Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Имам брц газ.Мислех,че може и нещо оттам да се ебава,но нищо не е пипано освен смяна на филтри.

Какво може да е според теб и ще го проверя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно е пълнен преди година и половина.Лятото климатика си работи супер,става хладилник за 5 мин.Мислех си възможно ли е въпреки,че работи това моторче 23 все пак да не работи коректно и да не успява добре да мести клапата или самата клапа да е счупена нещо и за това да не може да мести въздуха от студено към топло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак,опитай се да му направиш RESET.

Такъв проблем ме се е случвал два пъти (не Хонда) на една от колите преди време и го реших по този начин. Трябва да му дръпнеш буксата за две-три минути. Някъде в Тубата гледах, че руснаците при такъв проблем го решават с тест на таблото, но каква беше комбинацията от натискане на копчета по таблото нямам спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната ми кола бяха вързали изпарителя преди едната зона и по този начин я бяха шунтирали.Иначе клапани разглабях,чистих всичко работи но не се регулира температурата.Само че моята духаше само топло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.02.2018 г. at 8:27, Dragi4 написа:

2134

Здравейте колеги. В момента карам един стар Мерцедес. Но следващата кола надявам се да бъде Легенда. При това скоро. Обикалях, разгледа две. Като кола се влюбих в този модел. Като състояние се разочаровах от конкретните автомобили. Искам да споделите мнение за https://m.mobile.bg/details/11601795066569164. Тази кола, някой гледал ли я е. И за тази https://m.mobile.bg/details/11607711570815610

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте да се включа и аз с един проблем. Падна ми акумулатора скоро, неясни причини, днес пуснах ток от друга кола запали веднага. Всичко точно, но багажника не ще да се отвори, нито от копчето вътре, нито от дистанционното. Някакви идеи какъв е проблема и как да го оправя, или къде да я водя да я гледат по тов време на годината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад в багажника трябва да има аварийно отваряне, свали задните седалки и го отвори от там и виж дали ще се оправи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли как се свалят задни седалки на Ледженд и какво има зад тях?

Панделиев, виж дали можеш да бръкнеш в багажника през ски отвора и да стигнеш с нещо дълго до капачето на капака за багажника. Ако не и си от София - иди в понеяелник до Юби-Ко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица нали откачих оригиналния блутут заради утечката която се появи от него и понеже не ме свърта нещо да не работи по тая кола,и взех за коледа това http://www.proarm.info/product/441/wefa-honda-usb-interfeys-s-bluetooth-za-honda.html и съм много доволен работи супер и хората ги препоръчвам,истински про-та:)

Обаче проблема с парното остава и незнам накъде да се насоча вече.От газ инжекциона отпада,тоя ресет който го предлага адаша не мога да го направя засега.Гледах клипчета в тубата за всички други Хонди има някакво решение за нашите Легенди нищо както винаги:) Приемам идеи всякакви

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлично инфо за блутут модула,това трябва да се добави и в раздела за 7ма генерация-също често се случва и при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговорите, успях да го отворя с аварийното, но когато го затворя продължава да не реагира. Ключалката не мърда само ръчно като дръпна въженцето тогава се отваря иначе си стои заключено. Май ще я водим на доктор в понеделник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята, като я взех, не работеше задно ляво стъкло - от никой бутон. Оправиха го софтуерно - били си "забравило" позицията.

Съответно тръгна и комфорт модула, който отваря и затваря стъклата и шибидаха от дистанционното.

Може и при теб да мине с "малко кръв".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, pepur написа:

Отлично инфо за блутут модула,това трябва да се добави и в раздела за 7ма генерация-също често се случва и при тях.

 

Преди 8 часа, pepur написа:

Отлично инфо за блутут модула,това трябва да се добави и в раздела за 7ма генерация-също често се случва и при тях.

A kъде се намира блутут модула защото и аз май имам същия проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво масло препоръчвате за скоростната кутия диф и прочие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jackass9

Сваля се кората под жабката и с дълга ръка трябва да го намериш над жабката,изключваш от буксата и game over

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за тъпия въпрос, но тази кора как се сваля, че има бая болтове отдолу, да не взема да откача цялата жабка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я разглобявал аз за да помогна и за това моя съвет е да отидеш при някой които разбира да не стане беля.Аз препоръчвам сервиза за аларми на кръстовището на Тодор Александров и Одрин до гумаджията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масла на хонда,моите ги смених преди 2 години,раздатката събира между 300 и 400 грама,диференциала е някъде около 3,5 литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.12.2020 г. at 14:37, Pandeliev написа:

Колеги, благодаря за отговорите, успях да го отворя с аварийното, но когато го затворя продължава да не реагира. Ключалката не мърда само ръчно като дръпна въженцето тогава се отваря иначе си стои заключено. Май ще я водим на доктор в понеделник.

Здрасти колега да не си натисна копчето в жабката за багажника? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, но не съм проверявал това. Бях откачил акумулатора за няколко дни, и сега се отваря от дистанционното, но с копчето вътре на вратата не става.

А и преди се отключваше само като натисна бутона на дистанционното за вратите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ако е 2 пъти, за да отключи всичките.

Цъкни копчето в жабката нягоре - ON.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана, много благодаря, явно съм го цъкнал без да се усетя или някой друг го е бутнал.

 

Между другото по темата за светлините, и аз звънях на Avitel да видим с тоя DRL модул как ще са нещата, когато ми го инсталират ще споделя как е.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Искам да ви питам как полирате емблемата?

 

Зная че има доста сензори в нея и не искам да рискувам с нещо. В момента e супер захабена като на някои коли фаровете :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги,

 

Като заклет фен на БМВ все още :),и като цяло към колите от всички марки, най-накрая се сдобих с японската Легенда.

Колата е взех от познат в перфектно техническо състояние, без забележки от вън но с  доста занемарен вътрешен интериор.

Закарах я при познат за "детайлинг от вън и вътре" - пране, тапицер където беше нужно, полиране, фолио на фарове и полагане на керамика.

Резулта е внушителен особенно по интериора, за което съм най-доволен. прилагам малко снимков материал.

преди:

sasasa.thumb.jpg.867387ff6cf4c5ffa29fa66f8bc3855a.jpg

след: 

jkjkjkjkj.thumb.jpg.c8d3b23924ad3827cb914ed4c89def97.jpg

rererere.thumb.jpg.02da1bf76687791053d4fe8710076dc3.jpggfgdfg.thumb.jpg.debfb364b8e0d4b971e694a67ad99027.jpgdfdsfds.thumb.jpg.6be3900ec0207dba462bd671b7e05d2c.jpgcxczxcx.thumb.jpg.a5b9cb090e8416413cdb7990e3fe5636.jpg

 

Но има неща които леко ме смущават и искам да се посъветвам с вас.

1. Как може да няма USB или AUX заводски. Какви варианти има за набяването им, къде и кой го прави?

2. Не ме светят всички бутончета на климатроника. Сменяла цялото панелче от друга Хонда или може някой да го направи?

3. Камерата за заден ход е с отваратително качество. С какво може да бъде подменена, къде и кой го прави?

 

Поздрави

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, reddek написа:

Здравейте колеги,

 

Искам да ви питам как полирате емблемата? ... В момента e супер захабена като на някои коли фаровете :) 

Ами, като фаровете. Като я полираш, ще забележиш че има и микро пукнатини, но да не ти пука, ако радара работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и на теб Тена!

Изглежда като нова, а другото поетапно.

Пловдив е голям град, може да има още някой Легендарен, а и София ти е на 1 час кеф. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен😄 Сдобил си се със топ автомобил който е далеч пред бмв технологично към тези години,а пък като здравина и качество на изработка сам ще се увериш в последствие,че на пазара няма такова качество за тези пари.Има и минуси разбира се,но на фона на плюсовете те са нищожни😁

По точка 1 прочети моя пост малко по нагоре и ще ти стане ясно какво ти трябва.

Точка 2 иска разглобяване на целия панел и подмяна на диодите.

Точка 3 ще трябва да се примириш с това качество.В тубата има доста клипове със заигравки по дисплея,но смяна на резолюция не съм виждал,а съм изгледал почти всичко в тубата за тоя параход заради шибания ми проблем с парното които още не съм решил🤔

 

Ако има друго питай😀

 

 

Редактирано от mittaka7
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За блутут устройството и не светещия панел на климатроника ми се изясни, дори и видях как се разглобява предния панел.

Между другото има много повече инфо за Акура RL от колкото за Legend-a в тубата.

За камерата гледах клип, но сега немога да го намеря, само от смяната на старата с нова изображението се подобри драстично.

Другото което се сетих, защо подбна кола с такива размери няма парк-троник, не че ми е нужен, но все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преден и заден са се поръчвали отделно като екстра и затова много от Легендите  нямат.Началната цена на нов Леджънд в Бултрако е била около 125 000 лв и да няма парктроник наистина е странно,но като имаш камера малко се обезмисля парктроника.Като намериш клипчето го пусни тук да видим.Имай предвид факта,че РЛ и Легендата си приличат,но всъщност са си два различни модела.Имам познат в Америка с РЛ и от него знам,че РЛ е влизал по гаранция за много проблеми с електрониката,окачването и бутала.Много части не съвпадат и трябва да се внимава като се поръчват неща от щатите.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mittaka7 написа:

Преден и заден са се поръчвали отделно като екстра и затова много от Легендите  нямат.Началната цена на нов Леджънд в Бултрако е била около 125 000 лв и да няма парктроник наистина е странно,но като имаш камера малко се обезмисля парктроника.Като намериш клипчето го пусни тук да видим.Имай предвид факта,че РЛ и Легендата си приличат,но всъщност са си два различни модела.Имам познат в Америка с РЛ и от него знам,че РЛ е влизал по гаранция за много проблеми с електрониката,окачването и бутала.Много части не съвпадат и трябва да се внимава като се поръчват неща от щатите.

 

 

Легендата която взех, забравих да спомена е “българче” поръчано от Бултрако и карана само в БГ.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да изкажа и аз мнение за Avitel, днес си взех колата от тях за DRL модула, страшни пичове!

 

Много усмихнати и приветливи хора, като оставих колата ми обясниха всичко, че този DRL модул се връзва на дългите светлни работи на 30% и т.н.

Обаче тъй като моята е с ЛЕД дълги явно е по-различна схемата, обадиха ми се да ми обяснят, че заради ЛЕД светлините, когато се включват при паленето на колата премигат няколко пъти за около 3 секунди и дали все още искам да го сложат, казах им че не е проблем това и бяха готови още същия ден, около 70-80 лева излиза цялата процедура. Също ги помолих тъй като ми беше изгоряла крушката на късите да я сменят и нея, и това направиха.

 

Та с 2 думи Препоръчвам ги ако някой има желание да слага такова чудо.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за 30 минути си оправих потъмнялото странично огледало. Чудо! Сега виждам! Елементарно е. Натискаш стъклото/огледалото в горния край. Щтрака докато се подаде отдолу. Хващаш отдолу нагоре и се откопчава. Откачват се буксите и готово. Разкопчава се пластмасова гривна с много щипки. Гривната притиска двете стъкла. Между тях е лайняния гел, който ще изчистя със спирт. Идеята е да се разделят двете стъклени части. Горната е само стъкло, но е със защитно покритие. Може да се изхвърли, но аз си я върнах, след като я почистих. Използвайте ръкавици! Няма миене тая гад. Двете стъкла разделих с макетен нож. Ако ви е на паяжина и е потъмняло то така или иначе не работи. Махайте! Жичките и буксата на затъмняването се маха и изолира, но подгрева да се включи, той ще работи.

Ето и малко инфо от руснаците:

https://www.drive2.com/l/459788825774793838/

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pandeliev, ако дългите са ти лед, то не знам дали е удачно да се използва дрл модул на 30%. Обикновенно ледовете имат драйвери, които стабилизират тока на диодите. Та провери дали модула няма да навреди на драйвера(ако е включен преди него), това премигване може да се дължи на опита на драйвера да запали лед-вете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

didipov те всъщност ги вързаха на 60% защото това е минимума на който работят стабилно, обясниха горе долу това което ти каза, за тока на диодите.

 

Изглежда си работи нормално за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера, разглеждах книжката и видях, че има различни опций да се настройват според всяка нужда и тн, след като се задържи бутона с иконка "I".

Но при мен не се получи, понеже колата не ме разпозхаваше като "Driver1" или "Driver2".

Имаше някаква препрадка и към ключовете, но не успях нищо да направя на края.

Забелязах също че страниците с тези "custom" настройки. не са валидни за коли от Европа, така ли е?

Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и как го е решил?

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За запаметените позиции на седалка / волан ли говориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, говоря за следния тип настройки: 

1. При каква осветеност на дневната светлина да ти се пускат фаровете - Low, MId, High

2. Колко време да ти светя фаровете след като загасиш колата

3. Дали задната щора да се сваля автоматично на задна скорост

 

и още доста други неща, който по начало са избрани по "подразбиране".

 

За да влезеш в това "Custome menu", колата трябва да те разпознае като "Driver1" или "Driver2".

то може и аз да не съм го направил като хората, но аз не успях да влезна в това меню.

Книжката ми е на BG, ще направя няколко снимки през седмицата.

 

Та за това питам някой бърникал ли е по тези настрийки.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, разбрах, но не съм ръчкал. Ще е любопитно. Не съм ги настройвал специално, но след като свалях акумулатора за денонощие преди седмица, не забелязах промени, освен че се наложи да си запаметя пак позиции 1 и 2 на седалка / волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...