Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Ако някой се интересува колко тежат оригиналните Бутало и Биела на K24A3 преди фейса ето малко инфо от мене.
82875861_2553014164987194_7486558722018246656_n.thumb.jpg.1d4f2b1a0101126d2e766b22d2d35c4a.jpg - Бутало без бутален болт и без сегменти
81989279_2648234188575961_7931060083075579904_n.thumb.jpg.0c96a1267d8dd36e70ec19c6c61e4c0b.jpg - Бутало в комплект с бутален болт
81649493_461718121187412_6025909867284267008_n.thumb.jpg.131960265d99266195f55a5ec0bc303a.jpg - Биела

Редактирано от rollin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за съвет, който е сменял заден стабилизатор (sway bar) с по-дебел, от къде и от каква Хонда/Акура да търся като бюджетен вариант. Не рентабилен вариант преден 28мм и заден 20мм H&R 840лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети по чуждите форуми, аз купих от Русия заден на 18мм но не знам от кой модел е точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах 16мм като за начало от ebay за 30 паунда, надявам се да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16mm е един вид заблуда на себе си, аз за около 100$ с доставката ако не се лъжа взех 18мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска с това хубаво време на вън нямаше как просто да не се помисли за Тунинг :D
Премерихме моя акорд и наложихме графиката на друг такъв акорд обаче Автомат !
Явно автомата си има доооста загуби, вярно че имам някои екстри освен рефлаша който имат и двете коли като колектор и маслена помпа от К20 но разликите са явно особено от автомата.
83915592_184231932931781_7277878471697629184_n.thumb.jpg.0c3d8098fa6ef000700d059e257f819b.jpg83488244_2422726001371063_1973877968929292288_n.thumb.jpg.999890e74d96bf3cbcfa84176997069a.jpg

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих 16 милиметровата щанга, пасна.  Щангата е от Акорд 6 Type R CH1, според мен доста достъпен вариант ако не ви се чака да излезе нещо щатско или японско.  Дали е заблуда или не ще се опитам да преценя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще има ефект но под заблуда имах на предвид че си дал почти същите пари а ефекта няма да е кой знае какво, но все пак ще го има :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука още некви снимки намерих :D
Дюзи 600cc на 3bar 91048699_648930069216551_1660644908815351808_n.thumb.jpg.04512088d9e257080b2bc1024453f072.jpg

Кулер на 63мм 91806313_220355385744778_7196611548654075904_n.thumb.jpg.cedb947764a3f32c1be6f95d12e98480.jpg
Лентичка за още не направената генерация 91419019_239997677135705_3658809165456867328_n.thumb.jpg.b8805bca06663dcc3ef1d10c3703a489.jpg
Турбо колектор 699fa71s-1920.thumb.jpg.75bdaaf808f5a6e410b5d42d50820adf.jpg
Капак за клапаните с нова температуро устойчива боя 20200219_191929.thumb.jpg.f670af5c10ac3c6f5a4767d56b510c7f.jpg
Блоуоффф 20200317_150928.thumb.jpg.129dddb0a1f9054916a10b9d28f4208d.jpg
термо гарнитура за смукателния колектор 20200317_151351.thumb.jpg.70501a933adbf36f0dcd9f7318d449d5.jpg
ECU - K-Tuner и бензинова помпа DW 2.thumb.jpg.cb97da22542fd24d13bb4deabe8205f5.jpg

По нататък още малко снимки :)

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес беше поредният ден, в който опитах да си счупя колата. 😁Подробности по-късно, че нямам време сега.

IMG_20200501_133106.jpg

Редактирано от jijane
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ми даде кординати на Сергей.Бих искал да се свържа с него.Мерси предварително.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Монтирах RSP всмукателен колектор + FN2 дросел(който е същия размер като този на Акорда, осезаемо колата умаля в ниски и средни обороти, реално може би е същата чак във втек - след 5к оборота, до преди това е по слаба, предполагам с поне 20 нютона и поне 10 коня(това на усет :D)
Ако се пипнат настройките може би ще достигне предищните стойности и вероятно ще стане по силна в оборотите над 5к :)

20200704_122849.jpg

Редактирано от rollin
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избърза с колектора, защото сега пак трябва да се сваля заради пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 7 часа, jijane написа:

Избърза с колектора, защото сега пак трябва да се сваля заради пружините.

Избързах защото щеше да иде цял ден с него, че му махнах водата и нареждах газовите дюзи и рейка отдолу.

20200628_193258.jpg

Редактирано от rollin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, rollin said:

Избързах защото щеше да иде цял ден с него, че му махнах водата и нареждах газовите дюзи и рейка отдолу.

Ще има работа да се сваля пак, като обслужваш рейката, даже не казвам ако, щото нищо вечно няма, но се е скрило добре. Евала за желанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, sashua написа:

Ще има работа да се сваля пак, като обслужваш рейката, даже не казвам ако, щото нищо вечно няма, но се е скрило добре. Евала за желанието.

Възможно е, макар че 6 години вече карам на газ и до сега не съм обслужвал нищо освен смяна на филтри на газовото.

Но пък всичко е скрито и много ми допада, а и скоро ще има афтърмаркет горивна рейка с регулатор и манометър и щеше да стане много пренаселено там над всмукателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден на всички.

Изчетох темата с интерес и правя опит да се свържа с Боби на посочения телефонен номер в началото. Напразно, отговор няма, дава само "свободно".

Знаете ли дали все още се знимава с флашването и дали има нови, актуални контакти с него? Или друг в София, който може да извърши манипулцията?

Благодаря ви и пожелавам светли и весели празници на всички.

Редактирано от omax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това му е телефонът и още се занимава с рефлашване, да. Предполагам, че е лудница сега предпразнично при него и затова не вдига.

 

С рефлашване на автомати работи по стария начин – с връзка с украинеца. Ръчните кутии ги флашва сам с по-ниска цена. Мисля, че 100тина лв по-малко от автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. С ръчна 6 степена съм. Ще проявя търпение тогава.

Весели празници

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При флаша, ако се пипа аванса, след това трябва да се кара с високооктанов бензин. 

Иначе може само да се настрои да отваря по-рано витека, което според мен е по-доброто решение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от разговор с Боби ли го знаеш и съответно специфично само за рефлаш на ръчна кутия ли е? Защото Украинецът прави промени по аванса и целият мап е правен така, че да се ползва с обикновен 95 бензин. Няма нужда и полза от по-висок октан.

 

Също така промените не са само аванс и сваляне на витека. Има повече неща и почти нищо от тях не е опционално. Няма опция да не се променя аванса например. По желание е например на колко оборота ще е прекъсвача.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е Боби, но съм говорил с човек, който се занимава с това, тъй като и аз мислех да си мапвам моята и той ми обясни, че като се дърпа аванса и то толкова, че да има осезеаем резултат, след това трябва да се кара с качествено и стабилно гориво, което значи високооктаново, а нашия обикновен бензин 95 е пълна шитня. 

А принципно втек хондите доста си дърпат аванса в стоков вариант, така че смятай като мапера още повече увеличи ъгъла какво се случва, ако горивото е кофти и се възпламенява преди горна мъртва точка. 

 

 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, значи не даваш добър съвет в конкретния случай защото не си запознат с конкретния мап. Както казах, украинецът, който е правил мапа, е съобразил и оптимизирал нещата за работа с обикновен 95 бензин. Явно не е променил достатъчно аванса, за да има нужда от по-високооктаново гориво. А за Боби се говори няколко поста над твоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама 95 в украйна и 95 в България, са ябълки и круши, а нали разбираш, че украинеца ако каже трябва да се кара със 100октана и колко хора ще си направят ремап на колата. Споделям неща, които ми е ги казал уважаван мапър и който ме е отказал от това да му дам едни не малко пари за 15мин работа с лаптопа. А и е хубаво да се има предвид, че тези двигатели са достатъчно надути и са на доста километри и всяка една подобна манипулация сериозно скъсява живота им, особено в комбинация с  некачественото гориво. 

Така че според мен не давам лош съвет или поне вреден. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И разликата при флашване на автомат и ръчка каква е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво точно имаш предвид. Разлика между процеса на флашване на двете няма – мери се на дино, качва се мапа, мери се пак на дино. Като диното е по желание, разбира се.

 

Ако имаш предвид като разлика преди спрямо след рефлаша, графиките напред в темата го показват. Ефектът е акумулативен с други подобрения по изпускателната система. Мапът е оптимизиран за стокова кола с изпускателен колектор и без катализатор. Съответно подобрението е по-голямо, ако има нещо правено по генерацията за намаляне на ограничението на потока.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да поясня - защо за автоматите ползва украинеца, а за ръчките ги прави сам, това ми беше въпроса? Щото нали, картите са си карти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаа, разбрах. Защото не може да се оправи с логиката на автомата и не превключва добре. Затова не рефлашва автомати. Като говорехме преди време мисля, че каза, че е правил експерименти, но все неуспешни и го е зарязал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора и автомата са в добра симбиоза и "озлобиш" ли първия, той спира да е приятел с втория. Все пак, част от управлението му се извършва с педала на газта, друга чрез регистрирания въртящия момент и става сложно, а вероятно капризно отново да се сприятелят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз мнение за един рефлашнат автомат ( не от Боби или украинеца, а с ктунер)...Ми няма промени в поведението на автомата след рефлаша. Сменя си предвките нормално както стокова. Като алгоритъма му на превключване си зависи само от положението на  педала на газта, предавката и натовареността на мотора.  Въртящия момент не е от значение според мен,  предвид че след модификациите има достатъчно такъв в момента на превклюване, но въпреки това превключва и се минава на по-висока предавка . За съжаление не може да се бръкне в мозъка на автомата за да му се каже при WOT (газ до дупка) да превклюва примерно 300-400 оборота по-късно, като така не изпадам от втек и перформънса е по-добър (доказано в ръчен режим). 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се понасят адаптивният му алгоритъм с по-високия въртящ момент спрямо оборотите на мотора в "Д" режима?

При лежрно каране сменя ли под 2000 об/мин на горна предавка? А при динамична езда адаптира ли се към смяна по-късно? В нея принципно сменя предавка чак когато въртящия момент почне да спада, приближавайки се до максималните обороти на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идентично е поведението на автомата преди и след рефлаша. Поне при рефлаша на Украинеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ceco_accord написа:

А как се понасят адаптивният му алгоритъм с по-високия въртящ момент спрямо оборотите на мотора в "Д" режима?

При лежрно каране сменя ли под 2000 об/мин на горна предавка? А при динамична езда адаптира ли се към смяна по-късно? В нея принципно сменя предавка чак когато въртящия момент почне да спада, приближавайки се до максималните обороти на мотора.

Рефлаша "играе" основно във високите обороти и при газ. При лежерно каране горивните карти и настройки са като стоковите. Затова и след рефлаш няма повишен разход на гориво. Така че смяната на предавките е там някъде около 2000, както и стокова. А при динамична езда грам не се адаптира към повишените нютони, както по горе вече писах.  Въртящия момент започва да пада доста преди максималната мощност, така че ттова не трябва да е предпоставка за смяна на предавка принципно.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

С огромен интерес прочетох цялата тема и изгледах всички клипчета.

Карам същата кола, със спомен, че при копуването и собственика ми каза, че тази била по различна и била 201 коня, а не от тези по 19*. Това така и не разбрах вярно ли е, тъй като никъде не намерих такъв мотор а тя е 2003 2.4 i-Vtec, мотора по вин го търсих и е К24А3. 201 коня ми дава да е новата 8ген.

Както и да е не това ми е основното чудене, малко се запалих четяйки темата и смених въздушния филтър с K&N панелен. Имам тръгнала цялостна генерация за смяна. Тамън минах ГТП. Чудя се правейки си една custom  Генерация там където и вие по горе във форума предлагате, тази права тръба, и без катализатор как колата минава ГТП? Това със софтуера малко ме притеснява, колата си е такова слънце, че чак и газ не искам да и слагам. Маслото си го сменям на под 10к и си ползвам 0w30, че така бях чел някъде. 

Та да основния въпрос ми е за генерацията и за катализатора, а ако ме посъветвате за маслото и двигателя възможно ли е да е 201 коня без намеси бих бил благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, K24A3 не е 201 коня, а 140 kw ≈ 190 коня. По въпросът ти за гтп без катализатор – минавало се е през пунктове където не мерят реално газовете. За днешно време не знам, сигурно пак така.

 

За софтуера няма какво да те притеснява, стига да е от доказано място. Ако визираш рефлаша на украинеца, в цял свят карат с него, няма драми.

 

Но тази тема е само за силов тунинг. Нека тук остане дискусия по темата, а не за гтп пунктове и съвети за масло. Ако не можеш да намериш отговор на въпросите ти във вече съществуващи теми, можеш да пуснеш нова такава.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги .Някой може ли да ме насочи къде мога да направя ремап на акорд 7 генерация 2.4 бензин . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-коментираният тук вариант е Боби от HPP в София. Телефонът му също беше някъде из страниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...