Jump to content
Sign in to follow this  
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

На 15.02.2021 г. at 10:47, tenata написа:

Не, говоря за следния тип настройки: 

1. При каква осветеност на дневната светлина да ти се пускат фаровете - Low, MId, High

2. Колко време да ти светя фаровете след като загасиш колата

3. Дали задната щора да се сваля автоматично на задна скорост

 

и още доста други неща, който по начало са избрани по "подразбиране".

 

За да влезеш в това "Custome menu", колата трябва да те разпознае като "Driver1" или "Driver2".

то може и аз да не съм го направил като хората, но аз не успях да влезна в това меню.

Книжката ми е на BG, ще направя няколко снимки през седмицата.

 

Та за това питам някой бърникал ли е по тези настрийки.

 

Автоматичното сваляне на задната щора е много дразнещо. Ако някой измисли начин това да се изключи ще е страхотно. Дори обмислям да я изключа от обуксата при вдигнато положение.

Edited by dragomirrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мен не ме дразни, но я ползвам само кгато ме помолят, а тогава авто свалянето при маневриране назад е полезно.

Но не би било зле сама да се вдига след този случай, тоест - при задна да е само временно свалена и после да си има памет за вдигната позиция.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5D5380CF-0D7E-4D7F-8454-ED863A7DC88E.jpeg
как се влиза в това “custome” меню.

Ако наистина това не важи за коли от Европа, сме бати прецакатите

Edited by tenata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами нещата от последните две снимки мойта ги няма тия екстри,а е швейцарка.Имам нещата от втората снимка  на инфо бутона. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, от скоро и аз се сдобих с HONDA LEGEND. Все още опознавам колата и докато се рових я нета попаднах на един руски сайт с описани за колата и настройки.

https://zinref.ru/avtomobili/Honda/009_00_00_Honda_Legend_manual/000.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

След част 29 са обяснени настройките за тези за Европа 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В мометна колата ми е с 17 и мисля да ги оставя за зимния сет.

Нещо все ме гложди да пробвам други 17 или 18, но немога да намеря инфо какъв трябва да е офсета (от-до)

Централния отвор разбрах че 64,1мм а болтовото разтояние 5х120.

Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите.

Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.

Edited by tenata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, tenata написа:

Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите.

Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.

Кой каквото и да напише - няма да стане само по данни. ЕТ-то няма да ти помогне, дори да минеш на 45 или по-малко.

10-тина пъти свалях предно ляво колело, за да меря на живо, защото това което няма да намериш в никой каталог е ширината на спиците по оста на джантата.

Ледженда е с 4 бутални стационарни предни апарати и му трябват тънки и изнесени почти до лицевата част спици. Дори от Одисей и Полот не стават.

Ако не намериш оригинални за модела, въоружи се с нерви, инструмент и приятел с автоморга.

Аз мерих от Корвет, Туарег, Т4, МБ, БМВ (няколко сета) и още разни - всички спици опират, защото са преоразмерени, а Хондовите са (евати жантата).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това което ми пасна е куча марка - карано на Опел Инсигния 2012 кроскънтри.

18" 8.5J ET 45 5x120 + втулки и 20 нови гайки, понеже отворите не побираха оригиналните.

Наложи се и малко да пилна ръбчетата на апаратите - побългарихме самурая.

IMG_20210223_175206.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_133732.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_132820.jpg

IMG_20210222_200111.jpg

IMG_20201224_111337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 23.02.2021 г. at 20:12, ceco_accord написа:

Това което ми пасна е куча марка - карано на Опел Инсигния 2012 кроскънтри.

18" 8.5J ET 45 5x120 + втулки и 20 нови гайки, понеже отворите не побираха оригиналните.

Наложи се и малко да пилна ръбчетата на апаратите - побългарихме самурая.

IMG_20210223_175206.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_133732.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_132820.jpg

IMG_20210222_200111.jpg

IMG_20201224_111337.jpg

Явно ще е тегава работата, мерси колега!

 

Edited by tenata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма нужда да цитираш пост над твоя.

Стискам палци да откриеш подходящи и да се похвалиш с находката си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, на сайта на AEZ има добър 3D конфигуратор за джанти. Там можете да се ориентирате кои ET-та стават. За легена взех 8Jx18H2 ET43 5*120 и пасват перфектно спрямо спирачни апарати, калници и окачване.

DSC_0527.jpg

DSC_0538.JPG

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...