VOR 25 #1 Публикувано 19 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравейте , на всички съфорумци ! От 8 години търкалям една D15Z6-ца и все още съм страшно доволен . Най-здравата кола която съм карал някога ( а аз съм имал над 8 мои , като половината са били японски ) ! И дойде момента в който започнах да се замислям за нещо малко по-голямо и с повечко кончета . Естествения избор е....8-ма генерация 1.8 ,140 кс. бензин задължително .. Този път обаче по метода проба-грешка сме взели решение ,че ще бъде на газ още от 2-я ден и край на тоя филм 20-30 лв за 100км . Говорих с няколко ..разбирачи ,дето ремонтират коли и уж поназнайват за Хондите ..и 3-мата казват ,че този модел ..след 2006 г е капризен и има грижи с газта . Не говоря за някаква ..гадна Фобос или Томасето.или друго подобен клас..., а за БРЦ , Ловато , Ренцо , Романо.....и те пак казват , че това няма значение и ,че дори Принц да сложа все тая Какви са вашите наблюдения ..въпроса ми се отнася по - специално за тези хора от форума , които монтират , поддържат и настройват ГУ-та .., защото после при тях идват и болежките ....Обмислям вариант вместо 8-ма да взема Мазда 3 150кс , защото там поне знам ,че нещата с газта не са чак такава грижа ...( няма нужда от спорове и коментари относно тва мое твърдение !!) , но ми се ще да си запазя Хонда -принадлежността , а и самата 8-ца и особено фейслифта (ма там мноооого пари ) си е красота и класика... Та..благодаря предварително за отговорите , надявам се само хора с опит и реален възглед по нещата да се изкажат , за да не се оспамва темата . Хубав и приятен ден на всички !! Редактирано 19 Февруари, 2015 от VOR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zizone 1 #2 Отговорено 22 Февруари, 2015 (Редактирано) Колег моята кола е "HONDA CIVIC VIII (FK/FN) 1.8-litre i-VTEC 140 hp (R18A2)" с газов инжекцион "AGIS P13 OBD" ,рейката е една от най-добрите "Barracuda br124p" ,испарител/редуктор "RAI-UNO" нагласен е да превключва на 15 градуса и на автоматичен OBD - режим. Разлика във вървене на бензин и гас няма. Не можете да разберете кога превключва, няма проблеми с пропадане или люлеене на обороти и най-важното разхода е почти еднакъв около 8-9л./100км смесен разход. Цената на кита с троидална бутилка без монтаж е към 700 лв. като бутилката е 130лв значи газовият инжекцион пълен кит (тръби,маркучи,скоби,нивомер и всичко необходимо) е към 570лв. без бутилката. Монтира се страшно лесно и настройката на софтуера който е на Български е много лесен. Монтирал съм си го сам. Само не мога да реша още проблема с показанията на бензиномера на HONDA-та но работя по въпроса. Това е което мога да споделя .Ако някой се интерасува от повече информация откъде съм го закупил или друго да ми пише на лични. Редактирано 22 Февруари, 2015 от zizone 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #3 Отговорено 22 Февруари, 2015 Това не е някаква френска чекия, че да се чудите какво толкова да сложите. Въпрос е на финанси дали с ОБД или без, при качествени компоненти няма никакви драми.Относно показанията за горивото отивате и си взимате едно емулаторче за 40 кинта и приключвате с душевните терзания.Ако пък ви мързи да си го монтирате, за 70 лева е емулатора с монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #4 Отговорено 23 Февруари, 2015 Има и един емулатор за бензиномера,който трябва да се монтира и си готов. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #5 Отговорено 1 Март, 2015 Взимай Маздата. Разбирачите щом са казали ... няма какво да се пънем да коментираме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #6 Отговорено 4 Март, 2015 Взимай Маздата. Разбирачите щом са казали ... няма какво да се пънем да коментираме Прав си , няма смисъл да коментираме..., щото ква беше разликата от Руски и Български форум..??.. а да сетих се .... Задаваш въпрос в руски форум и след 30 мин има 100 съвета от препатили хора , дето имат опит и знания..и се опитват да ти спестят техните грешки .. Задаваш въпрос в български форум и след 30 мин има 100 човека дето ти обясняват ..колко си тъп и тва да не го знаеш....!! и по принцип колега няма смисъл да се пънете....щото човек се пъне , когато сере...., а точно от такива осерачи....няма нужда..., но за другите дето не се пънат и дето статуса им е различен от (келеш) .. са добре дошли да си кажат проблемите с техните вече газифицирани хонди , както и тези момчета от сервизите , които поставят... ....... С Не уважение / VOR / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #7 Отговорено 4 Март, 2015 Интересно,ти как очакваш да ти се отговори,написах че сме правили такива коли,снимки пуснах,какво друго трябва да кажа,ако искаш скоро ще газифицирам една такава Хонда-ела и виж как ще стане.А ако ти е интересно сега правим Легенд 3,5 -2008 г ела го виж и него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #8 Отговорено 5 Март, 2015 Интересно,ти как очакваш да ти се отговори,написах че сме правили такива коли,снимки пуснах,какво друго трябва да кажа,ако искаш скоро ще газифицирам една такава Хонда-ела и виж как ще стане.А ако ти е интересно сега правим Легенд 3,5 -2008 г ела го виж и него. Колега...., очаквам да ми се отговори , по начина по който ми отговори Ти.., за което и ти благодаря , и след поканата Ти , пък ти благодаря повторно..., !! Разликата между твоя отговор и другия ...почти - отговор , сам можеш да го прочетеш и да прецениш..., не искам да се заяждам и да оспамваме работата..просто още в самото начало помолих такива индивиди ,дето грам не знаят за кво става въпрос..,Обаче се чувстват национално отговорни само и само да напишат 2 реда ..щото през празниците трябва с нещо да си запълват времето...и Обезателно трябва да ни облеят със своята компетентност относно колите , жените , вселената и всичко останало...просто да се въздържат до колкото е възможно....ма то змей в гащи не стой , де..... Въпроса ми тръгна от това ,че на няколко места ми казаха ,че при 8-ма генерация , не зависимо ,че съм готов да набутам 1500-1600 лв за газова , пак ще имало проблеми , т.к. клапаните много бързо прегаряли !!?? Не знам да ли е така , и за това исках някой , който работи в такъв сервиз и има наблюдения или някой , който има такава вече оперирана Хонда да сподели , кво се случва с нея след 2 години и 30-40 К километри !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #9 Отговорено 5 Март, 2015 Тази,която сме правили още не е навъртяла такива км. тъй че не мога дати дам отговор на въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #10 Отговорено 21 Май, 2015 Карам същия двигател R18A2, днес ми беше първото пътуване извънградско (София-Варна) с прясно монтирана газова система, емулатори и каквото се сетите. Нямам никакви забележки от към вървеж, динамика и т.н.Чисто естетически ме дразни исторята около бензиномера. На 2/3 пълен резервоар, малко след тунелите, вече бях на абсолютнара нула, със светнала лампа за гориво и така си карах до Варна. При следващо палене, благодарение на емулатора, показанята се актуализират.Относно разхода...моля за вашето мнение дали е нормален. С тородиална бутилка, 42 литра, побрахме около 31-2 литра. Изминах около 465 км, или грубо около 7 литра на 100 км. Карането беше нормално, навсякъде където позволява на темпомат. магистралите с около 110-115, останалата частсредно около 80 км в час. С една бутилка стигнах до Варна и поджитках много малко.Тъпото е че по борд, даваше средно 5.Та 7 чисто извънградско нормално ли е? За първи път карам на газ, до сега само дизели и свикнах на стойности под 5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #11 Отговорено 23 Май, 2015 Колега каква е системата която е монтира и къде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #12 Отговорено 23 Май, 2015 Колега каква е системата която е монтира и къде ? Изпратих ти ЛС, да не се приеме за реклама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #13 Отговорено 29 Юли, 2015 Може ли снимки на монтажа на бутилката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #14 Отговорено 1 Август, 2015 (Редактирано) Заповядай, не се впечатлявайте и коментирайте безпорядъка около бутилката, просто използвам мястото Sent from my LG-H815 using Tapatalk Редактирано 1 Август, 2015 от xaxo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgi.nenkoff 2 #15 Отговорено 14 Март, 2021 Здравейте. Kараме Honda Civic 1.8 EX, 2009 , Euro 5 Двигател: 1.8 (1799cc) , Тип L4, R18A2 Мощност: 103kW / 140 к.с. Трансмисия: 5 степенна / автоматична Гориво: Бензин Рахода на автоматика е между 10 - 13 л/100 км смесен разход. Въпроса ми към вас е как се държи на газ двигателя след година, две и струва ли си да сложим газова система, спрямо разходите по поддръжката преминавайки на газ? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #16 Отговорено 14 Март, 2021 Струва си..,при такъв разход,който имаш. Слагай хубава газова система,от реномиран производител(не сбирщайн)! Сервиза,монтажниците са също много важен фактор. А иначе ,като разходи след монтажа,ще имаш за по често регулиране на клапани (60-80лв.на 20к). За разхода на газ,има писано много,като при мен е под 10л./100км. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6030 #17 Отговорено 14 Март, 2021 Добре е да се прецени и колко години ще се ползва колата и какъв е годишният пробег? Това е относително, понеже човек като сложи газ и му се отваря ищах за още пътуване. Ако ти е нова и ще я ползваш поне петилетка с поне 10000км годишно, инвестицията си заслужава, но ако периода и пробега са наполовина, АГУ-то ще е подарък за следващия собственик. Ясно е че на газ разхода е ориентировъчно с 20% повече спрямо бензина, но цената на газта е наполовина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #18 Отговорено 14 Март, 2021 Една газова се изплаща за 10 до 20К км макс. Зависи от газовата, разхода и колата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6030 #19 Отговорено 14 Март, 2021 Бърза сметка на моя случай показва следното: Карах 2,4 АТ около 5 години, за който период имам около 32000км. Среден разход 10л/100км - 50/50 градско/извънградско - сметката ислиза около 6400лв за бензин, при усреднена цена 2лв/литър. Ако веднага бях сложил АГУ, щях да съм дал 3840 лв за гориво (при 20% по-висок разход на газ) + 1600лв за уредбата (такси и прегледи/сервиз не знам), та съм на загуба 960лв, а сигурно са по-малко. Просто знаех че няма да карам колата вечно, без да планирах скорошна смяна. За това и написах горното. Когато човек се бори за спестовност е добре да си направи своята сметка. Но парите за АГУ се инвестират наведнъж и после на човек рязко му се "дават крила". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgi.nenkoff 2 #20 Отговорено 14 Март, 2021 3 hours ago, ceco_accord said: Добре е да се прецени и колко години ще се ползва колата и какъв е годишният пробег? Това е относително, понеже човек като сложи газ и му се отваря ищах за още пътуване. Ако ти е нова и ще я ползваш поне петилетка с поне 10000км годишно, инвестицията си заслужава, но ако периода и пробега са наполовина, АГУ-то ще е подарък за следващия собственик. Ясно е че на газ разхода е ориентировъчно с 20% повече спрямо бензина, но цената на газта е наполовина. На 77000 км беше Като я взехме Септември месец 2020. Колата е супер. Последния фейслифт със стъкления панорамен таван. Смятаме да си я покараме 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #21 Отговорено 14 Март, 2021 До 200 000км.,ще си изплатил колата! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #22 Отговорено 16 Март, 2021 Зависи на изборите какво ще стане.Ако одържавят горивата ще се наложи да свалям газови уредби 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #23 Отговорено 16 Март, 2021 Цецо е много прав, че апетитът идва с яденето. Преди години имах Ситроен 1.4 с газ. Градско харчеше под 10/100 при цена на газта 70-80ст. Честно казано само в тоалетната не ходех с кола. За две години и малко му врътнах 100к км и смених части по окачване, спирачки, охладителна система и т.н. за 5-6000лв. Реално спестените от газта пари пак отидоха в колата . Съвсем друг въпрос е, ако километрите са "неизбежни" - например пътуване по 100км всеки ден за работа. Сегашната ми кола е с доста сходни параметри като тази, за която се пита - 1.8, с разход 11-12/100 градско. За 17 месеца съм навъртял 12к км и просто не виждам смисъл да се занимавам с още една горивна система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове