Jump to content
Phillip

Акорд 7-ма генерация и ръждата

Recommended Posts

Здравейте колеги, така като съм се спрял вече на модела (пояснявам, акорд между 2003-2008 година) искам да попитам собствениците на такива а и не само тях, как стои въпроса с ръждата, гният ли имат ли слаби места, и подробности около тази тема.

 

Ще се радвам на повече мнения

 

поздрави Фил

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Минусите на хондата са:

1. Вози като каруца.

2. Сравнително шумно ми е(лично мнение)

3. Разходът на гориво не е от най-малките

4. Кожените седалки не са такива като например на ауди или бмв - там сядаш и потъваш и се чувстваш мн яко, докато при хондата са някак по-твърди.

 

Плюсовете са:

1, На бензиновия вариант - поне при мен не съм дал една стотинка за ремонти

2. Няма да те остави на пътя

3. Специално 2.4 190коня набира на нагорно доста добре

4. Има готина визия

 

Ръжди няма ...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тема за 7-цата с доста информация.Относно ръждата не е като да

не гният.Скоро гледах автомобил във Монтана който е обявен е мобиле на около 9к ...дъното, задните вежди и вратите бяха в ужасяващо състояние.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

И аз го гледах този в Монтана  и за пръв път попадам на подобен. Сигурно ще се появяват все по-честно такива, но Акорд 7 сякаш са по-добре анти корозионно защитени от по-старите Хонди.

 

Здравей,

 

Минусите на хондата са:

1. Вози като каруца.

2. Сравнително шумно ми е(лично мнение)

3. Разходът на гориво не е от най-малките

4. Кожените седалки не са такива като например на ауди или бмв - там сядаш и потъваш и се чувстваш мн яко, докато при хондата са някак по-твърди.

 

Първите два минуса бих се съгласил, но вторите 2 ... 

Покажи бензинов автомобил от подобен клас с подобна мощност да харчи по-малко...

А за седалките явно е въпрос на вкус, защото точно на БМВ и Ауди кожените салони са ми грозни, плоски и неудобни, като изключим редките случаи, когато някой си е доплатил една торба пари за RECARO.

В общия случай изглеждат ето така  :sick1:

8307871U.jpg

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 11 годишна (като първите 5 години ги е прекарала в Италия) и няма никаква видима ръжда (освен по апаратите на спирачките, което е неизбежно). Преди две години взех на баща ми Мазда 6 2005та година от Швейцария и макар че е в отлично техническо състояние, в отношение на ръжда по купето е в плачевно. Сменихме миналия месец задния мост, който беше напълно изгнил и не подлежеше на ремонт (смяна на тампони и тн).

 

Според мен този Акорд е доста по-добре обработен срещу ръжда от други модели, но ако вземеш кола карана над 10 години в страна с тежка зима (Германия, Швейцария), рискуваш да има доста ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Австрия...също. Все пак каквото и да купуваш, гледай с очите и разпитвай за всичко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е карана шест години в Германия преди да я взема и до ден днешен няма нито грам ръжда никъде по купето.

 

Само както при Veseliq спирачните ми апарати и дискове бяха ръждясали до неузнаваемост, но при моята е имало и форсмажорна пауза в употребата, преди да я купя посредата на зимата т.е. нормално. Иначе след като ги изчистих до ден днешен са шест.

 

Преди:

 

260820111478.jpg260820111481.jpg

 

След:

 

260820111480.jpg

 

 

И няколко думи за комфорта на седалките. Аз съм с кожа и като цяло са ми удобни с изключение на подглавниците, които са ужасни. Едно, че са страшно твърди, и второ, че не може да се регулира наклона им (нещо съвсем стандартно за къде по-стари автомобили като първата Лагуна например). Макар кода на цвета на бежовата кожа да е с един номер по-различен се бях навил да си взимам подглавници от Ледженд, които си имат нещо като "възглавнички", когато от единствения такъв Ледженд на части ми поискаха 500 (петстотин!!!) лева за двата подглавника :tooth:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките са си много добри, ако кожата е мека и удобна се съмнявам да изкара много дълго. Все пак е предвидена да издържа на амортизация във времето, и моля не забравяйте автомобила не е 2010+....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Zlatozator и останалите - в темата се пита за това дали има ръжда по Акорд 7ма, нека се придържаме към това. Може би трябва да отделим постовете за подглавниците в отделна тема - например "Неудобните подглавници на Акорд 7", в която тема да се предложат решения на проблема.

 

 

Admin edit: LINK към новата тема

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква ръжда - нито по купе, нито по спирачни апарати. Колата е карана само в България вече почти 124 000 км. Аз не мисля, че 7-цата е ръждясващ автомобил. Точно това е едно от сериозните му предимства пред Мазда 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да щракнеш една снимка на апаратите и да кажеш дали колата се държи в гараж? Вярно, че в Пловдив няма чак толкова сняг и луга, ама пак за 9 години в България бих се изненадал (приятно) да няма никаква ръжда. А може пък да се окаже, че след фейслифта и апаратите са по-добре защитени и обработени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Карам Акорд 2006 ex, закупен от Германия април тази година. При покупката имаше единствено тръгнала ръждица около гърловината на резервоара и сега съм се амбицирал да я оправя. Можете ли да споделите някой надежден майстор в или близо до София?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах малка ръждичка на задната вежда, която след зимата стана доста грозна (балончета и напукване). Препоръчвам ти да я оправиш преди зимата, в София не успях да намеря майстор, мога да те свържа с тенекеджия/бояджия в Пазарджик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся добър тенекеджия в и около Пловдив. След първата зима с колата и двете задни вежди взеха да се подуват тук таме. Моля за съвет.

Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждясват ако са били наводнявани , доста добре са обработени.

За возията доста е стегната и стабилна (не е кораб);)

А за шумоизолацията има какво да се желае макар че вътре интериарът не издава никакви звуци чува се само вятъра и шум от асвалта,но коя кола този клас е тиха

Имах бмв 3-ка е46 даже е по шумна.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гният си ако има условия. В случая, Австриец, прилично изгнил навсякъде. Може да му падне радиатора в движение. Няколко пребоядисани детайла, нов съединител и някой се е наиграл.IMG_20171118_143109.thumb.jpg.1ab59bcf08f0e9c9750d4a839bf26910.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Испанките са най-добри в това отношение. И 15 годишните акорди оттам са с болтове и гайки, светещи като нови: 

20150504_220017.thumb.jpg.751219c11941da84d590b678e9e5e1bf.jpgснимка след не професионално измиване

 Италия също е южна страна, но климата не е чак толкова сух. Иначе съм в шах от швейцарки без ръжда, а не са малко.

И аз съм на мнение, че Акорда, като цяло не е зле откъм ръжда, въпреки че може да се намери и изнил такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам швейцарка без ръжда,изпадат и такива коли понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с швейцарка и няма ръжда. От долу все едно има някакво покритие и няма ръжда. Единсвено на спирачните апарати има малко повърхностна ръжда и където са я жулвали отдолу и се е премахнало покритието има леко ръждичка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята е 2005. Уж е от Италия, колко е карана точно никой не знае вече, но няма грам ръжда. Металната част отдолу изглежда супер. Като всичко втора употреба, много е важно кой я е ползвал. И от Германия и т.н. да е , ако е държана в гараж и е мита редвно зимата, няма да има ръжда. Ако ще от Италия да е, ако я е карал по плажовете и не я е мил 1 път, може и да има. 
Отиваш, гледаш си колата която ще купуваш, ако имаш съмнения , не я купувай и готово :) Но колата изглежда солидна отдолу. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...