Gugoj 76 #281 Отговорено 21 Март, 2016 Някой може ли да ъпдейтне с това дали е забелязъл накакви проблеми след рефлаша при Боби? Тъй като не много хора са го правили, а рефлаша е доста примамлив... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #282 Отговорено 21 Март, 2016 (Редактирано) Вече 7-8 хил. км след рефлаш проблеми никакви, разхода също се запази, няма негативи от интервенцията...освен желанието да я караш безцелно... Редактирано 21 Март, 2016 от bongo789 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #283 Отговорено 27 Март, 2016 Стандартния мап предполага колата да може да се кара с всякакви - включително скапани горива с октаново число под 95. От писаното от littlebo - ремапа предполага 95 октана и колата ще е по-чувствителна към по-нискокачествен бензин. Както и в други теми съм писал, българският 95 от големите вериги бензиностанции никога не ме е разочаровал (и не съм намирал никаква разлика спрямо австрийски, немски, хърватски, гръцки, сръбски и български 95 - нито в разход, нито в поведение на колата). Но ако зареждате от малки селски бензиностанции или бензиностанции със съмнително ниски цени - има по-голям риск бензина да е разреден и да започне характерно цъкане от вторични детонации - което е опасно. От друга страна хората, които карат с LPG съвсем няма от какво да се притесняват - то е с много високо октаново число (над 100). Ще се радвам хората, които карат на бензин да споделят с какъв бензин карат и дали всичко е безгрижно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #284 Отговорено 28 Март, 2016 Питай "малкия" дали вече прави рефлаш и на ЦУ2. Струваше ми се, че беше запопнал такова нещо, но не съм сигурен. Имай предвид, че вече живее в Канада, а не Украйна, и заради това може може да отговоря бавно. Мисля, че вече е разработил облака, чрез който да авоматизира рефлаша, при желание да го направиш от друга държава, какъвто случай сме и ние. Не знам какъв е ремапа тук, но при него има и презапояване. Човека е много навътре, ама много навътре в тази област. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #285 Отговорено 28 Март, 2016 Ремапа е същия. Украинеца ги ремапва като Боби само му споделя неговия компютър и прави спойките. Изцяло навсякъде из всички държави дето са обозначени в k24reflash сайта всички така работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #286 Отговорено 28 Март, 2016 (Редактирано) Украйнеца си пиеше коктейлчета на някъв плаж докато рефлашваше моята, аз я карам на бензин едно 20-30 процента и също нямам грижи..Вървеше леко по-добре на бензин но оня ден Теодор я настрои и на газ и сега колата върви идеално...И не знам кво разбирате под презапояване но и на моя компютър игра поялника... Редактирано 28 Март, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #287 Отговорено 28 Март, 2016 Змачи бин файла го прави украинеца, Боби право спойките, понеже е невъзможно украинеца да ги прави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #288 Отговорено 31 Март, 2016 (Редактирано) нормално е да се презапои нещо,компютъра няма интефейс да му се бръкне в паметта.Или вадят чипа и го набучват на програматор или закачат интерфейс да го мапнат и после го махат - това са 2та варианта.Давам пример със стария обд1 П28/п30 при,който се вади eeprom-a за да се "изгори" че да му се пусне новата карта.Схемата от 30 години не се е променила,просто трябва да знаеш какво правиш Дайте да се похваля малко аз... обърнах си дирекцията и колата ми отдавна е в движение.Минах регулажи на заден и преден мост и всичко е перфект. В момента имам проблеми с имобилайзера,не знам кабелен проблем ли е или нещо друго,но акумулатора ми умря и може би е това,за сега е оффнат през Кпрото. Имам клапани на супертеч +0.5 втора ръка,като всмукателния има леко трапче и ще трябва да се минава,но изпускателните са ОК. За момента съм спрял атмосферния проект защото се каня да пускам 4х4 кутия в шасито и ще видим какво ще стане. Взех и едно Рекаро от Дц2 ,че ми се седяше на удобно Филтър вибрант + Вестак,къс интейк правен от мен на ф76 към ф70 до дросела Има и нов семи слик на федерал 215/45/17 Редактирано 31 Март, 2016 от Nile 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #289 Отговорено 1 Април, 2016 Добре изглежда . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #290 Отговорено 2 Април, 2016 Честито!Е как е сега с левият волан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #291 Отговорено 2 Април, 2016 Честито!Е как е сега с левият волан? Не правя кой знае каква разлика. Предимствата - лесно изпреварване и по добър контрол на скоростния лост,това е Една идея по весело е като давам газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #292 Отговорено 6 Май, 2016 (Редактирано) Ето какво ми се падна от снакс за момчета Редактирано 6 Май, 2016 от rollin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #293 Отговорено 6 Май, 2016 Честито! Колко струва снакса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #294 Отговорено 6 Май, 2016 1.5лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #295 Отговорено 6 Май, 2016 Екстра, всичко да е наред ти желая! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #296 Отговорено 31 Май, 2016 Недко, снимай опаковката на тоя снакс... да видя дали тук във Варна го има същия 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #297 Отговорено 3 Юни, 2016 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #298 Отговорено 3 Юни, 2016 Бях сигурен че е точно този! Утре ще видя дали може на едро да се поръча. Честито и от мен! Дано да е това, което си искал, дано това което мислиш да се получи като резултат! И разбрах че като монтираш новите джаджи, щял си да идваш до Варна да пием бира ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #299 Отговорено 1 Август, 2016 Колеги цената при този Боби за ремапа още ли е 600 лв за цялата процедура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #300 Отговорено 2 Август, 2016 700.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #301 Отговорено 2 Август, 2016 Реално колко кончета вдига това, щото 700 лв. са си доста пари за един чип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #302 Отговорено 2 Август, 2016 По евтино няма... Виж в първите страници има даже индино графика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #303 Отговорено 2 Август, 2016 Не е чип, а рефлаш. Ами питай Бонго, той е с ръчка и може да каже колко, аз съм с автомат и при мен е друго, автомата гълта доста от мощността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #304 Отговорено 2 Август, 2016 Реално вдига 6-7 кончета максимална мощност - и няма чип, говорим за софтуер Описано е назад в темата, че това с конете не е толкова просто, понеже в голям диапазон от обороти мощността се увеличава с повече. Освен това при 8ма генерация се оправя и проблема с нелинейното подаване на газ спрямо натискането на педала (натискаш педала 30%, компютъра обаче преценява, че трябва да подаде 15% газ, например). Има и видеа показващи разликата между ремапната и стокова Хонда с К24. Има и дино графики. Търси за "littlebo remap". За повечето хора няма никакъв смисъл да се ремапва каквото и да е - фабрично този автомобил и двигател са прекрасни. Тази тема не е за тях. rollin например е ентусиаст - иска (и като гледам успява) да постигне най-изпипаната 7цата във форума Аз в момента не съм в България, но в момента, в който се прибера мисля да я ремапна, защото това с педала ме дразни ужасно много (в началото мислех, че лага идва от торк конвертора на автоматика, в последствие разбрах, че е точно от Drive by Wire). Отделно с професията си на софтуерен инжинер ме побърква, че машината може да работи по-близко до очакванията ми, но заради софтуер не го прави... Но ако си доволен от поведението на автомобила и 700лв са ти чувствителна сума пари, не си струва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #305 Отговорено 2 Август, 2016 Колата ми е от скоро и се опознаваме. Старата беше сивик англичанка 1.6 и затова тази ми се струва доста мощна. Няма как да се оплача. За момента мисля само едни иридиеви свещи да сложа и евентуално да си проверя катализатора в какво състояние и респективно ако е зле да се махне. Може да поотпуши и още. Аз така или иначе не съм карал друга такава 2.4, принципно гледах 2.0 мотора защото бяха по-евтини, но тази ми изпадна на добра цена и я взех без да имим база за сравнение с друга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #306 Отговорено 9 Август, 2016 Към Веселия: Добре де, сам споменаваш, че има клипчета и графики и доказани резултати от рефлаш, а пък ти излизат грешни сметките. Заводската карта и на седан и на комби е твърде икономична. Не знам дали си карал заводска 7ма на дълъг път, че да твърдиш как нямало нужда и кой знае какъв ефект от рефлаш Мисля, че и други колеги могат да потвърдят, че им е писнало да я пържат до 7200 и да връщат 2-3 предавки при изпреварване, особено пък и с пълна кола. Освен повече нютони (20-30) и повече сила във високите, има и втек доста по-рано, който не се усеща като на Б и Д моторите, но определно има ефект. Лично аз препоръчвам рефлаш на всеки, който се чуди дали си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #307 Отговорено 10 Август, 2016 Направо не знам как хора с Accord 1.8 стигат до морето Сега, не твърдя, че заводски 2.4 върви като немски 6-цилиндров дизел, но твърдя, че и след ремап не върви като такъв. Нека сме откровени - разликата от 0-100 със и без рефлаш е няма и секунда. Ако колата ти е бавна заводски, рефлаша от 700лв няма да я направи коренно различна. Не е като дизеловия ремап, където както със всеки турбо ремап можеш да спечелиш 20% мощност / нютони в почти целия диапазон. Всъщност връщайки се от дизелов ремапнат Акорд, на който разликата от 40 коня беше МНОГО осезаема, намали проблема с липсата на мощност в ниските и намали турбо лага, а ремапа беше едва 400лв и се прави без интервенции, пак може би не е за всеки. Та, не казвам, че ремапа не си струва за никой. Казвам, че не трябва да се поставят грешни очаквания - ако на някой му се струва доста скъпо, накрая може да се разочарова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #308 Отговорено 4 Септември, 2016 Ремапа на този мотор върви с глава от К20А2. Всичко друго са пари на вятъра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #309 Отговорено 4 Септември, 2016 Караш ли такъв автомобил с ремап, или просто плямпаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #310 Отговорено 4 Септември, 2016 (Редактирано) Карам автомобили, които ти никога няма да имаш вероятно и никога не плямпам.Относно франкенщайна, който посочих, е доста популярен сред плямпалата из Хонда средите. Редактирано 4 Септември, 2016 от policeman 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1800 #311 Отговорено 4 Септември, 2016 Ей...Ей колеги, не е нужен този тон.Все пак това са само железа, а ние сме хора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #312 Отговорено 4 Септември, 2016 (Редактирано) До колкото аз съм запознат(не твърдя на 100% че това е най правилното) но в чужбина слагат К20А2 глави защото са по евтини от К24А2(А3 там нямат, но главата е същата) и ползват долнища К24А1 които също са евтини. Тамошните К24 са с в-тек само на единия вал(с изключение на теьния Акорд- TSX) и за това прибягват към глава с в-тек на двата вала.Нашето си К24А3 си е с в-тек на двата вала и не вярвам да отстъпва на К20А2.Второто което е: К24А3 е с в пъти по агресивни изпускателни валове от което и да е заводско К20 К24А2(06+) също е с по агресивни и смукателни и изпускателни валове от което и да е К20К24 А2/А3 смукателен колектор до 7000 оборота бие всички ОЕМ и афтърмаркет смукателни колектори по КПД - http://www.superstreetonline.com/how-to/engine/sstp-1002-k-series-intake-manifold-shootout/ Аз не мисля че с К20 глава ще се получи космос разлика... Все пак това си е лично мое мнение Редактирано 4 Септември, 2016 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #313 Отговорено 4 Септември, 2016 Карам автомобили, които ти никога няма да имаш вероятно и никога не плямпам.Относно франкенщайна, който посочих, е доста популярен сред плямпалата из Хонда средите. Колега, въобще не ме интересува ти какво караш и дали аз някога ще карам, това което ти караш. Не ме интересува никакъв франкенщайн. Предното, както и последното ти изказвания са заядливи, но така и не получих отговор, а може и да не отговаряш вече. Твоят отговор е типичен такъв на политик. Питат го едно, той отговаря каквото си знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #314 Отговорено 4 Септември, 2016 Въобще не смятам да влизам в полемики с когото и да било. Изказах мнение, което поддържам и смятам да правилно. Не приемам критики от лаици по мой адрес. Пак казвам, че от чист рамап на стоков мотор (бензин) файдата е пренебрежимо малка и не си струва парите.Но все пак мерак с пари се гаси. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #315 Отговорено 4 Септември, 2016 (Редактирано) Рефлаш на стоков Акорд(примерно) сваля 1 секунда времето на 402м което е повече от добро и едва ли има друг бензинов-атмосферен мотор който след рефлаш да направи тая разлика.Ясно че това се дължи на стоково скупените му възможности а не защото е някакъв извън земен... Акорда стоков е 16.5 на 402м, а след рефлаша е 15.5(че и по надолу даже)Другото тъпо нещо за не вървенето на Акорда са гадните предавателни числа.След франк-изпълнението със скоростите което направих колата се движи страхотно за килата си. Но точно поради факта че никой не се включва в темата и стана така че само аз пиша и никой нито коментира нито споделя от доста време не пиша какво правя и с какви въпроси се сблъсквам, че стана монолог. пп... да не съм офф по тематаЕто малко инфо за маховиците за К серия - ОЕМ и Афтърмаркетhttps://www.drive2.ru/l/4773977 пп... и Ето на една ITR сложени валове(смукателен и изпускателен) от Акорд К24 какво се получаваhttps://www.drive2.ru/l/451508678583911199 Редактирано 4 Септември, 2016 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #316 Отговорено 4 Септември, 2016 Ако се бъркам да ми поясноте. При 2.4 бензина 7ма серия на Акорд нали имаше втек само на смукателите, а 8ма и на изпускатешита, за това е с 11кс повече? Защото по-горе сте писали и на двата вала?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #317 Отговорено 4 Септември, 2016 (Редактирано) И 7-ма ген 2.4 е с в-тек на двата вала. 8-ма ген(CU2) е с още по агресивен смукателен вал и с още няколко леки промени е повече коне.Също така CU2 вече е с 50градусово VTC и с бутала със степен 11:1 спрямо К24А2-3 които за 10.5:1 Редактирано 4 Септември, 2016 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #318 Отговорено 7 Септември, 2016 (Редактирано) Франка,за който говори полицая наистина е много популярен ,да не кажа това е единствената опция за долнище К24 да изкара нещо по-добро. Главитe естествено са различни,при Type R К20а /А2 портовете са много по отворени,което дава значително превъзходство на големия обем да диша свободно.Минуса на големи портове е ,че въртящият момент в ниските става по-малък.К24 е проектиран да работи на по-ниски обороти затова и компонентите в него имат различен работен диапазон.К20 главата имат 50 градуса VTC още от завода.Колкото и да чета по форумите,билдове с чист К24 много рядко срещам.Цените на главите дори са обратни, К20А в щатите се търгува колкото 2 суапа К24,просто защото този мотор е .... как да кажа,англичаните имат един израз "push the limits".Honda през годините винаги прави през определено време един такъв killer engine ,Б16а1, б18ц ,к20а/з. "R" главите винаги са по-пипнати от другите още от завода,като тази на К20a се доближава до колосалните 300 cfm още с базовите си форми/компоненти. Та искам да кажа,че тоя мотор е стиснат от завода.....Разгледайте дино графики на стокови или не толкова стокови франка и сами ще видите резултатите. Графиката е много показателна за NA потенциала на този франк. Сетъп на тази графика е изцяло с ОЕМ части,като те са.с Генерация на Ф76 щеше да лепне +10 кончета още K24 bottom end, TSX pistons and rods, K20 (8th Gen Civic Si)head, RDX injectors, Skunk2 Header, 60mm exhaust, CAI. All OEM exceptfor injectors, header and intake. Tuned by Tim on our Dynojet. 238 WHP,185 Torque. Check out the comparo graph; Blue = same car w/OEM K20 at...this year's Dyno Day (different header), red = hybrid motor. Има много графики,клипове,който иска може да потърси ,има и по-големи числа,има и по-малки,но в никакъв случай не могат да се сравняват със стоковата глава на К24. Ако билдваш к24 ползваш голям обем,ако пък си с к20 компенсираш обема с големи обороти ~ + 2000 сравнение с тези на К24. Ето снимка на портовете Редактирано 7 Септември, 2016 от Nile 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #319 Отговорено 7 Септември, 2016 Десо, не слагай всички К24 под един знаменател защото не са К24 е евтино ако е К24А1 - от CR-VВиж другите как са като цена.K24А2(А3) имат доста големи разлики(хардуерни) в зависимост от годините на производство.K24Z3 - или по ясно казано Акордовия мотор след 2008г OEM е с 50градуса VTC Що се отнася до CFM-a то К24 06+ главата е с повече CFM от К20А глава - Цитат:A 2006+ TSX motor, has a head that flow better than a stock k20a or k20a2 head. It flows around 20-30 cfm more. So in that case, it is a better head than stock. Така че не очаквайте както вече ви казах Космос разлика като сложите на Акорд К24 глава от К20 - едно че е с по слаби валове, и друго че ако е 06+ е и с по добра глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #320 Отговорено 7 Септември, 2016 Интересно ми е как или кое, не знам кое от двете е по-правилно, ще бие производителността и ефективността спрямо парите при рефлаша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове