Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Колеги някой да знае цената и от къде мога да си взема маркуча от въздушния филтър към дросела,че лекичко се поразцепил :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж някоя на части,аз моя така го намерих в идеално състояние.

Другия вариант е Бултрако 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, mittaka7 написа:

Виж някоя на части,аз моя така го намерих в идеално състояние.

Другия вариант е Бултрако 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 hours ago, Sakar said:

Колеги някой да знае цената и от къде мога да си взема маркуча от въздушния филтър към дросела,че лекичко се поразцепил :D 

https://www.rockauto.com/?carcode=1434517&parttype=6344

Аз от тук си го поръчах моя 20долара ;)  За 5 дена дойде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, попаднах преди малко на едно видео за скрито меню с настройки за Acura е, но предполагам, че няма да има разлика та реших да споделя:

 

Не съм сигурен дали е пускано и преди, знам че имаше с друга комбинация и предполагам, че беше за меню с различни настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, който търси КВ4, но на този етап непритежаващ такъв автомобил, се чудех следното. Бихте ли споделили, кои са недостатъците на Легендата, кое не ви харесва във вашите автомобили? 

Редактирано от Bekario

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е въпрос на гледна точка и персонален мироглед, така че намери и тествай.

Аз, понеже съм вехт нямам критики - устройва ме напълно.

Но на някои младежи може да им липсва усещането за модерност, от към гаджети.

Няма да я хваля, а само ще спомена че на вторичния пазар алтернативен автомобил от нейната категория за комфорт и солидност е 3 пъти по-нов и 4 пъти по-скъп.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bekario  Абсолютно съм съгласен с Цецо, аз лично намирам круиза в хондата за ненужен просто това никога не го ползвам но има колеги за които това е на първо място когато гледат един автомобил и още и още .....

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално на Ледженда той си работи приемливо, но има специфика, защото е старо поколение. Работи в диапазона от 40 до 180. Тоест, намалява в града, но не спира колата до 0. Не е удобно да се разчита на него в трафика, но когато е разработван, концепцията му е била релакс, а не безопасност. При спокоен трафик и няколчочасов преход му намирам място, за да сменям позата на десния крак. Задал съм му мин дистанция и я съблюдава стриктно, спира по-добре от мен, обаче си е програма, а не изкуствен интелект, та да отчита и периферно субективни фактори. Но пък радара му е постоянно активен и предупреждава, дори да не е включен.

Колата си има необходимите екстри. Имах предвид че мултимедията не е модерна (пълна с приложения), но това все пак е автомобил носещ удоволствие от шофирането. Много от модерните коли са скопени и неадекватни технически, но ги продават екстрите борещи скуката при шофирането им.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен ACC си е супер екстра, използвам я често, но основно на магистрала в рамките на ограниченията.
По отношение на комфорт, екстри, возия и стабилност нямам никакви забележки. 
Смятам че разхода на гориво е съвсем нормален за почти 2 тона автомобил с 300 к.с.
Когато тествах Legend-a за първи път ми се стори доста тромава и мудна при тръгване, но след като я покарах извънградско видях за какво всъщност е създадена. 

За момента имам проблем единствено с часовника. Преди седмица се наложи да се разкачи акумулатора (черна точка за Бултрако) и след това няма сверяване, какво ли не правих, настройки, скрити менюта, няма и няма. Въвеждаш часа, потвърждаваш и нищо. 
Дразнят ме хромираните лайсни. Започва да се люпи лака на тези на задната броня и изглежда грозно. Търся решения на проблема, но все още без особен успех. Липсва ми USB port на аудиото (предполагам не само на мен, но няма пълно щастие). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

USB порт може да се монтира, но си е разглобяване.

Мен лично с лайсните не ме кефеше толкова. Намаляват височината на броните и визуално правят стоповете и особенно фаровете преобладаващи в композицията, та им "почерних живота". На 2-те брони зашкурихме и боядисахме в цвета на купето, а тези на вратие са метални и ги фолирахме с черно гланц фолио. Е, в него я няма перлата на боята, но от метър + не си личи, а пълното щастие е щатска поръчка за мнОу пара. Около страничните стъкла също са метални и са си като нови, а не матирани като на 3 годишен Мерцедес. :)

 

IMG_7086.JPG

IMG_7097.JPG

IMG_7105.JPG

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е USB порт?

Аз си взех блутут модул голям колкото кутия цигари,монтиран в жабката и в него има няколко слота за флашка,зарядно за телеф и др..

Връзваш си телефона с блутут и може да говориш от него,може да си слушаш музика(Youtube,Spotify каквото ти е кеф) с оригиналното качество на босето.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
За какво ти е USB порт?
Аз си взех блутут модул голям колкото кутия цигари,монтиран в жабката и в него има няколко слота за флашка,зарядно за телеф и др..
Връзваш си телефона с блутут и може да говориш от него,може да си слушаш музика(Youtube,Spotify каквото ти е кеф) с оригиналното качество на босето.
 
Колега, може ли повече инфо за този модул?

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Цецо, относно ACC при Legend: той намалява скоростта ако засече кола отпред, и защо не спира до 0 ? Зная, че ACC поддържа зададената дистанция и се съобразява със скоростта на предната кола. 

За спирането до 0 не е ли отговорна системата CMBS ? И дали тя работи самостоятелно или в комбинация с другите системи ?

Ето един клип как работи CMBS, но дали е актуално и за Legend не зная.  

Ето тук май е по- добре обяснена работата на CMBS: 

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го писах по спомен - трябва да пробвам? :)

Мисля че спира до 0, но слезе ли веднъж под 40, после не ускорява при тръгване на предния автомобил - примерно на светофар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е написано още началото на клипа CMBS не спира колата до нула, дори на клипа първо почва да сигнализира "BRAKE" и след това водача допълнително натиска спирачката. Като цяло какво прави системата, започва да те подготвя за удар ;) : затяга колани, натиска спирачки, сигнализира за обект и на края е човека да натисне спирачката или да навие волана на някъде.

 

За пълното спиране мисля, че е въведено в така наречените степени на автономност на автомобила, които ги няма при нашите модели.

 

Аз не бих провал системата, освен ако не някакъв кашон ;)

Редактирано от tenata
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Цецо прочетох, че ACC не е за ползване в градски условия- а само извънградски- и поради това под 40 км/час системата не работи. 

Благодаря за разясненията :)

Поздрави 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На по-новите модели имаше една цака да ти следи колата пред теб в задръстването. бях го пробвал из София и работеше ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Казваш, доволен си? Понеже искам и аз да сложа нещо такова за повече удобство.

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, каква е спецификацията на моторното масло на фейс КБ4 с 3700сс. и колко литра побира (4.3?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bekario 

Не е KB4,а KB2 мисля.КB1 са тези преди фейса.

Мотора е същия,разликата е в кутията ,вече е 6 степенна и има спорт мод.

Маслото и количеството е същото като на KB1 по спецификация 0W-30.

Аз откакто я имам само с  5W-30 се кара.

4.2л  и дават по принцип,Миналата седмица го сменявах на четвъртия литър щеката показа макс.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора не е същият, с Vtec на входящите и изходящите колектори, кубиците са 3700. 

Кутията продължава да е 5 степенна, но различна модификация. 

 

Скоро минаваме през КАТ за регистрация. 

 

п. п 5w30 да слагам, препоръка за марка? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави препоръчва и съответно слага 5w40 на Fuchs.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, но някак ми е непонятно как Евро 5 мотора на Сивика L13Z1 му препоръчват 0W20,  а Евро 5 J37 да му слагат 5w40 :unsure: - с такова масло си карах CLК-то 2.0К от 2000г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И от други хора съм чувал че сипват в тая кола 5W 40.

Моят скромен опит от 5W 30 е консумация около 1л. на 10000 км.

Сега съм с 0W 30 и е около 0.8л за 6500 км до тук.

Това е гол вискозитет, но истината е в конкретната химия и нейният ресурс.

Мотор и кюнци - сухи. Разход само извънградско и във високи обороти.

Вероятно ще пробвам и аз 5W 40 преди следващо отваряне за реглаж на клапаните. Тогава ще видя как са всмукателните пътища след дросела, поради съмнение за PCV клапана, макар че разхода на масло не ме тревожи - все пак не то е важно и няма да векува там. Ако наднормена част от него влиза обратно в цилиндрите отгоре - това има и позитивна страна за горните сегменти и клапаните.

Но всеки конкретен мотор и стил на каране са си различни.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в Бултрако наливат 5W-40 на Елф😶😗🥲

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Сивика ползвах Ревенол 5w30VMP,  но нещо не съм доволен. 

Та затова съм отворен и се радвам да споделяте вашият опит с различните марки и спецификации масло, защото не искам да си правя лоши експерименти с Леджънд-а. 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Другари

Какво прочетох в книжката (стр. 245 от Руското ръководство): с дистанционното може да се отворят прозорците и люка на Легендата, и в книжката изрично пише, че чрез дистанционното е невъзможно да се затворят. 

Какво установих: имам едно оригинално дистанционно и други две направени (Легендата обаче помни само две дистанционни !): с оригиналното се отварят и затварят стъклата и люка; с неоригиналните само се отварят- както пише в книжката. 

Та въпроса ми е как е при Вас Другари ?

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах преди време и не се получи при мен.Каква беше комбинацията за да пробвам пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти

При отваряне: натиска се веднъж бутона за отключване, и след 1-2 секунди се натиска отново и се задържа- стъклата започват да се отварят. 

При затваряне: натиска се веднъж бутона за заключване, и след 1-2 секунди отново се натиска и се задържа- стъклата се затварят. 

Ако не стане от първия път- стъпките се повтарят. 

Поздрави

Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това евентуално може да се ползва лятото да излезне по-бързо жегата. Друг смисъл не виждам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен при мен за затварянето сработваше само ако съм отворил всички стъкла при отключването. 
Ако при заключване имам свален само един прозорец, функцията не сработваше. Даже нещо се омотах и трябваше да я отключвам/заключвам с механичния ключ... та от тогава не съм я и пробвал. Само лятото отварям всички джамове при отключване, че е черна и на слънце си ебава мамата :). Но като проветря си ги вдигам стъклата ръчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По описания вариант от Жоро, отваря автоматично и едновременно 4-те стъкла и шибедаха. Функцията работи докато се натиска бутончето на дистанционното. Тоест, може да ги отворите докъдето искате.

След заключване, пак второ натискане на бутончето (със задържане) и затваря всичко едновременно, независимо кои и колко от 5-те елемента са отворени и до къде. Тоест - затваря всичко отворено докато държите - може да оставите открехнати въпросните елементи.

Функцията е полезна (ако слизате за кратко), защото може леко да отворите всички елементи едновременно (няколко см), за да не става вътре сауна, но за повече време не я ползвам, защото прахоляка влиза иии ...

Но е голям + когато е стояла часове на жегата и отворя всичко едновременно - за минутка се проветрява, и не се дуе климатроника.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, rszm написа:

По спомен при мен за затварянето сработваше само ако съм отворил всички стъкла при отключването. 
Ако при заключване имам свален само един прозорец, функцията не сработваше.

Няма такова нещо. Пробвай пак.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Довечера като си тръгна от работа ще го пробвам.. И аз съм сигурен че става, ама както казах при мен веднъж нещо го блокирах и от тогава не съм я ползвал опцията за затваряне на джамперете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори който искаш (и до където искаш) джам, или шибето и после закл + второ натискане със задържане на бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да да, ясен ми е механизъма. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го тествах при мен, яка функция за лятото особено за черния салон :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един тънък момент - легенът понякога си "забравя" позициите на стъклата и тогава тази функция не работи. За да се ресетне позицията на всяко стъкло, трябва ръчно да се отвори и затвори докрай с копчето от самата врата, без да се спира. След това колата си запомня, че всички стъкла са максимално затворени и може да се ползва отварянето с дистанционното. Лошото е, че според досегашните ми наблюдения "забравянето" се случва доста често и не мога да разбера защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...