Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

http://www.cars.bg/c2115175

 

 

Ахахаха 103000 км и е на газ. :D :D Тия що още го правят това с километражите се чудя ? 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11493992377152558&slink=3fpiwj

 

Тази изглежда добре, но пък е 22 палки :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,

и на мен втората много ми харесва, но не бих дал 22хил., въпреки, че най- вероятно си заслужава парите. Не бързам и ще чакам оферта, която да си заслужава /Легенд или Акорд 8/, както стана преди и с ЦРВ-то. И без това с жената сме в спор дали трябва да продаваме джипката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел си взе миналата година Леджент (като горната обява) -едвам го навих :)  При аналогични цени, ширина и почти еднакво тегло не бих избрал Акорд8, освен ако не искаш ръчна кутия или дизел. Много добре стои на пътя и трудно намерих завоичета които да накарат задно външно колело да избързва, но за спокойна езда е великолепен. Намери и пробвай 2-та модела лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

..... но поне мога да ти кажа с кои да не си губиш времето - бургаската, казанлъшката и едн дето има две снимки от заливче в Гърция!

 

За коя бургаска говориш?Тази,която е снимана на пристанището ли?На мен ми изглежда добре,а и този доста суперлативи е изтъкнал.

http://www.cars.bg/c2122757 за тази говоря

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно тази - джанти издрани, прагове също, жулнатини, конденз в задните стопове, спукана емблема, в двигателния отсек липсват половината капаци/кори, изпуснал масло преден долен тампон на ДВГ (цена към 500лв. със смяната), салона много захабен и т.н!Тази кола се продава отдавна, но е сменил снимките и колега в по-горен пост каза, че я карали някакви руснаци живеещи в Слънчака и са я спукали, а момчето, което я продава е много добро (банатско българче с руски акцент), но е диларче на недвижими имоти и може да си представиш колко е убедителен... ;)

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бургаската я пуснаха за продажба преди много време /влизам в мобилето и карс от любопитство поне 2 пъти дневно/, като първоначалната й цена беше някъде между 23- 24 хилки, а заглавната снимка беше тази дето е снимана отдоло.

Найстина ли леджънта толкова много му липсва динамиката, защото това сега ми най- липсва и в ЦРВ-то + обезшумяването. За акорд 8 /2.4/ също чета във форума, че не е от най- пъргавите за тези коне, но за сега не съм карал нито една от двете и мога само да предполагам и да гледам клипчета в youtube. Акорд 7 2.4 съм пробвал и ми харесва как върви. Дизела не съм карал нито на 7, нито на 8. Не съм състезател, но често качвам Петрохан и когато съм пълен ми се плаче :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, богат опит нямам, но Ледженда не бих нарекъл бавен. Просто усещането за скорост и ускорение попива в комфорта и теглото. Реално колцата си ускорява до 100 по каталог, но не се усеща толкова, понеже нещата се случват тихо и меко. Може би ще се чувстваш като в ЦР-В-то, но "животът отвън" ще е друг :) Ако ти липсва усещане за динамика, той няма да ти го върне. Просто ще имаш динамика без усещане за нея. Не че няма мощност, не че не се напъва и ускорява, не че автоматът му е бавен, просто всичко е като в луксозна кола, а там е противопоказно да се усещат резки гравитационни ускорения. Трябва да пробваш за да си прецениш дали си готов да платиш цената (не само буквалната и моментната) на комфорта и дозата лукс. Динамика се усеща когато колата е сравнително лека и килограмите и падащи се на конска сила са едноцифренно число, а тук второто условие бива, но първото е зле -за да работи в друга посока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Добричката огледах я и мога да кажа, че има много "забележки" по интериора, външно си личи, че е пребоядисвана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям всичко казано от колегата ceco_accord, моите впечатления са същите! Имах Акорд 7 Type-S (ръчка) и колата беше много емоционална откъм динамика, искаше си сама да я шпориш, но трябваше да се внимава при късите завои с леката задница. Келешки авотмобил беше е и затова исках нещо за по-улегнал човек.

Легендата си е голям и комфортен автомобил и точно поради тази причина не се усеща така рязко ускорението и не можеш да го препилиш заради автомата, но има добър старт от място и стабилност по завои заради 4х4-то, а и си върви порядъчно. Най-много ме впечатялва малкото покачване на разхода при висока скорост (не казвам колко :tongue1:) - оставам с впечатление, че в такъв режим гори по-малка от Акорда, но най-ми допада, че може да се кара еднакво приятно и бързо и бавно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съмишленици :-)

 

Аз съм горд собственик на Леджънд 4 ген 2006 от почти 7 години.

Велик автомобил, ако може машината да се нарече с това масово име. :D

Искам да сподвля с вас един (от малкото) проблеми/въпрос с предните спирачни дускове: при натискане на педала на спирачката започва вибрация ...

Естествено, стъргал съм ги 3 пъти при различни шлосери, дори накрая по препоръка от спецове на Бултрако ги перфорирах. Но особено подобрение няма. Обикновено се случва "резонансно" на около 140 км/ч и на около 70-60 км.ч. Честно, тези дискове (оригиналноа доставка от Хонда) повече са "износени" от престъргване, отколкото от спиране. Друг спец ми обясни, че ги прегрявам, защото когато минавам да речем прохода "Шипка", трябвало да включа автоматика на D3 или на "м" за да включвам ръчно на слизане...

Имал ли е някой такъв проблем и какво решение е намерил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чест ти прави че имаш този "великолепен апарат". Колата си "усеща" наклона и дори в режим D трябва сама да сваля предавки при натискане на спирачката и да държи по-ниска при спускане, докато не и подадеш газ. Тоест, няма смисъл от М, освен ако нямаш други съображения. При изкачване също не минава на 4-та или 5-а (в зависимост от стръмнината и газта). Ако е така, значи просто караш по-агресивно, а тя си е тежичка. Мисля че дори и да стържеш дисковете, при процедурата те са студени, а следващото им загряване отново изважда кривините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ги смени с нови.Явно са от скапан материал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя смяната е неизбежна, само още малко живот да изцедя от накладките. :yes: Само питах дали някой от гордите Легенд собственици е имал проблем с тресяща предница и волан при спиране?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след престъргването имаше ли разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Help !!!

 

Шайбата на компресора на климатика изскочи 2 пръста навън и компресора е шаибата е заяла (блокирала). Дали си е заминал компресора ? Къде мога да намеря компресор втора употреба ? Тия жеги без климатик си е наказание :). Дали от някои друга Honda няма да стане компресора ? 

 

Молята е Хонда Легенд 3.5 2007 KB1 (двигател J35A8) .

 

Благодаря предварително за отговорите !

 

Георги 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след престъргването имаше ли разлика?

Имаше разлика за кратко. Странното е, че със зимни гуми, при студено време тресенето е по-слабо. Сега с летни гуми и на топло си е осезаемо. Убеден съм, че съм попаднал на кофти доставка или партида на дисковете, въпреки, че са оригинални от Бултрако. Скоро ще ги сменя, но мисълта ми беше дали някой се е борил с такъв проблем. Ако сменя дискове и накладки срещу 1000 лв и се повтори ситуацията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Help !!!

 

Шайбата на компресора на климатика изскочи 2 пръста навън и компресора е шаибата е заяла (блокирала). Дали си е заминал компресора ? Къде мога да намеря компресор втора употреба ? Тия жеги без климатик си е наказание :). Дали от някои друга Honda няма да стане компресора ?

 

Молята е Хонда Легенд 3.5 2007 KB1 (двигател J35A8) .

 

Благодаря предварително за отговорите !

 

Георги

Сигурно ли е, че компресорътне заминал? Мисля, че добър майстор на климатици ще помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо, може да пробваш с фина шкурка да минеш дисковете и накладките. След това ги разработваш. Идеята е, че като караш автомат, след спиране трабва да държиш спирачката, при което горещата накладка изпича неравномерен тънък слой върху диска(прави отпечатък). При смяна само на дискове пак е добре да се изшкурят старите накладки и обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99999&p=1057450604

 

ПРЕВЕНЦИЯ – винаги е по добра от лечението !!!

Има само един начин да се предотврати този вид проблем - правилно разработване на диск и накладка и ползване на правилните за вашия автомобил и стил на шофиране. По отношение на накладките, свързващите смоли трябва да бъдат изгорени на сравнително бавно, за да се избегне прегарянето и неравномерните депозити по диска.

Процедурата е следната - няколко спирания с увеличаваща се сила и с кратък период на охлаждане между тях. След последното спиране, системата трябва да се остави да изстине до температурата на околната среда. Обикновено е серия от десет все по-силни спирания от сто до пет километра в час с нормално ускорение между тях. По време на тези спирания не спирайте никога напълно така че добре планирайте къде и когато ще направите тази процедура. Направите тази процедура с внимание и загриженост за себе си и за безопасността на другите. Ако спрете напълно преди процеса да е завършил, има възможност за нееднакъв трансфер на материал или отпечатване, а резултата ще бъде това, което точно се опитваме да избегне. Играта свършва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за препоръките.

В сайта на немски производител на дискове точно това се препоръчва - при смяна на дискове винаги и накладки, като се правят минимум 30 цикъла. Караш 5 минути със 120, спираш до 60 с умерен педал и пак 5 минути. Така се постига правилна циментация на дисковете.

Но кажете ми, някой правил ли го е с Легендата, когато е сменил дискове? И никой не се оплаква от тресене. Освен това от сервиза до магистралата няма маршрут без светофари, респективно няма начин да сменя дисковете и да ги разработя, без да съм спирал напълно.

Още веднъж благодаря за мненията. Когато сменя дисковете ще трасирам от Пловдив до Ст.Загора и обратно с намаляване и ускоряване. Ще си взема и хапче за глава. :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги,

Някой гледал ли е http://m.mobile.bg/details/11496686358316718 ?

 

Мнения? Наистина искам да взема Legend, добър при това.

Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи колеги,

днес продадох Ледженда и на този етап приключвам ерата Хонда.

Поддържам всичките си постове и впечатления от автомобила, но вече навърши 10 г........

Може би като започнат да внасят новия Ледженд ще се върна.

На всички благодаря за доброто отношение и отзивчивост, когато съм имал нужда от помощ.

Да имате много безаварийни километри и положителни емоции с хондите.

Ако някой карайки си Ледженда види, че някой го поздравява от кола друга марка , може и да съм аз :punk:

П.П. Ще питате с какво смених машината. Пак е азиатец, не е Хонда, но е чисто нов и е хибрид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да видим кое ти е хванало окото и е по-добро от "отлежалата и рафинирана реколта"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги!

Въпросите  ми са слушате ли на уредбите си DVD-AUDIO  дискове?

Откъде сваляте такива дискове?

С какви програми ги печете?

Аз реших да пробвам и изпекох 5-6 ДВД-та. Тръгна ми само един на DIRE STRAITS, но всяка от песните свири по около 10 секунди и спира. Иначе дори за тези кратки секунди се усеща разликата от МР3-ките.

Моля ако някой има решение, да го сподели.

Благодаря и успех на всички.

 

Браток, DVD - аудио дискове НЕ можеш да слушаш на CD changer в кола (ако това имаш в предвид под "уредби"?).

Двата диска (DVD / CD) се правят по различни технологии, респективно се четат от различни лазери (по дължина на вълната и като механика).

Какъвто и формат да сложиш на  DVD диск - няма да работи, както трябва, на устройство направено да чете само CD дискове.

Поне моя CD changer не чете DVD - аудио.

 

Повече инфо съм чел от долните линкове:

http://manual.audacityteam.org/man/burning_music_files_to_a_cd.html

http://www.tomsguide.com/forum/60865-6-what-audio-formats-players-play

https://askleo.com/audio_cds_what_format_should_i_use_to_burn_my_audio_cds/

http://www.tomshardware.co.uk/forum/18402-63-what-type-files-plays

 

Запиши си CD - аудио дискове и ще работят със сигурност. Качеството също е чук. :)

Редактирано от Gogsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и поздрави от Варна :)
Решил съм се да купя Legend и от няколко дни оглеждам доста обяви.

Какво е вашето мнение за тези екземпляри ? :

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11459961830518136

 

http://www.cars.bg/offer/c1904617

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474461200448309

 

Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

..Иска ми се да сменя ЦРВ-то с Легенд или Акорд 8 /2.4/, че много ми липсва динамиката. При определени независещи от мен обстоятелства бих взел и акорд 7, фейслифт 2.4.

 

Колега, като гледам, когато търсех аз, читавите за изчезнали, има появили се нови, но поне мога да ти кажа с кои да не си губиш времето - бургаската, казанлъшката и едн дето има две снимки от заливче в Гърция!

 

Тази казанлъшка ли имаш предвид колега ?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11459961830518136

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Казанлъшката и приятел я гледа (миналата година), но ... , а и бе над 20 пари.

Огледай/пробвай първо близката до теб, да имаш впечатления спрямо следващите.

Какво не ти харесва на по-новото Хюндайче?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора !

Приятел я гледа но... какво,сподели какво и има,да не си губя времето в път за оглед ? :)

Хюндая го карам малко над две години вече и лоша дума НЕ мога да кажа,изпипан е от-до.

Супер оборудване,читав и икономичен мотор,лесна и евтина подръжка.

Това е един от малкото модели на Хюндай,който е изцяло разработен и произведен в Германия.

Просто ми се докара бензинова кола а и това 4х4 ме блазни доста,в предвид района в който живея :)

А колите от трите линка ми ги предлагат на бартер + доплащане.

Та затова ми влезе мухата в главата и се чудя....

Вкарват ми също некви оферти за БМВ Е60 2007-2010 пак бензинови с големи мотори ,има и оттях 4х4 но преди Хю карах японка и знам за какво иде реч ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лош вид (личи по снимките), а и нещо била правена. Не може да слезеш от по-нова кола и да влезеш в нещо мърляво, а особено дразнещо е ако е по-висок клас. Намери си пазена и обичана Легенда, но първо покарай варненската, за да усетиш дали е типът кола който очакваш. Пробвал съм и Аййй 40-ката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото,спести ми една разходка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, не мога да ъпдейтна навигацията :(

Става въпрос за последната версия (3.B0) от темата "Кар аудио, мултимедия и ГПС".

 

Един диск ми даде колегата show_time, пробвахме - не стана.

Вдъхнових се и си напекох още 2 сам, все с ImgBurn на 2.4х и на 4х с различни записвачки - пак не става.

Дисковете са Вербатим (скъпички) :)

Всеки път тръгва сваляне/инсталация и на около 2/3 от прогреса спира и изписва "Check disc ...." и дотам.

 

Идеи ?

 

П.С. Подарявам два от трите диска, за предпочитане някой с Легенд от София ако му се пробва, да се видим и да обменим информация ;)

Редактирано от scyberboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Харесал съм Honda Legend и търся някоя след 2007 год. Интересуват ме доста неща и ще съм благодарен да ми отговорят малкото собственици на такъв автомобил.

  1. Имали ли сте проблем с ръжди? По кои детайли? Къде най-често избиват и къде да внимавам при оглед?
  2. Ако някой е внасял от Швейцария, проверявал ли е сервизна история и как? Предполагам, че е възможно по телефон или мейл в съответното представителство там, тъй като в Бултрако категорично ми отказаха с обяснението, че е имат база данни само за коли закупени от тях.
  3. Къде е по-добре да се направи оглед – Бултрако, Юбико, Омбре, друг сервиз? Както и последващо сервизиране?
  4. Имате ли проблем с прекомерно харчене на масло или течове?
  5. Има ли по предписание сериозни ремонти или смяна на части след 100-150 хиляди км, които да внимавам да са извършени на време?
  6. Как стоят нещата с частите за такъв рядък автомобил, както детайли по купето като брони, фрове и т.н., така и такива като носачи, помпи и т.н. Само оригинални ли се търсят, има ли алтернативни и лесно ли се намират?
  7. Проверих една рама във vin-info.com, но за разлика от други марки автомобили, които съм проверявал за Хондата информацията е изключително оскъдна и се изчерпва с марка, модел, година на производство, двигател. Няма подробна информация за екстрите, които има автомобила. Къде може да се провери подробно в коя страна е продадена колата, коя година и месец и пълен списък с екстите.
  8. Въпреки, че моделът се произвежда в една разновидност, все пак има някакви дребни разлики в екстрите, които забелязвам. Например някои нямат обдухване на седалките. Може ли да ми кажете и други екстри които не са в т.нар. „базов пакет“.
  9. Според някои източници тази кола има Intelligent Night Vision, като според едни информацията се изписва на heads up дисплей на предното стъкло, а според други излиза отделен дисплей. ???? Това го прочетох току що и не съм питал при огледите за тази екстра. Наистина ли я има в модела 3.5л от 2004 до 2008 год. или е допълнителна екстра. Или пък е във фейслифтовия 3.7 двигател.
  10. Фаровете завиват ли в завой и това дали е екстра във всеки модел.
  11. Има ли парктроник – преден и заден или и това е допълнителна екстра която не е в базовия пакет?
  12. Най-вероятно ще сложа газ в един момент. Чувал съм, че на 20-30хил км трябвало да се прави реглаж на клапаните и на 60 хил. шлайфане на леглата. Моля за коментар на някой който е по запознат с това и някой който е слагал газ - проблеми. Има ли разлика във вървенето на газ?

 

Приемам и всякакви други съвети които биха ми били от полза при оглед, закупуване и сервизиране на тази легенда.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.Имам Легенда от 1 месец и не мога да ти отговоря на всички въпроси.  1.Моята е от Германия и има ръжда около задния диф и багажника.2.Писал съм e-mail до Швеицария когато купувах на жената Honda Jazz но никакъв отговор.4 От Германия до България 2300км.долях в София 0.5л.масло.Много ли е,малко ли е не знам.5Ето линк на сервизните интервали  https://hondakarma.com/threads/4th-generation-honda-legend-kb1-normal-conditions-maintenance-schedule.4212/live?page=1    6.Не съм търсил,но сигурно е проблем и много чакане но няма да се налага,нали!!! 7.Не знам 8.Обдухването  е в базовия пакет,но парктрониците,блутуута и night vision-а са екстри.10 Фаровете си завиват 11.Газовата я сложих преди седмица и още не съм се интересувал на колко км.се регулират клапаните.Пожелавам ти успех в намирането на читав екземпляр,колата си заслужава отвсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Харесал съм Honda Legend и търся някоя след 2007 год. Интересуват ме доста неща и ще съм благодарен да ми отговорят малкото собственици на такъв автомобил.

 

 

Приемам и всякакви други съвети които биха ми били от полза при оглед, закупуване и сервизиране на тази легенда.

Благодаря!

 

 

  1. Принципно не е от ръждясващите япончета, а и ламарините и са доста дебели, а окачването е алуминиево! Погледни я отдолу и най-често малки точици има по праговете и планките за крик.
  2. Някъде по-горе съм писал - аз писах на сервизът в Швейцария със снимки от сервизната книжка и ми потвърдиха всичко! Открих ги по печата в интернет - севиз на Хонда си беше!
  3. Аз го направих в Бултрако за 120лв. и бях много доволен -  всичко казаха и ново не излезе. 
  4. Принципно големите двигатели не само на Хонда си попипват! Литър-два не са болка за умиране, но имам предвид, че на КB-1 събира много малко мсло и трябва да се наблюдава! Зависи и от самото масло. Ако я газиш здраво, гори и повече масло. За този ДВГ е добре да е на W40 мслото! Доколкото знам не страдат от течове, дори и от рейката, която масово се разтропва, но кара много и това им е една от малкото масови болки.
  5. Ако си сигурен в километрите, спазвай сервизните интервали, като най-важните са на 120хкм.
  6. Частите не са масови, по-скъпи са от на масовите автомобили, не се намират толкова лесно, но се намира всичко и цените за такъв клас автомобил не са по-високи от на немските топ марки.
  7. За съжаление Хонда не поддържат общ регистър и в представителство не може да намериш, както е при Мазда в Стар Моторс примерно.
  8. Моята има всичко, но предния и заден парктроник + DRL са слагани допълнително. Виждал съм купени от България без Дистроник, но мисля обдухването го имат всички...
  9. Масовия двигател е 3,5 и много радко преди фейслифта има 3,7.
  10. Завиват.
  11. Поставят се допълнително парктрониците.
  12. Аз не съм слагал, но понасят добре газ. Важно е да се сложи и омаслител за почистването леглата на клапаните и проверка на изпускателните през 20, макс 30хкм. като е важно изпускателните да се оставят на максимално допустима хлабина, че от газта натягат. Глава не се шлайфа, а след много километри, леглата на изпускателните потъват при работа на газ и се налага набиване на керамични, титаниеви или чугунени втулки, което прави двигателя "вечен" на газ, но това става, ако не ги проверяваш или след много километри. Познавам хора с по над 100хкм на газ и не се е налагало да ги правят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да отговоря по твоята номерация ,защото не задаваш правилните въпроси.

Легендата си е легенда....Няма по-добра Хонда,като изключим Акура обаче.

Моделът се купува за да се кара много и предимно извънградско.Моделът се продава ,когато започнат тежките ремонти.

Тук се внасят коли на по 500-600 к км,километража се връща на 130-160к.

Това нищо не значи,ако колата е поддържана добре..с правилните консумативи и на определените километри.

Ако колата е закупена от Бултрако не означава ,че е читава ...напротив.

Те няма да кажат ..ние осрахме колата умишлено ,докато я поддържахме :)

Има си мафия от лица близки до оторизираните сервизи ,които вкарват калпави автомобили ,след това се пребоядисват ,закърпват и се продават "сертифицирани"

Читав Ледженд под 20-22к лева да намериш е илюзия.

Ледженд си върви прекрасно на газ без омаслители и подобни глупости.Достатъчно е ГИ да е регулиран перфектно и да не допуска бедни смеси.

Хонда не връзва екстрите към VIN номера .Екстрите се поръчват от купувача,а колата вече си има номер...

Опита ми е свързан само с 2004-2008 3,5 мотор.Съответно с Акура TL и RL същите години.

3,5 мотора има фабричен дефект в 5 ти цилиндър.В повечето случаи проблема е отстранен гаранционно.,но знае ли се.В чужбинските форуми е писано доста...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво се изразява фабричния дефект на 5-ти цилиндър? Има ли симптоми?

Налратко само преди да се впуснем в четене на чужди форуми :)

Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги, 

От няколко седмици ми светва лампата за AFS . Когато изгася колата и я запаля пак изчезва за 1-2 дена и после пак светва.  Колата е Honda Legend 2007-ма.

Не светва веднага след паленето на колата и включването на светлините , и не свети постоянно.

Когато светне и после като изгася колата и пак запаля изчезва, и може да не светне няколко дни , и после пак да светне. 

Каква ли може да е причината ? Датчик за level-a на фаровете ? самия фар ? Иначе фаровете си светят нормално.

Не съм се заглеждал в тъмното дали се саморегулират. 

Ако някои е имай такъв проблем нека сподели. 

Поздрави,

Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Относно AFS-a при мен беше от задния датчик за левела. Първо пробвах с отремонтиране на датчика, но не се получи и затова го замених с друг (употребяван). Цената на нов е около 600лв. Тъй като поръчах и двата ( преден и заден), а смених само задния, имам наличен един преден и мога да ти го изпратя, ако евентуално при теб се окаже там проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен,

+ KB1 07 и от мен ;)

Не мога да свикна с миризмата вътре :( с какво я мажете тая кожа?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...