Jump to content
VOR

8-ма генерация 1.8 Civic на газ !

Recommended Posts

Здравейте , на всички съфорумци !

От 8 години търкалям една D15Z6-ца и все още съм страшно доволен . Най-здравата кола която съм карал някога ( а аз съм имал над 8 мои , като половината са били японски ) !

И дойде момента в който започнах да се замислям за нещо малко по-голямо и с повечко кончета .

Естествения избор е....8-ма генерация 1.8 ,140 кс. бензин задължително ..

Този път обаче по метода проба-грешка сме взели решение ,че ще бъде на газ още от 2-я ден и край на тоя филм 20-30 лв за 100км .  Говорих с няколко ..разбирачи ,дето ремонтират коли и уж поназнайват за Хондите ..и 3-мата казват ,че този модел ..след 2006 г е капризен и има грижи с газта . Не говоря за някаква ..гадна Фобос или Томасето.или друго подобен клас..., а за БРЦ , Ловато , Ренцо , Романо.....и те пак казват , че това няма значение и ,че дори Принц да сложа все тая 

Какви са вашите наблюдения ..въпроса ми се отнася по - специално за тези хора от форума , които монтират , поддържат и настройват ГУ-та .., защото после при тях идват и болежките ....Обмислям вариант вместо 8-ма да взема Мазда 3 150кс , защото там поне знам ,че нещата с газта не са чак такава грижа ...( няма нужда от спорове и коментари относно тва мое твърдение !!) , но ми се ще да си запазя Хонда -принадлежността , а и самата 8-ца и особено фейслифта (ма там мноооого пари ) си е красота и класика...

Та..благодаря предварително за отговорите , надявам се само хора с опит и реален възглед по нещата да се изкажат , за да не се оспамва темата .  Хубав и приятен ден на всички !!

Редактирано от VOR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колег моята кола е "HONDA CIVIC VIII (FK/FN) 1.8-litre i-VTEC 140 hp (R18A2)" с газов инжекцион "AGIS P13 OBD" ,рейката е една от най-добрите "Barracuda br124p" ,испарител/редуктор "RAI-UNO" нагласен е да превключва на 15 градуса и на автоматичен OBD - режим. Разлика във вървене на бензин и гас няма. Не можете да разберете кога превключва, няма проблеми с пропадане или люлеене на обороти и най-важното разхода е почти еднакъв около 8-9л./100км смесен разход. Цената на кита с троидална бутилка без монтаж е към 700 лв. като бутилката е 130лв значи газовият инжекцион пълен кит (тръби,маркучи,скоби,нивомер и всичко необходимо) е към 570лв. без бутилката. Монтира се страшно лесно и настройката на софтуера който е на Български е много лесен.

Монтирал съм си го  сам. Само не мога да реша още проблема с показанията на бензиномера на HONDA-та но работя по въпроса.

Това е което мога да споделя .Ако някой се интерасува от повече информация откъде съм го закупил или друго да ми пише на лични.

Редактирано от zizone
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е някаква френска чекия, че да се чудите какво толкова да сложите. Въпрос е на финанси дали с ОБД или без, при качествени компоненти няма никакви драми.Относно показанията за горивото отивате и си взимате едно емулаторче за 40 кинта и приключвате с душевните терзания.Ако пък ви мързи да си го монтирате, за 70 лева е емулатора с монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
post-10906-0-99156000-1412877203_thumb.jpg
post-10906-0-70890700-1412877139_thumb.jpg
post-10906-0-31757200-1412877106_thumb.jpg
post-10906-0-08665700-1412877087_thumb.jpg
post-10906-0-60589600-1412877062_thumb.jpg
post-10906-0-89789600-1412877008_thumb.jpg
Има и един емулатор за бензиномера,който трябва да се монтира и си готов.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай Маздата. 

Разбирачите щом са казали ... няма какво да се пънем да коментираме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай Маздата. 

Разбирачите щом са казали ... няма какво да се пънем да коментираме :)

 

Прав си , няма смисъл да коментираме..., щото ква беше разликата от Руски и Български форум..??.. а да сетих се ....

Задаваш въпрос в руски форум и след 30 мин има 100 съвета от препатили хора , дето имат опит и знания..и се опитват да ти спестят техните грешки ..

Задаваш  въпрос в български форум и след 30 мин има 100 човека дето ти обясняват ..колко си тъп и тва да не го знаеш....!!

 

и по принцип колега няма смисъл да се пънете....щото човек се пъне , когато сере...., а точно от такива осерачи....няма нужда..., но за другите дето не се пънат и дето статуса им е различен от (келеш) .. са добре дошли да си кажат проблемите с техните вече газифицирани хонди , както и тези момчета от сервизите , които поставят... .......

С Не уважение /  VOR /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно,ти как очакваш да ти се отговори,написах че сме правили такива коли,снимки пуснах,какво друго трябва да кажа,ако искаш скоро ще газифицирам една такава Хонда-ела и виж как ще стане.А ако ти е интересно сега правим Легенд 3,5 -2008 г ела го виж и него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно,ти как очакваш да ти се отговори,написах че сме правили такива коли,снимки пуснах,какво друго трябва да кажа,ако искаш скоро ще газифицирам една такава Хонда-ела и виж как ще стане.А ако ти е интересно сега правим Легенд 3,5 -2008 г ела го виж и него.

 

Колега...., очаквам да ми се отговори , по начина по който ми отговори Ти.., за което и ти благодаря , и след поканата Ти , пък ти благодаря повторно..., !!

Разликата между твоя отговор и другия ...почти - отговор , сам можеш да го прочетеш и да прецениш..., не искам да се заяждам и да оспамваме работата..просто още в самото начало помолих такива индивиди ,дето грам не знаят за кво става въпрос..,Обаче се чувстват национално отговорни само и само да напишат 2 реда ..щото през празниците трябва с нещо да си запълват времето...и Обезателно трябва да ни облеят със своята компетентност относно колите , жените , вселената и всичко останало...просто да се въздържат до колкото е възможно....ма то змей в гащи не стой , де.....

Въпроса ми тръгна от това ,че на няколко места ми казаха ,че при 8-ма генерация , не зависимо ,че съм готов да набутам 1500-1600 лв за газова , пак ще имало проблеми , т.к. клапаните много бързо прегаряли !!?? Не знам да ли е така , и за това исках някой , който работи в такъв сервиз и има наблюдения или някой , който има такава вече оперирана Хонда да сподели , кво се случва с нея след 2 години и 30-40 К километри !? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази,която сме правили още не е навъртяла такива км. тъй че не мога дати дам отговор на въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия двигател R18A2, днес ми беше първото пътуване извънградско (София-Варна) с прясно монтирана газова система, емулатори и каквото се сетите. Нямам никакви забележки от към вървеж, динамика и т.н.Чисто естетически ме дразни исторята около бензиномера. На 2/3 пълен резервоар, малко след тунелите, вече бях на абсолютнара нула, със светнала лампа за гориво и така си карах до Варна. При следващо палене, благодарение на емулатора, показанята се актуализират.Относно разхода...моля за вашето мнение дали е нормален. С тородиална бутилка, 42 литра, побрахме около 31-2 литра. Изминах около 465 км, или грубо около 7 литра на 100 км. Карането беше нормално, навсякъде където позволява на темпомат. магистралите с около 110-115, останалата частсредно около 80 км в час. С една бутилка стигнах до Варна и поджитках много малко.Тъпото е че по борд, даваше средно 5.Та 7 чисто извънградско нормално ли е? За първи път карам на газ, до сега само дизели и свикнах на стойности под 5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква е системата която е монтира и къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква е системата която е монтира и къде ?

 

Изпратих ти ЛС, да не се приеме за реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли снимки на монтажа на бутилката ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай, не се впечатлявайте и коментирайте безпорядъка около бутилката, просто използвам мястото :)

 

1662a900eb6e38ab74d1eb2f611e09f1.jpg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Kараме Honda Civic 1.8 EX, 2009 , Euro 5
Двигател: 1.8 (1799cc) , Тип L4, R18A2
Мощност: 103kW / 140 к.с.
Трансмисия: 5 степенна / автоматична
Гориво: Бензин

 

Рахода на автоматика е между 10 - 13 л/100 км смесен разход. Въпроса ми към вас е как се държи на газ двигателя след година, две и струва ли си да сложим газова система, спрямо разходите по поддръжката преминавайки на газ?

 

Благодаря предварително! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва си..,при такъв разход,който имаш.

Слагай хубава газова система,от реномиран производител(не сбирщайн)!

Сервиза,монтажниците са също много важен фактор.

А иначе ,като разходи след монтажа,ще имаш за по често регулиране на клапани (60-80лв.на 20к).

За разхода на газ,има писано много,като при мен е под 10л./100км:thumbs1:.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се прецени и колко години ще се ползва колата и какъв е годишният пробег? Това е относително, понеже човек като сложи газ и му се отваря ищах за още пътуване. :)

Ако ти е нова и ще я ползваш поне петилетка с поне 10000км годишно, инвестицията си заслужава, но ако периода и пробега са наполовина, АГУ-то ще е подарък за следващия собственик.

Ясно е че на газ разхода е ориентировъчно с 20% повече спрямо бензина, но цената на газта е наполовина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една газова се изплаща за 10 до 20К км макс. Зависи от газовата, разхода и колата. 

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърза сметка на моя случай показва следното:

Карах 2,4 АТ около 5 години, за който период имам около 32000км. Среден разход 10л/100км - 50/50 градско/извънградско - сметката ислиза около 6400лв за бензин, при усреднена цена 2лв/литър. Ако веднага бях сложил АГУ, щях да съм дал 3840 лв за гориво (при 20% по-висок разход на газ) + 1600лв за уредбата (такси и прегледи/сервиз не знам), та съм на загуба 960лв, а сигурно са по-малко. Просто знаех че няма да карам колата вечно, без да планирах скорошна смяна.

За това и написах горното. Когато човек се бори за спестовност е добре да си направи своята сметка.

Но парите за АГУ се инвестират наведнъж и после на човек рязко му се "дават крила". :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, ceco_accord said:

Добре е да се прецени и колко години ще се ползва колата и какъв е годишният пробег? Това е относително, понеже човек като сложи газ и му се отваря ищах за още пътуване. :)

Ако ти е нова и ще я ползваш поне петилетка с поне 10000км годишно, инвестицията си заслужава, но ако периода и пробега са наполовина, АГУ-то ще е подарък за следващия собственик.

Ясно е че на газ разхода е ориентировъчно с 20% повече спрямо бензина, но цената на газта е наполовина.

На 77000 км беше Като я взехме Септември месец 2020. Колата е супер. Последния фейслифт със стъкления панорамен таван. Смятаме да си я покараме

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 200 000км.,ще си изплатил колата:thumbs1:!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на изборите какво ще стане.Ако одържавят горивата ще се наложи да свалям газови уредби :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо е много прав, че апетитът идва с яденето. Преди години имах Ситроен 1.4 с газ. Градско харчеше под 10/100 при цена на газта 70-80ст. Честно казано само в тоалетната не ходех с кола. За две години и малко му врътнах 100к км и смених части по окачване, спирачки, охладителна система и т.н. за 5-6000лв. Реално спестените от газта пари пак отидоха в колата :).

Съвсем друг въпрос е, ако километрите са "неизбежни" - например пътуване по 100км всеки ден за работа.

Сегашната ми кола е с доста сходни параметри като тази, за която се пита - 1.8, с разход 11-12/100 градско. За 17 месеца съм навъртял 12к км и просто не виждам смисъл да се занимавам с още една горивна система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...