Jump to content
Sign in to follow this  
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

На 15.02.2021 г. at 10:47, tenata написа:

Не, говоря за следния тип настройки: 

1. При каква осветеност на дневната светлина да ти се пускат фаровете - Low, MId, High

2. Колко време да ти светя фаровете след като загасиш колата

3. Дали задната щора да се сваля автоматично на задна скорост

 

и още доста други неща, който по начало са избрани по "подразбиране".

 

За да влезеш в това "Custome menu", колата трябва да те разпознае като "Driver1" или "Driver2".

то може и аз да не съм го направил като хората, но аз не успях да влезна в това меню.

Книжката ми е на BG, ще направя няколко снимки през седмицата.

 

Та за това питам някой бърникал ли е по тези настрийки.

 

Автоматичното сваляне на задната щора е много дразнещо. Ако някой измисли начин това да се изключи ще е страхотно. Дори обмислям да я изключа от обуксата при вдигнато положение.

Edited by dragomirrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мен не ме дразни, но я ползвам само кгато ме помолят, а тогава авто свалянето при маневриране назад е полезно.

Но не би било зле сама да се вдига след този случай, тоест - при задна да е само временно свалена и после да си има памет за вдигната позиция.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5D5380CF-0D7E-4D7F-8454-ED863A7DC88E.jpeg
как се влиза в това “custome” меню.

Ако наистина това не важи за коли от Европа, сме бати прецакатите

Edited by tenata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами нещата от последните две снимки мойта ги няма тия екстри,а е швейцарка.Имам нещата от втората снимка  на инфо бутона. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, от скоро и аз се сдобих с HONDA LEGEND. Все още опознавам колата и докато се рових я нета попаднах на един руски сайт с описани за колата и настройки.

https://zinref.ru/avtomobili/Honda/009_00_00_Honda_Legend_manual/000.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

След част 29 са обяснени настройките за тези за Европа 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В мометна колата ми е с 17 и мисля да ги оставя за зимния сет.

Нещо все ме гложди да пробвам други 17 или 18, но немога да намеря инфо какъв трябва да е офсета (от-до)

Централния отвор разбрах че 64,1мм а болтовото разтояние 5х120.

Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите.

Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.

Edited by tenata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, tenata написа:

Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите.

Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.

Кой каквото и да напише - няма да стане само по данни. ЕТ-то няма да ти помогне, дори да минеш на 45 или по-малко.

10-тина пъти свалях предно ляво колело, за да меря на живо, защото това което няма да намериш в никой каталог е ширината на спиците по оста на джантата.

Ледженда е с 4 бутални стационарни предни апарати и му трябват тънки и изнесени почти до лицевата част спици. Дори от Одисей и Полот не стават.

Ако не намериш оригинални за модела, въоружи се с нерви, инструмент и приятел с автоморга.

Аз мерих от Корвет, Туарег, Т4, МБ, БМВ (няколко сета) и още разни - всички спици опират, защото са преоразмерени, а Хондовите са (евати жантата).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това което ми пасна е куча марка - карано на Опел Инсигния 2012 кроскънтри.

18" 8.5J ET 45 5x120 + втулки и 20 нови гайки, понеже отворите не побираха оригиналните.

Наложи се и малко да пилна ръбчетата на апаратите - побългарихме самурая.

IMG_20210223_175206.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_133732.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_132820.jpg

IMG_20210222_200111.jpg

IMG_20201224_111337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно ще е тегава работата, мерси колега!

 

Edited by emod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма нужда да цитираш пост над твоя.

Стискам палци да откриеш подходящи и да се похвалиш с находката си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, на сайта на AEZ има добър 3D конфигуратор за джанти. Там можете да се ориентирате кои ET-та стават. За легена взех 8Jx18H2 ET43 5*120 и пасват перфектно спрямо спирачни апарати, калници и окачване.

DSC_0527.jpg

DSC_0538.JPG

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добро утро и честит 3-ти Март.

В неделя чоплих по пепелника пред скоростния лост понеже не се затваря и стои постоянно отворен.

След разглобяване и оглеждане как работи, установих че механизъмчето което "заключва и отключва"

капака на пепелника е счупено. На снимката се вижда една бяла *ишка на която е заминало едното зъбче.

Ако някой знае как може да се излекува или да се замени от друг модел (кой?).

mechanisym ashtray.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

да споделя случката от вчера и продължението от днес.

Колата започна да прекъсва (както на бензин, така и на газ) снощи като се пребирах от работа, светна чека и "SH-AWD".

Бях се замислил да я засилвам в Бултрако Пловдив, но преди това реших да мина през препоръчан газаджия.

Отидох днес при него, пали колата и ми казва работи на 5 цилиндъра, това и на мен ми е ясно.

Вкара я в халето, махна кората и когато изключи средната бобина от трите на предния ред (незнам кой цилиндър е това) нищо не се промени.

Разви гайката и като дръпна бобината тя излезе със свеща 🙈. Викам си баси мамата, токова нещо не бях виждъл.

Майстора веднага, прецакана ти е резбрата. Имах в багажника старите свещи от предишния собственик (NGK -са) (стар ладажия съм), слага ме я и се стегна.

без проблем. Как е станало това - или е забравена да се стегне или се е развила сама????

Сложихме старата свещ и колата леко се пооправи, изчисти грешките ( имаше missfire на 2,3,5), но пак си прекъсва и чека светна отново.

Поръчах 6 нови NGK и една нова бобина, понеже тази в момента е със доста нарушена изолация от страната на свеща.

Утре ще споделя дали има подбрение или ще трябва да купя още 5 бобини за да съм сигурен.

Чух с предишия собственик и ми сподели че от както е при него е сменял само свещи, бобини не е.

М/у предишния сменил NGK свещи с DENSO. Сега ще махам DENSO-то и пак ще е с NGK.

 

С какви свещи и бобини се препоръчват/карате вашите Хонди.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е готова.

6 нови свещи - профилактично NGK иридиеви

1 бобина - старата бобина Hitachi беше разкъсана от развитата свещ най-вероятно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Светят ли грешки, или вече няма missfire и мотора се "кротна"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мотора е добре, работи на "6" ;).

Може ли да ме насочите към каква диагностика да си закупя.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

относно диагностиката, познат ползва следната техника - https://www.avtodiagnostika.bg/profesionalna-avtodiagnostika-launch-x431-easydiag-za-android-s-palen-paket-softuer-ot-x431-pro3.html , четох колата с него, прочете обсолютно всичко, но ми идва малко скъпа - няма да работя като диагностик.

Има опция за "специални фукнций, но ме посъветвах да не рова, че може да затрия нещо.

 

Спрял съм на следното:

https://www.avtodiagnostika.bg/autel-ap200-s-palen-paket-softuer.html

Някой имали преки впечатления, понеже на описание го докарва на това което на мен ми трябва.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

За 100 доларес Thinkdiag с ъпдейт за една година, всички марки и функции. След  1 година си го ползваш без ъпдейти, или си плащаш за ъпдейт.

Edited by jijane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Относно джантите, моят случай е точно обратният - купих колата с афтърмаркет 18-ки и искам да ги сменя с оригиналните 17-ки.

 

Колата дойде с много добър и качествени Rial със сложени втулки още в Швейцария, със техни си гайки, които хем са M14, хем са с по-малък външен размер (май са 19), за да влязат в джантите.

 

Но искам да ги сменя с оригиналните 17-ки именно заради гайките - предпочитам и джантите и патерицата да се завиват с едни и същи гайки и това да става с оригиналния ключ, който си е в колата (май е 21).

 

Всички знаем, че оригиналните гайки за Леджънд са широки, с вградена шайба и не конусовидни (както всички останали) и съответно оригиналната алуминиева патерица е правена като за тях. И съответно не ме кефи идеята да карам постоянно с два ключа и торбичка гайки някъде из багажника, за да мога да реагирам, ако случайно се случи случка.

 

Проблемът е, че оригиналните 17-ки се оказва, че са доста дефицитна стока - на няколко пъти ме изпревариха с купуването по обява, на други места им искат безумни пари, имах и няколко неуспешни опити за преговори за бартер. Да не говорим за невменяеми моргаджии, които не могат да проведат смислен разговор по телефона и не им се занимава за някакви си джанти.

 

Та, търсенето продължава.

Edited by Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли какви са симптомите за заминали тампони на двигателя и кутията?

Появи се една лека вибрация в таблото някъде точно в центъра,при много леко тръгване с газ се чува само,та се чудя от какво може да е и се съмнявам в тампоните на двигателя.Знам че са няколко маслени и не са евтини,та има ли как да ги тествам за да разбера дали е от тях.На пръв поглед изглеждат здрави ама знам ли.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 26.03.2021 г. at 12:03, Victor написа:

Относно джантите, моят случай е точно обратният - купих колата с афтърмаркет 18-ки и искам да ги сменя с оригиналните 17-ки.

 

Колата дойде с много добър и качествени Rial със сложени втулки още в Швейцария, със техни си гайки, които хем са M14, хем са с по-малък външен размер (май са 19), за да влязат в джантите.

 

Но искам да ги сменя с оригиналните 17-ки именно заради гайките - предпочитам и джантите и патерицата да се завиват с едни и същи гайки и това да става с оригиналния ключ, който си е в колата (май е 21).

 

Всички знаем, че оригиналните гайки за Леджънд са широки, с вградена шайба и не конусовидни (както всички останали) и съответно оригиналната алуминиева патерица е правена като за тях. И съответно не ме кефи идеята да карам постоянно с два ключа и торбичка гайки някъде из багажника, за да мога да реагирам, ако случайно се случи случка.

 

Проблемът е, че оригиналните 17-ки се оказва, че са доста дефицитна стока - на няколко пъти ме изпревариха с купуването по обява, на други места им искат безумни пари, имах и няколко неуспешни опити за преговори за бартер. Да не говорим за невменяеми моргаджии, които не могат да проведат смислен разговор по телефона и не им се занимава за някакви си джанти.

 

Та, търсенето продължава.

една година и половина,дебнах за такива джанти и се сдобих с много добри такива,бих казал по-случайност,просто преглеждах обяви и попаднах на тях 500 лева

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не можах да си намеря 17-ки, но като разгледах сравнително редкия размер гуми 235 50 17, минах на издирване за втори сет 18-ки. Поне 245 45 18 има доста модели гуми. Ама пък Легендарното междуболтово, централен отвор и ЕТ са много рядки, та едвам се сдобих с пасващи халуминки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей от дълго време имам желание да си закупа Honda Legend спрял съм се на една, но имам притеснения относно радар тъй като знам, че е имала съвем лек удар отпред и се е била активирила системата за защита на пешеходци. Ударът е бил изключително лек само леко пукната броня. Та въпроса ми към вас е дали бихте дали някъв начин за тест на системите свързани с радара. Към момента не свети нищо на таблото. Ако са ичистени към момента грешките нещо като откачане на акумулатор дали би провокирало проверка и евентуално показване на грешка? Благодаря предварително. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честит Ти мерак, но не пиши 1 въпрос в различни теми.

Просто активирай круиза и покарай колата. Малко градско ще покаже дали системата работи, а тя е вързана с радара, защото следи скоростта на движещата се пред теб кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се за което. Благодаря за отговора и още едно въпросче дали има нещо което трябва да огледам или проверя което би създало проблеми свързано с това, че е била активирана системата за пешеходи. Тъй като информацията е оскъдна а прочетох, че е доста скъпо :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами, дали пиропатроните на предния капак са сменени и дали записва грешка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...