MilevUK 2 #1 Публикувано 24 Август, 2015 Има едно доста неприятно тресене на колат. Когато достигне 80км/ч започва. Доста осезаемо е на 6та скорост и някакси минава по леко на 4та скорост. Когато пристигнах в България това го нямаше. На няколко пъти се натресох в ужасни дупки и мисля че я потроших. Въпроса е че сега съм в австрия и имам още 2000км път и не знам дали ще издържи. Смених всички гуми една по една с резервната но тресенето си остана. Това е всичко каксото мога да направя на пътя. То ако се строши ще разбера какво е с цената на отрязаната ми глава. При положение че стигне някакви предположения какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 24 Август, 2015 Разбалансирани гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #3 Отговорено 24 Август, 2015 Трябва да са поне две защото заместих всяка една от гумите с резервната и е същото положение промяна няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #4 Отговорено 24 Август, 2015 ако тресенето е хоризонтално, е възможно да са вътрешните карета на полуоските(може и само едното да е) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #5 Отговорено 24 Август, 2015 Ако е вътрешно каре, ще тресе само в режим на ускорение и като "отнемеш газта" ще спира. Вероятно (ако дупките са били достойни) наистина е от крива джанта или гума. Така или иначе си минал с двете леви (или десни) през дупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #6 Отговорено 24 Август, 2015 На 100% е дясно вътрешно каре, цялата полуоска се рециклира барабар с него за 150лв и това е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #7 Отговорено 18 Септември, 2015 Ех, значи като пусне някой някакъв проблем е хубаво после да напише и решението на проблема и какъв му е бил масрафа. При мен от скоро забелязвам тресене точно при същите скорости и се усеща само при ускорение. Предполагам, че Цецо е прав и ще трябва да се проверят каретата. Обаче аз се чудех друго, как по-друг начин мога да проверя дали са каретата? На другата ми кола ги проверявах като навивах до край волана и така правех завой и ако не бяха наред се чуваше шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #8 Отговорено 18 Септември, 2015 При завой ще прещракват външните карета.Вдигаш колата на подемник(за по-лесно) хващаш полуоската и и гледаш за аксиален и радиален луфт.Трябва да е наистина много малък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #9 Отговорено 18 Септември, 2015 (Редактирано) Аз преди месец отстраних проблем с вътрешно каре. Но при мен не тресеше само между 80-100, а най вече се усещаше по изкачване на стръмен участък и подаване на повече газ. По-скоро е вибриране и ако си сам в колата, го усещаш и по тракащата пасажерска седалка. На мен по-изразено беше при десен завой, впоследствие се оказа дясното, ако това е била взаимовръзката. Ново струва над 600 лв, афтърмаркет в БГ няма никъде. С поръчка от САЩ от Блу Принт мисля беше излизаше 330 лв, но се чака месец. Реших да рециклирам, като ми препоръчаха сервиза на Симеоновско до Зоопарка, пред този в Младост 1. Оказа се, че е износена чашката на карето, а не е разбито. От сервиза имаха ремонтен комплект с нови лагер и чашка, с които решихме да подменим, обаче проблемът бе, че нашите лагерчета били с 34 шлица, а от сервиза не работят с доставчик предлагащ такива, а само с 32. Така че се мина на вариант с заварка и струговане и излезна 100 лв. С ремонтен комплект, което правеше карето чисто ново, щеше да е 150 лв. Редактирано 18 Септември, 2015 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #10 Отговорено 2 Декември, 2015 Аз вчера оставих колата за същият проблем. Разбира се оказа се дясно вътрешно каре. Само, че при мен и шлиците са износени. Ще го рециклират цялото, и ми казаха цена 300лв. На мен ми се видя бая завишена цената, но в Пловдив е така... Най-лошото на тази кола е, че трябва да я сервизирам в Пловдив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #11 Отговорено 2 Декември, 2015 Само допълнение. Ново от Бултрако обявиха цена от 540лв. @angello, какво е това "Блу Принт"? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 2 Декември, 2015 (Редактирано) Компания, която произвежда оперделени ОЕМ части за определени производителни, един от които е и Хонда. Напиши "blueprint honda parts" в гугъл и ще им видиш сайта и какво предлагат за коит модели. Редактирано 2 Декември, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #13 Отговорено 2 Декември, 2015 Дали са еднакви при бензина и дизела? Щото за дизел гледам има по 100 паунда в ибей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 2 Декември, 2015 Не мисля, че са съвместими. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #15 Отговорено 2 Декември, 2015 Дали са еднакви при бензина и дизела? Щото за дизел гледам има по 100 паунда в ибей. 100 паунда с доставката пак са 300+ лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #16 Отговорено 2 Декември, 2015 ...искам да помоля колегите, които са рециклирали/подменили карета да споделят, дали когато са имали проблема, са им изчезвали вибрациите при изключване от скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #17 Отговорено 2 Декември, 2015 Каретата при различните мотори са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #18 Отговорено 2 Декември, 2015 ...искам да помоля колегите, които са рециклирали/подменили карета да споделят, дали когато са имали проблема, са им изчезвали вибрациите при изключване от скорост. Вибрациите на вътрешните карета се получават, когато има напън към полуоската (при ускорение или изкачване на баир), а при отнета газ или на неутрална скорост вибрациите изчезват. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #19 Отговорено 3 Декември, 2015 ...искам да помоля колегите, които са рециклирали/подменили карета да споделят, дали когато са имали проблема, са им изчезвали вибрациите при изключване от скорост. Вибрациите на вътрешните карета се получават, когато има напън към полуоската (при ускорение или изкачване на баир), а при отнета газ или на неутрална скорост вибрациите изчезват. Потвърждавам на 100%! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beatport 1 #20 Отговорено 11 Декември, 2015 Bleprint са търговска марка и не се много качествени.(мои наблюдения). Аз мисля,че най-удачния вариант е рецеклирани или втора употреба от, някоя която може да си сигурен, че е на малко километри. Аз в Англия си взех две втора употреба от кола на 45к мили с 6 месеца гаранция за 70 паунда, което са аколо 160-170 лева за двете. Но принципно се разбива по дългата. Или вътрешното каре или има един паразитен най-обикновен лагер по средата. Но понеже нямам нного време, че те първа да я разглобявам(понеже единствения сигурен начин да разбереш, кое не е наред е да ги свалиш и огледаш за луфтове)реших просто да ги сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #21 Отговорено 15 Декември, 2015 След като се разтърсих малко, макар че при мен положението е "след дъжд, качулка", успях да намеря това. Има на Blueprint и на Japanparts. При мен след рециклирането не се усеща абсолютно нищо и съм доволен от резултата. Но за същите пари можеше и чисто ново да се вземе. Да се има предвид, че частите горе съм ги търсил по този каталожен номер: 44305-SEF-E00 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DidakaDimitrov 0 #22 Отговорено 15 Декември, 2015 И аз да добавя една интересна находка в сверата на каретата . Получих добри отзиви за карета вътрешни производител "Pascal" , вносител Интеркарс - цените са им чудни , хубави качествени китайски карета за полският и европейски пазар. Не правя реклама , а само давам насоки към колегите който ще им обявят цена над 100 лв за брой. Само да доложа с факти - каре за акорд 6та 2000г 116 коня външно каре модел Паскал - 40 кинта , вътрешно цена 50 кинта - това е грубо Вътрешните карета за моят акорд са по 50/60 кинта за брой до заветните 150 лв или рециклиране за 300 не ми се мисли. Поздрави, Дидака Разград Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #23 Отговорено 15 Декември, 2015 Да, ама за дизелов Акорд 7-ца ме съмнява, че имат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DidakaDimitrov 0 #24 Отговорено 16 Декември, 2015 Да, ама за дизелов Акорд 7-ца ме съмнява, че имат? Това от подписа ли ти е акорда - Honda Accord 2.2 ICDTI Tourer 2004 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #25 Отговорено 16 Декември, 2015 Да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DidakaDimitrov 0 #26 Отговорено 16 Декември, 2015 А на колегата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DidakaDimitrov 0 #27 Отговорено 16 Декември, 2015 Honda Accord 2.4 TypeS Estate - 190 hp ? 2003 - 2008? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vader 5 #28 Отговорено 8 Февруари, 2016 Смени вътрешното каре, и всичко ще е 6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #29 Отговорено 28 Март, 2016 Абе тея Интер Карс имат ли онлайн магазин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitiracing 0 #30 Отговорено 29 Август, 2020 Та, има ли отговор по темата. Някой ползвал ли е Pascal!??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #31 Отговорено 30 Август, 2020 Дали е Паскал или друга незнайна марка резултата е плачевен.Намери в ютюб едно клипче, един американец купува скъп афтърмаркет бранд - резултата е плачевен, купува оригинал ОЕМ и всичко си идва на място.Всяка втора ръка ще изкара повече и ще работи по-добре от афтърмаркет.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове