Jump to content
nacomen

БУЛ ИНС ИЗМАМНИЦИ

Recommended Posts

Ще започна с кратко представяне на застрахователното събитие и предприетите от мен действия. От съображение за моята сигурност не желая да представя подробности за автомобила (мои приятели ме посъветваха да не се занимавам с тази фирма поради висок риск от последващи щети по автомобила ми) - Една сутрин откривам автомобила си (паркиран пред блока) с обезобразени две леви врати. Имаше нанесени удари с камък с диаметър около 10 см, който стоеше до колата и по него имаше остатъци от боя. Освен вратите бяха срязани и двете задни гуми - чисто нови на по-малко от месец каране. Веднага позвъних в полицията - тъй като беше неделя и колата все пак беше в движение ми казаха след като си сменя гумите да отида на място в РПУ-то за да направят констативен протокол. Веднага след обаждането ми в полицията (преди да демонтирам гумите) позвъних на Бул Инс с моба да дойдат на място и да направят оглед на колата. Диспечерът по телефона ми каза същото като в полицията - елате в понеделник на място, сега няма кой да изпратим. -Зададох въпроса: "Как да дойда на място като са ми срязани двете! гуми?" Бе ми съобщено, че имам право да ги демонтирам и така да отида на огелед. - Няма да ви казвам как с една резервна гума и две срязани успях да ги подменя, но в най-близката гумаджийница демонтирах срязаните гуми - сложих два галоша временно и тръгнах да обикалям институциите със срязаните гуми в багажника. Минах през РПУ-то и описаха щетите - поразпитаха ме, казаха, че надали ще успеят да открият извършителя, съставиха констативен протокол и по живо по здраво се разделихме. На следващият ден понеделник отивам в БУЛ ИНС - изчаках реда си - започнаха огледа. Описаха щетите по вратите. И дойде ред на гумите - момчето, което правеше описа ми каза: "При положение, че гумите са демонтирани - не мога да ги опиша! Направо издивях! Повиках началника му - след скандал той тръгна да проверява телефонни разговори и дали историята ми е вярна. Върна се след 20 минути и потвърди, че всичко е както казвам. (предните ми гуми бяха същите като задните - купих ги в комплект по 230 лв парчето) Описаха марка и модел на гумите в протокола. Вече бях спокоен. Гумите останаха при тях. След 45 дни отивам на каса да ми изплатят описаните щети! Познайте каква сума получих - Две врати с щети 1 степен (за изчукване и пребоядисване) + две срязани гуми - 124лв. Подигравка! Поисках обяснение! Обясниха ми, че не съм си направил валутна застраховка - нямам представа какво е това - второто нещо бе, че са ми изплатили щети само за вратите. Побеснях. Ремонта за мен струваше: - 2бр гуми 225/55/16 - Пирели - 2х230лв - 460лв - 2 врати изчукване и пребоядисване 260 лв. Общо щети за 720 лв. - изплатено обезщетение 124 лв. Дори само за вратите не стига. Подадох молба за оспорване на оценката - обадиха ми се след една седмица и ми казаха, че не е уважена. Бях решил да подам оплакване до Комисията за защита на потребителите, но мои приятели ме посъветваха да не го правя, защото след подобни сигнали откриват колата и правят още по-големи зулуми. Послушах ги все пак, знам какви хора стоят зад Бул Инс. Веднага след инцидента смених застрахователната компания и съм изключително доволен от новата. За нея ще прочетете в друга моя публикация - похвала. Ще завърша с цитат от Интернет страницата на БУЛ ИНС: 'Предпочитан застраховател заради: - ефективната си безкасова технология за бързо ликвидиране на щети и изплащане нa обезщетения при настъпване на застрахователно събитие; - модерната организация за ликвидиране на щетите, осъществена съвместно с технически център „Тандер”. (На едно място са ликвидационна служба, сервиз и салон за клиенти. ) И въпрос към застрахователното дружество - дано пожелаят да отговорят. По този начин ли ликвидирате ефективно щети. Нито бе бързо - чаках огромното обезщетение повече от месец, нито бе удобно - посетих Ви на място както за огледа, така и за получаването на парите КЕШ. Не се надявам справедливостта да възтържествува. Дори да имат желание да преразгледат моя случай не бих се съгласил да дам подробности, защото колата ми е мила. Ако има някакъв начин да ми гарантират, че колата ми ще остане цяла - все пак бих се съгласил. Причината, поради която пиша този коментар е възможно най-малко хора да се възползват от услугите на тази компания. Не се подлъгвайте по хубавите думи и високата популярност - ще останете измамени като мен! А като послепис - обслужването и държанието на служителите към мен просто не желая да споменавам - аз не съм живял много в СОЦ времената, но точно това съм чувал за обслужването. Ако и Вие не сте живели по време на СОЦ-а заповядайте в БУЛ ИНС ще разберете какво е било обслужването преди 20 години.

Редактирано от Al Capone
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди много години млад шофьор ми разпиля автомобила който карах и ми строши коляното (отнемане на предимство). Беше застрахован в БулИнс :) Когато отидох сам при тях почти не ми обърнаха внимание. На втората визита отидох с адвоката си и всичко беше спазено по протокол. От тогава (дано не ми се налага) без адвокат не отивам при тях да предявявам иск или каквото и да било...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква сума е бил оценен автомобила и на колко години е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в левите ми изпратиха за ще ти на джанта крива калник крив и броня пусната 72лв.като за ремонт дадох около 3300лв.та ако си бях заделял парите за вноските щях да сам по на далавера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм недоволен от компанията - не ми уважиха щетите и ми казаха "оправи ги, пък ще видим колко и дали ще ти изплатим" (трябвало щом се сменя собственика да се добави в полицата, това окей, но в момента в който купих колата направих това с ГО (тя също бе към тях),  а нищо не ми бе казано за каското... е аз да не съм баба Ванга, че да зная такива неща... от тогава не искам да имам общо с тази фирма)... смених фирмата в която се застраховам и от тогава съм нямал дертове. Обслужването е 1:1 с пиян охранител в дискотека - ти му говориш, той ти се прави на шеф... 

За справка - за ударен калник (драсната вежда - дреболия) ми изплатиха от ГО достатъчно за отремонтиране на щетата (около 160лв)... какво да говорим повече, дори ГО си калкулират правилно цените (след ремонта ми се наложи да доплатя около 10-20лв... в сервиза). 

Преди седмица колата на майка ми бе ударена (шофьоркса врата) - сега търся нова врата ... да видим колко ще изплатят от ГО и каско.

 

П.П. Оценката на колата бе около 9000-9500лв.

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква сума е бил оценен автомобила и на колко години е?

Колата е над 14г, иначе щеше да го пратят  в доверен сервиз.

И при мен вече е така, оправяш си колата, те плащат каквото преценят.

 

Така че колега Накомен, губиш си времето да се  разправяш!

По-добре виж кой паркира постоянно на мястото на инцидента и

ще разбереш кой е нарязал гумите и потрошил колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е достатъчно, че спрях една събота преди не повече от година - пред офиса им на Джеймс Баучер в София, а там има разчертани общински места Синя Зона (която не важи уиикенда). Излезе някакъв дебеловрат тип да ми каже "изчезвай от тук". Казах му, че това е общинско място - защо да "изчезвам"? При което ми каза "Абе махай се от тука бе мърльо, ходи се оплачи на общината, като е общинско мястото, да не ти преместя аз колата".

 

Бях потресен на директните обиди и заплахи докато съм си в правото - разбира се, преместих си колата. Частна компания, която може да си позволи такова мутренско поведение през 2013та година е достатъчен признак колко честно си вършат работата като цяло.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И затова от водеща компания, слезе на най-ниско ниво.

След такива оплаквания доверието го няма, силовото застраховане също.

Явно очакваме продажба.

А тоя дето ти се е дървил за паркинга, явно е портиера на други офиси!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм им носил фактура, след като сме се разбрали предварително, че ремонта ще е в мой сервиз.

Погледна я някакъв тъпак и вика:

- Т'ва не може да струва толко... :lol:

 

И ми изплатиха 60-70 % от стойността и, което реално си е счетоводна измама... :thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да стана банален мисля че е добре всеки да инвестира и във видео наблюдение.

Ето така разбрахме кой пука гумите с шило в махалата - В И Д Е О

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комшия ли беше или некой закъсал гумаджия?

И за даа не съм офф има ли смисъл да си застраховаме колите тогава?

Щета за 500лв ти дават 200?

 

Застраховката е около 310лв, ГО 170, това за кола 1999г и оценка 4500лв.

Дори и да стане беля(само ламарини) с 310лв може два детайла да се оправят!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе щом ще е офф :) ... комшията се оказа наскоро пуснат от затвора, имаше и други проблеми освен пукането на гуми, явно нещо го тегли да се прибира обратно.

Ако не беше камерата можеше да не разберем кой е.

Според мен нещата се случват на локално ниво и е малко вероятно да са гастрольори.

Мисля си че сами ще трябва да се оправяме щом полицията и застрахователите не помагат.

Полицаят ме пита дали знам кой е извършителя и щом нямам никой заподозрян за него нямало какво да прави, защото не можел да тръгне да разпитва кой е :)

Честно казано не съм очаквал че нещата могат да станат толкова зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, тва е резултатът по законния ред - уважаваш, плащаш, спазваш, съобразяваш, толерираш... и накрая уйня и шитня.

Хващайте го тоя педерунгел безсвидетелно, изтърсвайте му парите до дъно и го правете на пъзел с липсващи части. И после да съхне някъде. Всичко останало е празни надежди и овчо търпение! Перничани добре са го казали - шал от винкел му е майката, да му топли докато е жив!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въже и към Витоша - харесваш си едно дърво и и нататък знаеш... Той тогава ще обикне природата :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз намирам варианта с видео наблюдението за най добър, но саморазправата едва ли. От потърпевш ставаш виновен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се саморазправяш няма кой да се разправя за теб - кой полицията ли ? Удариха ми колата преди 3 години на Кауфланд в Пловдив на паркинга - бронята , стопа ударени отивам в магазина - казват ми само полицията може да гледа камерите - ок, отивам в полицията задават ми редица тъпи въпроси губят ми 2 часа пускам жалба пиша какво е ударено казват ми само това ли викам да само. Ок ще видим камерите ако се вижда викам ок ще чакам отговор. Отговор няма месец отивам в районното пак питам разпитвам едва се сещат за какво става въпрос и ми казват аааа да на камерите не се видя - силно ме съмнява , че са отишли до там въобще. Затова как да чакаме на полицията , която е мързи да си изпълни задълженията и само прах в очите на началниците си хвърля като кажат днес хванахме двама за превишена скорост , един пил и трима без колани това е. Всичко друго не им пука бачкат 1 час вместо 12 за дейност да имитират и край след този 1 час война да стане не знам как ще реагират , освен ако не им звънне началника да им се скара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oтносно посегателствата върху колите полицията е умряла още преди 50г.

Никой не разследва откраднати гуми, чистачки, джанти, компютри и др/ дребни, но важни за колата неща!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че за какво да се морят да работят като може да не работят ;) Общо взето надявайте се да да нямате вземане даване с държавните органи и така :P  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В днешно време не можеш да вярваш на никой :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз намирам варианта с видео наблюдението за най добър, но саморазправата едва ли. От потърпевш ставаш виновен.

Наистина е много жалко, но си много прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от тази година при "тях", ще пиша отзиви в някой момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, дали може да се прехвърли каско от една в друга компания (на вноски съм)? Иначе, и аз без адвокат не стъпвам там. На колега, не от тук, от работата, му откраднаха колата, докато е бил застрахован в БулИнс, и са го мотали...до момента, в който не отишъл с адвокат и на следващият работен ден са му изплатили каквото трябва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, "да би мирно седяло, не би чудо видяло" е народна мъдрост, която не пренебрегвайте..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БУЛ ИНС  -абсолютни ИЗМАМНИЦИ ! Държавата ни е в това положение защото лансира такива МОШЕНИЦИ като собственика на тази компания.

 Има поговорка за баницата -не е луд този който я яде ,а този който е дава. Никога застраховка при тези кретени! При протокол от КАТ за счупен фар ,решетка и броня ми заплатиха 81лв.стойността на щетите е 1390лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, на мен нищо не платиха за 3 детайла...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Удариха ни на 13.10.2016. Шофьорът, която ни "подпря", имаше ГО към Бул Инс и оттук започна драмата. На 17.10.2016 мъжът ми подаде претенция за щета към Бул Инс. До 15 дни трябваше да получи писмо-отговор дали ще бъде уважена претенцията. Нищо. Той звъня на номера от сайта, за да разбере какво се случва. След многобройни опити за контакт най-после се свърза - казаха му: "Да, претенцията Ви е приета, обработва се. Срокът на изчакване за изплащане е 3 месеца.". Проверихме - така е. През тези 3 месеца звъняхме и той, и аз - за всеки случай да проверим какво става. Още повече, че братовчед ми чакаше изплащане за тотал от тях /70 %/ вече 3,5 месеца. Отговорът винаги беше един и същ - "Прехвърлена е в отдел Счетоводство за изплащане - чакайте..". Ок, ама на 17.01.2017 минаха 3-те месеца и нищо.

На 20-ти написах една хубава жалба до г-н Проданов /изп. д-р на Бул Инс след справка в ТР/. Мъжът ми я подаде до офиса им на Джеймс Баучър /заедно с копия от претенцията за щета и дв. протокол за ПТП/ , като я входира и взе един оригинал и за него /възнамеряваше да го приложи към следващата жалба до Комисия по финансов надзор/. В офиса се опитали да замажат положението с някакво забавяне по изплащането и да си спестят жалбата. Днес на 25.01.2017 /3 работни дни след подаване на жалбата/ преди да изпратим жалба и до КФН, щетата е изплатена. 

Щетата беше малка. Сумата е под 200 лв. Не се отказвайте, те разчитат именно на това.

 

Дано това е от полза за всички, попаднали в такава нелепа ситуация в тази абсурдна държава! Успех!  :punk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситуацията с Булинс е крайно отчайваща. За съжаление и аз съм в сходна ситуация и вече се чудех до кого точно да подавам жалба. Размотават ме над 4 месеца. Претенцията ми е заведена на 16,09,16г. спряха ми в задницата на прелюда на светофар, ако колегата с Акорда, който спря в мен чете, може да каже какво е положението при него, предполагам че по каското му са платили и е забравил за удара. Щетите не са големи(спукана броня, изкривена основа броня, счупена светлина за мъгла, изкривена задна престилка, багажника вече се затваря трудно, с две думи -лек и много коварен скрит удар).

Това е хронология на отговорите от Булинс на телефон 070016633. Да вметна само, че свързването е много трудно(рядко някой вдига, по-често ти хлопват слушалката, за да спреш да звъниш) и още едно уточнение - обажданията се таксуват солидно дори и да не си се свързал и не влизат в никакъв тарифен план на мобилен оператор, уловката за цената обявена на стойността на един градски разговор е ако звъниш от стационарен телефон и пак не съвсем.

 

1.Докато течаха 3те месеца, в които всичко нормално трябваше да приключи само веднъж звънях на телефона, тогава ме увериха, че претенцията е одобрена и е в счетоводството и чака изплащане. Един приятел ме увери, че наистина бавят плащанията и обикновено в края на 3тия месец плащат. Е, при мен не се случи така.

2. Минаха трите месеца и вече започнах да се притеснявам какво се случва, много пъти опитвах да се свържа в работно време, но все никой не отговаряше. Най сетне се свързах преди 4 седмици една вечер към 17.30h една жена се излъга да вдигне, но бързо ме разкара с думите: "Обадете се утре след 9 сутринта, защото в момента колегите, които отговарят за  щетите си тръгнаха и няма кой да ви провери питането." На следващия ден естествено през деня звънях и никой не вдигна.

3. В някой от следващите дни ми вдигнаха споделих за вече голямото забавяне, служителката беше много вежлива и след някакви фиктивни проверки, които каза, че е извършила ме засипа с едни такива сладки лъжи: "Да, да наистина някак сме ви изпуснали, отбелязано е че е платено, а в действителност се оказа, че не е. Много съм озадачена как се е случило(и това два пъти го повтори). Сега ще ви придвижа г-не и утре или до края на семицата ще получите плащането. "   Това вече е 3та седмица след тези обещания.

4. Последното ми свързване е от днес, вече гневен започнах разговора с това, че ми е писнало да ме лъжат, че ще ми платят и че са обещали преди 3 седмици да платят, на което служителката ми казва: "Такова обещане не може да ви бъде дадено на този телефон" след поредна проверка в системата им ми казва" Да наистина имаме голямо забавяне при вас, това ще бъде отбелязано и ще ви придвижим плащането"

 

Та за момента равносметката е това при мен: голямо чакане съпроводено с куп лъжи и допълнителни сметки за телефон заради този скапан номер 0700. Поне знам, че БУЛИНС ги зачерквам от застрахователите и за капак на всичко преди 3-4 дни даваха по новините на Нова шефа на Булинс, който от ефира на телевизията се опитваше да оправдае бъдещото поскъпване на застраховките с необходимостта да могат да се изплащат на време обезщетенията на хората. Пълен Абсурд е всичко и дано на никого не се случва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, ако трябва да съм честен 2012 останах доволен. Кофти ПТП, изплатиха ми на 20тия ден една добра сума-1250лв за сивик англичанка преди фейса. 
Тоя, който оглеждаше колата беше пълен катил и щях да го бия, но това е друга тема... Явно съм хванал добър период. На Джеймс Баучер и мен в работен ден мислеха да ме гонят от синята зона, но му нарисувах на дебеловратия, че съм за тях и се разкара . Беше много учуден, че човек като мен / 1,9 80кг / му говори така смело, ама шанс. 

После известно време без каско и сега съм в Армеец. Като изключим кофти работното им време са на 6. Като цени и обслужване. Даже сега за новата не ми платиха заради шлюпка на лака боята на предния капак и пак ми стигна кеш-а, че спрях в един бобър. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята драма приключи. Днес получих превод за 153лв.

Стигам до извода, че се задействат само след жалба при тях, а позвъняванията на импулсния им телефон за безполезни. На 30.01.17г. подадох жалба в офиса където ми правиха и огледа на щетите. Жалбата я писах на тяхна бланка, която ми дадоха от офиса  и беше именувана като "Заявление", а не жалба. При самото приемане настоявах да ми дадат входящ номер, за да мога да подам жалба към КФН, в случай че няма резултат две седмици. За входящия номер трябваше да изчакам половин час, за да пратят копие към централата си където да го входират и в крайна сметка получих сканирано копие на бланката която подадох с входящия номер на нея.

 

Пътеката за действие с БулИнс е отъпкана - няма смисъл да звъните на скапания телефон 070016633, а директно жалба при забава повече от месец. В офиса ми казаха, че претенцията е била одобрена още 10дни след подаването, но изглежда очакват хората с малки обезщетения да не ги потърсят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с булинс нямам допирни точки, но имам с алианс и съм изключително ДОВОЛЕН.
2.2.16г. една г-жа се вряза в задницата ми с 50 с Шкода Суперб, мисля че сами се сещате какви бяха щетите по Сивика. Отпред се спрях в предницата на 1 бус. 
Г-жата с Шкодата се оказа, че кара с акт за птп, но това е друга тема. Тя беше с ГО към Алианс. Задвижихме нещата още на 3.2.16г. нещата с огледите се случиха точно както се яхме разбрали в времето. Аз обаче нямах никакво търпение и честичко им званях, да ги моля да не я пишат тотал. Накрая след месец им беше излезнало решението за изплащането на щетата. Момчето ми каза 2500 лв тотал или 2350 лв и я оставяме в движение. Тя отдавна беше изпъната колата и чакаше само боядисване. 
Каско вече имам  в Армеец. Оцениха я на 3500. За драскотина на предния и задния капак и чукната врата от друга врата ми платиха 250 лв и пак съм страшно доволен. 
За мен това са 2-те фирми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още от дивите мутренски времена Булинс се славеха като близки приятели/партньори със СИК... Намерили сте и вие къде да се застраховате :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, rabbeat,
То някой път не зависят нещата от нас и мен наскоро на кръговото на Бояна спряха в мен, аз какво да направя като виновният водач е с ГО към БулИнс... Завел съм си щетата, снимано е всичко, за съжаление ми писаха само пребоядисване, а ми се струва, че ще има и други щети по бронята, но докато не отиде в сервиз и не се свали да се огледа, няма как да знам, видимо е наистина само счупени щипки и пребоядисване.
Все още чакам, надявам се да не ми се налага да додавам повече от 10-20% от стойността на ремонта, но като чета мненията вече се чудя дали ще дадат въобще нещо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в мен спряха на кръговото на Бояна преди 2 години. От Булинс платиха, но със закъснение. Описаните разговори по-горе и аз съм ги водил :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за щета по ГО нямаш избор. Но да си направиш каско в Булинс... по-добре си събирай парите за вноските, със сигурност ще са в пъти повече от това, което евентуално би взел от тия мутри.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и развитието по моя въпрос за който го интересува, току що получих сумата от 107лв и някви стотинки по сметка, изминали са точно 30 дена от събитието и завеждането на щетата (заведох я на следващият ден веднага). 
Не мога да кажа, че не съм доволен, но определено ще имам по-голямо самоучастие в ремонта отколкото ми се искаше. Това ми е първият досег до БулИнс за изплащане на щета и като цяло съм доволен, макар и зелена зона пред офиса им на Джеймс Баучер имат служебен паркинг, именно момче от охраната ми каза, че мога да спра там без да се притеснявам, че ще запуша някой (таман 3 коли запуших, защото беше претъпкан служебният им паркинг), момчето което ми заведе/снима щетата беше много любезно и отговори на всичките ми въпроси, които имах. Преведоха парите бързо според мен - 1 месец при краен срок от 3 месеца.
Оценяването не е най-най, но все пак това е ГО, не е каско (тайничко се надявах на около 160-180 лева)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това на базата на опит ли го пишеш или просто ей така? По каско винаги се плаща повече!

Редактирано от Z-Ro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"По каско винаги се плаща повече!"

 

Голям камък хвърли, голяма глупост не казвай! Плаща се точно толкова, колкото им е кеф на застрахователите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кога по-лесно се пазариш,  когато щетата е заведена  по каско или по гражданска? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ми е странно какво значи да се "пазариш" със застрахователите. След като и ремонта вече знам колко е, покрива около 60% от стойността му, но стойността на ремонта за едно и също нещо е променлива величина, има значение дали ще го правиш в София, Враца, Варна и прочее, има дори значение в София къде ще отидеш цените варират в много широки граници - има значение с какви материали искаш да бъде и как искаш да бъде направено.
С изплатената сума можех спокойно да отскоча до по-малък град при познат и най-вероятно да си оправя щетата в тази граница, стига да разполагах с време и с друга кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... покрива около 60% от стойността му.

 

Обикновено е толкова.

Естествено, винаги имаш опция да оставиш колата в техен сервиз, ако нямаш претенции към качеството и времетраенето на ремонта, и тогава той е изцяло за тяхна сметка.

Аз лично не бих си оставил колата в сервиз на застрахователя.

Най-общо казано, имаш ли щета по ламарината си прецакан... или с пари, или с качество.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...