Jump to content
Boreale

Внимавайте с тази автокъща

Recommended Posts

Здравейте, сдобих се с относително нова хонда CR-V от "АК Респект" в Плевен. Преди покупката бях уверен от управителя, че круз-контрола работи. До уверения се стигна след като стана ясно, че транзитните номера на колата са изтекли и няма възможност да се кара много (покарахме я 100-тина метра в някаква затънтена уличка). Неговите думи бяха, че круз-контрол може да се активира само от 4-та скорост и нагоре. Реших да не се заяждам за това и веднага щом я взех и се качих на магистралата да го изпробвам - разбира се не работеше. Другото, което ми каза след като му платих беше, че ако светне индикатора за филтъра на тежки частици да карам на по високи обороти известно време за да се изчисти. След като се прибрах я закарах на сервиза на Хонда и се оказа, че не само са бърникали във firmware-а на колата, което е блокирало круз-контрола с цел някаква шашма с индикатора за филтъра за тежки частици, но и са пипали двигателя. От сервиза ми смениха дренажната верига и някакви други по-дребни неща по двигателя, но излезе страшно скъпо. Ремонта на круз-контрола и филтъра за тежки частици ще струва близо 3000 лв. По всяка вероятност и километража е връщан, няма стикери от смяната на маслото, няма втори ключ и няма сервизна книжка. Свалиха доста от първоначалната цена, но това бледнее пред сегашните ми главоболия. Внимавайте с тази автокъща ако някога купувате от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега се замисли , ако тия неща ти работеха..дали Той щеше да се навие да ти я даде на тази цена...Която Ти си Му определил ?! Не се заяждам , просто ме нерви , когато някой продава нещо..примерно моята Хонда и 20 дена преди това да съм сменил , масла , филтри , ангренаж и накладки и да съм и забил 2 чисто нови гуми от магазина за 300 кинта...и да дойде някой и да ми се плюнчи 1 час как...те другите вървели по..незнам си колко пари...и..да си я продавам...и на същия , като му кажеш, че приемаш неговата цена..,ама само да те изчака 2 часа , за да си налееш за твоя сметка старото масло обратно и да върнеш ангренажа и ролките и почва да се мръщи и да нервничи ,че го правиш на глупак..Е той не ме ли прави..иска да е като другите...ще бъде като другите ..Не прави чест на тия от салона ,че са те излъгали в очите за тия работи ...обаче истината е ,че за парите си купувате точно това което струва , а не което на вас би ви се искало..щото балами няма...и в момента всеки селянин дето има 10лв. в джоба , като влезе някъде и почва да се пазари ,като циганин и да ти обяснява ,че ситуацията е такава...криза..и ако искаш...?! Монетата винаги има 2 страни !! Пак казвам без лоши чувства !! Оправи си я и си я карай и поддържай с кеф.!

  • Нагоре 7
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , филтър за "тежки" частици не знам да има но има за твърди такива.Не съм чувал за "дренажна верига" но можи би някаде има и искаш да кажеш за ангренажна такава.За филтъра има колеги които биха ти дали съвет какво да направиш за да не си купуваш нов такъв а за веригата може би и е дошло времето.Все пак не казваш нищо за CR-V т.е коя година е , кой мотор е и тн..Успех и без нерви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега се замисли , ако тия неща ти работеха..дали Той щеше да се навие да ти я даде на тази цена...Която Ти си Му определил ?!

И мен много ме дразнят определени индивиди дето се правят на цигани само и само да се пазарят и да се изкарат големите тарикати. Обаче също така ме нерви и като отсрещната страна връща километри, изключва предупредителни лампи(замаскира проблеми) и си трае. Нека таблото си свети пък човека ще си прецени дали го устройва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата по километраж е под 90,000 километра, не вярвам на въпросната верига да и е дошло времето. В самата обява бяха написали, че двигателя изкарвал 500-700 хиляди километра без ремонт. Самата кола е модел 2008г, 2,2 кубика дизел. За филтъра ми казаха, че са сложили някакъв гел за да регенерира, но трябва пак да го погледнат. Колкото до цената - договорихме я за 2-3 минути и никой не се е циганил. Ако бяха казали за тези проблеми предварително, със сигурност щях да искам много по ниска цена, или да не я взема изобщо. Но всичко вече е факт, няма какво да се направи, просто предупреждавам потенциални бъдещи купувачи да внимават много с тази конкретна автокъща защото мен ме излъгаха в лицето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен истинската справка е спрямо Европа. Не може една кола, един модел, едни години и "едни километри" да струва 4000 евро (например) навън, и тук да ти я продават нов внос за 8 000 лв. Освен ако всички авто търговциса самаряни и не ни подаряват по 1000лв. разходи по вноса за всяка кола, която вкарват. И, разбира се, работят без печалба. Близо до акъла е, че всичко, що се внася (с много малко изключения) е с въртян километраж и мазано къде ли не... За мен в България дизел под 200к не влиза въобще, просто защото когато дойде времето за големите ремонти около тези километри и автомобилът вече не е в гаранция от производителя (маховици, помпи, турбо и какво ли не), европееца хвърля старото и вкарва парите в нов автомобил вместо в ремонти. Това, разбира се, с изключения, защото се намира тук-таме и нещо свястно, предимно от частни лица, а не авто къщи. Направо да те е страх да си купиш автомобил от България. Поне навън "тарикатите" не са толкова много, колкото тук, и хората там имат респект, че ако правят такива далавери, има кой да ги закопчее и да им бръкне в джоба.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и попадения от време на време но колегата ffsolutions е прав ;) Обикновенно човек който си купува дизел и/или кола на газ в чужбина я взема за да я кара.Не знам честно казано за тези 500 000км - 700 000км без сервизна намеса , къде го пише ? Веригата се сменя просто по-рядко от ремъците но чак 500 000км е множко но може и да греша.Аудито на колежка от бившата работа когато го купуваше за маса пари дойде на реални километри и години.Беше излязло от магазина само преди 1 година и 6 месеца а километрите му бяха 165.000.Все още се кара тази кола без проблеми но хората особено в Германия карат.Абстрахирай се от километрите , просто не ги гледай а си оправи колата и си карай с кеф.

Има раздел 4x4 , пусни си тема там и колегите ще ти препоръчат какво да направиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола вкарана в БГ на която не й върнат километража. Просто няма такава. Връщат коли с по 150 000 до 200 000 км назад. Схемата работи по следният начин:Вкарват що годе не толкова разтракани коли от Италия (естествено, че от там) с извинението: "Там почти не пада сняг и не гният заради лугата". Да не говорим, че хвърлянето на луга и пясък по пътищата на ЕС е забранено със закон. Ама в нашите автокъщи тъй си пеят песента. Та двама души отговарят за транспортирането, един за боядисването и оправянето на колата в приличен вид, един се занимава с електрониката и километража. Трябва да има и печалба над всичко това. Навързани са като свински черва и всяка маймунка си седи на клона и си чака процента. Е, как хем да вземеш евтина кола, хем да е с истински километри, хем да не са ти барникали нещо по нея?! Изобщо, освен ако не ти е приятел забравяш от автокъща в БГ да вземеш нещо свястно.Аз затова си взех моята от Германия и то от Хонда. С абсолютно всичко сменено, работещо и 100% реални километри. Излезе ми по-скъпо отколкото, ако бях купил от тук, но винаги по-скъпото излиза по-евтино.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cyreon, а би ли споделил контакти или някакъв уеб портал (ако съществува), за да хвърлим и ние по едно око?Благодаря предварително! :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега се замисли , ако тия неща ти работеха..дали Той щеше да се навие да ти я даде на тази цена...Която Ти си Му определил ?! Не се заяждам , просто ме нерви , когато някой продава нещо..примерно моята Хонда и 20 дена преди това да съм сменил , масла , филтри , ангренаж и накладки и да съм и забил 2 чисто нови гуми от магазина за 300 кинта...и да дойде някой и да ми се плюнчи 1 час как...те другите вървели по..незнам си колко пари...и..да си я продавам...и на същия , като му кажеш, че приемаш неговата цена..,ама само да те изчака 2 часа , за да си налееш за твоя сметка старото масло обратно и да върнеш ангренажа и ролките и почва да се мръщи и да нервничи ,че го правиш на глупак..Е той не ме ли прави..иска да е като другите...ще бъде като другите ..Не прави чест на тия от салона ,че са те излъгали в очите за тия работи ...обаче истината е ,че за парите си купувате точно това което струва , а не което на вас би ви се искало..щото балами няма...и в момента всеки селянин дето има 10лв. в джоба , като влезе някъде и почва да се пазари ,като циганин и да ти обяснява ,че ситуацията е такава...криза..и ако искаш...?! Монетата винаги има 2 страни !! Пак казвам без лоши чувства !! Оправи си я и си я карай и поддържай с кеф.!

Не мога да разбера, какво се правите на ощипани госпожици?Цената на кола втора ръка е много разтеливо понятие. Аз пък много се дразня, някой като вложи пари в колата си, за да му е изправна да започне да изрежда и да сумира ... как едва ли не, трябва сумата да се добави към средната пазарна цена на колата.Аз като моя сивик 5-та Д15 съм си го боядисал и съм му направил кожен салон за още 1500лв да взема да го пусна на 5000лв а? И ще си изстържа боята .. ако някой иска да се опита да ми я купи на по-разумна цена.Като си много отворен, и не искаш да ти се пазарят - плати си на някой, който си вади хляба с продаване на коли да ти я продаде - има такава услуга. Редактирано от chavdu
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола вкарана в БГ на която не й върнат километража. Просто няма такава. Връщат коли с по 150 000 до 200 000 км назад. Схемата работи по следният начин:Вкарват що годе не толкова разтракани коли от Италия (естествено, че от там) с извинението: "Там почти не пада сняг и не гният заради лугата". Да не говорим, че хвърлянето на луга и пясък по пътищата на ЕС е забранено със закон. Ама в нашите автокъщи тъй си пеят песента. Та двама души отговарят за транспортирането, един за боядисването и оправянето на колата в приличен вид, един се занимава с електрониката и километража. Трябва да има и печалба над всичко това. Навързани са като свински черва и всяка маймунка си седи на клона и си чака процента. Е, как хем да вземеш евтина кола, хем да е с истински километри, хем да не са ти барникали нещо по нея?! Изобщо, освен ако не ти е приятел забравяш от автокъща в БГ да вземеш нещо свястно.Аз затова си взех моята от Германия и то от Хонда. С абсолютно всичко сменено, работещо и 100% реални километри. Излезе ми по-скъпо отколкото, ако бях купил от тук, но винаги по-скъпото излиза по-евтино.

Колега, разбира се, че можеш да си купиш читава кола от Италия, и то от официален дилър, с пълна сервизна история, без никаква ръжда. Правил съм го, но цената е солена, както при твоята покупка от Германия. Това, че италианският внос няма точка ръжда е неуспоримо! От Германия, Австрия, Щвейцария (без значение дали и какво пръскат зиме по пътищата) съм имал свои коли и имам преки наблюдения от поне още 20 Хонди вкарани от там- всички бяха ръждиви, а някои направо бяха за скрап. Освен това съм се нагледал на немско "поддържане" и "реални" километри. Да не влизам в подробности, кои са масовите търговци на коли втора ръка в Германия. За голямата част от нашенските джамбази и навързаните, като черва "майстори" по веригата сме на едно мнение, но има и читави хора сред тях. Това с въртенето на километраж малко се преекспонира, често е срещано, но не е при всяка кола. И тук има възможност да попаднеш на почтен продавач. Но повечето купувачи им се иска хем да е отличен автомобила, хем да минат метър с цената. А такъв филм няма... :) .
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма кола вкарана в БГ на която не й върнат километража. Просто няма такава. Връщат коли с по 150 000 до 200 000 км назад. Схемата работи по следният начин:

Вкарват що годе не толкова разтракани коли от Италия (естествено, че от там) с извинението: "Там почти не пада сняг и не гният заради лугата". Да не говорим, че хвърлянето на луга и пясък по пътищата на ЕС е забранено със закон. Ама в нашите автокъщи тъй си пеят песента. Та двама души отговарят за транспортирането, един за боядисването и оправянето на колата в приличен вид, един се занимава с електрониката и километража. Трябва да има и печалба над всичко това. Навързани са като свински черва и всяка маймунка си седи на клона и си чака процента. Е, как хем да вземеш евтина кола, хем да е с истински километри, хем да не са ти барникали нещо по нея?! Изобщо, освен ако не ти е приятел забравяш от автокъща в БГ да вземеш нещо свястно.

 

Аз затова си взех моята от Германия и то от Хонда. С абсолютно всичко сменено, работещо и 100% реални километри. Излезе ми по-скъпо отколкото, ако бях купил от тук, но винаги по-скъпото излиза по-евтино.

 

Колега, разбира се, че можеш да си купиш читава кола от Италия, и то от официален дилър, с пълна сервизна история, без никаква ръжда. Правил съм го, но цената е солена, както при твоята покупка от Германия.

 

Това, че италианският внос няма точка ръжда е неуспоримо! От Германия, Австрия, Щвейцария (без значение дали и какво пръскат зиме по пътищата) съм имал свои коли и имам преки наблюдения от поне още 20 Хонди вкарани от там- всички бяха ръждиви, а някои направо бяха за скрап. Освен това съм се нагледал на немско "поддържане" и "реални" километри. Да не влизам в подробности, кои са масовите търговци на коли втора ръка в Германия.

 

За голямата част от нашенските джамбази и навързаните, като черва "майстори" по веригата сме на едно мнение, но има и читави хора сред тях. Това с въртенето на километраж малко се преекспонира, често е срещано, но не е при всяка кола. И тук има възможност да попаднеш на почтен продавач. Но повечето купувачи им се иска хем да е отличен автомобила, хем да минат метър с цената. А такъв филм няма... Публикувано изображение .

 

Tия 20 ръждясали Хонди за скрап кой знае от кой мосул, талибан или муджахадин си ги купувал. А и "поддържане" и "реални" километри в кавички ги има точно при въпросните неидентифицирани чалмосани обекти. Всеки официален вносител, който е наистина сериозен си поддържа колите дори втора ръка. Няма как да дадеш толкова пари и да ти пробутат някоя кочина. За ръжда пък да не говорим.

 

Иначе всеки си знае откъде да вкарва и купува кола. 100 души, 100 различни мнения. За мен Клаус шофира по-внимателно и си поддържа колата по-добре отколкото Джани.

Редактирано от Cyreon
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Боре,не се отчайвай,колцата е супер.Малко ще я стегнеш и смело с H-то напред.Фирмуера не е сирене да изчезне,има колеги в София ,които ще ти го върнат в оригинален вид,Филтъра ако решиш да го сменяш имаш време да потърсиш ефтини варианти,ако ще го махаш,пак може да се излъже софтуера и то кадърно.Темпомата сигурно си работи...общо взето си се раззминал тънко.ВИждал съм Хонди с латун под лагерите.Търговците ,работата им е да лъжат.Километрите ги смятай 180к и си обслужвай колата според това.Много безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Tия 20 ръждясали Хонди за скрап кой знае от кой мосул, талибан или муджахадин си ги купувал...

Иначе всеки си знае откъде да вкарва и купува кола. 100 души, 100 различни мнения. За мен Клаус шофира по-внимателно и си поддържа колата по-добре отколкото Джани.

 

Прав си, всеки има своите предпочитания. И това трябва да се уважава. :)

 

Разбира се, че никога не съм купувал Хонди за скрап, не си ме разбрал. Ето само няколко от тези, които съм имал, познай Клаус ли ги е поддържал или Джани. :D

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВИждал съм Хонди с латун под лагерите.Търговците ,работата им е да лъжат.Километрите ги смятай 180к и си обслужвай колата според това.Много безаварийни километри!

Какво е латун?Лично предпочитам Хонди от Италия, немските са минимум на 250 000!Лично мнение. :) В Германия е пълно с арабски, гръцки, сръбски и албански измамници, скрити зад немски имена!Колите в Италия също са измама! ;) Докато има балъци, ще има терикати.Колата ми е на 230 000км, перфектен мАтор, окачване, компресор и т.н.Никой не ми се е обадил на обявата от два месеца, но ако напиша 135 000км, ще ми счупят телефона.Балъците в БГ нямат край, лъжеш ги-вярват, продаваш ли коректно те имат за балък.Свалям обявата от 230К на 130К и колата ще замине!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Латун е тънка месингова или медна лента.А измамници и некоректни продавачи има на всякъде е у нас май са най много.Имал съм коли и от Германия и от Италия,но от италянските измамници съм много по доволен от колкото от немските.Колега оправиси колата и си я карай със здраве ако не ти се занимава продавай я и си намери некоя друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Разбира се, че никога не съм купувал Хонди за скрап, не си ме разбрал. Ето само няколко от тези, които съм имал, познай Клаус ли ги е поддържал или Джани. :D/>

 

Публикувано изображение

...

Не знам, кой, как, поддържа ... обаче, за мен, този вид на двигателния отсек, на 10+ годишна кола, на 150+К км, съвсем не означава перфектно поддържан автомобил.

Това за мен е перфектно замаскирани проблеми от автоджамбазина.

 

Подчертавам - това, когато отида в автокъщата за да си избирам кола.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...

Публикувано изображение

...

Не знам, кой, как, поддържа ... обаче, за мен, този вид на двигателния отсек, на 10+ годишна кола, на 150+К км, съвсем не означава перфектно поддържан автомобил.

Това за мен е перфектно замаскирани проблеми от автоджамбазина.

 

Подчертавам - това, когато отида в автокъщата за да си избирам кола.

 

Колега, ето още снимки на две от "перфектно замаскираните". :D Нищо лично, само да вметна, че не съм джамбазин, а фен. Понякога се питам, защо в западните форуми, като видят нещо очеизвадно красиво и перфектно се радват от сърце, а при нас непременно ще има съмнения, отричане и оплюване. :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от ZAPPA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ZAPPA помня когато пусна червения прелюд за продажба. Още тогава си говорихме с мои приятели че няма такава запазена кола никъде в Европа и тогава наистина нямаше. Всичките ти коли са такива ЕВАЛА за което. А пък за тия дето хвалят колите от Германия, Австрия и Холандия - ремонт на мотор излиза в пъти по-евтино от ремонт на купе. В тия държави също има коли в прекрасно състояние като тия по-горе, но те никога няма да дойдат на БГ пазара поради простата причина че джамбазите не могат да изкарат 1000-1500 лв печалба от такава кола.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, Аз сега не разбрах едно.Автора е купил кола и се е набутал. Защо? Еми защото кола не се купува като не разбираш нищо. Отиваш с някой механик или уговараш час в сервиз и готово. Те и от къщата са си за бой, че са го прецакали, но като не разбираш и си горделив да поискаш помощ, значи имаш дебел портфейл. Един комшия навремето продаваше коли. Нагледал съм се. Ама на нас ни продаде една фиеста, къде я карахме 7г близо и ако баща ми не беше мародер щеше да е още жива. Обаче ни я показа при свалянето от автовоза. После я пробвахме, оставихме я да я напудри и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВАЛА!

Как да не купиш от такъв човек такава кола?

Аз кога гледам обяви търся от частни лица,а предимство имаат колегите феновеПубликувано изображение

ако колата е глезена и чиста това не означава че нещо не е наред с нея.

 

Редактирано от Al Capone
Въздържайте се от цитати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ZAPPA, както казах, говоря за кола, на Горубляне например, карана от бабка до супера.Съжалявам, ако съм те засегнал, просто използвах твоя снимка, за да онагледя, за какво говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто българина е много напарен и като види нещо хубаво му е съмнително :) лично за мен грешката е на колегата копувач :) и какво като няма табели не може да се тества ли :) от там започова малко несериозно отношение към бъдеща покупка - все пак не е фишек със семки за левче :) ПРОВЕРИ И ТЕСТВАЙ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ - голяма екстра :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Директно към автора на темата: За филтъра: когато ти светне лампата е трябвало просто да покараш на 1500-1700 оборота на 6-та (5-та ако си с 5 скоростна)(тоест ниски, а не високи както ти е казал оня) 15-тина минути за да се регенерира. Едно нормално пътуване извънградско в седмицата и такъв проблем няма да видиш години.Когато лампата за филтъра ти светне за трети път без да е успял да регенерира нито веднъж, автопилота се изключва (турбото се изключва също) и трябва да се оправи в сервиз.Това че ти си извадил колата "да я тестваш" и си я набримчил колкото може, дето не е карана от бая време, най-вероятно преди да смениш маслото и въздушни филтри, и си набил във филтъра всичко мръсно и прашно що е имало.... Не искам да се заяждам, а просто да ти кажа да си знаеш, за да не се налага след 50к километра (колкото е живота на филтъра ако не караш както трябва - къси разстояния студена кола без регенерация често) да трябва пак да налееш 3к лева.PS: ако имаш DPF филтър, не зареждай био дизел и разни смесени боклуци, да ти е мирна главата. Реклама на бензиностанции няма да правя, но бъди нащрек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Директно към автора на темата: За филтъра: когато ти светне лампата е трябвало просто да покараш на 1500-1700 оборота на 6-та (5-та ако си с 5 скоростна)(тоест ниски, а не високи както ти е казал оня) 15-тина минути за да се регенерира. Едно нормално пътуване извънградско в седмицата и такъв проблем няма да видиш години.Когато лампата за филтъра ти светне за трети път без да е успял да регенерира нито веднъж, автопилота се изключва (турбото се изключва също) и трябва да се оправи в сервиз.Това че ти си извадил колата "да я тестваш" и си я набримчил колкото може, дето не е карана от бая време, най-вероятно преди да смениш маслото и въздушни филтри, и си набил във филтъра всичко мръсно и прашно що е имало.... Не искам да се заяждам, а просто да ти кажа да си знаеш, за да не се налага след 50к километра (колкото е живота на филтъра ако не караш както трябва - къси разстояния студена кола без регенерация често) да трябва пак да налееш 3к лева.PS: ако имаш DPF филтър, не зареждай био дизел и разни смесени боклуци, да ти е мирна главата. Реклама на бензиностанции няма да правя, но бъди нащрек.

Това беше пост-а !! Браво !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вашето внимание колеги, ето ви още един мушморок CSV AUTO - от Велико Търновското село Самоводене. Става въпрос за един тъп теглич със сваляема глава. По телефона твърдят че всичко е ОК, а като пристигна: - няма ключ, и толкова клеясъл че едва ли е свалян след първото си поставяне, даже 3 ключаря отказаха да му направят ключ. В същото време въпросния търговец си вири носа видиш ли ти колко качествена била стоката и как НЕ можел да свали цената, въпреки че цената си е доста "добра" (Надявах се че за такава ще получа съответното качество.) И така отказва да го върне за своя сметка. Представете си за един тъп теглич да си ПЛЮЕ на репутацията. Нито той ще забогатее със 150 лева нито пък аз ще обеднея с два транспорта на куриерите. То хората са казали: Каквото сам си направиш, друг не може да ти го направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...