Jump to content
igniter

Газов инжекцион - течна фаза

Recommended Posts

На 5.02.2018 г. at 10:10, qnkomu написа:

При 10 - 12 хил. км не бих сложил газ. K2x моторите като цяло са доста по-капризни и не толкова устойчиви на влиянието на газта - особено ако горивно-въздушната смес не е настроена добре. Можеш се вкараш във филм, в който не искаш да участваш. Споделям това, защото преди карах K20A и този мотор си има проблем с разпределителните валове ... на газ нещата се влошават още повече....

Колега следващия път преди да си сложиш каквато и да било ГИ система гледай двигателя да е по 500 000 км че да не пишеш пак подобни НЕВЕРНИ неща за двигателите :)

К серията е идеална за ГИ - колата е на истински 340 000 км от които над 100 000 на газ :) клапани само са провервяни на 50 0000 км. Колата в момента е огън за разпределителни валове и дума да не става :)

Кара се обаче с качествени масла и макс 5w30 - за да няма проблем с Валовете.... че не ми стана ясна връзката - вал и ГИ ;)

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега стискай палци да не разбираш за валовете на К20. Аз го казвам от опит с 2 такива мотора. Не съм правил компромис с маслата. Следващия път като си отвориш капака на клапаните огледай хубаво валовете - пак ти го казвам от опит! Освен това разгледай темите на руснаците за К20 двигателите и разпределителните валове - 2002-2004.  Моторът К24 не страда от този проблем така, че ако визираш този мотор ... няма спор. И последно, аз неверни неща не пиша! Обади се в N на брой морги за авточасти и виж на колко от тези мотори К20 разпределителните валове са им налични.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я карам вече 10 години К20А1 и наистина нямам проблем - но съм сипвал само Оригинално масло от Хонда в опаковка от 1 литър, и Amsoil signature :). Втори собственик съм от как е купувана нова.

Газовото е BRC секуент 24 и никога не е давала грешка за бедна или богата смес след първоначалните настройки и тестове от BRC. При проверка на клапаните не се е налагало реглаж :). Колата съм я обслужвал само в Хонда сервиз.

 

Валове и вериги се скапват от гадно масло, а не от заводски дефект ...

 

ПП

Под гадно масло разбирай скъпо но с неправилни параметри и неправилни добавки ;)

Редактирано от iso_eu
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още няколко въпросчета имам - какви са задължителните компоненти които слагат при Vialle LiquidSi, компютъра който се монтира каква марка и помпите какви са? А вдругите държави компютъра и помпите същите ли са ? Че нещо странно ми звучи LPi да я настройват само холандците, а евтиния вариянт може да се донастройва на место :) .... Също не ми се е изяснило LiquidSi с ОБД ли е или не ? В момента цената е 2450 лв :)

Благодаря предварително.

 

 

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега qnkomu дай малко повече инфо как се движи колата като е на газ с тази система на Vialle LiquidSI - има ли разлика при газ и при бензин особенно при рязко и бързо изпреварване ?  Имаш ли функция за впръскване на бензин при по натоварени режими или е само на газ? Колко филтъра има системата ти ?

Тойта също слагат този сет на нови автомобили и са си внедрили още един филтър за нашата газ :) . 

Филтъра който е на снимката по горе и се слага преди бутилката не може ли да се поръча от Холандия ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега iso_eu, с течна фаза колата върви малко повече на газ отколкото на бензин (естествено въпрос на горивна карта, която при Vialle се задава много лесно посредством един единствен параметър - коефицент на бензиновите времена). Това се дължи на рязкото разширяване на течната газ попадайки в смукателния колектор и след това в цилиндрите. Аз винаги съм си настройвал системата да работи с малко по-богата смес LTFT: -3% .. -5%. Това ти гарантира доста добро поведение, особено при изпреварване, и не толкова голяма разлика в разхода.

Има функция за допълнително впръскване на бензин. При мен беше включена след като премина над 5000 оборота.

По отношение на филтрите аз имах 2 (говоря в минало време защото се разделих с CR-V-то):

- в дистрибуционния клапан, който се намира в коша. Този филтър трябва да се сменя на 10 000 км, защото става много черен.

- допълнителен филтър, който се поставя преди пистолета на колонката. За съжаление гадовете на газовите колонки изобщо не го харесват защото остава газ и при махане на пистолета газта отива при този, който не внимава как маха пистолета. Откраднаха ми го на 6-ия месец. Върши много добра работа. Струваше около 70 - 80 лв. Почиства се с изопропилов алкохол (или препарат за почистване на дебитомери).    

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодарско!

Последния коментар за R20 става въпрос ? Бутилката колко литра се събра в резервната гума ?

Че и аз съм се зарибил да сложа .... но докато не пробвам че ускорява на газ по добре от колкото на бензин не ми се вярва ....че при изпреварване ми се ще да има малко повече динамика от колкото е сега на бензин, ама няма как да и добавя нютонметри лесно :)

 

Един колега е ходил до Нитогаз и са му отказали каквито и да било допълнителни смени на филтри или монтаж на допълнителни филтри :( . Най рано след 3-тата година :).

Също не му е станало ясно за помпата има ли покритие ако се скапе от гадната газ в БГ :) Пълна гаранция имала сиситемата инъче!

 

ПП В тойота слагат отдавна тази система на Виале и са категорични че в зависимост от карането се прецакват клапаните на някои коли - чисто нови и се налага подмяна на леглата. Всмукателните се охлаждат донякъде но изпсукателните няма как да се охладят :( с тая течна фаза.... явно затова залагат и впръскване  при високи обороти на малко бензин.

 

 

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, говоря за R20 мотора. Филтрите си ги сменяй ти, не чакай на тях! Става въпрос за 3 мин. работа. За изпускателните клапани най-важно е да не ти е бедна сместа. Освен това студената течна газ отнема като цяло от температурата на главата така, че от течната фаза има основни плюсове. За 90 х.км не ми се наложи да правя реглаж. Само 3 проверки. Сега съм пред дилемата дали на V6 да сложа виале или BRC. Цените на течната фаза са се вдигнали необосновано много. Когато аз слагах преди 3.5 г. беше 1900 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да ги сменям няма проблем....

На мен малко ми идва доускоряването и се чудя дали течната фаза ще се справи с този мой кахър или да скачам и аз на V6  :). Бедна смес няма да има че ще светне чека ....ама при горенето на газ температурата е доста по висока от на бензин.... и ипзускателните клапани се товарят.....

При големите мотори няма недостатък от към мощност така че читав ГИ като BRC и Romano вършат перфектна работа според мене :) че там цената за течна фаза е безумна :(  за стара кола 8-9 К € и е необоснован разход за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя 3.5 V6 259 hp,  LiquidSi ми идва 3800 лв. Пак е доста необосновано като цена. С доускоряването проблеми няма да имаш. За да се насладиш максимално на течната фаза си вземи кабел, за да си я настроиш сам. Аз не съм карал с настройките на инсталаторите и съм си я настройвал така, че да ми носи максимално удоволствие от шофирането. И да се върна пак на V6 мотора. Удоволствието от карането на V6 е несравнимо. Уникално балансиран мотор, страхотно усещане за динамика и ускорение. Ако може да си намериш такъв автомобил ... не се колебай! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в Лексус Форума има един пич от Пловдив с течна фаза на V6 RX350.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тея Пичове от Нито не чогат ли да ми я мастроят да е ма макс двигателя .... а не да мия правят заводски орязана  настройката на течната фаза?

 

На какво купе е шестака на Легенда ли ? Мноо върви ама на мен ми трябва по висока кола та се оглеждам за Пилот да направя мякъде проба и ако върви добре да си търся такава, пък тая ще я кара жената ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рх 350 е Лексъс ,там е класически мултипойнт V6 .Просто човекът искаше възможно най-доброто и сложи течна,иначе се монтира и класически Г.И.

При Р20 няма да имате загуба на мощност при грамотен монтаж и настройки,за него Гуру Маркони да казва :)) .Но просто мощността на двигателя е дотам.

За мен лично V6 / V8 е най-добрият избор,мощност и надежност.При монтиране на Г.И в парично измерение е като малолитражка.За пълна икономия в града Рх400Н които ми консумира колкото джаз 2011 автоматик,голям комфортен паркетник :)).

 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм,

Лексъс със CVT кутия няма да го изтрая, инъче V6 е хубав. Хибрида е икономик докато не му се смени батерията или нещо по хибридната част ....За мене хибрид максимум на 5 години и 100 к км.  Макс ....По старо е на голям късмет май :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В голямо заблуждение сте и в 3те изречения,темата е много обширна.А и ще изместим фокуса на темата,за да не е спам само ...на въпросният Рх350(които не е с Свт кутия,а 5степенна) извънградско му дава 8-9литра.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата отдавна е извън фокуса.Не мога да разбера защо се бърка принцип на действие и правилна настройка.Дали газта влиза течна и се изпарява или влиза изпарена,ако може да се достави правилното количество ефекта е почти същия,с тая разлика ,че при течната фаза се охлажда камерата ,а това води до по-ниско КПД. Когато почнат компютърджии да разсъждават за термодинамика ,,така се получава.

Втората дилема за R20 мотора ,дето нямал ускорение или мощност или не дърпал...на газ още повече :) .Елате пробвайте...ще накарам да повръща всеки желаещ.Сравнявате несравними параметри...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега iso_eu аз съм с Пилот 2009. Върви уникално. Засега няма проблем с VCM системата, но сигурно ще я изключа. Доста съм почел по форумите за нея и едва ли ще се вдигне много раазхода на мотора като не работи на 3 цилиндъра.

Редактирано от qnkomu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега Маркони, аз съм компютърджия, но и доста грамотен в други области. Няма да се опитвам да те убеждавам в каквото и да било, но само искам да уточня нещо - при впръскването на втечнената газ в горивната камера влиза и малко повече кислород. Това именно е причината да няма загуба на мощност - по-студения въздух е по-богат на кислород. По криви на горивния процес, които съм гледал (ще се постарая да ги приложа) скороста на горене на газта леко се повишава. По отношение на охлаждането на камерата пак не съм много съгласен с теб - да предположим, че газта влиза при -42 C в смукателния колектор, от там нататък тя много агресивно се разширява и температурата и се повишава. Следил съм живи данни на цилиндрите и температура в горивната камера е около 580 C - 590 C, така, че сметката е ((580 - 42) / 580) * 100% / 4 = 7.3% /4 = 1.8% понижаване на температурата. От собствен опит (5 години) казвам, че течната фаза предоставя по-добра динамика, сравнена с нормален ГИ. Позволявам си да го твърдя защото дълги години съм карал и единия и другия вид газови системи.

Редактирано от qnkomu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спорим за твоите впечетления. Спорим за принципа. Теоретично си прав. Но принципа е повече температура- повече ефективност.От друга страна динамиката няма да я коментирам и все пак ти свалям шапка ,че имаш мнение.Повечето хора тук упорито не искат да се научат да карат Хонда правилно.

Казваш ,че имаш определена динамика-добре как я измери?.Как видя температурата в цилиндрите?

Това не е заяждане ,а чисто инженерно любопитство...

Мисълта ми е колкото и да си добър или невежа слагаме моята и твоята кола на стенда и резултата показва +/- 5%..На фона на цената и тревогите заслужава ли си?

С тези разсъждения не се обявявам против течната фаза,-напротив.Цялата щуротия е за пари,които българина иска да спести и точно там ти издиша теорията.

Като инвестиция,икономия,подръжка,съпорт,сервизна база,помощ по телефона от приятел...течната фаза издиша от всякъде.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Маркони, аз твърдо съм за градивния, спор, воден от любопитството! 

Температурата в цилиндрите съм я засичал с HDS четец - просто има опция за следенето им в реално време.

Аз не съм кон с капаци и не твърдя, че течната фаза е брилянтна (като забравим цената), защото съм коментирал неведнъж нейния най-голям недостатък, а именно обледяването в смукателния колектор, което после води до по-трудно палене.

Обаче като се има предвид, че не се режат маркучи на охладителната система, настройката е много по-опростена, можеш да си настройваш лесно системата  и не на последно място усещането за динамика(според моите усещания) е много по-осезаемо ... аз гласувам за тази система. Естествено това, което ме отказва за момента на Pilot-a да му сложа такава газова е безумната цена.

Ако трябва да коментирам по точките, които си представил:

Инвестиция - осезаемо по-голяма.

Икономия - спрямо другите ГИ системи - няма такава.

Поддръжка - много по-лесна - няма изпарител, инжекторите имат гаранция 150 х.км (никога не са ми правили проблеми за 100 х.км), няма вода, която да трябва да подрява изпарител и да се правят интервенции по охладителната система.

Сервизна помощ - разчиташ на форуми и директна връзка с Vialle - аз съм го правил 5 пъти.

 

Тук е важно да предоставим обективна имформация (мисля, че тази, която представям е такава) на колегите и те вече имат глави на раменете си, за да решат.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм компютърджия, но ти би трябвало доста добре да разбираш технически английски.Сега тук 100 човека ти повярваха ,че си мерил температура в цилиндри на Хонда Само аз се пъна като идиот.ЗАЩОТО в двигателя няма температурни датчици за горивен процес и защото и в трите ми ХДС-а и двата ми Лънча няма такава опция.Единствената температура която е над 105 градуса в автомобила е видна в катализатора през датчик ,който регистрира запушването му.

Та дай ми скрийншот на 590 градуса в цилиндър....

На другото ще ти отговоря после...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, мене не ме брой.

Кажи ги 99. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук Маркони е абсолютно прав - температурата е на изходящите газове, а не в цилиндъра, защото там наистина няма датчик. Извинявам се за некоретно цитирания параметър. Сигурен съм, че и двамата ще се съгласим, че в процентно съотношение намаляването на температурата в цилиндъра (при използване на течна фаза) няма да е по-голямо от вече цитираното: температура на запалване на ПРОПАН(C3H8)  470 - 480 C, температура на запалване на БУТАН(C4H10)  465 - 475 C. Температурата на горене е по-висока от цитираните и сметката, която съм направил в по-горния пост като цяло е коректна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си чешете езиците.


Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Иво Ленков написа:

Само си чешете езиците.


Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
 

Да ама с кеф.Трябва да се развива форума....

 

Съгласни сме и за температурата.Тя се мери със прозрачна свещ.Имам такава в лабораторията ,но за жигула.Няма как да се постави на Хонда.Но все пак за ориентир измервам 520 градуса с инфрачервен термометър ,който има грешка 5% ,Това всичкото на чугунен блок,без термостат и с ел.водна помпа при натоварване 70% на двигателя при 3700 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бреййййй.....

Браво - да чуя едно мнение против течната фаза !!!!

 Явно не съм обяснил правилно - R 18 ми идва на мен Лично доста тегав на бензин 100 октана с това купе тежкото !  Затова казах че явно ще остане за жената.....

Имах питане дали с течната фаза ше дърпа повече от на БЕНЗИН ????

А не дали ще дърпа повече от ГИ !!!!!

Ама като питам всеки си пее научената РЕКЛАМА !!!!

 

Масово се дрънкат глупости от рода - зареждай от читави бензиностанциии БГ :) !!!!

хахахахаха направо умирам от смях ..... читави бензиностанциии в БГ НЯМА !!!!! Още по малко читави горива !!!!!

 

За мен който направи колата да върви както на бензин така и на газ ще го черпя !!!!

 

Въпреки че моя проблем е колата да върви ако може дори и с по скъпа  уредба на газ по добре от на БЕНЗИН!!!!

Благодарско на всички предварително!

 

ПП 

Само не ми е ясно как пропан бутана върви като бензин след като е нискокалоричен спрамо бензина, а инъче разхода бил като на бензин защото пропан бутана бил с по високо октаново число но и с по бавно горене и с по висока температура .....

:) :) :)

 

ПП 2

За лабораторната апаратураа освен грешката е важна и точността както и в какви точки е калибрирана и в какви точки измерваме  или диапазони ....

 Температурата на сух и влажен термометър е различна ... да не говорим за инфрачервен ....  и контктен .....да го имате напредвид в сметките :)

 

И последно не ми стана ясно как течната фаза охлажда изходящите клапани - явно като гори с течна фаза - температурата е по ниска :) на горене на пропан бутана....... че даже почва да гори и по бързо че почва да ускорява  от бензина повече .....

хахахахахаха

 

Тая течна фаза е пълна измама ....за мене !!!!!

 

НАЗДАРОВЯ

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей на всички. Имам роблем,ако мога да го нарека така.

Колата си върви и на газ и на бензин.

Като карам малко повечко на газ и продължително и като съм спрял на светофар на свободна и като подам газ дори и на свободна и понякога изгасва сама колата. Колата гасне като подам Газ на свободна или като потеглям.

Не го прави винаги понякога но набелязах,че го прави след по продължително каране.

На какво може да се дължи това. На бензин  няма такъв проблем.

Пръсках със Сапунка на всякъде по системата до където мога да стигна да не изтича газ от някъде.Не забелязах.

 

Ако имате идеи пишете за в момента не мога да отида на майстор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша,че Газовото е ICOM JTG.

Да спомена,че там където съм отбелязал на снимката ако речем,че това е системата и маркучетата  който влизат във всеки колектор(не съм много на "Ти" с термините )

Единия е леко напукан но не изпуска газ.Можете ли да ми кажете колко милиметра(mm) е маркуча.Потърсих поразгледах и маркуча и намирам само размера 3/16 дали е 3мм според вас.Предполагам са стандартни маркучи.

Говорим за черния маркуч.общо взето има черен и зелен на цветове.

 

Screenshot_20200417-135814__02.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.04.2020 г. at 15:49, MotoMK5 написа:

Здравей на всички. Имам роблем,ако мога да го нарека така.

Колата си върви и на газ и на бензин.

Като карам малко повечко на газ и продължително и като съм спрял на светофар на свободна и като подам газ дори и на свободна и понякога изгасва сама колата. Колата гасне като подам Газ на свободна или като потеглям.

Не го прави винаги понякога но набелязах,че го прави след по продължително каране.

На какво може да се дължи това. На бензин  няма такъв проблем.

Пръсках със Сапунка на всякъде по системата до където мога да стигна да не изтича газ от някъде.Не забелязах.

 

Ако имате идеи пишете за в момента не мога да отида на майстор.

 

 

Мисля че трябва да отидеш на газаджия да ти види колко газово гориво се подава към инжекторите. Имах преди доста години някакъв подобен проблем: Глъхнеше по светофарите и при подаване на газ понякога се оправаше, друг път пък изгасваше. Отидох и за нещо от сорта на 10-15лв ми го оправиха проблема. Оказа се, че имало нужда да се настрои потока на газта към двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря да отговора като има развитие по въпроса ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MotoMK5 колега, има ли развитие? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Развитие по въпроса  нямам. Чух се с Колегата Маркони но каза,че не поддържа моята газова система и просто няма как да помогне.Принципно колата си върви просто от време на време прави така както съм описал по горе.

Принципно за в момента съм в Германия и се каня да отида на тукашните газаджии да видим какво ще направя ако въобще нещо направят понеже съм скептичен към тях(Лично мнение).

За това не съм писал понеже нямам развитие.

При първа възможност ще пиша.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам поставен газов инжекцион течна фаза на виале, ползва дюзите на колата. Слаган е 2015 г. Първите пет години работеше безотказно.  Но последните две години когато колата е студено стартира много трудно на газ или ако е карана и е топла след като е угасена и е стояла десет минути пак пали трудно. Ако бъде стартирана веднага след изгасването пали нормално. Смянях помпата на бензина, , дюзи , рейка , проблема остава. Тези от виале в Пловдив, които я монтираха казаха, че не можели да ми помогнат. Дайте съвет. Филтър ли е запушен. Тези от Пловдив Нито газ казват, че нямало филтър. Искам да реша проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин различно ли е?

Пробвай да запалиш с натиснат докрай педал на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От скоро имам Акорд 8-ма ген. Бензин 2.4 и мисля да го газифицирам. Имам 80к км навъртяни с виале течна фаза. Много съм доволен като цяло, но се чудя дали има смисъл пак да се изхвърлям. Мислех като го взема акордеончето да отида в Прогаз, но наскоро буквално прецакаха хондата на приятел. Калпак, монтаж, неизползвани кабели и малко демидж. Какво са направили не знам, но 100м от газаджийницата и колата на рапатрак. Та попритесних се. Мислех си и за БРЦ в дружба, като то идва към 1800лв. Течна фаза на виале е около 2500лв. Разбира се с неудобството да ида до Пловдив. Чудя се като цяло. Течната фаза си ме блатни, но това дето трябва да спирам често за зареждане ме дразни. На всеки 150км трябва да се зарежда при дълги преходи, защото газта се загрява и няма зареждане. Изпарената газ пък понамирисва при изключване на двигателя(макар и минимално заради остатъците), прави конденз по бутилката, обслужване и периодична настройка, както и рязане на маркучи на охладителната система.

Та ако може, споделете вашата гледна точка и размисли и страсти за да ми помогнете в избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прочетеното от последният пост, не разбрах в крайна сметка каква е ползата от течната фаза? Предвид, че двигателите стават на нормален инжекцион, защо трябва да си блъскаш допълнително главата? 

Последно преди година и нещо преди да продам Хрв-то ходих 3-4 пъти в Брц Дружба, скъпо, некомпетентно и най-вече лош мениджъмнт и неприемливо обслужване на клиета. Разочарован останах тотално.

Преди бях доволен от Динамик Артс - Тони се казва майсторът, много е кадърен, но винаги е доста зает. На северната скоростната тангента е гаражът му. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.04.2023 г. at 9:21, galin_k написа:

От прочетеното от последният пост, не разбрах в крайна сметка каква е ползата от течната фаза? Предвид, че двигателите стават на нормален инжекцион, защо трябва да си блъскаш допълнително главата? 

Последно преди година и нещо преди да продам Хрв-то ходих 3-4 пъти в Брц Дружба, скъпо, некомпетентно и най-вече лош мениджъмнт и неприемливо обслужване на клиета. Разочарован останах тотално.

Преди бях доволен от Динамик Артс - Тони се казва майсторът, много е кадърен, но винаги е доста зает. На северната скоростната тангента е гаражът му. 

Течната фаза освен цената и това, че бутилката не трябва да се изразходва наведнъж и трябва да се допълва останалото са само предимства. За 80к км не съм ходил за филтри, не ми е прекъсвана охладителната система, настройката е перфектна. И инжекторите не са на маркучета забити в колектора. Отделно колата работи точно 2 минута на бензин и минава на газ. При температури под 0-та минава на газ на 4-тата минута. Това ще рече, че и разхода на бензин е доста по-нисък в преходните сезони и зимата.

Не, че е голяма разправия с обикновения инжекцион, но някак интервенции по охладителната система са си предпоставка за течове. Отделно периодично изпарителите си променят х-ките, ходи се на настройки ..... не е проблем, но все пак...

Това, че в БРЦ Дружба са некомпетентни не ми хареса.... все се надявах, че са ок, но явно само егото им само е останало.....

Ще видя да попрочета за Тони, но явно пак ще ида до Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ясно, въпрос на преценка. За преминаването на бензин, мисля че и другата може да се избере на каква температура. 

Аз съм имал 2 коли на газ с горе долу 30-33лт ресурс на пълнене (80%) и заради дълги дистанции не ме кефеше да спирам на всеки 250-330км да зареждам. А 150 мисля че си е направо неприемливо. Все пак времето е ценно. Но това е лично мнение.

Успех 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо човек да спира за почивка през 2 часа шофиране. Полезно е за тялото, а ако се налага и за резервоара, или бутилката.

Ако не е магистрално, това са около 150 км преход по нашите шосета и трафик.

Обръщането от бензин на газ се настройва в поносим температурен толеранс, а времево зависи от топлоотдаването на мотора. Ако е бързо сгряващ, става за сравнително кратко време, особено ако не се чака на място да стопли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен почивките не са ми проблем за зареждане. Аз така ли иначе ще спра 2 пъти по други причини:D. Освен Динамик Артс, които са претоварване, някой друг проверен майстор някой ще препоръча ли. Не съм се заклеймил твърдо За течната фаза и ако има читав майстор в София няма смисъл да ходя до Пловдив. От Нотоаутогаз в Пловдив съм доволен, но минаха доста годинки  откакто ми монтирана газовата. Притеснява ме, персонала който работи. Оправдания от типа, ама то момчето ново... не ми се слушат, защото в крайна сметка щетите винаги са за моя сметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...