Jump to content
aqvata

Проблем със CD и Радио - хонда джаз 2003г

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Стига вече с ремонти на тия грозни радия бе, хора. Не чете МП3, флашка няма къде да пободеш и изглежда ужасно. Има два или три сайта, които предлагат централни конзоли на които може да монтирате стандартно радио. Гледам, че имат и доставка до България. Така и така ще свалите старото, дето в 85% от случаите НЕ работи, направо си поръчвайте това, за което ви говоря. Там има и вариант за единичен дин с малка жабка или за двоен дин. Конзолата ляга точно и е изработена доста качествено. Само трябва да споменете при поръчката, че е за кола с ляв волан. Щото после ще се чудите какво да я правите. Цените варират от 25 до 30-40 долара. Едната ми кола беше с такава, а после сложих и на другата, въпреки че при нея фабричното радио си работеше без проблеми. Просто ме дразнеше зверски !

П.С. Виж фейслифтовото е по-джиджано, ма то и не дава ядове като при старите тояги !

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте!

Може ли да ми кажете въпросните врътки с радиото ли излизат? Защото сега гледам радиа, които се продават и те са без въпросните врътки, бутоните за климатика,  подгряване на задното стъкло и плъзгача за въздух. Въпрост ми е, цялото радио излиза с тях или те се свалят, преди да се извади радиото или, може би, след като се извади радиото, биха могли и те да се свалят ? И още, бих ли могъл да сваля радиото, да го изпратя за ремонт и да си карам колата без него? В този случай ,какво няма да мога да ползвам и настройвам? Развиват се коментираните три болта, за да излезе радиото или и още нещо?

Благодаря!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Васил Димитров, панела "пада заедно с радиото и врътките, след това може да откачи и самото радио от него. Виж клипа на предната страница.

 

 

Има ли някой с проблем на радиото и година на производство след август 2004-та?

Редактирано от MegatroniC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още не съм го оправил ;). Моята е май 2005. Скоро намерих едно момче на Сан Стефано /до велосипедите/. Каза че поръчва проблемния стабилизатор за замяна, но не съм извадил радиото за да му го занеса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

закупихме си Honda Jazz Live 2006, 1.2. Имаме проблем с радиото. Ту работи, ту не работи. Единствено CD player работи. Оказа се, че няма и задни говорители. Закарахме да я погледнат в София - Студентски град, аудио сервиз Тояга. Дадоха ни доста висока цена и за говорители и за радиото. Радиото трябвало да го носят на диагностика и т.н. Бихте ли ни препоръчали в София, къде да го закараме. Ако трябва да си купим втора употреба високоговорители и само да ги монтират. Също така да погледнат и радиото, но на прилични цени. В "Тояга" ни казаха цена само за радиото 140 лв. :|

Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега !За София не знам но във Варна ми казаха за демонтаж , ремонт и после обратно монтаж  60 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Можеш ли да ми кажеш каква му е цената и къде го продават?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти пратя сайта на ЛС, за да не правя реклама тук! Цените си ги пише там и варират доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това double din стандарт ли е? в смисъл ако си взема fascia с double din и после избирам мултимедия, трябва ли да знам размерите точно на тази за jazz-ката или всичко, дето се води double din кат' мултимедия ще пасне ...

 

... мернах нещо и за някакъв стабилизатор. тъй като и аз съм на гара "забило радио", тея дни ще свалям да я видя тая платка, някой може ли със снимка да посочи къде точно е въпросния стабилизатор, дето се сменя.

Редактирано от pucky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега pucky, просто изчетете цялата тема - върнете се на 1 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега pucky, просто изчетете цялата тема - върнете се на 1 !

 

оградения елемент на снимка две от поста на @GoroB ли е въпросния стабилизатор? защото в темата се споменава както за "един елемент на главната платка" т.е. не е ясно какво точно е това, а след това се говори за "някакъв стабилизатор" - не е ясно къде се намира ... затова и зададох въпроса - къде точно се намира.

 

за double din-а в същата тема ли да търся отговора? не че не мога да разбера след малко търсене в нета, но си мислех, че тези форуми са точно за това - бърза и ясна информация за това, което те интересува.

 

както и да е ... лек ден.

 

п.п. а това с "колега" никога не съм го разбирал по тея форуми, ама нейсе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колега" - шофьор, форумец, любител на марката ако искаш. Иначе може и да си "шшшшъъът"-каме , ако речеш !?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... само да кажа, че и при мен въпроса се реши с припояване на въпросния крачета, но имаше и един друг елемент - метален, захванат перпендикулярно за платката и припоен към една степенка на самата коруба на радиото(предполагам, че е нещо свързано с антената), който беше се разпоил, та и на него капнах повечко тинол. 

в същото време обаче счупих един пластмасов държач на жилото от дясната страна(определящо източника на вентилация) ... и ся се чудя дали това може изобщо да се оправи, тъй като единствения начин да го нагласям на необходимата позиция е кат' сваля долната пластмаса на жабката(има видимост)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес радиото пак блокира ... явно ще трябва да търся майстор(в пловдив) или направо ще се ориентирам към вариант с не-фабрично ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се стигна до счупването? Когато сваляш конзолата откачваш ли и жилата?

Аз до сега все ги свалям, но тук чета, че други не го правят.

Иначе това ми е първата кола, която ме притеснява като правя нещо да не счупя някоя пластмаса, всичко пластмасово по купето е супер крехко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ами явно при свалянето.

не съм ги откачвал, но и първия път като я свалях не ги свалих, та не съм се замислял ... аз сега се чудя дали да търся нова конзола, дали да минавам на вариант custom radio/media .... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си знаеш силата ;) Аз го отварях, много внимателно освободих от щипките и не съм свалял жилата. После извадих самото радио с СД то и ми артиса едно болтче. Май бяха седем към конзолата, но едното беше на гадно място. Та...интересува ме на тази нова конзола, какво може да се закачи като радио или изобщо някаква мултимедия. Някой правил ли го е ? Питам защото в Бургас един ми обеща да го ремонтира, но иска 70 лв. И въпрос към Стоян /Мегатроника/. Какво стана с ЕГР ? Отпуши ли ги и къде ? Може да ми пишеш на лични, ако можеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно, че на моята платка доста кондензатори, транзистори, в областта около проблемния елемент, липсват ...c4ba0473429ffe77ea3d0fa1b111569d.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... радиото пак тръгна. запоих отново въпросния елемент, но ме съмнява да се оправя, така че чака в близките 2-3 дни отново да откаже, но да питам нещо за снимката на @maxim_pavlev(гледам, че от бая време не е влизал, но някой друг може да го е правил и да каже има ли ефект) - оградените в жълто елементи сменят ли се(двата транзистора и зеления кондензатор)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилизаторите се сменят ,презапояването има временен ефект -деградират от топлинния пробив който настъпва при работа .Платките се насищат според модела за който се ползват ,липсата на елементи не трябва да ви притеснява -не са нужни за вашия модел.Имайки предвид колко време е разглобяването и събирането в конзолата -няма смисъл от експерименти ,елементите дефектират от непресметнати радиатори и топлинен пробив и то под товар .Тези радиа не вярвам японци да са ги правили ,сигурно са ги дали на някоя друга фирма ,я китайска ,я друга ,но японски конструктор не може да се изложи така -японските изделия по правило са изчислени и изпипани да всеки детайл и подробност и с елементи които ще ни надживеят .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а откъде мога да поръчам въпросните(D1994AS) два транзистори? тук в пловдив има един магазин - comet.bg, от които съм купувал подобни неща, но точно този транзистор не излиза ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има интерес мога да предложа работещо радио с панела за 80лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемния регулатор е BA00AS .

... а той самия сменя ли се? защото всички пишат/говорят само за презапояване  :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих сменил и кондензаторите около въпросния волт регулатор. Дори и не надути, електролитните кондензатори пресъхват след време и пак създават проблеми.

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BA00AS-TRANSISTOR-ROHM-SEMICONDUCTOR-TO-252-5-/322170039592?hash=item4b02d4ad28:g:9SoAAOSwnDxUq8ET

 

~23лв. с доставката, доста е скъп. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених регулатора с нов и за момента всичко е "ток и жици".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наложи ми се пак да свалям таблото (за пореден път), за да сменя двете лампички отдолу и след като го закачих обратно, копчето FM AM отказа да работи. Нямаше да е проблем, но въпроса е там, че аз съм си направил AUX инсталация и има едно кабелче (не това за звука), което се слага отзад на буксата и играе ролята на контактен бутон - без него не може да се превключи в AUX режим ... и се получва така, че като е закачено и съм на AUX, не мога да се върна на FM. А ако го махна, тръгва директно радиото, но не мога да сменя обратно на AUX, защото кабелчето е извадено ... Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Предполагам тези, които ползват AUX-a де ... иначе FM/AM бутона едва ли се сещат, че изобщо е за нещо :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 8/24/2014 at 14:45, bayreff написа:

Колега ако не си се забърквал в този филм-по добре остави това на някой , който го е правил.....

Аз чак след 3-тото сваляне на всички тези елементи и не както е показано (2-3 болта и си готов) разбрах ,че е имало доста по лесен и лек начин за сваляне на радиото.

Ако CD-то е спряло няма отремонтиране. За радиото вече намерихме причината защо забива.

Ако желаете проблемът ви да се реши пишете на лична 

Как мога да се свържа с вас. Имам проблем с радиото ако може да се поправи.

Редактирано от Kamen Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Миналата година смених въпросния чип и радиото заработи. 

Сега има друг проблем, не хваща радио, даже при ръчно зададена честота.

Някой с подобен проблем, за този модел?

jazzradio2-4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/26/2014 at 10:34 AM, MegatroniC said:

Въпрос за радиото на Джаз 2007 , 1.2

Здравейте колеги,

 

От миналата седмица жената е горд собственик на Джаз 1.2 2007 година. Радиото за сега работи , СД-то не съм го пробвал. Въпроса ми е следния - при пускане на радиото и увеличаване на звука от волана в първия момент сменя каналите. След като поработи малко го няма този проблем. Увеличава звука без да пипа станциите.

 

И ако може един въпрос off topic - забелязах , че на задните врати стъклата се свалят с врътки , а не с копчета. Нормално ли ви се струва?

 

Благодаря предварително за помощта!

 

Поздрави и безаварийно каране!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, сигурен ли си че колата е с 1.2 мотор? Странно, но само фейслифта 1.4 от края на 2004 год е с команди за смяна от волана (новият волан и новото безпроблемно СД радио). 1.2 от начало до край си е със старият волан и старото проблемно СД. За това ми стана интересно, как така сменяш от волана? 

Относно задните врати, как да ти кажа ........... ми не е афтърмаркет :-) Доста от джазовете са със весла(врътки) на задните врати и нямат колони отзад. Така са я закупили хората в магазина защото е била по-евтина заради по-ниско ниво на оборудване.

П.С. Виж отпред на предната греда като отвориш предният капак има една синя табелка. Най-отдолу пише ENGINE NR. Как започва - L13A1(1.4 83кс.) или L12A1(1.2 78кс.) ?

 Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имах същия проблем с радиото ... Поръчах въпросния стабилизатор BA00AS ... всъщност поръчах 2бр /единия резерва/ ... свалих панела ... и след това директно радиото - клавиатурата си остана на панела ... отворих го и за по голямо удобство при смяната на стабилизатора махнах и кондензатора до него. След сглобяванет радиото тръгна но само за 5 минути и пак същия проблем. Закарах го в Пловдив в сервиза "зад Кастрола" - там стоя 2 дена и ми звънна техника с думте "нищо не мога да направя". След това го закарах при Румен на сточна гара - оправи го на същия ден ... тествахме го на място в колата и даде 1г. гаранция освен стабилизатора и тунера е имал проблем и още някаква част ... малко скъпичко ми се стори 80лв ама след моя неуспешен опит и отказа на друг техник нямаше какво друго да е. И един съвет - ако нямате нерви не се захващайте с това нещо ... прогорих пистата на едно от крачетата на стабилизатора после беше едно мерене + мостчета.... мъка :D
Съгласен съм че таблото с радиото е малко грознично но предпочитам оригинала пред алтернативните радиа нисък клас в техномаркет. А да сложа музика за 300+лв в jazz 2004г. ми звучи повече от несериозно.

 

ПП: Остана ми резвервния BA00AS. Някой ако прояви ентусиазъм сам да си го ремонтира да ми пише ЛС

IMG_20190218_124115.jpg

IMG_20190218_124234.jpg

Редактирано от Gladiator_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

имам същия проблем с блокиралото радио и се интересувам дали има сервиз в Бургас, който може да го оправи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиз на "Сан Стефано" от страната на велосипедите. Преди време ходих и питах за колко ще го ремонтират, свалено и обратно монтирано от мен. Отговорът беше 70 кинта. И ми мина...

Но в града на батки и адидас е така !

п.п. Във Варна наистина ги оправят за 50 (с демонтаж и монтаж)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Chelebiev написа:

Здравейте, 

имам същия проблем с блокиралото радио и се интересувам дали има сервиз в Бургас, който може да го оправи. 

   Бих препоръчал и тези от Технополис  Славейков.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) преди 3 дена станах горд собственик на Honda Jazz 2003 и имам запитване...... Радиото свети показва честота 87.5....и до там... не мога да избера честота. Прочетох и пробвах....сверих часовника.... от там пуснах дис и от същите копчета от който следва  да се избира честотата смених песните...... има някаква скрита магия в него :) забило ли е удар с брадва ли иска.... не знам Вие кажете :)

Редактирано от Hapko3a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.02.2020 г. at 15:24, Hapko3a написа:

Здравейте колеги :) преди 3 дена станах горд собственик на Honda Jazz 2003 и имам запитване...... Радиото свети показва честота 87.5....и до там... не мога да избера честота. Прочетох и пробвах....сверих часовника.... от там пуснах дис и от същите копчета от който следва  да се избира честотата смених песните...... има някаква скрита магия в него :) забило ли е удар с брадва ли иска.... не знам Вие кажете :)

Здравейте,  разрешихте ли проблема? При мен е точно както го описвате. Надявам се да споделите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...