dido0o_ 29 #201 Отговорено 13 Април, 2018 Ето още за сверка.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #202 Отговорено 14 Април, 2018 Мерси много колега харесъл съм един ронал 17" ет35 8j но преди това ще трябва да разкарам тези Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #203 Отговорено 14 Април, 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, pantany написа: Мерси много колега харесъл съм един ронал 17" ет35 8j но преди това ще трябва да разкарам тези Светлината пада под идеален ъгъл, така че да не се вижда как стоят в действителност. Много добра снимка Редактирано 14 Април, 2018 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #204 Отговорено 14 Април, 2018 (Редактирано) Сори ето друга а и след като цяла зима карах джанта с ет30 7,5j 16" сега тези ми се струват адски навътре Редактирано 14 Април, 2018 от pantany Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #205 Отговорено 14 Април, 2018 (Редактирано) На мен ми е ясно как изглеждат джанти с ЕТ55 на Акорд (а тези 17ки от сивик ги знаем, че са такива, дори на Акорд 8 2,4 имат нужда от фланци за да съберат дисковете, толкова са навътре.), просто исках да отбележа, че снимката се е получила много измамна Редактирано 14 Април, 2018 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #206 Отговорено 15 Април, 2018 Мен пък ме устройва как стоят стандартните 17-ки (гуми и джанти) за модела и не ме блазни псевдо спортната визия с изнесени гуми. Удълженото рамо (при по-малко ЕТ) омекотява окачването (при стандартни пружини), освен ако това не е целта за някой. Променя се и кинематиката от която зависи "нулевата точка" на волана. Ако по-малкият офсет беше полезен за нещо, щяха да правят по-къси полуоски и щанги (икономия на материал и тегло) + по-плитко ЕТ. И 2-та ми комплекта са 55 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #207 Отговорено 15 Април, 2018 (Редактирано) Преди 1 час, ceco_accord написа: ... и не ме блазни псевдо спортната визия с изнесени гуми. ...не виждам нищо спортно в елементарно чувство за естетика. В концептуалните модели се вижда, как на дизайнерите би им се искало да изглеждат автомобилите: И какво се получава, когато физиката и функцията налегнат дизайна: Както сме писали по-горе, въпрос на приоритети - някои хора търсят визия преди функция. С концепта очевидно няма да може да се ползва с 520кг (над 10торби цимент от тези за истински мъже, от едно време ) полезен товар, за какъвто е сметнато комбито примерно - за целта задните колела трябва да могат да влизат в калника. За щаститие, на мен не ми се налага да нося цимент, затова съм предпочел да се лиша от малко функция (която на мен така или иначе няма да ми влезе в употреба) за сметка на визия. Вече 5 г и 110 000км карам Акорда и всеки път, като ходя към него му се радвам как изглежда (особено отзад) и всеки път се радвам, че не съм направил компромис с парите и да взема комби, което хипотетично дори би ми било по-полезно. Редактирано 15 Април, 2018 от Чавдар K 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #208 Отговорено 15 Април, 2018 Не съм срещал афтърмаркет джанта (хубава и да не тежи 12-14кг.), която да е със стокови офсет и ширина. За геометрията има реглаж, това е задължително всеки път когато се сменят джанти с гуми, когато са с различни размери, а й иначе на известно време е добре да се проверява сходимостта. За Хонда 7 ген. препоръчителните тунерски размери са ЕТ38-50, J6-8, 15"-18". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karamko4 0 #209 Отговорено 23 Април, 2018 Здравейте колеги, според вас ще паснат ли джанти със следните размери и ако да добре ли ще стоят ? (Ofset ET 40, LK diametyr na boltovete 114,3 mm, ENZO 7Jx17H2 made in Germany, centralen otvor 62mm) Колата е акорд 2.2дизел 2005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliya Iliev 7 #210 Отговорено 23 Април, 2018 Няма да ти влезе джантата върху главината,централния отвор трябва да е 64.1мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karamko4 0 #211 Отговорено 28 Април, 2018 Закарах джантите на стругар, за да ми разширят централния отвор от 62 на 64,1 , казаха че няма проблем и преди са извършвали подобни интервенции Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #212 Отговорено 28 Април, 2018 ...а сигурен ли си, че са 5х114,3? Понеже не се сещам, кой е този автомодил на 114 ,3 с главина на 62мм. До колкото знам има 60, 64, 66, 67, 71.5, но до сега 62 не съм срещал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karamko4 0 #213 Отговорено 4 Май, 2018 Оказа се че централният отвор е 71,6 сложих втулки и всичко заспа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #214 Отговорено 8 Май, 2018 (Редактирано) Ето ме и мен със стоковите джанти Редактирано 8 Май, 2018 от isullivan 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #215 Отговорено 9 Май, 2018 (Редактирано) Е то за тези джантета говорят колегите че са редки И не знам дали сте забелязали как една светла джанта 17-ка изпъква перфе на тъмна кола,и обратното на светла кола 17-ка тъмна малее доста Редактирано 9 Май, 2018 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #216 Отговорено 5 Август, 2018 Да попитам, втулките за ЦО 64.1мм или 64мм трябва да са? Понеже сега са 64.1мм и гумаджията казва, не са плътни, да не говорим че са с голяма фаска и се качват на главината сигурно 1мм. Сега намерих етулки 64мм към 70.1мм и да знам дали да ги поръчам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #217 Отговорено 5 Август, 2018 Централният отвор на Хондата е 64.1мм!!! Ако са толкова зле втулките, смятай колко са качествени. Джантите каква марка бяха и колко тежеше 1 джанта? Нека минат джантите отделно от гумите на машина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #218 Отговорено 5 Август, 2018 Аз като ги мерих със шублер главината е 64мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #219 Отговорено 5 Август, 2018 Alutec, около 10.500 мисля беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #220 Отговорено 5 Август, 2018 Alutec, около 10.500 мисля беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #221 Отговорено 5 Август, 2018 64.1 е със сигурност, ОК са джантите. Просто ако ти се дават пари, нека проверят джанта и гума отделно. Колко беше отвора на джантата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #222 Отговорено 5 Август, 2018 Ами 70.1. От къде си купуваш втулки? Моите са с мн големи фаски, дадаха ми ги с джантите. Може и 10.750 да бяха нещо от сорта беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #223 Отговорено 5 Август, 2018 И моите са с джантите, но нямаха фаски, но моите са 73.1. Иначе твоите са по-прибрани, моите са ЕТ35. Виж това което предложих, джанта и гума отделно, също и колегите, ако имаш някакви галоши на старите джанти, кажи ги и тествай някъде на безлюдно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #224 Отговорено 5 Август, 2018 Днеска ходих баланс на ново, джантите са прави, махнаха 50грама баланс и сложиха 10.сега не тресе на 80 90, в четвъртък ще пътувам и ше видя как е пак, но аз отидох заради лено трептене на сйорост около 120км, което пак го има сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #225 Отговорено 25 Октомври, 2018 Аз да избутам малко темата. Пуснал съм моите 17-ки за продажба, ама нещо ми се свидят още. Но и много съм харесал едни Адван Рейсинг RZ и RS и още някои техни. Само, че са много скъпи (603$ на бройка) и със сигурност няма да мога да си взема оригинални Адван. Та заслужава ли си да си сменям оригиналните Хонда джанти за подобия на Адван като JR или Rota? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #226 Отговорено 26 Октомври, 2018 Аз карам няколко години вече подобия на Адван - Рота, карах също подобия пак Рота и на старата ми кола, еми джанти, издържат на нашите пътища, значи са ОК. Ако ти се дават кинти земи си оригинални Advan-и, ако ли не, търсиш алтернатива. За мен стоковите джанти с ЕТ-то което имат, не ми харесват как седят, за това и заложих на други джанти с по различно ЕТ и J, стоковите стават да се поизнесат но с фланци което лично за мен не е ок. За ся ще си търкалям подобията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #227 Отговорено 26 Октомври, 2018 Благодаря за мнението ти колега. Както казах парите няма да стигнат за истински Адван (за жалост). Но за Rota или JR ще се намерят пари. Може ли снимки да ги видя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #228 Отговорено 27 Октомври, 2018 (Редактирано) Малко по назад в темата съм качил и инфо за джанКите Пък туй са ми предните Роти: Редактирано 27 Октомври, 2018 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #229 Отговорено 1 Ноември, 2018 В интерес на истината много малко джанти държат на нашите пътища...Имал съм Рота която си имаше заварка и то беше внос от друга страна.Щом там са успели да я сцепят какво да говорим за нашите пътища.Доста от обявите които съм разглеждал специално за Рота че дори и за ОЗ в повечето случей са заваряни.Нямам нищо против афтърмаркет джантите,но как да си купя истински Адван,и в някоя китна дупка да стане на парчета.От опит знам че по-хубаво от оригиналното няма,за това и си понатежават... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #230 Отговорено 1 Ноември, 2018 Така си е. Летните ми гуми са обути на оригиналните хондови 17-ки, а за зимните взех маздови 17-ки от МХ5. Първом ги мислех, понеже са с по-тънки спици и всяка е с 2 кила по-лека от оригиналната, но се оказаха също достатъчно здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #231 Отговорено 23 Ноември, 2018 Колеги може ли да ми кажете колко е централния отвор на джантата за Сивик Еп3, че намерих една оферта, но не пише нищо за ЦО и за Офсет. Писах на търговеца за офсета, но чак когато пратих съобщението се сетих че трябва да разбера дали и ЦО е достатъчен за акорда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #232 Отговорено 23 Ноември, 2018 Същия, като на акорда 64,1мм Преди 1 час, Grudinio написа: Колеги може ли да ми кажете колко е централния отвор на джантата за Сивик Еп3, че намерих една оферта, но не пише нищо за ЦО и за Офсет. Писах на търговеца за офсета, но чак когато пратих съобщението се сетих че трябва да разбера дали и ЦО е достатъчен за акорда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #233 Отговорено 23 Ноември, 2018 Супер. Благодаря Чавдаре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dan Ign 0 #234 Отговорено 14 Януари, 2019 Здравейте колеги, току що се регистрирах във вашия форум. Живея в UK от 8-9 години и се натъкнах на един запазен екземпляр на Акорд, та от няколко дена съм собственик на Акорд 2.2 i-cdti( по скоро е за жената аз не шофирам до работа) на 103500 мили обслужвана е само в Хонда с цяла история с един собственик. Прекрасен автомобил но забелязах че е с джанти 18ки. Възможно ли е да са заводски, доста са добри на вид, като шофиране немога да кажа все още, със сигурност колата е много стабилна в завоите. Снимки 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #235 Отговорено 15 Януари, 2019 Тези 18ки са ОЕМ, но по спомен са от Сивик, а не от Акорд. Това има ли някакво значение ако ти харезват и са ти комфортни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dan Ign 0 #236 Отговорено 15 Януари, 2019 Благодаря h5rov, наистина са от Сивик. Няма значение просто погледнах как вървят гумите и размера гуми които препоръчват въобще няма 18 като избор, също се чудех за 11 години дали е дало голямо отклонениe в одометъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #237 Отговорено 15 Януари, 2019 Виж размера на сегашните си гуми. Ако са 225х40х18, то разликата в диаметъра е пренебрежима (+3мм) и е допустима. Иначе този размер е рядък, но все пак се произвежда и ползва (по "белите" държави). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dan Ign 0 #238 Отговорено 15 Януари, 2019 Да, гумите са 225/40/18 ще я оставя така за сега, може след време може да и потърся заводски 17. Благодаря за отзивите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rorschach 7 #239 Отговорено 17 Март, 2019 Колеги, някой от вас знае ли какъв е офсета(ЕТ) на следната джанта: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Diego_mmm 1 #240 Отговорено 20 Март, 2019 Тази е ОЕМ и е с ЕТ55 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове