Jump to content
iso_eu

Хаос с данък “кола” заради Държавата !

Замърсяване на въздуха  

56 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

http://fakti.bg/bulg...paign=firstpage

 

 

Хаос с данък “кола”, предупреждава в. „Труд”

 

Собствениците на около 750 000 превозни средства в София ще трябва да доказват в общината с какъв евростандарт са двигателите им, ако искат да ползват по-висока отстъпка от налога.

 

КАТ имал данни за моторите само на 16% от всички над 900 000 превозни средства в столицата. За останалите ще се прави проверка.

 

Ако в големия талон на автомобила е стандартът на двигателя, собственикът му ще трябва само да го покаже в общината. Все още обаче не е ясно как останалите шофьори ще удостоверят екологичността на моторите.

 

Столичната община, а и останалите кметства чакат указания от Министерството на финансите как да преодолеят хаоса.

 

 

Според мен Когато си регистрираш МПС-то трябва да внимаваш в КАТ дали ще ти впишат евростандарта на колата !

 

А това че си на газ или метан - няма преференции ! И е абсурдно защото извън БГ има такива преференции .

 

Някой да даде идея как ще се впише катализаторното устройство и съответния евро стандарт в талона ?

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно 50% от колите са с ЕВРО 07, доказуемо с фактура.:P/> Тва в квадрата на шегата.Е, как ще се вписва? Срещу заплащане, естествено. Но, не всичко наведнъж, а едно по-едно - таз година, катализатора, догодина евро-то, по-догодина газта... Тва, бюджетът не е шега работа, требва да се пълни ежегодно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато си драскаме по разни форумчета и се спасяваме поединично, ... така ще е.

Държавата ще си ни клати още много време. :ebanjeee:  Щом търпим сигурно ни харесва, първият път нали е минал.

Вижте хората как протестират, как се борят за своето. Ние пием кафе пред министерството..., протест, уплашихме ги.

Днес е 19 и ми вървят едни тъжни мисли, една безнадежност се стеле, като гъста мъгла, която няма вдигане.

Предали сме половината си герои, крили сме се като мишки и продължаваме, правили сме си мръсотии един на друг,... и сега не спираме. Човек само като ни види поговорките и му става ясно, защо поета е казал - " Не народ, а мърша..."

" Преклонена глава, сабя не е сече ", " Да бе мирно седяло, не би чудо видяло " и други от рода. Евала...,  смачкан народ.

Наздраве момчета, да си спомним за Левски,  поне днес...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За анкетата предлагам още една точка, намален данък за газова уредба!

Не може да не се плаща данък, като си с газова.Всички ще си сложат!

Какво ще правим тогава с пътищата, кой ще ги плаща?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо вярно като си проверих талона на моята хонда интересното е ,че има място за (евро стандартите) но на моето място (V.9) има само...**** тоест нищо и доколкото се сещам и чух отстъпката е около 30 ,40 %, за евро 4 ри, все пак не са малко пари при наличието на 140 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен на ни една от колите не пише кво евро е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо вярно като си проверих талона на моята хонда интересното е ,че има място за (евро стандартите) но на моето място (V.9) има само...**** тоест нищо и доколкото се сещам и чух отстъпката е около 30 ,40 %, за евро 4 ри, все пак не са малко пари при наличието на 140 к.с.

 

Отстъпката мисля, че е само за коли до 100 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАТ като имат само 16% отданните аз к'во да направя? Аз ли да ходя да им събирам останалите 84? Това моя работа ли е ? На мен някой събира ли ми документи ? Вместо да се правят на велики, да си вдигнат гъзовете и да си съберат липсващото инфо. Нищо не им пречи да пуснат по един мейл до авто производителите и да поискат данните. Ама що те трябва да се впрягат когато могат да впрегнат нас?

 

Което ми напомня последната издънка с 20-те лева за вписване на АГУ... вместо един як протест и отказ за плащане сума народ се зсили да плаща без да му е ясно защо  само и само да са първи и "да не се минат". Както се оказа после само те бяха минатите. Еми ей така ще ни минават всеки път.

 

Не се лигавете с разни анкетки и теми по форуми ами направо една електронна подписка и я разпространете из нета иначе няма оправия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната анкета в която ще се надъхваме колко криви са всички и колко ощетени сме ние :)

 

Според мен Когато си регистрираш МПС-то трябва да внимаваш в КАТ дали ще ти впишат евростандарта на колата !А това че си на газ или метан - няма преференции ! И е абсурдно защото извън БГ има такива преференции .

 

LPG горивото като цяло има по-нисък акциз, заради по-малкото емисии при изгаряне. Което е една от причините да е по-евтино да караш на газ и общо взето единствената причина да се слагат газови уредби. За коли с допълнително монтирани газови уредби не мисля, че трябва да има по-нисък данък, защото не е гарантирано, че караш на газ. Отделно цитирай в кои държави, за които говориш, има по-нисък данък за коли с НЕФАБРИЧНО поставени газови уредби. Примерно в UK има намаляване на данъка с 10 паунда на година (на фона на няколко стотин паунда данък).

 

Като предлагаш по-нисък данък на колите с LPG, аз искам да попитам защо 20 годишен 1.9 TDI плаща около 10 пъти по-нисък данък от мен, където имам 150 глупави системи за намаляне на емисиите, по-ниско CO2 и тн.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има нещо вярно като си проверих талона на моята хонда интересното е ,че има място за (евро стандартите) но на моето място (V.9) има само...**** тоест нищо и доколкото се сещам и чух отстъпката е около 30 ,40 %, за евро 4 ри, все пак не са малко пари при наличието на 140 к.с.

 

Отстъпката мисля, че е само за коли до 100 к.с.

 

Аз, мисля за всеки случай да си проверя ,че и без това системата ни е толкова мудна и неразбрана пък каквото стане. Ако има начин има ако не зиви и здрави , ще си плащаме като попове и това е... :whip:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има нещо вярно като си проверих талона на моята хонда интересното е ,че има място за (евро стандартите) но на моето място (V.9) има само...**** тоест нищо и доколкото се сещам и чух отстъпката е около 30 ,40 %, за евро 4 ри, все пак не са малко пари при наличието на 140 к.с.

 

Отстъпката мисля, че е само за коли до 100 к.с.

 

Да, така е - само коли с до 74 kW и евро 4 стандарт имат отстъпка.

Редактирано от jass

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" ще си плащаме като попове и това е... "

Ей заради такива " попове " сме на тоя хал...

Редактирано от Hunter
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Hunter, има един израз, дошъл от страната на неограничените възможности и той гласи - "Само смъртта и данъците са неизбежни!". Така че, к`ви попове, к`ви 4,99 лева!

 

Проблемът не е в големите разходи, а в малките приходи. От което следва не да пестим, а да печелим!

Лошото е, че печалбите за нас, простосмъртните, вече не са даденост, а предмет на все по-големи усилия и амбиции.

По-лошото е, че управляващите данъците ни, са същите каквито са били и преди и след турско, и преди, и след съветско.

А, най-лошото е, че първото което правим, е да попържаме комшията, щото е най-лесно и той със сигурност ще ни чуе.

Кое е доброто, по-доброто и най-доброто... най-добре, всеки сам да си прецени, според собствените си стремежи и възможности!

 

Лека вечер и точна преценка на хаоса!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Драгойчо, радвам се на ентусиазъма ти да си плащаш чинно на " управляващите данъците ни ".

Само че, почти винаги има едно " но"..., нали знаеш.

 

Говорейки за " страната на неограничените възможности " и не само там, сигурно трябва да споменем, че " белите " хора, в тия " бели " държави получват нещо насреща, плащайки на държавата. Вижда се резултата от данъците им.

 

Искаш ли да си поговорим за бабите и дядовците - нашите, които биват бити, ограбвани и изнасилвани. Сигурно не са си платили данъците, а... Или, ако са си ги платили, къде е държавата, за която са бачкали години, плащали са си..., как беше - като попове, надявайки се да изживеят някакви старини с мизерната си пенсия, забравени и от бога..

 

Или.., ако искаш друга тема - аз имам кола 99 коня, ти 101. Плащай колега, по - справедливо от това не виждам... :lol:

Да си чувал за едни коли, рожба на социалистическия гений, дето имат по 10 катализатора и са Евро 50, най малко.

За старите дизелаци, които пушат оттука до Варна, за хубавите ни автобуси, които като минат и после 2 дена мирише след тях.

Къде е аршина, Драгойчо...

 

И като спомена господата управляващи - екстра е, че знаем, че " са същите каквито са били и преди и след турско, и преди, и след съветско. " Само че тук се намесва сакралния въпрос - " И ко праим ся... "

Бачкаме повече, за да им плащаме повече - монетарната система и това да си и роб, от пелените още, не е измислена от мен, но аз поне искам в замяна да получавам нещо - такава е сделката с държавата, нали се сещаш...

 

И когато едната страна не си изпълнява договора, това дава право и на другата за това... и тогава идва твоя " хаос ".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

До колкото ми е известно плащаме данъци за МПС на база К.С./KW. А в същото време говорим за замърсяване на въздуха и вредни емисии. Какво общо има едното спрямо другото? И как управниците изчислиха, че 20+ годишните коли със 100 к.с. замърсяват въздуха по-малко спрямо 7 годишна кола с над 100 к.с.? И не мога да се съглася, че 20+ годишна кола, на която като й вдигнеш капака има повече масло по ДВГ, от колкото вътре в него, ще й се плаща данък от 6,78лв. Щом говорим за замърсяване на въздуха, вредни емисии и Евро Стандарти, то според мен най-добре ще е данъка да се плаща след минат ГТП => след като минем ГТП и ни замерят газовете с нужната техника, ще се разбере в кой Евро Стандарт влиза съответния автомобил и от там вече да се изчисли данъка и тогава според мен ще си дойдат нещата на място. Ама то пък като се замисля не във всеки пункт за ГТП мерят газове.

Пример: 2012год. като минавах преглед ми замериха газовете на Сивик-а и съответно попитах какви са стойностите (уча екология и ме засяга), а човека от комисията ми каза така: момче, колата ти е идеална! А сега през 2013 ходих на друг пункт за ГТП и там газове не мериха.

Това е моето виждане по въпроса, колеги. :)

П.П. Сега мисля да си направя спортна генерация и да махна всякакви катализатори и поне да знам, че наистина замърсявам много въздуха и тези 110лв. данък, които плащам, ще са оправдани.

Поздрави! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката им е, че ако искаш да караш по-мощна кола (над 74 kw) трябва да плащаш данък "лукс", а не че повече замърсява самата кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Хънтър, не се сещам се за всичко. Виждам всичко, усещам болезнено всичко... живея го вече 44 шибани години. И не съм съгласен с липсата на морал в отношенията ни с държавата. Но! Действителността и статуквото са повече от ясни. Ясно е и защо, едва ли ще се променят към нещо по-добро. И какво ни остава? Да констатираме до безкрай? Или да търсим лесните виновни, в лицето на готовите да платят данъка, или другите, отказващи да плащат?

 

В изкривения контекст на темата, не съм плащал данък от... май 5 години вече, може и повече, и за сега нямам намерение да плащам. Тогава прецених, в интерес на истината, повече от субективно, че с бензина и винетката, си плащам достатъчно на държавата. Че ще си бера гайлето за "революционното" решение, не си правя никакви илюзии, чисто и просто, до момента минавам метър, защото... може. И затварям шибания омагьосан кръг на хаоса, без да забравям, че всичко в тоя живот се плаща - и хубаво, и лошо, еле омагьосаните кръгове и хаосите. И то, не само финансово плащане, нали - т`ва време, т`ва нерви...

 

Останалото го казах малко по-нагоре и смятам, че това е решението - ако нещо ми пречи и не мога да го променя, защо да не го заобиколя и да си живея живота, като колкото се може по-бял човек? Или да се боря с вятърни мелници, с надеждата, да ме канонизират за мъченик? Не, благодаря!

 

П.П. "Който иска, намира начин. Който не иска - причини бол."

 

Не ангажирам никой с мнението си, просто се възползвам от възможността да го споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Георги, на никой не му пука дали замърсяваш въздуха или не. Номера е да ти вземат парите. Всичко е имитация!

 

2005 карах Accord, набор 2005... внос оттатък океана . ;)  Отивам в София на технотест като идиот - единственото място, щото някой наш другар трябва да се налапа. Нашия, с апаратура от войната, ще проверява кола на няма и една година, която идва от страна, с най - строгите екологични норми. Влезна в някакво подобие на кабинка, вика " запали " и взе да се прави на работен. По едно време си подава главата и пак - " Абе, запали бе... "

Колата работи обаче. Дойде до колата, въртя се отпред, отзад, не вярва. Великата ни " техника " не можела да я хване. Отби ме настрани, дойде друга, писа неговите резултати и абракадабра, ... дай 500 и кусур лева .., готов си. :ebanjeee:

Колега Драгойчо, уважавам всичко, което си написал - и аз " заобикалям " милата ни държава, когато мога.

Въпроса е, че " действителността и статуквото " не са нещо абстрактно, то се създава от мен, теб, всички. Може би живота няма да ни стигне, но дългото пътуване започва от първата крачка. Хората са си го извоювали, а ние седим и си кютаме.

За времето и нервите си много прав - никой няма да ни ги върне. Знаеш ли, колко по - хубаво би ни било, вместо да оправяме скапаната държава, да си отворим по 1, 2, 3 бирички, примерно...

Наздраве, приятно ми беше да си поговоря с интелигентен човек... :drunk:

 

п.п. Приятелю kicka, с какво едно Сивиче на 20 години, над 100 hp е по-луксозно от едно ново Мерцедесче, под 100 hp ( уж символ на лукс )... :D

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нещо не разбирам каква е драмата с въпросното увеличение на данъка за МПС. Доколкото съм запознат иде реч за бензинови автомобили под 74 kw (101-2-3 коня) снабдени с катализатор, които както знаете плащат 1/2 от реалния данък. Е сега ще се заплаща целия защото тези от парламента се светнаха, че ефективен катализатор на 20 години просто няма. Имам един Hисан 92 набор, 90 кончета, с 22 лв данък("катализатор"), сега ще трябва да платя 44 в най-лошия случанй. На Хондичката данъка винаги е бил доста над 100 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих известие за данъка на Джазката 1.2 ми. 39.47 лв. /как са го сметнали това?!?!/ :). Погледнах в талона - имам писано Евро4. Регистрирах я юни м.г. и ми взеха около 20 лв за 6-7 месеца. Сега единствено с показване на талона в общината ли ще мина ? Някой ходил ли е да оспорва ? Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии колко глупости прочетох ...? Кьде пише че намалението на данька е само за бензинови двигатели ???Оказва се че освен в кат еврото се декларира-доказва и в общината.И който не знае -може да се окаже че ще плаща повече.ППНаправо се чудя как някои хора имат книжки ?

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми докараха колата от Испания в талона си пишеш всичко, просто трябваше нещата да се впишат и в нашия, ама не, нахакаха звездички. Така или иначе отстъпка няма да ползвам заради мощността, ама има куп други данни, които един ден ще потрябват. А, да, 110 киловата си ги записаха обаче, нали трябва данък да плащам:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Приятелю kicka, с какво едно Сивиче на 20 години, над 100 hp е по-луксозно от едно ново Мерцедесче, под 100 hp ( уж символ на лукс )... :D

За мен също не е адекватен този праг. Справедливо би било да е до 166 к.с., колкото беше за акциза, ама общинарите са на друго мнение...  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този хитър ход е замислен от много години с цел събиране на средства,  естествено от нас. На всички автомобили нов внос в талона от другата държава пише кое евро е колата.И най интересното е че тези които не ползват отстъпка за данъка над 100 коня  в талона им пише кое евро е.И сега ако ми каже някой че това не е хитрина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много шум се вдигна, ама реално никой не казва дали има някаква промяна в данъка. С колко му се е увеличил/намалил?

Моят си е същият като миналата година. Колата ми е с евро 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен промяна има единствено в данъка на Тойота Ярис. Досега плащах данък в размер на 12,50 лв (с 50% отстъпка). Сега е увеличен на 15,00 лв. или ползавам отстъпка от 40 %.

Значи при мен важи :

Чл. 45. (1) (Изм. - Решение № 700 по Протокол № 54 от 19.12.2013 г.)Публикувано изображение За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително, снабдени с действащи катализаторни устройства и несъответстващи на екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "EEV", определеният по чл. 55 от ЗМДТ данък за съответната година се заплаща с намаление от 40 на сто.

 

За Хондата и Нисана промяна в данъка няма, нищо че са Евро 4.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А хондата ти и Нисана  с каква мощност са ? И обявил ли си ги в декларацията пред общината че имат катализаторни устройства ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата е 103кВ, Нисана е 100кВ.

В декларацията съм описал всичко, а и в талона е отбелязано. За 2014 г. отстъпка няма.

Впрочем СО е качила вече данъците в нета и може да се провери колко е дължимия данък.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отстъпката важи само за МПС до 74kw или 100 к.с. !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен промяна има единствено в данъка на Тойота Ярис. Досега плащах данък в размер на 12,50 лв (с 50% отстъпка). Сега е увеличен на 15,00 лв. или ползавам отстъпка от 40 %.

Значи при мен важи :

Чл. 45. (1) (Изм. - Решение № 700 по Протокол № 54 от 19.12.2013 г.)Публикувано изображение За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително, снабдени с действащи катализаторни устройства и несъответстващи на екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "EEV", определеният по чл. 55 от ЗМДТ данък за съответната година се заплаща с намаление от 40 на сто.

 

За Хондата и Нисана промяна в данъка няма, нищо че са Евро 4.

 

Поздрави!

 

Моята кола е 71KW с евро 4 и катализатор, и продължавам да си плащам същия данък с 50% отстъпка. Не, че се оплаквам де... :tooth:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Днес ми пристигна писмото за данъка на колата и се оказва, че за 3-та поредна година (2012,2013 и 2014) данъка не е променен. Сумата, която дължа е 104,88лв., ако го платя в определения срок, но аз винаги го плащам преди да мина преглед, т.е. октомври месец и плащам 111,93лв. Колата ми е Сивик Купе 6-та ген., Д16у8 (125к.с.), 96 набор (септември ще стане пълнолетна :D ).

А сега в началото на годината (06.01.2014год.) купихме на баща ми нова кола КИА Каренс 2005год., 1,6  бензин 105к.с., на която също й дойде писмото за данъка и :o 138лв. Иначе сега си прегледах талоните на колата и наистина полетата за вредните емисии са празни. Имам и копие на оригиналния талон на колата, но и там не е вписан евро стандарт, освен като са ми правили ксеро копието да не са го направили като хората. Плащаме като попове за нереални неща и не взимаме мерки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте

Пиша по инерция: съвсем скоро платих данъка на 2 автомобила.

Единият е Хонда Сивик, 90 к.с., а другият е VW Polo McPolo, 45 к.с. (с катализатор са и двата автомобила- и това е записано)- от около 22 лева и 7 лева съответно за миналата година, в момента данъка е: около 26 лева и 8,50 лева съответно.

Има увеличение, но според мен не е толкова драстично.

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази седмица се видях с познат който кара Мицобиши AXN 1600 кубика 116 коня купи си го ново от магази 2010година то е с евро5 и за Пловдив му искат 480 лв данък  хезнам верно ли е или ме будалка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баш си е верно за Пловдив, неговата кола е над 100 к.с. и намаление няма -а има увеличение защото е до 5 г от датата производство.

 

http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html

Ето един ориентировъчен данъчен калкулатор.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си имах/м проблем с този данък, та проучих в ЗМДТ(закон за местните данъци и такси):

Кола до 74 кВ,

-с катализатор, (но без документ доказващ "Евро 3" и нагоре) - 20-40% намаление.

-с документ(Евро3 и нагоре)(според закона може и без катализатор  :tooth: ) - 50 или 60 % намаление.

Това е в сила за 2014 година.

 

Цитирам ЗМДТ:

 

Чл. 59. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.)

За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително, снабдени с действащи катализаторни устройства и НЕсъответстващи на екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "EEV", определеният по чл. 55 данък за съответната година се заплаща с намаление от 20 до 40 на сто по решение на общинския съвет.

(2) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.)

За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително и съответстващи на екологични категории "Евро 3" и "Евро 4" данъкът се заплаща с 50 на сто намаление, а за съответстващите на "Евро 5" и "Евро 6" – с 60 на сто намаление, от определения по чл. 55, ал. 1 и 3 данък.

 

(5) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.)

Екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "ЕЕV" се удостоверяват чрез предоставяне на документ, от който е видно съответствието на превозното средство с определената от производителя екологична категория.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, с какво един автомобил до 74kw, с Евро 4 е по-различен от автомобил с над 74kw, с Евро 4?

И с какво 15+ годишен автомобил с мощност до 74kw, с Евро 4 замърсява по-малко от 5 годишен автомобил с мощност над 74kw, с Евро 4 и нагоре?

Уж екология, катализатори, Евро стандарти, а накрая плащаме данък ( и то висок данък ), щото имаме 103,2 умрели коня и демек, че 9 годишната ни кола е прекалено нова и прекалено мощна.

Ей това нещо не мога да го разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии законите не са направени от трезво мислещи за да имат логика. Първо ние плащаме за замърсяване а не за ползване на инфраструктура идиотско но ние гледаме на колегата в паничката. Второ нямаме пътища но си купуваме винетки и плащаме данък но мрънкаме защо едните плащаме повече от другите. Докато не започнем да им чупим канчетата на дупутатите и тям подобни административни мерзавци и крадци ще живеем в абсурд.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има един сайт да си види човек какво дължи към общината и оня ден видях,че ми е излезнал данъка на колата.Мислех си,че ще е към 200лв,защото гледах в един данъчен калкулатор,че ще е толкова,но се оказа че ще трявба да платя Само 135лв :D За 105к.с. на газ :P 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...