Jump to content
steffff

Разход на газ на ЦРВ 2 - бензин автоматик

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Интересува ме какъв разход ви дават ЦРВ-тата, специално 2.0 автоматик втора генерация. Че имам чувството че моя е прекалено голям...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти е голям. Пък и в нашият град се славим с най калпави горива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най нисък 11,6,най висок 15+(това е извънградско).редовно разхода ми е 13-13,5-и градско и извънградско.Колата е с ръчни скорости.За сравнение пикасото ми  под 11 градско не пада,като е с 500+кг по леко и с 60к.с.по малко и не върти още кардан +две гуми

Редактирано от chy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско ще ти гори колкото пише на километража,но като махнеш една нула ;) В града 13-14.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сте подхванали темата за разхода, да зема да питам и аз?!

 

Същата кола с К20А4, 2003-та г., нямам LPG.

Може да се каже, че карам агресивно, т.е. не галя колата, по най-бързия начин ускорявам до максимално разрешената скорост, и си я поддържам. На магистралата обикновено поддържам скорост 120-130 км/ч, независимо, колко е натоварена колата. Разход 10-11/100. Градско, предимно сутрин-вечер, до-от работа, на разстояние 5-10 км в едната посока - разход 13-14/100. Като гледам, за какви цифри говорите тук, явно имам проблем. Въпросът е от къде да започна?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От разликата в качеството на горивата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви проблеми...

http://www.carspending.com/en/vehicles/4733-honda-cr-v-2-0at-executive

Ето разход... за 1 година 3 бона за гориво :D

Извънградско ако се кара до 110 може да се държи разхода около 10. Установих че около 110 е томката от която рязко качва разхода

19-22 1100км софия-халкидики-софия, ако не бяха задръстванията щях да имам не повече от 10/100 за целия път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От разликата в качеството на горивата...

Кои горива?!

Карам само на бензин, и само в Англия.

При еднакъв стил на каране, сегашната ми 2-ка автомат с К20А4 i-vtec гори да кажем с 0.5-1 литър повече от предишните ми 1-чки автомат с В20В 128 коня. Очакванията ми бяха, че ще гори с толкова по-малко, ама Ц, оказах се измамен :)

Явно ще трябва да се уча да карам икономично ... ама май няма да се случи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-ката е по-голяма и по-тежка, нормално да хапва повече

А и двигателя е по-мощен.

Най-икономично е бързичко, но не макс бързо да стигнеш нужната скорост и после да е крЕпиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен извънградско е от 11-13 , зависи как карам, но в града клоня към 20.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен си . Само малко градското да се барне да стане около 15-16 и си готов. това е нормално. Пак казвам в Русе сме си ебали майката откъм измама. 

Аз съм с такъв разход. Най добро градко 16.5 с климатик . А аз си настъпвам и съм ръчка. Извън както ти казваш 11-13 . Настъпя ли . 14,5. .... ГАЗ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен извънградско е от 11-13 , зависи как карам, но в града клоня към 20.....

Чисто извънградско с климатик и багаж и семейство  си е 11 поне за мен с ръчни скорости, за града (София) ми е 13, мах 14 ако съм и центъра цял ден. Това клонене към 20 е много според мен. (аз колата не я ръчкам, рядко минавам 4к оборота )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм горе-долу с bezupre4niq. 14,5 макс градско, мога да падна малко под 10 извънградско без климатик, той ме удря поне литър и полвина отгоре. Това е на газ и ръчни скорости, мислех че автоматика знае как да кара икономично :) Ама след многото засечки горе-долу знам къде да зареждам и къде не. На бензин не ми се правят експерименти, че удря в джоба ххаах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е ЦР-В 2 с мотор К 24, 161 к.с. автомат. В града ми харчи около 14-16/100, в зависимост от сезона, извънградско около 13/100. 

Редактирано от broker-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен 20 градско ми се вижда страшно много. Факт е, че в София е най-големия трафик. Имам случай 6 км да ги мина за 1 час. Повече от 14,5-15 газ никога не ми е давала. Ръчни скорости съм, но това 20 в града е убийствено. Иначе извънградско е точно както е написал колегата...гледаш километража и махаш нулата, толкова гори. Свалял съм я на 9-9,5 извънградско с галене на педала и скорост от 80 км/ч

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е убииственото, и аз карам 128 коня автомат под 19 газ не я свалям на село, ма тва са цели 16 лева...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата дига 10 до 20% разхода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От разликата в качеството на горивата...

Кои горива?!

Карам само на бензин, и само в Англия.

При еднакъв стил на каране, сегашната ми 2-ка автомат с К20А4 i-vtec гори да кажем с 0.5-1 литър повече от предишните ми 1-чки автомат с В20В 128 коня. Очакванията ми бяха, че ще гори с толкова по-малко, ама Ц, оказах се измамен :)

Явно ще трябва да се уча да карам икономично ... ама май няма да се случи :D

 

 

 

2-ката е по-голяма и по-тежка, нормално да хапва повече

А и двигателя е по-мощен.

Най-икономично е бързичко, но не макс бързо да стигнеш нужната скорост и после да е крЕпиш :)

 

За да не заблудим някого, Краси е прав в очакванията си, които за съжаление явно се разминават с действителността. 2ра генерация е само с 40кг по тежка от първа сравнявайки 128 коня автомат на първа със 150 коня автомат при втора. А 147 коня автомат на 1ва генерация е дори еднакъв по тегло със 150 коня автомат при втора и е по икономичен от 128 коньовия на първа, тоест мощността не винаги е пряко пропорционална на разхода. По отношение на аеродинамика се чудя коя от двете е по малко анти-аеродинамична. Сега за разхода, както казах прав е бил Краси в очакванията си- 12,3 по книжка в града и 7,6 извън при новото му CR-V в сравнение с 13,2 в града и 8,5 извън отново по заводски данни. И каква е ползата от I-VTEC в такъв случай? Вероятно ако се правят опити за движение с до 2300 оборота до когато се очаква че моторът работи с общо 12 клапана. Другата част на I-VTEC също не виждам как помага за разхода в този случай. Краси да каже при какви обороти е "адаптирал" автоматът да му сменя с по-горна предавка :rolleyes:

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пост #3 те тук:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97686

 

Експлорър, с моя стил на каране смяната на предавки е около 3000 об/мин.

При последното пълнене на резервоара отчетох разход 12л/100км. Това за предимно магистрала, бързо ускоряване до 135-140 км/ч и поддържане на тази скорост. При тази скорост оборотите са 3500. Данните са по километраж, тия дни ще видя, какво казва GPS-a.

Като казвам магистрала разбирай само 15 км. като целия път от нас до работата ми е 20-ина км. Това упражнение го правя 2 пъти на ден - сутрин и вечер, на студен двг. Почти всеки път, включването ми в потока на магистралата е на 3-та с 4000+ об/мин :)

 

След последното зареждане съм в експеримент. Старая се в града да "превключвам" на 2000-2500, а на магистралата 3000-3500 и да поддържам на магистрала до 3000 об/мин, т.е. 120 км/ч ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1 ген, но само да напиша ,че на мен извън градско ми гори повече от градско . В реда на темата аеродинамиката оказва най много влияние на кубчетата от към разхода ;). до 110 биват от там скачат с литър на всеки 10 км ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултатът от експеримента не ми хареса. Свалих разхода от 12 на 11.4 :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа газта на моята, пътувах разстоянието Берковица- Студентски град /София/  през нощта като минах по околовръстното, с изключително спокойно каране 60-100 докато си говорихме с жената. Качвайки Петрохан разхода ми стигна до 13, след което без да давам газ по нанадолнищата /където има възможност/, до Студентски град успях да я сваля на 6.7 :) Снимал съм я в момент в който беше на 6.9 тъй като и аз не можех да повярвам, след което разбира се я качих във феисбук :D И като започна един спор..... :D Бих качил снимката и тук, но не знам как. По магистралата с 130-140км, разхода ми е 13-14 газ, като имам чувството, че разхода е идентичен със скоростта само дето махаш нулата :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да ви се намесвам строго в спора само ще вметна 2-3 забележки още ,за да ви откажа да си ги мерите.....кремвиршите.

1.Стил на каране:Изключително важен за икономията на гориво.Ръководете се от работата на круиз контрола ,ако може да схванете какво прави де.Никакво рязко подаване на газ и никакво бързо достигане и поддържане на скорост.Давам пример на тия с двойките и тройките с бордкомпютър и моментен разход.Минавате на 4-та и ускорявате от 50 до 100км/ч,включете круиза и намалете до 50 км/ч.Натиснете resume.Компютъра ще стигне пак до 100-те ,които преди малко вдигнахте на крак,но по различен начин.Наблюдавайте разхода ако можете..

2.Масла,гуми и геометрия.10-30% влияние върху разхода.Всичките разходи горе,са с различни гуми,различно напомпани,с различни грайфери и различно качество.Предниците може да са затворени,задницата може да е разкрачена,една газова бутилка пълна е 100кг и бензина до горе е още 60.Асфалта даже е различен като сцепление там където сравнявате.Масло :с 0w20 ще имам с литър по-малък разход отколкото 10w40 в градски цикъл до 10км на вкъщи-работа.Марката няма значение.

3.Аеродинамика-булбари,степенки, фарове,кросбари,багажници.Обикновено свалят "икономичната"скорост с 5 до 20км.Това има значение само за извънградско.В града има значение само теглото на доп.оборудване.Икономичната скорост е харктерна за отношението двигател/купе и е уникална за всеки един модел,но Хонда я крепят около 90-110.Или златните 3500 оборота..при някои двигатели са 3800.При Сивика ми беше 115.На Харвито ми е 100,на ЦРВ-то ще видим ,че там съм в голям филм с 6-та скорост.

4.Гориво А-95 тук в БГ е от 86 до 94 октана.Единствено си слагам добър бензин в Румъния и всеки път не мога да си позная колата като динамика и раход.Там на колонката пак пише 95 ама по техния стандарт.Предполагам при Краси ,че в Англия бензина е още по-хубав,ковто значи ,че наистина има проблем и то не с колата ,а с навици от стария автомобил.

 

За 3-ката/DMZ/ ще кажа ,че средния разход е верен само от судено до студено и е реален чак на третия ден.За сега градско в Русе-ужас жената си кара на 12,5,но седна ли аз става чудо.....14-15.И това пак на бордкомпютър,реалния е повече.Но понеже съм на газ,чак след седмица ще имам точни данни ,колкото може да са точни от първото мерене.

 

Неправилно е и да се сравняват различни поколения двигатели с еднаква мощност.1-цата е най-хубавия двигател от към мощност и ускорение,двойката е някакъв хибрид между лош двигател и лоша аеродинамика,като лош имам предвид скопен от евро стандарта.3-та е най-зле от всичките-посредствена аеродинамика,скопен двигател от евростандарта,но най-приличен разход.

 

Над автоматиците нямам наблюдение,но пак твърдя ,че най-зле е к20.От малкото ,които съм газифицирал.

 

Тук спасението на 2-ра и 3-та генерация е само чип или тротъл контролер...вече са по 200 лв и всеки може да си го позволи.За да не ме тровите на лични ето един линк за малко по-скъп,но с красив интерфейс: гугъл>e-drive advance 4 throttle controler.

 

Като изключите всичко казано до тук изправността на автомобила ви като цяло-механика,електроника,гориво и филтри,настройки.... се вижда на всеки тест,скенер,обд четец като адаптация на тримовете.Всичко над +/-5% е някакъв дребен проблем.Това важи само при условие че имаме читава/нова/ предна сонда.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц тц тц, сега как да дочакам понеделника, че да си поръчам един такъв контролер? Лош човек... :)

Офф ми то баш такъв за K20A4 няма. Баси

Намират се някви ама скъпички. Имаш ли мнение за други контролери, примерно Weapon-R I-Throttle или пак e-drive advance, но 2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЩО да няма?Я си отвори една тема за контролери кат модератор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да си карам ш!В@#ИЯ Къ20 и да се оглеждам за следващото CR-V, aма с нещо друго под капака.

 

Лошото е, че 3-та нещо не ме кефи на външен вид, а за 4-та още не съм дорасъл ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Бранко, повечето са за тройката и нагоре, а двойка фейслифт е с електронна газ ма явно не е голям пазар.

PedalCommander е 300 зелени, Weapon-R 200 пак от същите, Freepower Sdrive ба ли го, за e-drive advance двойката ше ги питам за окабеляването, трябва да са съвместими, то идва най-тънко.

АМА КАК ЗАРИБЯВАШ ЗНАЧИ!

 

Краси и аз баш така си мислех :D

 

Корекция: Намерих Weapon-R в Амазон за 150 долара и 30 до БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е няма само аз да ровя,човъркайте и вие...има много ценни неща както темата при руснаците за задното окачване.Айде после ще ви пусна линк за маслата ,да ви уплътня празниците...да видите с какви боклуци караме...

 

Контролерите са универсални,тъй като в педала има само 2 аналогови потенциометъра.В контролера има АЦП-измерва потенциометъра и го мята на един процесор и ДАК-взима според избраната програма стойност от един ред на таблица и го вдига по коефициент зададен в същата таблица и го праща на ЕКУто пак в аналогов вид.Задача за третокурсник...ама нямам време...Специфичното е само буксата.Пише го в рекламните брошури на устройствата...

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четем, четем. Ма преди да го споменеш това не знаех, че такова животно съществува :) Давай по някоя троха от време на време да ровичкаме :D

И сега от четене излиза че въпросното E-Drive Advance 4 ми харесва много.

Сега остава да видим буксата ше стане ли, че са 20 вида, от които 2 за Акура/Хонда.

 

Иначе не всички сме на ти с електрониката, затова има хора, които правят и продават и други, които купуват лъскави кутийки с копчета :D

Айде да не спамя повече.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраво момци, повдигам тази тема за да не пускам нова. След като продадох и двата си Бенца, по стечение на обстоятелствата при мен остана бившата кола на баща ми Хонда ЦРВ К20 автомат фейслифт, 2006та лето. Колата е Швейцарка изглежда на истински 200к км, аз понеже съм си мераклия педант досега и' правих подобрения, ще взема после да пусна една тема.

Та да дойда на прословутия въпрос за разхода на бензин (колата няма газ... все още) дето ви е омръзнал до болка.:))) Тия дни я засичам по лампа( знам че не е меродавно, но все пак)..като светне лампата веднага зареждам... и в Софийско градско ми дава 15.5-16/100 през тези дъждовни дни.

Професионален шофьор съм, знам и карам икономично, без газ, дистанция, инерция, мин. спирачки. Маршрута тези дни е от Белите брези до Летището през центъра, малко въртене из Дружба и обикновенно наобратно към брезите, ползвам доста околовръстния Младост и после надолу България, което е отсъствие на "тръгни-спри" режима.

Колата е обслужена преди 300 км всички течности и филтри, и реглаж на клапаните. Свещите са на 18к км. Лампи не светят никакви. Колата си върви много добре, не е мудна, не тресе. Карам я с 95 на ОМВ и Шел. 

 

Въпреки това тоя разход ми се струва много, Сааба ми преди време, по-тежък, бенизиново-турбо автомат 250 кс ми даваше 14 и то с настъпване тук-там.

 

Ще я гледаме на живи данни, но ще се радвам на някакви насоки от старите хондажиЙ.:)

 

Детонационен датчик, температурен датчик, ламбда, ако не работят като хората ще ми свети ли чека или не е задължително? Мисля да проверя дали съм с правилните свещи и да изчистим дросела, това са ми първите идеи.

 

Предваритвлно благодаря:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същата кола съм и аз. Малко я покарах на бенин , но разхода беше сходен.Сложих и газ и сега е от 17 до 20 в града и твърдо 13 извънградско.Отдавам по-високия разход на стария автоматик.Имам познати със същите, но ръчка и разхода им е с около 2 литра по-нисък.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за късното ми включване, но да благодаря за поста.:)

Добавих Барадал за бензинови дюзи и я карам от 2 седмици само с 100 октана Шел, ОМВ или Еко. Имам чувството че върви малко по-добре и градското ми сега е макс 14. Поздрави:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно информация в нета, която обяснява защо каране с по-високо октанов бензин от предписания за дадения автомобил, не подобрява вървенето на колата и е напълно безсмислено. Всичко друго са чувства :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...