Jump to content
Barsaka

Хонда Акорд 6

Recommended Posts

Здравейте отново колеги, все още съм в търсене на Хонда Акорд 6.

 

 Бях се насочил към фейслифта 2002 година но от колите който се предлагат на пазара нищо не ми хареса, ходих да гледам две но всяка си имаше проблеми. Едната беше удряна и много зле пребоядисана, другата пушеше яко синьо,много захабен салон, двигателя като го запалихме работеше като трактор, много зле гледани коли !

  С две думи много разочарован останах и малко се позамислих дали да не се насоча към друга марка Но точно тогава един мои приятел ми показа една обява от Плевен която пренебрегвах заради по-старата година на автомобила.

 

 Ето я и нея:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414700482635001&slink=9irk5r 

 

 

Колата много ми хареса, като изключим забележката на предната броня мисля, че е супер (поне на снимките). Салона е много запазен, няма скъсано и протрито има всички екстри за модела. 

 

Вчера говорих с момчето по телефона каза ми ,че няма забележки( аз и не очаквах друго), гледана само с оригинални части, сменени консумативи на скоро (6000 км). Цената и е 5500 лв. за газовото иска още 500 отгоре .

 

 

Та да ви питам Вас манияци на тема Хонда, какво мислите Вие за този автомобил и не е ли малко висока цената ?

 

 

Във Вторник ще ходя да я гледам макар, че ми е доста далеч, дано този път късмета е на моя страна. 

 

Благодаря предварително. 

 

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази обява историята и започна преди няколко месеца с цена 6500 някъде. Изглежда мега запазена.

Парите са наистина много, според това какво желаеш де.

Навигацията е безполезна в БГ и само заема място. Големите джанти са красиви, но ако си караш колата ще ти е мъка - по-лоша возия и по бавно ускорение с по-висок разход. Кожения салон също е колкото плюс, толкова и минус.

Но пък ги има и другите неща - прегледана и обслужена. Платени документи. Уникално красива. Пълен набор от екстри. Само не мога да преценя от снимките дали е с подлакътника.

Сигурен съм че колата си заслужава. Просто трябва да си прецениш дали ти предлага това което ти е приоритет.

Ако си фен на нещата които са направени по нея - може да си спестиш ядове и мъки и да си вземеш хубаво направен автомобил. Ако не те влече толкова модифицирането и обичаш да си се качваш на бордюра и ще обикаляш по дупките на село не мисля че е правилния избор.

Едно е сигурно - колата ще хваща погледа навсякъде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката, където са копчетата за настройката на шофьорската седалка, си личи, че няма подлакътник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е положението с газта?

В обявата не виждам, да пише нещо за газ, а от снимката на двигателя ясно се виждат газовата рейка с дюзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инжекциона иска още 500 лева младежа, поне така ми каза като говорихме по телефона. 

 

 Четвъртък ще ходя до София да гледам един друг Акорд, добре изглежда на снимките и на живо ако е така го взимам, вярно не изглежда като този но и цената му е много надолу . Ако ли не ще мина и през Плевен,може и да се разберем нещо за "златната" Хонда :)

 

 Ще пиша като се върна да споделя какво се е случило. 

 

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата: Какво стана, купи ли кола?

 

Аз имам подобни изисквания и затова ще пиша тук. :)

Дойде време да смяна Рено Сценик, което ми служеше вярно 3 години, но ръждата я подгони, че и застигна вече. Търся кола, за семейство с две деца. Отдавна се каня да пробвам някоя японка - Тойота, Мазда или Хонда, но все не намирах подходяща. Сега съм се загледал за някои Акорд, но по финансови причини трябва да е модел 99-02г. Колата трябва да ми излезе ОБЩО около 5000-5200лв. В цената трябва да влезе регистрация (ако е нов внос) + обслужване. От няколко дни чета тук, препоръчвате бензина 1.8vtec или 2.0 vtec. Разгледах, какво се предлага по обявите в нета и отсях няколко. Ще ви моля да ги погледнете. Знам, че често се случва продавача/джамбазина/ да послъгва с екстрите и други неща, които вие можете по-лесно да забележите от мен. 
 
 
Също ако някой знае да се продава някоя читава да пише. Не държа на ГАЗ, изминавам по около 7000км. на година и може да карам на бензин. Преоритет ми е запазен салон, екстри и БЕЗ РЪЖДА :) Заради последното мисля, че отпадат колите внесени от Германия и Австрия!?
 
Много ми се иска да стана част от този форум и благодаря за съдействито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Добрич естественно огледай първата. Не вярвам км. да са реални, но изглежда пазена. Покарай я (ако може) за да усетиш пасва ли ти автоматика (жалко че няма круиз контрол) и достатъчен ли ти е този мотор (принципно е слаб за това купе, а не гори по-малко от двулитровия). Също иди и виж-покарай  варненската със светлия салон (3-тата ти обява). Смятам чи си струва парите (естественно "бори надолу") и жалко че няма  подлакътник, но изглежда чудесно. И аз мойта си я поддържам читава и знаейки какво представлява, не бих я дал за по-малко.

Поздрави и късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Първата от Добрич я видях, но исках да разгледам и някоя друга преди да се реша. Добричката е пребоядисана цялата, има забележки в интериора и липсата на климатроник ме спират.

 

Я кажете нещо за тази, скъпата от Варна, пише че има ESP и Тракшън контрол. Има ли такива според вас?

 

Тази кола вдъхва доверие. Да не би да е на някой от форума тук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, вкл. и борд компютър отчитащ моментен разход. Не гледай много какво пишат търговците. Едва ли проверяват по нивото на оборудване какви системи има, но ти може да се поинтересуваш и предварително да знаеш какво някога е било серийно, какво опция и какво никога не е имало в 6-та ген. Иди и я пробвай -смятам че е добра. За последната не знам. Аз карам и препоръчвам автоматик.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, имам да черпя ! От няколко седмици съм собственик на един хубав Акорд F18B2( вярно, че исках 2.0 литра ама и този мотор ме радва) но нямам време да се похваля. 

 

 За първата кола ще ти кажа БЯГАЙ ДАЛЕЧ ! Занимавам се с оформяне на документи за регистрация в  КАТ и ги познавам тия от автокъщата, тази кола я гледах и аз но ми казаха момчетата, че не е за мен ! 

 

 Втората и нея ходих да я гледам, карах я и пак не, първата и задната трудно влизаха. И тя отпадна .

 

 Третата не съм я гледал, видяха ми се много пари, 5к + 400 лв регистрация + газ 1000 (аз си държа на газчицата) = 6400 много ми се видя. Ами винетка и обслужване, все пак е нов внос ...

 

Моята е същата като четвъртата, само дето е с железни джанти, същия цвят, салон но има ГИ, регистрирана, обслужена с четири чисто нови летни гуми. Предния и собственик много добре се бе грижил за колата, за което съм му много благодарен. И ми я даде на много добра цена 4300 лв. 

 

 Съвета ми е изчакай ако не ти е спешна, може да се видим да пробваш моята, смея да твърдя че е в перфектно състояние(като изключим забележката на задната броня :) )

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за съветите. Днес ще отида до Варна за някой екземпляри, но явно ще ми е доста трудно да открия добра кола, и затова се заглеждам на по-далечни дестинации от Добрич.

 

В Пловдив примерно тази или в Плевен - тази.

 

Ако има колега от съответните градове, който ги е гледал или може да им хвърли по едно око, ще съм много благодарен! Все пак е доста път е за мен, и накрая да се окаже, че продавача си е прехвалил стоката по телефона. :)

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже залиташ и към коли над 5 000 лева, хвърли едно око и на тази 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429635397968458&slink=9wgf93

Може да и смъкнеш малко, ако не искаш 16" джантите. Приятел я продава и се грижи доста за колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Не е хич лоша колата, но от към екстрите малко я е закъсала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Не е хич лоша колата, но от към екстрите малко я е закъсала.

за тези години не е толкова зле на екстри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид, че има Акорд пак 6 ген. с климатроник, крузконтрол, аудио BOSE, подгряване на седалики ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази от Варна може би от 5-6 месеца се продава. И аз я заглеждам, но паралелно се оглеждам и за друга Хонда (Stream 2.0 5AT), която уви още не намирам, а може и изобщо да не намеря. Та ако не я вземеш, пиши ми в какво състояние е, че ми е бая далечко да ходя да я гледам за няма нищо (от София съм).  :thumbs1: На мен 5К само за придобиване са ми ОК за нея, стига да не е много ръждава отдолу. Гледам отзад гърненцето е яко катран и като прогнило, което още преди време леко ме отблъсна за "перфектна" кола?

 

Малко общи въпроси. Сигурно надълго и нашироко са обсъждани във форума, но гледам, че в темата има представител на 6-ца автомат. 

Към ceco_accord, ако си с 2-ка автомат ми е интересно да кажеш какво точно представлява автомата на 6-цата. Предполагам говорим за тази версия с 4-степенен автомат (то на 6-цата с 5ск. май няма?). Аз най-много бягам от къси скорости, страстта ми е извънградското каране, и гледам че, тука предавтелните отношения не са много лоши - 39.7км/ч при 1000об. в мин на 4-та предавка, което ще рече около 120км/ч на 3000об. Поносимо. Другата кола, която търся (Stream 1st gen 2.0 5AT) е с уникално дълга кутия - 45км/ч при 1000об. или около 2700об. при 120км/ч. Какви са разликите между 2-те. Акорд-а доколкото знам е с малко по-стара технология двигател VTEC, къмто iVTEC за Stream-a. Кутията на Stream-a представлява интелигентен/адаптивен 5-степенен степ/типтроник, но какво представлява кутията на Акорд-а? Виждам, че има +/-, явно и тя е стептроник, но адаптивна ли е? Като цяло приятна ли е за каране? 

 

Stream-a пък няма автопилот, фабрично Bose и други благинки, които радват очото. Автопилота също ми е супер важна екстра за извънградското. Добре ли функционира на 6-цата? 

 

 

Какъв разход дава 2.0 4АТ? Аз обезателно ще сложа газова, каквото и да взема, но все пак ориентиривъчно колко гълта? По предварителни данни май ще дойде по-голяма ламя от Stream-а, което донякъде е разбираемо. Все пак Stream-a е с по-нов двигател (iVTEC 156к.с.) и по-дълга кутия.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей,

Вчера ходих до Варна да я видя, тая "перфектната", но излезе, че не е чак толкова перфектна. Последната ми кола е от Австрия и в момента съм чувствителен на тема РЪЖДА. Чувал съм, че колите от Германия са малко по-добре на тези тема, затова исках да я видя. Първо погледнах една друга - австрийска. Само се наведох отзад, под багажника, погледнах и буквално побягнах! Гнилоч - разпада се отдолу. После погледнах и тази, за която питаш. От към ръждата беше малко по-добре, но не става според мен! Запалих я. Първите 5-6 секунди се чуваше притракване на клапан, който после утихна. Светеше и лампата SRS. Загасих я и тръгнах да си ходя, но ме задърпаха, че можели да намалят цената на 5200лв. :D

Така, че продължавам да търся... Може и до София да дойда. ;)

 

Днес се видях с колегата, който пусна тази тема. Даде ми да покарам неговата италианка. Е, ми хубавото си е хубаво! Много безаварийни километри му пожелавам!!!

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз му звънях одеве на този варненския от любопитсво дали е продадена, питах го точно за ръждата. Вика може да има пожълтели болтчета и планки, но дупки и язви не. За Германия май няма как иначе да е. От Италия да. Ааа 5200...за -200лв. няма да бия път 900км (80лв. газ). 4900 викам аз поне. :)  Викам му ако дойда и ми хареса може ли да я откараме в Хонда-Варна (Бултрако) за преглед и пълна диагностика и той се съгласи. То всъщност Бултрако е на същата улица. 

 

Кажи нещо повече за ръждата. Колата същата като на снимките ли е, че те са от преди 8-9 месеца? По ламарините предполагам няма ръжда и язви? Отдолу легна ли да видиш как е? Колата палена ли беше преди да дойдеш? Щото ако не е била палена отдавна може просто да не е била подкачила масло и затова да са изчукали повдигачите отначало. Иначе от четвърт ли запали? Това с SRS-a...може и да е удряна. Погледна ли как са гредите под капака, маска и т.н., дали има нещо криво/пребоядисвано, луфт между ламарините (врати, брони, капаци, калници, фарове, мигачи и т.н.)? Ако е удрянa поне не са вързали лампичката на SRS-a паралелно на някоя от 2-те за налягане на маслото или акумулатора. :D Редовен номер, който може би ще се засече само на комп. диагностика. Иначе като работа на двигателя, шум в генерацията как ти се видя? Не я ли покара малко да видиш как е автомата?

 

Одеве звъннах на една Монтанска и чакам жената да ми се обади всеки момент да каже как е козметично и дали има ръжда. Утре ще ходя да я погледна, ако има данни да мяза на нещо. Цената е нисичка, но не ми е далече и мога да си направя една разходка със скутера. 

 

Иначе сме изтървали 2 може би добри:

http://www.cars.bg/c67208

http://www.carmarket.bg/honda-accord-2.0i-v-tec-1057575?rn=29&brand_id=39&model_id=511&year_from=2000&engine_id=1&transmission_id=2&sort=3

 

Не си правете труда да им звъните, продадени са.  

 

п.п. Колегата, който ти е дал кръгче, с ръчка или автомат е? На мен ръчката ми идва къса, затова изобщо не ги гледам. 120км/ч при 3500об. вместо на 3000 при автомата. Това на дълго си оказва влияние и на разход (при 120-140км/ч), и на шум в купето (доколкото знам 6-ците не са особено обезшумени) .

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата е тиха (въсд. поток почва да се чува от 110 км/ч нагоре) но зависи и от гумите. Аз съм с "еко" -стандартен размер и извънградско е малко над 7, а в града 12 на бензин. Кутията е адаптивна, с "честен" ръчен режим и е чудесна за дълъг път, особенно с круизконтрола (който не е от умните -само поддържа зададена скорост, но не следи дистанция) Воланът се "втвърдява" с нарастване на скоростта и в плавни завои и приятни виражи стои "непоклатимо" в траекторията -цената за това е че усещаш шевовете по асфалта. Окачването е твърдо при малък ход и натоварване и енергоемко при големи неравности -чудесно за наще условия с вече равен асвалт, но и "срещащи се изненади". Мойта е "италианка" и ръжда има само по някои глави на болтове, та не знам как са "северните" екземпляри. Доволен съм -служи и ме радва вече 11 години, та късмет и на вас търсещите -читав екземпляр си струва усилието и еуфорията.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес покарах тая:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11406753994887350&slink=9wuubn

 

Колата е стегната, пали от раз и по окачване/кормилна не усетих нищо нередно. 4-те диска са сменяни наскоро и спирачките коват доста приятно. Навигацията не работи, проблем с подсветка или нещо разпоено, както и да е и без това казвате, че не върши работа. Задните врати не се отварят отвън - проблем с дръжките. Заден десен джам скрибуца доста и се движи на пресекулки. Двигателя пали от раз без да се замисля много и държи нормални обороти, но колата се кара с масло 10W40! Има газова, с която са изминати незнайно колко км (минимум 50к). По думите на продавача колата е внос от Италия и е карана в БГ 5г. Сериозна ръжда няма, но отдолу е тръгнала по окачването, което е нормално. Предно стъкло сменявано. Няколко точковидни вдлъбнатини по покрива като от градушка. На задния десен калник има 1 участък, където лака на боята се олющил. За течове отдолу не съм лягал, след като чух с какво масло се кара. Преминах към тест-драйв. Както казах спирачките са много добри, кутията отделя нормално от място и превключва плавно без тласъци. Стори ми се малко мудна, дали заради газта, дали заради амортизация, не знам. Окачването, позата, управлението и Босе-то ми допаднаха. Точно това ми трябва. Пропуснах да спомена, че климатроника и парното бичат яко. Човека дава колата с 4 зимни + 4 летни гуми, ГО, ГТП и каско. Цената, до която стигнахме без пазарлък от моя страна е 4500лв. заради неработещите задни дръжки. Колата може би ще изкара още доста км, но не ме грабва като състояние - амортизирана е.

 

Утре отивам да подкарам тази във Врачанския регион. 

 

п.п. Пропуснах да спомена, че свети чек енджин - според собственика проблем с ламбда сондата или несъвместимост с газовата. Това някакъв типичен проблем ли е на газифицираните 6-ци? Дайте малко повече инфо. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му звънях одеве на този варненския от любопитсво дали е продадена, питах го точно за ръждата. Вика може да има пожълтели болтчета и планки, но дупки и язви не. За Германия май няма как иначе да е. От Италия да. Ааа 5200...за -200лв. няма да бия път 900км (80лв. газ). 4900 викам аз поне. :)  Викам му ако дойда и ми хареса може ли да я откараме в Хонда-Варна (Бултрако) за преглед и пълна диагностика и той се съгласи. То всъщност Бултрако е на същата улица. 

5200 ми каза без да съм повдигал въпрос за цената. Мисля, че и още може да падне, но след като видях ръждата по задното окачване се отказах да я гледам по-обстойно. В момента може и да няма дупки по купето отдолу, но за мен не става тази кола! Да, може да е на реални километри, салона и беше много добър, но аз не искам да влагам, каквото и да е, в кола, която след две-три зими да става само за скап!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се намесвам в темата, обаче имам един въпрос - какво означава "Интелигентен/адаптивен автоматик"?!п.п. Цецо, нищо не споменаваш за разхода на Акорд 6 автомат. Просто ми е любопитно, за да го сравня с Акорд 6, 2.0 147 коня, ръчна, CRV-V 1-ва, 128 коня автомат и CR-V 2-ра 2.0i-vtec, автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До бъдещия колега boiskii: Нямам газова, но съм чувал че се слага нещо за да "лъже" чека (да кажжат по-компетентните). Моят също светна преди време и се помотах докато сменя предната сонда, през което време не ми се промени разхода, но моторът не беше "резвак" (както си е нормално) а се развърташе малко по-мудно в ниските обороти. Взех си нова от щатите -оригинална, около 300 лв. Странно е че синята е карана с такова масло и естествено преди да се видят леглата на клапаните си е "котка в чувал" дори да е добра като цяло оферта.

 

До колегата Krasi-mir: Разходът ми извънградско е около 7л. при нормални скорости (90-110, тук таме 130). Живея в малък град, с къси преходи където харчи 12л, а зиме литър, 2 отгоре. Автомата е адаптивен щото преценява стил, на шофиране и наклон на трасето. При лежерно движение сменя предавките на 2000 об/мин, но ако му даваш зор го прави доста по-високо. По осезаемо надолнище държи моторна спирачка, но ако караш плавно и наклонът е малък гони най-високата за конкретната скорост. Ръчният режим е "честен" не сменя горна предавка при мах обороти, но ако спреш си вкл. първа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, благодаря!

Значи разхода е горе/долу същия. Е, при мен е една идея по-висок, ама си е ОК, отчитайки аеродинамиката на CRV-то и по-агресивния ми стил на каране. И да, автомата на CR-V е същия, т.е. интелигентен.

 

Бойски, търсейки Акорд 6 за бра'чеда, тествах един 2-литров автомат. Определено беше по-тромав от CR-V 1-ва автомат 128 коня, и причината не беше амортизация или газ. Явно толкова си могат, но не е болка за умиране ;)

Относно светещия "чек" - една друга идея, освен проблем свързан с газта. Брачеда, в крайна сметка го оборудвахме с 2-литрова 6-ица с ръчни скорости. Светещ чек, по данни на продавача - първата ламбда. Да, ама не ... на първото кръгово забелязах, че примигна лампата на маслото. Веднага в бокса, самодиагностика -> ниско налягане на vtec клапана. На сегашното ми CR-V aбсолютно същата история - на първото кръгово чека светна и ме вкара в авариен режим. Диагностика -> налягане vtec клапан. И двете се оправиха с добавка в маслото за прочистване на системата и последваща смяна с точното масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно в момента няма читави Акорди 6 на пазара. Сега видях тази на колега от форума. Ако ви устройва, изглежда доста поддържана кола! http://forums.hondabg.com/index.php?/topic/95903-Продавам-Accord-CG9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.carmarket.bg/honda-accord-2.0-1217709?rn=18&brand_id=39&model_id=511&year_from=2000&engine_id=1&transmission_id=2&sort=3

 

Хубав интериор. Отвътре е ОК. Обаче отвън е зле. Мацали са някаква скапана боя навсякъде, може би спрей "Космос". Запали от раз, автомата работи нормално. Напънах я до 100-120...върви пущината. Предна лява гума беше спаднала на джанта, ако това изобщо има някакво значение за състоянието на автомобила. Климатика бачка, парното също. Навигация и музиката също. Ел. антената се подава. Ел. огледалата и стъклата също бачкат. Задна лява врата има типичния проблем с дръжката отвън. Ръчката за отваряне на шоф. врата е пукната през средата и олепена с черен изолирбанд. По управление и окачване нямам забележки. Нещо трополяви по генерацията от време на време - при форсиране и пускане на педала до падане на оборотите до ПХ нещо издрънчава, някаква ламарина. Дисковете бяха ръждясали всичките и не спираха мн добре, но пък нямаха голям ръб. Ръжда в двигателния отсек не видях, но двигателя е пръскан с някъв гаден и отбслъскващ силикон, който е засъхнал и станал на люспи. По таблото не светеха никакви неприятни индикации. Пича даже изкара някаква сервизна книжка от жабката (колата е от Австрия), но не и обърках внимание. Това, което виждах ми беше достатъчно. По километраж е на 230к. Под задния мост по някои щангички си имаше ръжда, но не нещо брутално. Както и да е мен не ме кефи. Кожения салон обаче е супер. Дано си намеря пазена кола с такъв салон. Цената стана 3500 - за толкова пари, толкова. Съгласи се да я караме до сервиз по избор в София за диагностика. Продължавам да се оглеждам за някоя бройка от доктор, пенсионерка, инвалид и т.н :)

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно е човек да е взискателен и педантичен, стига с това да не вреди на себе си пропускайки ползи. Дръжките, дрънченето и мръсният мотор се оправят. Цалостно пребоядисване по правилния начин (не с облепване) струва "пара и половина" и ако другото е ОК може би е трябвало да я вземеш. Виж колко вървят "читавите" екземпляри в Европа (същата сума но в Евро). Стискам палци да намериш твоята, и аз мойта не я срещнах веднага, но се имаме вече 11 години, така че е важно да си я харесаш, за да може да и прощаваш (и на себе си).

И една конкретна питанка: пишеш че навигацията работи -разясни че ми стана любопитно?

Поздрави и  късмет.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15+ годишна и 200000км+ няма как да няма забележки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под работи имах предвид, че се включва и дисплея работи, понеже вчерашната Хонда, която гледах нямаше тоя късмет. Иначе вие най-добре знаете какво е положението с картите за БГ и т.н. и дали може да се ползва по предназначение. Аз даже не съм разцъквал този тип навигация, но дори и да можеше да се ползва, предполагам щеше да е толкова допотопна и бавна, че най-вероятно ще предпочета да си извадя смартфона и да го пльосна на таблото. 

 

Прав си за компромиса, но не знам дали имам чак толкова много нерви да реставрирам Honda производство от този век. Има далеч по-лесни начини да се самонакажа. Например да си взема Ford или Opel. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3500лв е екстра.Колеги какво значи да реставрирате,нали ще я карате 2-3 години и ще Ви писне,ще искате нещо или по-ново или по -бързо или голямо..и т.н.Тя няма да се разпадне до тогава:))),все пак са карани в Европа тези коли,не в Африка нормално е да има ръжда.Това е доста ниска цена и колата е прилична.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навигацията на тая генерация е просто за украшение,няма вариант да я ползваш за България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, че никой не си мисли, че може да намери кола на 15 години, която да не е чукната. Още повече в автокъща. Момиче на 15 години да ми каже, че не е почуквана, може и да повярвам, но кола...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо не става тая кочина. Днес водих един познат, който е местен и има гаражче за ремонт на коли,  да я погледне и той. А тя горката днес не пожела да запали. Пали за секунда и гасне. Някой път пък решава, че запали, но до следващото гасене. Чек лампичката изобщо не свети. Моя човек казва, че таблото е разглабяно и може би нещо са човъркали. Като я загледах днес по-добре отвън, отзад май е удряна. Капака на багажника стърчи отвъд бронята толкова, че чак ми се струва, че има луфт между уплътнението на капака и самия багажник. Отдолу не е чак толкова розово положението. Едрата грапава боя, с която е покрито дъното на колата, на места се е надула и олюпила, съответно там има ръжда. Джамбазина се шашна, почна да търси туби с бензин и накрая вика, ми да ти свала още от цената и да си я оправиш. Хаха, колко да ми я свали д*ба, тя повече от 2000-2500 не струва за мен.  :lol: Нямам нерви и време за такива неща. Искам кола в движение. На тези в движение излизат сумати проблеми в последствие, а какво остава на мъртъвците. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям смях пада тука...  :D

 

Светещи чекове, 10W40 масла, мъртъвци и приказки от 1001 нощ.

 

Хубаво е човек да има претенции, ама... :

 

- първо - безплатен обяд няма

 

- второ - на страха очите са големи, ... поради липса на знания или на думи от рода " така съм чул " или " ония така каза ".

 

5 години си карах Акорд - а със светещ чек и масло 15W40, ... щото хич не разбирам, да знаете. Ама хич...

 

п.п. Колко хубаво си беше едно време, когато имаше само Москвичи, Жигулита, Шкоди, Вартбурзи и Трабанти... 

 

Ама нямаше и интернет, който да народи толкова философи - същите, дето не знаят цвета на отработено масло, камо ли да се изцапат с него.

 

Отваряме капачката, пълним гориво и ..., дотам.

 

Ако нещо стане почваме с " ах " и " ох " по форумите. Герои мамини...

 

А как сме си купували тогава колите - направо не знам...

 

п.п.п. На рожденния си ден, два пъти съм свалял, разглобявал и качвал двигател...  Два пъти казах... Наздраве!

 

А, ... и още нещо - за 10 лева получаваш циганка от околовръстното, не Скарлет Йохансон...

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тоя пост можеше и в едно изречение да го изразиш. Карам и поддържам италианска кола набор 93, а гаража ми покрай нея се е превърнал в сервиз, а колко часове съм прекарал под нея псувайки само аз си знам. Не ми обяснявай кое с какво масло "може" да се кара и колко струва обяда. Аз парите за гаражен Акорд 6-ца съм ги наредил (че и за 7-ца съм подготвен), но няма предлагане на такъв...принуждавам се да се занимавам с някакви компромиси. Пък ти щом си падаш по мазохизма, карай си колите с м10д и ги отваряй всеки уикенд щом ти доставя удоволствие.

 

п.п. Това, че едно време не сте имали достъп до информация и технология си е ваш проблем. Просто сте прецакани. Приемете го. Не са ви виновни новите поколения. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко ве хора. Тук е място за взаимопомощ, а не психодиспансер. Трябва да си помагаме, а не да си даваме акъл кой, как да живее. Всеки е прав за себе си, явно и търсещият има някакъв опит и не случайно му е омръзнало да е под , а не в колата и е нормално да търси добър екземпляр. Ние трябва да му помогнем (ако можем). Моето мнение е че моделът има някои болежки -които се знаят и ако са наред е чудесно, ако не -се оправят, но преценката на всеки си е негова, а и годинките се трупат. Въпреки това 6-та ген е достоен модел и си струва усилието да се намери читав представител.

Мислете какво ще остане след вас в темата, за следващите на които даваме акъл първо да прочетат из форума, па после да питат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

boiskii, виж и тази обява (от вчера) щом си в София: http://www.cars.bg/c67208  Дано да е в добро (според теб) състояние и да извадиш късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е продадена. Миналата седмица я прозвъних. Защо пак се публикува, не знам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, тази от Швеция е уникална на снимки, но уви, сигурно бързо е заминала. 

 

Тази е продадена. Миналата седмица я прозвъних. Защо пак се публикува, не знам!

 

 

А нищо чудно тоя пич да си е внесъл хубава количка и да й проверява цената по тоя начин. Иначе не виждам смисъл да поддържа обявата и постоянно да му досаждат по телефона. 

 

Сега гледам тая:

 

http://www.cars.bg/c1189665

 

Малкия мотор и не е автомат, но има данни да е поддържана. Не съм звънял още, но ако седи ще мина да я погледна как е - дали ръчката е толкова къса колкото си мисля. Пък ако не за друго, ако не е моята, ще дам инфо за състоянието й. Може някой друг да й се мераклиса.  

Редактирано от boiskii
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш ми пиши на ЛС да се разберем, мога да ти дам да покараш 1,8 ръчка да я пробваш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...