и няма много смисъл. Единственото, което си заслужава е пълна генерация с custom изпускател 421 със дълги тръби и едно гърне, не ти трябва двоен изход само ще тежи повече и ще струва повече. Друго, което аз направих е сложих по големи апарати отпред(дву-бутални от ATR) и по големи дискове с хубави накладки. И последното, което си заслужава е хубаво окачване, но те са скъпи. Аз взех, моето за 1300 лева. За твоите пари виж кой може да ти направи генерация и ако ти останат пари може да ъпгрейднеш спирачките. Като за нашия двигател, не може кои знае какво да му правиш пък и не си заслужава парите. Аз със тези неща, които ти изброих, съм много доволен и колата се промени бая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво се е променила но със слагането на по големи дискове със сигурност мощността пада и може би каквото си спечелил от генерация си го загубил от по тежките дискове.

Това за лекия маховик неща да го коментирам, явно си по във час...

Аз все си мисля че генерацията от К24 ще е прекрасен ъпгрейд, както е Х23-ковата генерация на Ф20 моторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...Аз все си мисля че генерацията от К24 ще е прекрасен ъпгрейд, както е Х23-ковата генерация на Ф20 моторите.

Незнам защо, но генерацията на N22 е с доста по-голям диаметър от К24  :| . Така че генерация от N22 е много по-добър вариант както за К20, така и за К24 до мястото където се разделя на две.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стоков мотор не е добре да се прекалява и понякога ефекта от много голяма генерация е обратен !
N22 моторите са с турбо и естествено е генерацията да е доста по голяма.

Също така на N22 изпускателния колектор няма да пасне нито на К20 нито на К24, а да се остави стоковия изпускател и само генерация да се слага е безмислено.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако продадеш твоя акорд и вземеш К24, ще имаш здрава и сигурна кола за 4-5 хиляди лв, с осезаемо повече мощност. Нещо, което няма да постигнеш с 4-5 хиляди лв на текущата. Най-много да я направиш непродаваема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и дизелов да си купи пак ще е очарован спрямо К20-ката в Акорда стига да иска да прибягва към такова хард решение което обаче не е грешно колкото и Хард да звучи(смяна на кола)
Всичко ОК ама май човека пусна темата и никакъв не се вястна повече, ама ние си пишем де :D

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги що се отнася до отпушването на к20 мотора,аз съм със същия сложих му изпускателна ген.от к24 поведението на автомобила стана доста по различно,доста по леко влиза в оборото дане кажа че прди да я ъпдеитна кам 180 км почваше да се зачудва,сега нещата са по различни колата я карам на гас миналата седмица я тествах кам пловдив опънах я с 230до240км без никакъв проблем ги достига от там си направих извод че можеби разликата е доста голяма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете има ли смисъл да се чипосва 2.2 дизел (акорд 7). Горе долу какво да очаквам, евентуални проблеми след това и т.н. И освен чипа какво друго е хубаво да се смени/подобри за да има смисъл

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rado8286

Безсмислен коментар и нарушени Правила на Форума

2.2. Не „изравяйте“ стари теми  (по стари от 6 месеца), ако искате да добавите нещо към такава тема, пуснете нова и добавете линк към старата такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...