Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Някой може ли да ъпдейтне с това дали е забелязъл накакви проблеми след рефлаша при Боби? Тъй като не много хора са го правили, а рефлаша е доста примамлив...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вече 7-8 хил. км след рефлаш проблеми никакви, разхода също се запази, няма негативи от интервенцията...освен желанието да я караш безцелно...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартния мап предполага колата да може да се кара с всякакви - включително скапани горива с октаново число под 95. От писаното от littlebo - ремапа предполага 95 октана и колата ще е по-чувствителна към по-нискокачествен бензин. Както и в други теми съм писал, българският 95 от големите вериги бензиностанции никога не ме е разочаровал (и не съм намирал никаква разлика спрямо австрийски, немски, хърватски, гръцки, сръбски и български 95 - нито в разход, нито в поведение на колата). Но ако зареждате от малки селски бензиностанции или бензиностанции със съмнително ниски цени - има по-голям риск бензина да е разреден и да започне характерно цъкане от вторични детонации - което е опасно.

 

От друга страна хората, които карат с LPG съвсем няма от какво да се притесняват - то е с много високо октаново число (над 100). Ще се радвам хората, които карат на бензин да споделят с какъв бензин карат и дали всичко е безгрижно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай "малкия" дали вече прави рефлаш и на ЦУ2. Струваше ми се, че беше запопнал такова нещо, но не съм сигурен. Имай предвид, че вече живее в Канада, а не Украйна, и заради това може може да отговоря бавно. Мисля, че вече е разработил облака, чрез който да авоматизира рефлаша, при желание да го направиш от друга държава, какъвто случай сме и ние. Не знам какъв е ремапа тук, но при него има и презапояване. Човека е много навътре, ама много навътре в тази област.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремапа е същия.

Украинеца ги ремапва като Боби само му споделя неговия компютър и прави спойките.

Изцяло навсякъде из всички държави дето са обозначени в k24reflash сайта всички така работят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Украйнеца си пиеше коктейлчета на някъв плаж докато рефлашваше моята, аз я карам на бензин едно 20-30 процента и също нямам грижи..Вървеше леко по-добре на бензин но оня ден Теодор я настрои и на газ и сега  колата върви идеално...И не знам кво разбирате под презапояване но и на моя компютър игра поялника...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Змачи бин файла го прави украинеца, Боби право спойките, понеже е невъзможно украинеца да ги прави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нормално е да се презапои нещо,компютъра няма интефейс да му се бръкне в паметта.Или вадят чипа и го набучват на програматор или закачат интерфейс да го мапнат и после го махат - това са 2та варианта.Давам пример със стария обд1 П28/п30 при,който се вади eeprom-a за да се "изгори" че да му се пусне новата карта.Схемата от 30 години не се е променила,просто трябва да знаеш какво правиш :)

Дайте да се похваля малко аз... обърнах си дирекцията и колата ми отдавна е в движение.Минах регулажи на заден и преден мост и всичко е перфект.

В момента имам проблеми с имобилайзера,не знам кабелен проблем ли е или нещо друго,но акумулатора ми умря и може би е това,за сега е оффнат през Кпрото.

Имам клапани на супертеч +0.5 втора ръка,като всмукателния има леко трапче и ще трябва да се минава,но изпускателните са ОК.

За момента съм спрял атмосферния проект защото се каня да пускам 4х4 кутия в шасито и ще видим какво ще стане.

Взех и едно Рекаро от Дц2 ,че ми се седяше на удобно ;)
Филтър вибрант + Вестак,къс интейк правен от мен на ф76 към ф70 до дросела

Има и нов семи слик на федерал 215/45/17

 

12439278_1123940927657238_35628013754692

 

12472524_1108958262488838_28176662091584

 

12321585_1101189719932359_44538664895474

 

12801142_1102978073086857_19449296762271

 

12801210_1102978089753522_43879353401030

 

Редактирано от Nile
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Е как е сега с левият волан? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Е как е сега с левият волан? :)

Не правя кой знае каква разлика.

Предимствата - лесно изпреварване и по добър контрол на скоростния лост,това е :)

Една идея по весело е като давам газ  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето какво ми се падна от снакс за момчета :D

post-9862-0-45989000-1462551494_thumb.jpg

post-9862-0-62583400-1462551561_thumb.jpg

post-9862-0-26464900-1462551722_thumb.jpg

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

Колко струва снакса? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5лв :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра, всичко да е наред ти желая! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, снимай опаковката на тоя снакс... да видя дали тук във Варна го има същия  :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)

post-9862-0-71724400-1464973425_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях сигурен че е точно този! Утре ще видя дали може на едро да се поръча. :)

Честито и от мен! Дано да е това, което си искал, дано това което мислиш да се получи като резултат!

 

И разбрах че като монтираш новите джаджи, щял си да идваш до Варна да пием бира ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги цената при този Боби за ремапа още ли е 600 лв за цялата процедура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално колко кончета вдига това, щото 700 лв. са си доста пари за един чип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По евтино няма...

Виж в първите страници има даже индино графика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чип, а рефлаш. Ами питай Бонго, той е с ръчка и може да каже колко, аз съм с автомат и при мен е друго, автомата гълта доста от мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално вдига 6-7 кончета максимална мощност - и няма чип, говорим за софтуер :) Описано е назад в темата, че това с конете не е толкова просто, понеже в голям диапазон от обороти мощността се увеличава с повече. Освен това при 8ма генерация се оправя и проблема с нелинейното подаване на газ спрямо натискането на педала (натискаш педала 30%, компютъра обаче преценява, че трябва да подаде 15% газ, например). Има и видеа показващи разликата между ремапната и стокова Хонда с К24. Има и дино графики. Търси за "littlebo remap".

 

За повечето хора няма никакъв смисъл да се ремапва каквото и да е - фабрично този автомобил и двигател са прекрасни. Тази тема не е за тях. rollin например е ентусиаст - иска (и като гледам успява) да постигне най-изпипаната 7цата във форума :) Аз в момента не съм в България, но в момента, в който се прибера мисля да я ремапна, защото това с педала ме дразни ужасно много (в началото мислех, че лага идва от торк конвертора на автоматика, в последствие разбрах, че е точно от Drive by Wire). Отделно с професията си на софтуерен инжинер ме побърква, че машината може да работи по-близко до очакванията ми, но заради софтуер не го прави... Но ако си доволен от поведението на автомобила и 700лв са ти чувствителна сума пари, не си струва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е от скоро и се опознаваме. Старата беше сивик англичанка 1.6 и затова тази ми се струва доста мощна. Няма как да се оплача. За момента мисля само едни иридиеви свещи да сложа и евентуално да си проверя катализатора в какво състояние и респективно ако е зле да се махне. Може да поотпуши и още. Аз така или иначе не съм карал друга такава 2.4, принципно гледах 2.0 мотора защото бяха по-евтини, но тази ми изпадна на добра цена и я взех без да имим база за сравнение с друга. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Веселия: Добре де, сам споменаваш, че има клипчета и графики и доказани резултати от рефлаш, а пък ти излизат грешни сметките. Заводската карта и на седан и на комби е твърде икономична. Не знам дали си карал заводска 7ма на дълъг път, че да твърдиш как нямало нужда и кой знае какъв ефект от рефлаш :) Мисля, че и други колеги могат да потвърдят, че им е писнало да я пържат до 7200 и да връщат 2-3 предавки при изпреварване, особено пък и с пълна кола. 

 

Освен повече нютони (20-30) и повече сила във високите, има и втек доста по-рано, който не се усеща като на Б и Д моторите, но определно има ефект. 

 

Лично аз препоръчвам рефлаш на всеки, който се чуди дали си заслужава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не знам как хора с Accord 1.8 стигат до морето :) Сега, не твърдя, че заводски 2.4 върви като немски 6-цилиндров дизел, но твърдя, че и след ремап не върви като такъв. Нека сме откровени - разликата от 0-100 със и без рефлаш е няма и секунда. Ако колата ти е бавна заводски, рефлаша от 700лв няма да я направи коренно различна. Не е като дизеловия ремап, където както със всеки турбо ремап можеш да спечелиш 20% мощност / нютони в почти целия диапазон. Всъщност връщайки се от дизелов ремапнат Акорд, на който разликата от 40 коня беше МНОГО осезаема, намали проблема с липсата на мощност в ниските и намали турбо лага, а ремапа беше едва 400лв и се прави без интервенции, пак може би не е за всеки.

 

Та, не казвам, че ремапа не си струва за никой. Казвам, че не трябва да се поставят грешни очаквания - ако на някой му се струва доста скъпо, накрая може да се разочарова.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремапа на този мотор върви с глава от К20А2. Всичко друго са пари на вятъра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караш ли такъв автомобил с ремап, или просто плямпаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей...Ей колеги, не е нужен този тон.Все пак това са само железа, а ние сме хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото аз съм запознат(не твърдя на 100% че това е най правилното) но в чужбина слагат К20А2 глави защото са по евтини от К24А2(А3 там нямат, но главата е същата) и ползват долнища К24А1 които също са евтини.

Тамошните К24 са с в-тек само на единия вал(с изключение на теьния Акорд- TSX) и за това прибягват към глава с в-тек на двата вала.
Нашето си К24А3 си е с в-тек на двата вала и не вярвам да отстъпва на К20А2.
Второто което е: 
К24А3 е с в пъти по агресивни изпускателни валове от което и да е заводско К20 
К24А2(06+) също е с по агресивни и смукателни и изпускателни валове от което и да е К20
К24 А2/А3 смукателен колектор до 7000 оборота бие всички ОЕМ и афтърмаркет смукателни колектори по КПД - http://www.superstreetonline.com/how-to/engine/sstp-1002-k-series-intake-manifold-shootout/

 

Аз не мисля че с К20 глава ще се получи космос разлика... Все пак това си е лично мое мнение :)

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам автомобили, които ти никога няма да имаш вероятно и никога не плямпам.Относно франкенщайна, който посочих, е доста популярен сред плямпалата из Хонда средите.

Колега, въобще не ме интересува ти какво караш и дали аз някога ще карам, това което ти караш. Не ме интересува никакъв франкенщайн. Предното, както и последното ти изказвания са заядливи, но така и не получих отговор, а може и да не отговаряш вече.

Твоят отговор е типичен такъв на политик. Питат го едно, той отговаря каквото си знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не смятам да влизам в полемики с когото и да било. Изказах мнение, което поддържам и смятам да правилно. Не приемам критики от лаици по мой адрес. Пак казвам, че от чист рамап на стоков мотор (бензин) файдата е пренебрежимо малка и не си струва парите.Но все пак мерак с пари се гаси.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рефлаш на стоков Акорд(примерно) сваля 1 секунда времето на 402м което е повече от добро и едва ли има друг бензинов-атмосферен мотор който след рефлаш да направи тая разлика.
Ясно че това се дължи на стоково скупените му възможности а не защото е някакъв извън земен...

Акорда стоков е 16.5 на 402м, а след рефлаша е 15.5(че и по надолу даже)

Другото тъпо нещо за не вървенето на Акорда са гадните предавателни числа.
След франк-изпълнението със скоростите което направих колата се движи страхотно за килата си.

 

Но точно поради факта че никой не се включва в темата и стана така че само аз пиша и никой нито коментира нито споделя от доста време не пиша какво правя и с какви въпроси се сблъсквам, че стана монолог.

 

пп... да не съм офф по темата
Ето малко инфо за маховиците за К серия - ОЕМ и Афтърмаркет
https://www.drive2.ru/l/4773977

 

пп... и Ето на една ITR сложени валове(смукателен и изпускателен) от Акорд К24 какво се получава
https://www.drive2.ru/l/451508678583911199

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се бъркам да ми поясноте. При 2.4 бензина 7ма серия на Акорд нали имаше втек само на смукателите, а 8ма и на изпускатешита, за това е с 11кс повече? Защото по-горе сте писали и на двата вала?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 7-ма ген 2.4 е с в-тек на двата вала. 8-ма ген(CU2) е с още по агресивен смукателен вал и с още няколко леки промени е повече коне.
Също така CU2 вече е с 50градусово VTC и с бутала със степен 11:1 спрямо К24А2-3 които за 10.5:1

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Франка,за който говори полицая наистина е много популярен ,да не кажа това е единствената опция за долнище К24 да изкара нещо по-добро.

Главитe естествено са различни,при Type R К20а /А2 портовете са много по отворени,което дава значително превъзходство на големия обем да диша свободно.Минуса на големи портове е ,че въртящият момент в ниските става по-малък.К24 е проектиран да работи на по-ниски обороти затова и компонентите в него имат различен работен диапазон.К20 главата имат 50 градуса VTC още от завода.Колкото и да чета по форумите,билдове с чист К24 много рядко срещам.Цените на главите дори са обратни, К20А в щатите се търгува колкото 2 суапа К24,просто защото този мотор е .... как да кажа,англичаните имат един израз "push the limits".Honda през годините винаги прави през определено време един такъв killer engine ,Б16а1, б18ц ,к20а/з. "R" главите винаги са по-пипнати от другите още от завода,като тази на К20a се доближава до колосалните 300 cfm още с базовите си форми/компоненти. Та искам да кажа,че тоя мотор е стиснат от завода.....Разгледайте дино графики на стокови или не толкова стокови франка и сами ще видите резултатите.

Графиката е много показателна за NA потенциала на този франк.

Сетъп на тази графика е изцяло с ОЕМ части,като те са.с Генерация на Ф76 щеше да лепне +10 кончета още

 

 K24 bottom end, TSX pistons and rods, K20 (8th Gen Civic Si)
head, RDX injectors, Skunk2 Header, 60mm exhaust, CAI. All OEM except
for injectors, header and intake. Tuned by Tim on our Dynojet. 238 WHP,
185 Torque. Check out the comparo graph; Blue = same car w/OEM K20 at
...this year's Dyno Day (different header), red = hybrid motor. 

 

2.0Lvs2.4L.jpg

 

Има много графики,клипове,който иска може да потърси ,има и по-големи числа,има и по-малки,но в никакъв случай не могат да се сравняват със стоковата глава на К24.

Ако билдваш к24 ползваш голям обем,ако пък си с к20 компенсираш обема с големи обороти ~ + 2000 сравнение с тези на К24.

 

Ето снимка на портовете

 

14302360_1240226602695336_1483898073_nV4

Редактирано от Nile
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десо, не слагай всички К24 под един знаменател защото не са :)
К24 е евтино ако е К24А1 - от CR-V
Виж другите как са като цена.
K24А2(А3) имат доста големи разлики(хардуерни) в зависимост от годините на производство.
K24Z3 - или по ясно казано Акордовия мотор след 2008г OEM е с 50градуса VTC
 

Що се отнася до CFM-a то К24 06+ главата е с повече CFM от К20А глава  - 

Цитат:
A 2006+ TSX motor, has a head that flow better than a stock k20a or k20a2 head. It flows around 20-30 cfm more. So in that case, it is a better head than stock.

 

Така че не очаквайте както вече ви казах Космос разлика като сложите на Акорд К24 глава от К20 - едно че е с по слаби валове, и друго че ако е 06+ е и с по добра глава.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как или кое, не знам кое от двете е по-правилно, ще бие производителността и ефективността спрямо парите при рефлаша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...