Jump to content
max_3d_3

Две интересни функции на Accord 7, ако на някой му се занимава :)

Recommended Posts

Едно пояснение. От функцията за данните на сензорите се излиза с бутона Auto или като загаси двигателя.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,наистина интересно.

Работи ли и преди и след фейса?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейслифта работи със сигурност ( тествал съм го ). След фейслифта също трябва да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер готино! Мерси, колега!!!:)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коригирането на температурата при фейслифта на Акорд 7 /след 2006/ става и от менюто на бордкомпютъра.

За другите настройки трябва някой да провери валидни ли са за фейслифтовите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърдено, и при мен работи. Благодарности на колегата за труда да го напише и поясни ;). Когато имам време ще го калибрирам, поздрави на всички.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно уточнение!

 

От Хонда дават този сензор да се калибрира най-точно, като се свали, без да се разкача от буксата и да се потопи в кофа с лед и вода и тогава, докато е в кофата да се извърши калибровката. Предполагам, че така ще се гарантира температура от 0 градуса. Но мисля, че и обикновен термометър с измерване на въздуха ще свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе посочените функции са валидни и за facelift Accord.

 

Като ще добавя и нещо, което поне за мен бе ново до снощи.

 

При контакт - ( лампите на таблото светят ) , натискаме и задържаме ( i ) бутона с който сменяме/преминаваме през показанията на борд компютъра.

Съответно се влиза в някаква меню ( с (i) бутона се движим през опциите, докато с sel/reset се избира):

-за настройка на езика;

-кога да се ресетва изминалото време;

-настройва се и двойната сигнализация за достигна скорост ( която се активира при задържане на същия (i) бутон но при работа на мотора, и съответно се активират или деактивират със sel/reset );
-както и мисля можеше километраж А, да се ресетва при , дозареждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С facelift съм, само че има още нещо за активирането му, онзи ден докато си ръчках стана, и то няколко пъти, но снощи опитах няколко пъти и не успях. Явно не е само със задържането но i-бутона докато си на контакт. Ще пиша като разбера комбинацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За civic е но явно е същата процедурата:
"Its page 119 of the manual. Press and hold "info" button to enter customizing mode, then press and release the "info" button repeatedly to select "CHG SETTINGS" and then press "SEL/RESET". Press "INFO" until you get to the "Trip A reset with refuel" screen, press "SEL/RESET" and it should then give you the option to select "ON" or "OFF". Press "INFO" to select "ON" and the "SEL/RESET". Screen should show "SETUP ON" to confirm it has been activated. To exit customising mode press "INFO" repeatedly until you get to screen which looks like an arrow pointing out of a wing mirror and then press "SEL/RESET"."

 

Нямам навика да дърпам ръчната спирачка, но явно тогава така се е случило, и това е липсващото звено.
"To enter the customizing mode, the vehicle must be stopped with the ignition switch in the ON (II) position and the parking brake is set."

линк, линк2

 

Като ще добавя и още една функция, която пробвах при мен и за момента не се получава, а именно самодиагностика. Не съм я мяркал в нашия форум.

 

1. hold the trip/reset button (without the key in the ignition)
2. turn the headlights on
3. insert the key and turn it to "on" position
4. turn the headlights off, on , off fairly quickly
5. let go of the trip/reset button, and press it again three times quickly

the gauges will go crazy around the "rest" position, then do the sweep. press the trip/reset button to initiate another sweep... u can do it as many times as you likewink.png 

като изрових и видео по темата:
линк, линк2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С facelift съм, само че има още нещо за активирането му, онзи ден докато си ръчках стана, и то няколко пъти, но снощи опитах няколко пъти и не успях. Явно не е само със задържането но i-бутона докато си на контакт. Ще пиша като разбера комбинацията :)

 

Мисля, че трябва да ти е дръпната ръчната. По спомени в user manual-а пишеше, че тези настройки може/трябва да се правят (т.е. съответните менюта са достъпни) когато автомобила не е в движение. С други думи, дръпнатата ръчна е индикатор, че автомобила е в покой ;) 

Аз само един път влизах в това меню, колкото да си настроя каквото исках, и си спомням че доста време ми отне докато успея. Замислих си, че с вдигната ръчна всъщност "се гарантира", че автомобила не е в движение (макар че тази информация, може да се вземе и от скоростомера, но...) и пробвах. Получи се :) (освен, ако без да искам не съм успял "някакси", а да съм си помислил, че е заради ръчната). 

 

Накрая да допълня и че за фейслифта, от тези менюта може да се enable/disable-ват някои warning-и (индикация на дисплея (в жълто) като допълнение към звуковата сигнализация и/или лампа на таблото), например: 

  - за опасност от заледена настилка (когато външната температура е под 3 градуса) 

  - за незакопчан колан 

  - за забравени включени светлини (при изгасен автомобил и отваряне на шоф. врата, без значение от позицията на контактния ключ) 

  - да не си забравиш ключа на таблото (при изгасен автомобил и отваряне на шоф. врата) 

  - предупреждение след превишаване на 2-те предварително зададени скорости, за които се спомена по-горе 

  - отворена врата/багажник/преден капак 

  ... мисля, че имаше и още, но не се сещам в момента. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да потвърди, дали това работи и за преди фейса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво беше да има и индикация за смяна на маслото -(service).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро това (за което аз и D_U_D_E говорим) не работи преди фейса. Всички тези неща са свързани с индикации на дисплея (както по време на самите настройки, така и при активирането им след настройката), които се състоят не само от текст, но и картинки. Не мисля, че има начин всичко това да се изобрази на дисплея преди фейса (доколкото знам, освен двата одометъра и температура, май друго не се показва на този дисплей). Все пак, някой с пре-фейс модел да потвърди. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всичко е така, както колегите са споменали, само че немога да потвърдя как и дали е възможно да се угаси звука за забравен ключ или колани...

 

В колата ми километраж А съм го направил при зареждане да започва да брои от 0.      (В момента съм изминал 940км и има оставащо за 180км, (4.7/100)

 

А знаете ли, че в движение, а също така и при спряла кола със запален двигател (примерно на светофар), багажника не може да се отваря отвън.

Минималното изискване за отварянето му отвън, е да се дръпне ръчната спирачка, или да се угаси двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали е възможно да се угаси звука за забравен ключ

Ето това ме вълнува и мен.. много ме дразни, че пищи като ключа е на таблото и вратата е отворена..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за багажника е интересно, не го знаех. Принципно, аз съм "заключил" отварянето отвън, само с ръчката до седалката го отварям. Може и за това да не съм го забелязал. Но ще пробвам, че ми стана интересно :) 

 

А за изключването на звука (или направо на целия warning) за забравен ключ, ако не забравя ще погледна тази вечер какво пише в книжката (не си спомням дали можеше всеки warning поотделно да се enable/disable-ва или опцията важеше за всички) и ще пиша като разбера.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Вчера погледнах пак какво пише в книжката за warning-ите. Изглежда съм дал малко грешна информация в предния ми пост, извинявам се за което. 

  Първо, да потвърдя че изискване за да се влезе в това settings меню е да си дръпнал ръчната. В противен случай, се влиза в менюто за спиране/пускане на сигнализацията за достигане на зададените (от settings менюто) скорости. 

 

  Иначе, самите warning-и не може да се разрешават/забраняват през това меню! Показват се винаги. Може единствено да се разреши/забрани показването на текст към warning-а. Т.е. опциите са 2 - избираш си да се показват само с икона или икона+пояснителен текст към нея. 

  

  Така че, явно няма опция да угасиш звука за забравен ключ или да забраниш целия warning. Поне не през това меню, може би ще стане през диагностика, ама... знам ли. Доколкото видях в книжката, този warning не е "просто подсещане" за забравен ключ. Свързан е с feature-а "Locking Preventing". Идеята на тази функционалност е да не може да се заключи колата, ако си оставил ключа на таблото (т.е. да си заключиш ключовете вътре): 

    - ако при отворена врата натиснеш палчето за заключване (това, което е горе до прозореца) - то се връща обратно (не съм пробвал с копчето, което до тези за стъклата, но предполагам ще е същото

    - пробвах и да натисна копчето за заключване на самия ключ, докато е в контакта - не се заключва (това мисля, че важеше даже и при затворена врата). 

  

 

  Пробвах и това с багажника, което ВесКо спомена. При мен не работи така. Ако съм "разрешил" отварянето му отвън (от "ключето" в багажника, става впр за седан), се отваря без значение дали двигателя работи или не, дали ръчната е дръпната или не. Е... в движение няма как да пробвам :D, а и не ме вълнува.

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, явно не правиш пробата както трябва.

Трябва друг да се опита да отвори багажника, докато ти си вътре в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

дали е възможно да се угаси звука за забравен ключ

Ето това ме вълнува и мен.. много ме дразни, че пищи като ключа е на таблото и вратата е отворена..

 

Може да се изключи !!!

Карам акорда от март 2008г. и след два месеца не издържах -  свалих корите зад волана и изключих малка букса ?? с два кабела влизаща около контактния ключ .... и от тогава тишина...   :whistle:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно инфо.Калибрирах си термометъра,показваше с 3 градуса повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък пробвах четенето на грешки, от линка на D_U_D_E с включване и изключване на светлините. Излезе точно както на клипа-error2. Това грешка ли е и каква е грешката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, може ли някой да ми обясни, като на прост човек, как мога да си на направя багажника да се отваря от бутона на ключа? Колата е акорд 2005 комби,2.4 автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаш такъв бутон, просто го здържаш за 3-4-5 секунди, след което чуваш зумер и багажника се отваря/затваря, стига всичко да работи по системата.

Предполагам по презумпция, че ако случайно натиснеш този бутон (и от просто натискане както при централното закл.) багажната врата ще се "счупи" много бързо, а и всеки път трябва да чакаш да се отвори и после да я затвориш, а също и може да бутнеш някого, удариш или одереш вратата.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще пробвам. До сега ми обясняваха, че трябвало някъв боди компютър трябвало да се настройва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се настройва борд компютър??? За пръв път чувам такова нещо. Какво има да му се настройва, то или работи или не. Просто копчето не се цъка един път както е при централното, а се задържа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , може на някой да му се стори глупав въпроса, но да попитам. Такива функции има ли и на 6 ген. акорд?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят имаше. Ако имаш бутонче с пиктограмка "багажник", на дистанционното, значи има - пробвай дали работи. При мен последните 2 год. отказа, заради спукана платка. Принципно, само отключва капака и той се приотваря леко (не го отваря до горе).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам на дистанционното копче багажника, но не го отваря до горе, само го отключва и леко се повдига. Въпросът ми беше и за другите функции, като самодиагностика и показването на температурите, климатроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска разбрах как се обръща часовника от 12 часово отчитане на 24 часово.Това е цитат на колега от Хонда фенклуб групата във Фейзбук.

"Има начин да се направи на 24 часов режим. Включваш радиото и след това задържаш бутона за включване, докато не ти излезе меню. От там се натискат копчетата от 1-6, за да обхождаш менюто, и едното е за часовника дали да е 12 часов или 24. Като намериш настройката за часа натискаш пак същото копче, което те е завело до там и то го сменя между 12-24. Аз по този начин си направих моя да е 24 часов."

И как се гаси осветлението на дисплея.

"Виждам, че не ти свети и подсветката. Тя също може да се включва/изключва. Задържаш CD/AUX бутона около 10 секунди, и CD-то ще изпиука. Така се включва или изключва. Ако не светне, значи са ти заминали диодите за осветяване."

Дано да е полезно на някого.На мен ми беше промених си часовника на 24 часов режим.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×